Maar de buitenwereld hè? Picture perfect enzo. Alles voor het plaatje en de schone schijn. Zorgelijk vind ik dat.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Overdreven gedoe allemaal. Ook bij Elise B die zaterdag getrouwd is op Ibiza. Groots gevierd en alles is liefde enzo...ik heb daar altijd mijn vraagtekens bij met dat overdreven gedoe naar vrienden etc.
Zien en gezien wordenquote:Op maandag 30 juni 2025 07:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Overdreven gedoe allemaal. Ook bij Elise B die zaterdag getrouwd is op Ibiza. Groots gevierd en alles is liefde enzo...ik heb daar altijd mijn vraagtekens bij met dat overdreven gedoe naar vrienden etc.
Zeuren en zeiken is haar middle name. Als zwemclub zou ik blij zijn als ik van haar af was. En dat oefenen met jas aan zwemmen kan ze toch zelf ook doen? Ze weet toch altijd alles zo goed én beter?quote:Op maandag 30 juni 2025 07:32 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Moet wel lachen dat Judith er dan bij zet in hoeveel tijd Bob het heeft gehaald en hoe vaak ze nog weg zijn geweest 😂. Wat maakt ons dat nou uit. Maar nee hoor, ze is niet prestatiegericht!!!! En meteen ook weer even van de gelegenheid gebruik maken om te zeiken over het zwembad
Ho, dat laatste is natuurlijk niet de bedoeling hè!quote:Op maandag 30 juni 2025 06:18 schreef Holaa het volgende:
[..]
Waarom vliegt Debbie weer niet lekker naar Afrika? Daar was ze zo ongeveer genezen toch? En daar kent ze het al, kan ze haar gezin op sleeptouw nemen!
Precies, dit bevestigd het rapport gebeuren helemaal.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:39 schreef Danielle_ het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik het fijn vind dat B z’n diploma heeft! Maar zet deze beelden en begeleidende tekst even naast het rapport-verhaal van Judith en dan zie je toch meteen dat dat verhaal gewoon enkel is omdat dat haar wel goed uitkwam met een niet enorm uitzonderlijk rapport? Alle onderbrekingen in tijd worden genoemd en we moeten aaaaallemaal even zien dat B nog tot ruim na het gat onder water blijft zwemmen. Bah, bah, bah. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de andere kinderen die ze zonder moeite deelt. In zwemkleding. Het zou niet mijn kind moeten zijn, ze zou een hele verkeerde aan mij hebben!
Judith lijkt me ook nog wel zo’n type die dan aan jouw kind zou vragen wat het er zelf van vindt om gefilmd/gefotografeerd/op social media gezet te worden. Want autonomie. Ik vind het echt een hele nare vrouw. En misschien heb ik dat helemaal mis en is ze hartstikke leuk en gezellig. Maar dat een wildvreemde, ik in dit geval, zo’n beeld heeft bij iemand geeft dus direct aan wat het gevaar is van social media.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:39 schreef Danielle_ het volgende:
Laat ik voorop stellen dat ik het fijn vind dat B z’n diploma heeft! Maar zet deze beelden en begeleidende tekst even naast het rapport-verhaal van Judith en dan zie je toch meteen dat dat verhaal gewoon enkel is omdat dat haar wel goed uitkwam met een niet enorm uitzonderlijk rapport? Alle onderbrekingen in tijd worden genoemd en we moeten aaaaallemaal even zien dat B nog tot ruim na het gat onder water blijft zwemmen. Bah, bah, bah. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de andere kinderen die ze zonder moeite deelt. In zwemkleding. Het zou niet mijn kind moeten zijn, ze zou een hele verkeerde aan mij hebben!
heel onhandig ze hadden beter daar een accommodatie kunnen huren.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap 2 weken op 1 camping in een camper ook niet 🤔 iedere boodschap of uitje moet je de hele boel inpakken 😣
Misschien maar goed ook. Het beeld waarop ze vorig jaar in het gras zat en compleet van de wereld leek te zijn en heel toevallig was gefilmd door haar dochter staat nog op mijn netvlies gebrand. Net als het beeld waarop zij op een heel druk strandje lag te slapen en Roy haar heeft gefilmd.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:51 schreef miep123456 het volgende:
Debbie filmt niet tijdens de vakantie omdat ze dan heel hard door de mand valt!
Anders werd ze ‘ziek ziek’ van temperaturen boven de 27 graden hè.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:40 schreef Ballerina888 het volgende:
DBM is zo happy met dr airco, dan hoeft ze zich niet meer in huis op te sluiten...ze heeft de airco in de tuin staan dan??😏
Nou precies wat jij zegt. Geldt overigens niet alleen voor influencers, maar hoe ik om me heen hoor: ik ga naast de ventilator zitten en doe niks.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:10 schreef LeSage het volgende:
[..]
Anders werd ze ‘ziek ziek’ van temperaturen boven de 27 graden hè.
Weten influencers dat er zelfs mensen bestaan die gewoon moeten werken met deze onmenselijke temperaturen?![]()
En benieuwd of flap/flip naar school gaat, die lag pas laat te slapen.
Jij hebt volgens mij hetzelfde beroep als ik, als ik het goed onthouden heb. En inderdaad, ook hier wordt ‘gewoon’ gewerkt. Ik zie er best tegenop, maar ja kan die arme kindjes moeilijk alleen laten..quote:Op maandag 30 juni 2025 08:23 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou precies wat jij zegt. Geldt overigens niet alleen voor influencers, maar hoe ik om me heen hoor: ik ga naast de ventilator zitten en doe niks.
Echt doe normaal, ik werk deze dagen idd en nog best lichamelijk belastend werk ook.
Haha idd hetzelfde beroep;)quote:Op maandag 30 juni 2025 08:46 schreef Mirp het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij hetzelfde beroep als ik, als ik het goed onthouden heb. En inderdaad, ook hier wordt ‘gewoon’ gewerkt. Ik zie er best tegenop, maar ja kan die arme kindjes moeilijk alleen laten..
Ik had me ook laten influencen 😂. Letterlijk een flop die slippers. Puur plastic en toen we ze wilden terugsturen kregen we een bericht; je krijgt je geld terug maar hou de slippers maar wegens de teleurstelling (wat moet ik nou met slippers die ik dus niet wil). Retourneren kost hen gewoon veel te veel geld.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik was wel geïnteresseerd in die happyflops. Zijn een aantal keer voorbij gekomen bij o.a. jvp en mb. Dat blijkt dropshipping te zijn. Waarom zou je dat als influencer willen promoten?
Ja ik snap je helemaal. En dat is wel echt weer typisch fluflu. Die kennen geen werkelijkheid.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:57 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Haha idd hetzelfde beroep;)
Ik kan er zelf goed tegen gelukkig, maar met die kleintjes om je heen wordt het gewoon zweten.
Daarom kan ik slecht tegen uitspraken als: ik zit aan mn ventilator gekluisterd of ik wordt ziek met 27 graden.
Wat nou als je een echte baan had, zeg je dan: ik kom niet boven de 25 graden?
Mijn zoon werkt in "de groene sector" en dus buiten, de ander in een sauna loods maar kunnen niet zeggen jongens het is mij te warm ik probeer het volgende week wel weer.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:10 schreef LeSage het volgende:
[..]
Anders werd ze ‘ziek ziek’ van temperaturen boven de 27 graden hè.
Weten influencers dat er zelfs mensen bestaan die gewoon moeten werken met deze onmenselijke temperaturen?![]()
En benieuwd of flap/flip naar school gaat, die lag pas laat te slapen.
Ik had dat met de bikini’s van Vengee. Altijd gezegd dat ik me nooit laat influencen, toch gedaan. Zijn prima bikini’s hoor, maar niet voor die prijs. Kan ze beter op Ali bestellen. What was I thinking. 😅quote:Op maandag 30 juni 2025 08:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik was wel geïnteresseerd in die happyflops. Zijn een aantal keer voorbij gekomen bij o.a. jvp en mb. Dat blijkt dropshipping te zijn. Waarom zou je dat als influencer willen promoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |