De vorige camper mocht de snelweg niet op en ging max 80km/uur. Zouden ze nu weer zo’n geval hebben gehuurd?quote:Op zondag 29 juni 2025 22:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook veel handiger. Dan kunnen ze makkelijk met de auto naar de supermarkt voor boodschappen.
Oh wacht, dat kan Debbie nu natuurlijk doen met haar elektrische stoel. Lekker ‘s ochtends verse broodjes halen.
Misschien handig om zo’n hoog oranje vlaggetje er op te zetten. Voor herkenbaarheid veiligheid.
Altijd al zo geweest dat ze nooit van te voren vertelde waar ze heen gaan. AM doet dit ook vaak. Omdat ze bang zijn dat er anders volgers ook heen gaan en ze dus herkend worden 😂quote:Op zondag 29 juni 2025 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘En er zitten bijna geen Nederlanders en dat wil ik zo houden dus ik zeg niet waar we heen gaan’
Bang dat ze herkend wordt?
Denk meer dat het totaal bij haar past omdat ze smorgens de kinderen kan dumpen en ze s'avonds thuis gebracht worden 👌 effectief negeren ook op vakantiequote:Op zondag 29 juni 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En naar een milieuvriendelijke camping! Helemaal passend bij hun manier van leven😂
Ze heeft een keer laten zien welke ze dit jaar hebben gehuurd. Die ziet er wel beter uit. Maar is natuurlijk hartstikke onhandig dat je voor boodschappen en uitjes die camper moet gebruiken.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De vorige camper mocht de snelweg niet op en ging max 80km/uur. Zouden ze nu weer zo’n geval hebben gehuurd?
Zo heeft ze altijd een bed bij zich. Maar wat een gedoe. Steeds alles inpakken, luifel inklappen, bij terugkomst die camper weer waterpas zetten.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap 2 weken op 1 camping in een camper ook niet 🤔 iedere boodschap of uitje moet je de hele boel inpakken 😣
Liever zij dan ik 👌 ik ga lekker met de tent en heerlijk genieten van mijn kinderen zonder animatie... Lekker vrij met de auto overal heen en rollen s'avonds gewoon het al klaar staande bedje weer in 👌quote:Op zondag 29 juni 2025 23:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo heeft ze altijd een bed bij zich. Maar wat een gedoe. Steeds alles inpakken, luifel inklappen, bij terugkomst die camper weer waterpas zetten.
Een camper lijkt me juist handig voor rondtrekken. Dan neem je ook vaak de booschappen mee voordat je naar de camping gaat geloof ik.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik snap 2 weken op 1 camping in een camper ook niet 🤔 iedere boodschap of uitje moet je de hele boel inpakken 😣
Ik denk wel dat er mensen zijn die ook gaan als ze weten dat hun fluflu er ook isquote:Op zondag 29 juni 2025 22:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest dat ze nooit van te voren vertelde waar ze heen gaan. AM doet dit ook vaak. Omdat ze bang zijn dat er anders volgers ook heen gaan en ze dus herkend worden 😂
Misschien nemen ze fiets mee en mag Roy dagelijks boodschappen doen terwijl kinderen bij de animatie zitten en Debbie op bed ligtquote:Op zondag 29 juni 2025 23:13 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Een camper lijkt me juist handig voor rondtrekken. Dan neem je ook vaak de booschappen mee voordat je naar de camping gaat geloof ik.
Maar voor een week of langer op een camping echt onhandig.
Terwijl ze er stiekem op kicken dat ze zo beroemd zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:46 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Altijd al zo geweest dat ze nooit van te voren vertelde waar ze heen gaan. AM doet dit ook vaak. Omdat ze bang zijn dat er anders volgers ook heen gaan en ze dus herkend worden 😂
Nee ontmaskerd🤣quote:Op zondag 29 juni 2025 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘En er zitten bijna geen Nederlanders en dat wil ik zo houden dus ik zeg niet waar we heen gaan’
Bang dat ze herkend wordt?
