Vorige week had ze een filmpje waarbij ze golvende strepen voor de gezichten had. De jongste dook steeds onder die streep waardoor je zijn gezicht gewoon zag.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie probeert haar kinderen onherkenbaar in beeld te zetten. De dingen die op Liam zijn gezicht geplakt worden, daar zie je zijn ogen gewoon doorheen. De story waar ze praat over de huishoudelijke hulp zie je de ixci (schrijf je dat zo?) Achter haar waar de kinderen gewoon herkenbaar in beeld zijn🤷♀️.
Irritant wel dat je een afspraak maakt met iemand en deze komt niet opdagen, daar zou ik ook chagrijnig van zijn.
En DBM.. sorry, maar ik werk in de thuiszorg, het is bij sommige mensen 35graden binnen en ons werk gaat ook gewoon door (met een enkele aanpassing hier en daar). Het zweet loopt nu al overal waar t lopen kan, ik had graag ergens onder een airco liggen vegeteren🙈
Denk ergens ook dat ze het zelf wel prima vind en misschien het van roy moest ineens 🤷 ze is laks in de foto's aan de muur en gebruikt doorzichtige stickers 🤷 daarnaast als je beetje omlaag scrolt staan die kinderen gewoon op haar paginaquote:Op maandag 30 juni 2025 10:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vorige week had ze een filmpje waarbij ze golvende strepen voor de gezichten had. De jongste dook steeds onder die streep waardoor je zijn gezicht gewoon zag.
Ik sta vandaag 9,5 uur in een keuken te werkenquote:Op maandag 30 juni 2025 08:23 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nou precies wat jij zegt. Geldt overigens niet alleen voor influencers, maar hoe ik om me heen hoor: ik ga naast de ventilator zitten en doe niks.
Echt doe normaal, ik werk deze dagen idd en nog best lichamelijk belastend werk ook.
Poeh, sterkte! Dat is wel echt een bak ellende met deze temperaturen.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:54 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik sta vandaag 9,5 uur in een keuken te werken
En die lubbelu knuffels.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:20 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie zegt dat er in haar gezin 4 personen zijn met huisstofmijt allergie. In dat geval is 1 tot 2x p/w sowieso niet voldoende. Misschien luchtreinigers neerzetten, stofzuiger aanschaffen met speciaal filter, vaker dweilen. En na een week ligt bij iedereen weer stof Debbie, niet alleen bij jullie.
En oh ja, misschien waren de katten en cavia’s dan ook niet zo’n slimme zet. Dit kan best goed gaan hoor, moet je wel vaker schoonmaken😉
Maar waarom zou je hier over liegen? Dan wordt je toch direct aangesproken door familie en bekenden die ditnog weten? Maar ik snap sowieso de switch niet van met een baby van 6 weken op schoolreis (iedereen zal begrijpen dat je dan een keer overslaat) naar gewoon helemaal niets meer doen voor school, nooit meer en je man ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:35 schreef Earring het volgende:
Ik geloof echt niks van het verhaal van Guus met 6 weken mee op schoolreis. Toen kwam haar moeder nog heel vaak bijspringen om te helpen. Maar het klinkt wel weer echt als Annemarie. Overdrijven vooral
Dat is echt een leugen. Hoe kan je met een baby van 6 weken mee gaan op schoolreisje en dus een groepje kinderen begeleiden? Heel onverantwoordelijk.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:35 schreef Earring het volgende:
Ik geloof echt niks van het verhaal van Guus met 6 weken mee op schoolreis. Toen kwam haar moeder nog heel vaak bijspringen om te helpen. Maar het klinkt wel weer echt als Annemarie. Overdrijven vooral
Annemarie overdrijft graag. Ze zal 20 jaar geleden vast geregeld op school hebben geholpen maar echt niet met een baby van 6 weken.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hier over liegen? Dan wordt je toch direct aangesproken door familie en bekenden die ditnog weten? Maar ik snap sowieso de switch niet van met een baby van 6 weken op schoolreis (iedereen zal begrijpen dat je dan een keer overslaat) naar gewoon helemaal niets meer doen voor school, nooit meer en je man ook niet.
Het is altijd zo extreem bij Annemarie, waarom niet gewoon een tussenweg.
Daar vind ik dan weinig gezellig aan. Mensen die jouw verhaal naar zichzelf toetrekken maar dan erger, leuker, interessanter. Nee, dank je.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:03 schreef Miepje77 het volgende:
Wie het schreef weet ik niet meer. Judith is in het echt best gezellig, maar haar verhalen zijn wel altijd de overtreffende trap van wat jijzelf te vertellen hebt.
