abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218077324
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 18:25 schreef Ballerina888 het volgende:
Minibelle die verbaasd is dat het drama werd in Ikea. Duhh, als je nooit regels hebt en beweert dat je niks kan doen tegen de driftbuien van je kinderen, dan had je dat kunnen verwachten.
Volgens mij hebben maar weinig mensen een leuke ervaring met 3 jonge kids in de ikea op een drukke dag 😂
Gewoon niet doen haha
pi_218077336
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:34 schreef roos94 het volgende:

[..]
Pic?
Ik heb dus geen idee hoe ik dat hier kan plaatsen??
pi_218077379
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:25 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Heeft er iemand die foto bij de nagelkerkjes gezien van een huisvol? Met die voeten… ik weet niet wie zijn voeten dat zijn maar die tenen 😱😱😱
Er staat bij: junior
Geen idee, ik ken die mensen niet
pi_218077400
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 21:15 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie gaat ook swingend de vakantie in 🤣
En naar een milieuvriendelijke camping! Helemaal passend bij hun manier van leven😂
pi_218077422
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 21:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En naar een milieuvriendelijke camping! Helemaal passend bij hun manier van leven😂
De omgeving waar ze heen gaat is wel prachtig! En beter om 1 camping te doen in plaats van vorig jaar met allerlei campings.
pi_218077451
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 21:32 schreef Zonderschijn het volgende:

[..]
De omgeving waar ze heen gaat is wel prachtig! En beter om 1 camping te doen in plaats van vorig jaar met allerlei campings.
Absoluut! Maar dat ze benadrukt dat het een milieuvriendelijke camping is doet vermoeden dat zij daar waarde aan hechten. Dat is natuurlijk onzin. Ach en vorig jaar barstte ze de eerste week van de energie dus dit jaar komt het vast helemaal goed met die vakantie.
pi_218077470
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 21:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Absoluut! Maar dat ze benadrukt dat het een milieuvriendelijke camping is doet vermoeden dat zij daar waarde aan hechten. Dat is natuurlijk onzin. Ach en vorig jaar barstte ze de eerste week van de energie dus dit jaar komt het vast helemaal goed met die vakantie.
Haha dat is zeker zo. Ik vind trouwens de vakantie/kampeer stories van influencers vaak wel erg vermakelijk om naar te kijken.
pi_218077534
‘En er zitten bijna geen Nederlanders en dat wil ik zo houden dus ik zeg niet waar we heen gaan’

Bang dat ze herkend wordt?
pi_218077566
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 21:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘En er zitten bijna geen Nederlanders en dat wil ik zo houden dus ik zeg niet waar we heen gaan’

Dat zou ik zelf inderdaad ook denken.
pi_218077579
quote:

Hoe gaat ze al haar ellende dan uitleggen? Ze spreekt NL, steenkolen Engels en vloeiend onzin. Dat begrijpen die Fransen niet.

Vorig jaar heeft ze na hun vakantie die campings toch gedeeld? Dan is er een kans dat haar fans er ook zijn🥰
pi_218077588
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe gaat ze al haar ellende dan uitleggen? Ze spreekt NL, steenkolen Engels en vloeiend onzin. Dat begrijpen die Fransen niet.
Ik ga stuk hier hahahaha
pi_218077614
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 21:42 schreef Zonderschijn het volgende:

[..]
Haha dat is zeker zo. Ik vind trouwens de vakantie/kampeer stories van influencers vaak wel erg vermakelijk om naar te kijken.
Eens! Waar GTST een zomerstop heeft gaan influencers gelukkig gewoon door!
pi_218077643
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:36 schreef Post-its het volgende:

[..]
En dan ook nog op een drukke dag gaan. Het weekend is altijd druk bij decathlon, ik denk zeker zo vlak voor de vakantie.
Oh en ze post gelijk wat over de vakantie😅🙈
pi_218077661
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:25 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Heeft er iemand die foto bij de nagelkerkjes gezien van een huisvol? Met die voeten… ik weet niet wie zijn voeten dat zijn maar die tenen 😱😱😱
Getver
  Moderator/colorchick zondag 29 juni 2025 @ 22:14:14 #65
382129 crew  Donna
pi_218077665
Wil iemand nog sun.eclipse zonwering waarbij je niet hoeft te schroeven? Denk vraag het maar even want Instagram staat er niet vol mee ofzo. 8)7
pi_218077666
Wat ik helemaal niet snap is dat ze een camper huren om naar één camping te gaan. Dan huur je toch gewoon een accommodatie?
pi_218077687
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 22:14 schreef Donna het volgende:
Wil iemand nog sun.eclipse zonwering waarbij je niet hoeft te schroeven? Denk vraag het maar even want Instagram staat er niet vol mee ofzo. 8)7
En worden die bezorgd of moet je die zelf halen op je te kleine Tenways e-bike terwijl je je blote billen body van Creamy draagt?
pi_218077693
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:24 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze is bang/panisch voor vlinders
Voor wat eigenlijk niet?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218077701
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:30 schreef Donna het volgende:
Vriendin van mij ook extreem bang voor vlinders. En als er een libelle langsvliegt dan gaat het helemaal mis.
Ik doe wel heel stoer, maar ik heb zelf echt een enorme vogelangst. Paniekaanvallen en alles.
DBM is alleen voor werkelijk alles op deze wereld panisch zegt ze.
pi_218077726
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef Ballerina888 het volgende:
Sanneke gaat niet met een kind van 7 maanden op het strand zitten. Nee lekker binnen waar het 30 graden wordt😏
Ik nam mijn kinderen op die leeftijd wel mee, lekker spelen, afkoelen en slapen in een deryan tentje.
Veel beter dan thuis zitten.
Het hoeft ook niet het strand te zijn. Het bos, schaduwrijk park, kinderboerderij in de schaduw. Ze doet net alsof er niets mogelijk is. Ik zat met baby echt niet zoveel binnen, zeker niet in de zomer.
Babybadje buiten, parasol van de action, ben je voor 15 euro klaar.

Iemand gaf een schaduwdoek als suggestie, maar dat kan niet. Sanneke heeft blijkbaar een unieke tuin waar een schaduwdoek niet werkt.
pi_218077746
quote:

Alsof er dan ineens bergen van haar volgers dezelfde camping boeken _O-
Ook lekker populair om te zeggen dat ze liever geen andere Nederlanders wil zien. Vind dat zo’n ‘kijk mij eens uniek zijn’ zinnetje.
pi_218077764
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En worden die bezorgd of moet je die zelf halen op je te kleine Tenways e-bike terwijl je je blote billen body van Creamy draagt?
Dan wel op tijd je Wild deo gebruiken tegen vervelende luchtjes. En als je thuis komt meteen je Björn Borg tennis kleding aan om daarmee op de bank te gaan liggen.
Heb wel het idee dat de Zelestadekbedden een beetje op hun retour zijn bij de fluflu’s.
pi_218077785
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 22:27 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dan wel op tijd je Wild deo gebruiken tegen vervelende luchtjes. En als je thuis komt meteen je Björn Borg tennis kleding aan om daarmee op de bank te gaan liggen.
Heb wel het idee dat de Zelestadekbedden een beetje op hun retour zijn bij de fluflu’s.
Er is nu even een Emma rondje bezig. Geen zorgen, de synthetische plakdekbedjes die te groot zijn voor veel wasmachines komen wel weer. 😉
pi_218077804
Ik zat net de Stories van Eline Zwitser te kijken maar ik denk niet dat zij haar lippen laatst heeft laten doen.. het leek eerder make up wat hier al werd genoemd.
pi_218077843
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 22:14 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat ik helemaal niet snap is dat ze een camper huren om naar één camping te gaan. Dan huur je toch gewoon een accommodatie?
Dat lijkt me ook veel handiger. Dan kunnen ze makkelijk met de auto naar de supermarkt voor boodschappen.
Oh wacht, dat kan Debbie nu natuurlijk doen met haar elektrische stoel. Lekker ‘s ochtends verse broodjes halen.
Misschien handig om zo’n hoog oranje vlaggetje er op te zetten. Voor herhrnbaarheid veiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')