Als ik naar de supermarkt fiets kom ik overeen klein houten bruggetje om de wijk uit te komen. Altijd zitten daar aan beide kanten meeuwen en vliegen weg als ik nog net niet het bruggetje opfiets. Dan gaat mijn hartslag wel omhoog hoor, stomme meeuwen 🤣quote:Op zondag 29 juni 2025 22:18 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik doe wel heel stoer, maar ik heb zelf echt een enorme vogelangst. Paniekaanvallen en alles.
DBM is alleen voor werkelijk alles op deze wereld panisch zegt ze.
Waarom vliegt Debbie weer niet lekker naar Afrika? Daar was ze zo ongeveer genezen toch? En daar kent ze het al, kan ze haar gezin op sleeptouw nemen!quote:Op zondag 29 juni 2025 23:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zo heeft ze altijd een bed bij zich. Maar wat een gedoe. Steeds alles inpakken, luifel inklappen, bij terugkomst die camper weer waterpas zetten.
Dat doet ze liever alleen.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:18 schreef Holaa het volgende:
[..]
Waarom vliegt Debbie weer niet lekker naar Afrika? Daar was ze zo ongeveer genezen toch? En daar kent ze het al, kan ze haar gezin op sleeptouw nemen!
Haha, die auto. Ook weer zo’n doordachte beslissing. Was direct duidelijk dat die auto te klein zou zijn maar ja, geen geld voor een andere auto hebben en afhankelijk zijn van lease maakt dat je zulke keuzes maakt. Ze zei toen trouwens dat ze voor vakanties etc. de auto kon ruilen met haar ouders. Dat had ik in hun geval gedaan en had een accommodatie gehuurd.quote:Op maandag 30 juni 2025 06:45 schreef PinsesKoe het volgende:
Met hun te kleine lease auto op vakantie is natuurlijk geen optie. Daar passen ze voor gewoon al nauwelijks in met het hele gezin, laat staan voor vakantie. De matchende Zeeman badkleding en de rolstoel moeten natuurlijk ook mee. En de Prannamat en dikke wollen deken.
Overdreven gedoe allemaal. Ook bij Elise B die zaterdag getrouwd is op Ibiza. Groots gevierd en alles is liefde enzo...ik heb daar altijd mijn vraagtekens bij met dat overdreven gedoe naar vrienden etc.quote:Op maandag 30 juni 2025 01:07 schreef Henrike het volgende:
Dat feest waar MK voor is uitgenodigd, wat overdreven allemaal. En van haar man krijg ik de rillingen, vind hem echt te vrouwelijk. Zijn kleding en hoe hij met zijn beentjes over elkaar in die zwemband zit.
Wij hadden een zwemschool waar je A en B niet apart haalt. Dus mijn kinderen hebben wel vanaf begin tot eind dezelfde leerkracht gehad.quote:Op maandag 30 juni 2025 00:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bob heeft zijn B!! Kon natuurlijk volgens Judith gelijk door voor C... Natuur talentje 👌
Vind het wel komisch dat ze zeurt over een badmeester die weg gaat 🤔 ik heb 3 kinderen die in 2 verschillende zwembaden gezwommen hebben (wissel was pas met jongste kind omdat het vorige zwembad ging sluiten dus niet omdat we ontevreden waren) maar ieder badje hadden ze een nieuwe juf/meester 😂 waarom had ze verwacht 2,5 jaar dezelfde meester te hebben 🤔🤷 (of is dat een ding elders in het land dat je altijd dezelfde behoud??)
Afzwemmen en zwem spullen vergeten is ook best knap eigenlijk
Ik heb bij haar en die vriendinnen die ze tagt ook altijd zo’n dat het een opboksen is van hoe leuk hun leven is. Ik hoop dat dat alleen is op insta en dat ze in het echt wat eerlijker kunnen zijn met elkaar.quote:Op maandag 30 juni 2025 07:14 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Overdreven gedoe allemaal. Ook bij Elise B die zaterdag getrouwd is op Ibiza. Groots gevierd en alles is liefde enzo...ik heb daar altijd mijn vraagtekens bij met dat overdreven gedoe naar vrienden etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |