Beweert AM. Ik hoop niet dat iemand gelooft dat dat echt gebeurd🤣quote:Op maandag 30 juni 2025 09:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
L neemt nog wel eens dingen mee naar school die niet mogen en die stopt ze dan in haar hemd of onderbroek.
Hier hebben kleuters ook altijd veel mee... Extra verschoon kleding handdoek en zwemkleding en met dit warme weer extra water.. Er worden dan bolderkarren mee genomen waar de rugzakjes in gaan 👌 en zag dat AM hem ook in de auto had dus denk zelfde systeemquote:Op maandag 30 juni 2025 09:22 schreef Holaa het volgende:
Wat een enorme tassen voor schoolreisje. Vooral voor Lot, moet die tas op haar rug?
Hier is het gewoon hetzelfde meenemen als op een schooldag, en daar een frietje en ijsje.
Wellicht een badpak en een kleine handdoek mee, maar wat heb je nog meer nodig allemaal?
En wat is onderbroeken controle en waarom moet dat op schoolreisjesdag?
Omdat jij het niet gelooft gebeurt het niet? 🤔quote:Op maandag 30 juni 2025 09:39 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Beweert AM. Ik hoop niet dat iemand gelooft dat dat echt gebeurd🤣
Mijn dochter heeft er ook zo 1 in de klas hoor. Van lipsticks tot opzetborstels voor de elektrische tandenborstel, alles gaat stiekem mee naar school en wordt uitgedeeld.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:39 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Beweert AM. Ik hoop niet dat iemand gelooft dat dat echt gebeurd🤣
Dit! Aan ene kant.. Tja deze huishoudelijke hulp betalen ze zelf 🤷 Dus lekker boeiend dat het een leugenaar is die te lui is om zelf schoon te maken 🤷 als ze betaald en jou niet online gooit 🤷 who cares werk is Werkt 🤷quote:Op maandag 30 juni 2025 09:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Misschien heeft de huishoudelijke hulp die zou komen bij Debbie haar Instagram, Facebook en Tiktok gezien en gedacht: Laat maar.
Interessant! Ik denk dat onze school dan minimalistisch is haha. Good old verzamelplek voor de tassen en geen bolderkarren oid.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier hebben kleuters ook altijd veel mee... Extra verschoon kleding handdoek en zwemkleding en met dit warme weer extra water.. Er worden dan bolderkarren mee genomen waar de rugzakjes in gaan 👌 en zag dat AM hem ook in de auto had dus denk zelfde systeem
Onderbroeken controle doet ze al een tijdje omdat lot speelgoed mee smokkelt wat van school niet mag
Dit wilde ik ook schrijven.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Misschien heeft de huishoudelijke hulp die zou komen bij Debbie haar Instagram, Facebook en Tiktok gezien en gedacht: Laat maar.
In de onderbroek?? Nee, dat geloof ik niet. Wel dat kinderen spullen meenemen van thuis (of andersom)quote:Op maandag 30 juni 2025 09:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Omdat jij het niet gelooft gebeurt het niet? 🤔
Je moest eens weten hoeveel kinderen dit doen... Dus waarom lot niet?
😂🤣 Nou je zal verbaasd zijn wat kleuters kunnen vervoeren in onderbroeken of schoenen.. Als er een vouw in de sok zit lopen ze moeilijk maar 3 kleurpotloden loopt prima!quote:Op maandag 30 juni 2025 10:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
In de onderbroek?? Nee, dat geloof ik niet. Wel dat kinderen spullen meenemen van thuis (of andersom)
Maar niet in hun onderbroek, dat is weer een verzinsel van AM om het smeuïg te maken.
Denk dat ze er vooral dat kleine stukje met alleen de rugzakken van het gezin er nog in zat...quote:Op maandag 30 juni 2025 10:03 schreef Holaa het volgende:
[..]
Interessant! Ik denk dat onze school dan minimalistisch is haha. Good old verzamelplek voor de tassen en geen bolderkarren oid.
Zo te zien gaan bijna 5jarigen daar dan ook inzitten, is wat onhandig als er 60 kleuters en 4 bolderkarren zijn 😜
Geloof ik ook niks van. Maar het is wel AM taal, zal ze wel stoer vinden.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:04 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
In de onderbroek?? Nee, dat geloof ik niet. Wel dat kinderen spullen meenemen van thuis (of andersom)
Maar niet in hun onderbroek, dat is weer een verzinsel van AM om het smeuïg te maken.
Nope. Geen zorgen, ze is niet mee.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Geloof ik ook niks van. Maar het is wel AM taal, zal ze wel stoer vinden.
En begrijp ik nou dat ze mee is op schoolreis? Ik kijk zonder geluid maar kan toch niet waar zijn?
AM overdrijft graag dat weten we bijna allemaal. En ze gaat niet mee met schoolreis want drukdrukdruk (met niks).quote:Op maandag 30 juni 2025 10:29 schreef Earring het volgende:
[..]
Geloof ik ook niks van. Maar het is wel AM taal, zal ze wel stoer vinden.
En begrijp ik nou dat ze mee is op schoolreis? Ik kijk zonder geluid maar kan toch niet waar zijn?
Er zijn wel organisaties voor huishoudelijke hulp, maar dat is dan vaak vanuit WMO en daar heeft ze geen recht op (volgens mij) zij hadden gewoon een particuliere hulp die ze zelf betalen. En die zijn wel lastig te vinden volgens mij.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik snap niet dat je je kind zo aan je bril laat trekken. En dan lachend zeggen dat hij dat niet mag doen. Maar misschien wilde ze wel weer een nieuwe?
En balen dat de hulp niet is op komen dagen. Maar we zijn toch van die bureaus net als die van de oppasmeisjes, maar dan voor schoonmakers?
Ik twijfelde ook even toen ze de bolderkar in de auto had liggen. Maar onze bestseller auteur heeft daar natuurlijk geen tijd voor.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:36 schreef Earring het volgende:
Ik zie net de laatste storie. Was ook al niet te geloven dat ze eens wat ging doen voor school.
Fijn dat Mirjam (van IJsland) wel mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |