abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218079140
Wat een enorme tassen voor schoolreisje. Vooral voor Lot, moet die tas op haar rug?
Hier is het gewoon hetzelfde meenemen als op een schooldag, en daar een frietje en ijsje.
Wellicht een badpak en een kleine handdoek mee, maar wat heb je nog meer nodig allemaal?

En wat is onderbroeken controle en waarom moet dat op schoolreisjesdag?
pi_218079163
Elise B heeft duidelijk wat laten doen. Echt zo’n nep poppengezichtje heeft ze nu
pi_218079194
Onderbroekencontrole? Is daar een stempel voor?
pi_218079224
L neemt nog wel eens dingen mee naar school die niet mogen en die stopt ze dan in haar hemd of onderbroek.
pi_218079234
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
L neemt nog wel eens dingen mee naar school die niet mogen en die stopt ze dan in haar hemd of onderbroek.
Beweert AM. Ik hoop niet dat iemand gelooft dat dat echt gebeurd🤣
pi_218079243
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:22 schreef Holaa het volgende:
Wat een enorme tassen voor schoolreisje. Vooral voor Lot, moet die tas op haar rug?
Hier is het gewoon hetzelfde meenemen als op een schooldag, en daar een frietje en ijsje.
Wellicht een badpak en een kleine handdoek mee, maar wat heb je nog meer nodig allemaal?

En wat is onderbroeken controle en waarom moet dat op schoolreisjesdag?
Hier hebben kleuters ook altijd veel mee... Extra verschoon kleding handdoek en zwemkleding en met dit warme weer extra water.. Er worden dan bolderkarren mee genomen waar de rugzakjes in gaan 👌 en zag dat AM hem ook in de auto had dus denk zelfde systeem

Onderbroeken controle doet ze al een tijdje omdat lot speelgoed mee smokkelt wat van school niet mag
pi_218079256
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:39 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Omdat jij het niet gelooft gebeurt het niet? 🤔
Je moest eens weten hoeveel kinderen dit doen... Dus waarom lot niet?
pi_218079368
Misschien heeft de huishoudelijke hulp die zou komen bij Debbie haar Instagram, Facebook en Tiktok gezien en gedacht: Laat maar.
  Moderator/colorchick maandag 30 juni 2025 @ 10:00:38 #134
382129 crew  Donna
pi_218079385
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:39 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Mijn dochter heeft er ook zo 1 in de klas hoor. Van lipsticks tot opzetborstels voor de elektrische tandenborstel, alles gaat stiekem mee naar school en wordt uitgedeeld.
pi_218079396
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Misschien heeft de huishoudelijke hulp die zou komen bij Debbie haar Instagram, Facebook en Tiktok gezien en gedacht: Laat maar.
Dit! Aan ene kant.. Tja deze huishoudelijke hulp betalen ze zelf 🤷 Dus lekker boeiend dat het een leugenaar is die te lui is om zelf schoon te maken 🤷 als ze betaald en jou niet online gooit 🤷 who cares werk is Werkt 🤷
Maar kan me ook voorstellen dat dit gewoon een grap was van iemand..

Waarom ze zich opgelicht voelt snap ik dan weer niet 🤔 heeft ze al betaald?? Iemand komt enkel niet opdagen dus is helaas pindakaas en verder zoeken.. Niemand is hier opgelicht
pi_218079401
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hier hebben kleuters ook altijd veel mee... Extra verschoon kleding handdoek en zwemkleding en met dit warme weer extra water.. Er worden dan bolderkarren mee genomen waar de rugzakjes in gaan 👌 en zag dat AM hem ook in de auto had dus denk zelfde systeem

Onderbroeken controle doet ze al een tijdje omdat lot speelgoed mee smokkelt wat van school niet mag
Interessant! Ik denk dat onze school dan minimalistisch is haha. Good old verzamelplek voor de tassen en geen bolderkarren oid.
Zo te zien gaan bijna 5jarigen daar dan ook inzitten, is wat onhandig als er 60 kleuters en 4 bolderkarren zijn 😜
pi_218079408
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:57 schreef Beertjeteddy het volgende:
Dit wilde ik ook schrijven.
En ze voelt zich opgelicht😂. Dat is wel de grootste grap. Heeft ze vooruit betaald?

Hup Debbie, zelf aan de bak! Dit kan jij💪🏻
pi_218079409
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Omdat jij het niet gelooft gebeurt het niet? 🤔
Je moest eens weten hoeveel kinderen dit doen... Dus waarom lot niet?
In de onderbroek?? Nee, dat geloof ik niet. Wel dat kinderen spullen meenemen van thuis (of andersom)
Maar niet in hun onderbroek, dat is weer een verzinsel van AM om het smeuïg te maken.
pi_218079426
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:04 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
In de onderbroek?? Nee, dat geloof ik niet. Wel dat kinderen spullen meenemen van thuis (of andersom)
Maar niet in hun onderbroek, dat is weer een verzinsel van AM om het smeuïg te maken.
😂🤣 Nou je zal verbaasd zijn wat kleuters kunnen vervoeren in onderbroeken of schoenen.. Als er een vouw in de sok zit lopen ze moeilijk maar 3 kleurpotloden loopt prima!
En ik heb heel veel kleuter ervaring en er waren er in iedere klas wel 1 of 2
pi_218079501
Debbie probeert haar kinderen onherkenbaar in beeld te zetten. De dingen die op Liam zijn gezicht geplakt worden, daar zie je zijn ogen gewoon doorheen. De story waar ze praat over de huishoudelijke hulp zie je de ixci (schrijf je dat zo?) Achter haar waar de kinderen gewoon herkenbaar in beeld zijn🤷‍♀️.
Irritant wel dat je een afspraak maakt met iemand en deze komt niet opdagen, daar zou ik ook chagrijnig van zijn.

En DBM.. sorry, maar ik werk in de thuiszorg, het is bij sommige mensen 35graden binnen en ons werk gaat ook gewoon door (met een enkele aanpassing hier en daar). Het zweet loopt nu al overal waar t lopen kan, ik had graag ergens onder een airco liggen vegeteren🙈
pi_218079523
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:03 schreef Holaa het volgende:

[..]
Interessant! Ik denk dat onze school dan minimalistisch is haha. Good old verzamelplek voor de tassen en geen bolderkarren oid.
Zo te zien gaan bijna 5jarigen daar dan ook inzitten, is wat onhandig als er 60 kleuters en 4 bolderkarren zijn 😜
Denk dat ze er vooral dat kleine stukje met alleen de rugzakken van het gezin er nog in zat...
Bij ons doen ze soms wel eind van de dag een extreem vermoeide jonge kleuter in een kar en dan op de tassen 🤣 ik heb zo een foto van mijn jongste die toen ook nog in slaap was gevallen en helemaal languit over die kar lag 🤣👌
pi_218079573
Ik snap niet dat je je kind zo aan je bril laat trekken. En dan lachend zeggen dat hij dat niet mag doen. Maar misschien wilde ze wel weer een nieuwe?

En balen dat de hulp niet is op komen dagen. Maar we zijn toch van die bureaus net als die van de oppasmeisjes, maar dan voor schoonmakers?
pi_218079585
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:04 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Geloof ik ook niks van. Maar het is wel AM taal, zal ze wel stoer vinden.
En begrijp ik nou dat ze mee is op schoolreis? Ik kijk zonder geluid maar kan toch niet waar zijn?
pi_218079596
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:29 schreef Earring het volgende:

[..]
En begrijp ik nou dat ze mee is op schoolreis? Ik kijk zonder geluid maar kan toch niet waar zijn?
Nope. Geen zorgen, ze is niet mee.
pi_218079603
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:29 schreef Earring het volgende:

[..]
AM overdrijft graag dat weten we bijna allemaal. En ze gaat niet mee met schoolreis want drukdrukdruk (met niks).
pi_218079611
Als ik die rijen zie heb ik medelijden met de begeleiders..
pi_218079621
Ik zie net de laatste storie. Was ook al niet te geloven dat ze eens wat ging doen voor school.
Fijn dat Mirjam (van IJsland) wel mee is
pi_218079636
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik snap niet dat je je kind zo aan je bril laat trekken. En dan lachend zeggen dat hij dat niet mag doen. Maar misschien wilde ze wel weer een nieuwe?

En balen dat de hulp niet is op komen dagen. Maar we zijn toch van die bureaus net als die van de oppasmeisjes, maar dan voor schoonmakers?
Er zijn wel organisaties voor huishoudelijke hulp, maar dat is dan vaak vanuit WMO en daar heeft ze geen recht op (volgens mij) zij hadden gewoon een particuliere hulp die ze zelf betalen. En die zijn wel lastig te vinden volgens mij.
pi_218079638
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:36 schreef Earring het volgende:
Ik zie net de laatste storie. Was ook al niet te geloven dat ze eens wat ging doen voor school.
Fijn dat Mirjam (van IJsland) wel mee is
Ik twijfelde ook even toen ze de bolderkar in de auto had liggen. Maar onze bestseller auteur heeft daar natuurlijk geen tijd voor.
pi_218079643
Debbie kan een boek schrijven hoe een ander haar huis schoon maakt.. Zelf heeft ze geen idee.. Maar wel commentaar over hoe een ander haar huis schoon maakt..
Ook bijzonder.. Tot voor kort had alleen Roy en Jay stof allergie 🤣 maar denk dat zoe en Liam nu ook gratis diagnose hebben gekregen
Maar katten en cavia's zijn geen probleem gelukkig 🤔 👌
Misschien minder meuk kopen en een goed filtersysteem aan laten leggen 👌

Wel fijn dat er een beetje achtergrond geluid op haar filmpje zit.. Kon haar bijna te makkelijk verstaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')