Welke familie en bekenden? Die heeft ze niet meerquote:Op maandag 30 juni 2025 11:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hier over liegen? Dan wordt je toch direct aangesproken door familie en bekenden die ditnog weten? Maar ik snap sowieso de switch niet van met een baby van 6 weken op schoolreis (iedereen zal begrijpen dat je dan een keer overslaat) naar gewoon helemaal niets meer doen voor school, nooit meer en je man ook niet.
Ik zag gisteren dat filmpje van Sanne haar boodschappenvlog van een aantal jaren terug. Ik vraag me dan echt af hoe het kan dat ze zo gegroeid is en of zelf nooit terugkijkt. T.o.v. toen vind ik dat ze er echt heel ongezond uitziet. Ze zal (nu nog) best gezond zijn hoor maar zwakke rugspieren zou voor mij juist een stimulans zijn om daar iets aan te doen. Door niks te doen worden spieren alleen maar zwakker. En als haar gewicht blijft toenemen wordt het er niet beter op.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:04 schreef Utopica het volgende:
Sanneke die op Threads beweert dat ze dik en gezond is 🤪 ik weet wel dat je gewicht niet per se iets zegt of je gezond bent of niet. Maar ze beweegt echt nooit, dat is ondanks je gewicht nooit gezond. En ik weet dat ze natuurlijk niets alles filmt; maar als ze iets deed, stond het wel op film.
En ja, ik weet ook dat ze volgens mij zwakke rugspieren heeft en daardoor ook weer niet van alles kan, maar juist dan denk ik: beweeg! Ook zodat je later minder kans krijgt op klachten. Haar hele levensstijl ademt niet gezond zijn uit.
Laatst viel ze ook al iemand op Threads aan omdat diegene zei dat als je zwaarder bent, er minder kans is dat je zwanger kan worden. Reageert ze er gefrustreerd op dat zij dik en zowat gelijk zwanger was. Moet iemand haar uitleggen hoe risico’s/ statistieken werken 🥲 ?
Ze heeft geen familie en bekenden. Dit verzint ze 100%.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:48 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Ik geloof het wel enigszins, maar dan zal het wel een hele grote uitzondering zijn geweest, omdat ze toen nog geen moeder van 8 met 'komt goed' mentaliteit was, met 2 impulsieve jongetjes. Dat ze heel graag zelf mee wilde, want controle en minder slapeloze nachten. En wss gaf ze bv dus moest Guus wel mee oid?quote:Op maandag 30 juni 2025 11:56 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dat is echt een leugen. Hoe kan je met een baby van 6 weken mee gaan op schoolreisje en dus een groepje kinderen begeleiden? Heel onverantwoordelijk.
En dan heeft zij met een baby van 6 weken in de bus gezeten tussen alle andere kinderen?
Ik kan me ook niet voorstellen dat de school daarmee akkoord is gegaan. Hier was de regel dat jongere broertjes en zusjes niet mee mochten.
Ik ben wel benieuwd naar foto's daarvan, daar is ze toch zo goed in? Foto's uit de oude doos.
Hier mochten broertjes en zusjes ook niet mee. En terecht, want er was geen ruimte in de bus en er wordt van ouders verwacht dat ze actief de kinderen begeleiden.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:56 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Dat is echt een leugen. Hoe kan je met een baby van 6 weken mee gaan op schoolreisje en dus een groepje kinderen begeleiden? Heel onverantwoordelijk.
En dan heeft zij met een baby van 6 weken in de bus gezeten tussen alle andere kinderen?
Ik kan me ook niet voorstellen dat de school daarmee akkoord is gegaan. Hier was de regel dat jongere broertjes en zusjes niet mee mochten.
Ik ben wel benieuwd naar foto's daarvan, daar is ze toch zo goed in? Foto's uit de oude doos.
Misschien was het dit. Hier ook een zeer impulsief kind (met grote vermoedens van ADHD). Dat is een cursus loslaten voor mijzelf. Ik kan er niet altijd zijn om hem voor ongelukken te behoeden.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:17 schreef Holaa het volgende:
[..]
Ik geloof het wel enigszins, maar dan zal het wel een hele grote uitzondering zijn geweest, omdat ze toen nog geen moeder van 8 met 'komt goed' mentaliteit was, met 2 impulsieve jongetjes. Dat ze heel graag zelf mee wilde, want controle en minder slapeloze nachten. En wss gaf ze bv dus moest Guus wel mee oid?
Wellicht was ze extra mee, voor haar eigen kids ipv een heel groepje begeleiden. En dacht de leerkracht: prima als je dan ophoudt met stressen 😜
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |