Hier lopen ouders met sommige kleuters de avondvierdaagse met kleuter in de buggy, dat weiger is dus 🙈quote:Op maandag 30 juni 2025 18:28 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Haha ja dat. Vind dat voor "gezonde" kleuters echt niet nodig. Hier ook passende rugzakjes die ze lekker zelf dragen.
Vergeet nooit toen de jongste bij de kleuters zat en op schoolreis ging: een moeder vroeg hoeveel hulp er was, en wie dan al die buggy's ging duwen voor de kleuters🤣. Heeft de juf even helder uitgelegd.
Dat vind ik dus ook not done... Ga dan niet lopen 🤷quote:Op maandag 30 juni 2025 18:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hier lopen ouders met sommige kleuters de avondvierdaagse met kleuter in de buggy, dat weiger is dus 🙈
Of lopen, of we blijven thuis haha.
Ze krijgt hulp voor de benedenverdieping vanuit een stichting. Mijn gevoel zegt dat dat dus geen WMO is maar Elan. Maar goed, Debbie is niet in haar eerste leugen gestikt dus het kan van alles zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:44 schreef SterreKaatje het volgende:
Huh ik volg de tijdlijn van Debby niet helemaal.
Als zij via de WMO huishoudelijke hulp krijgt, dan is dat toch gewoon een erkende en grote organisatie die kunnen toch ook prima de bovenverdieping doen (afgewisseld?)
En houdt het zelf een beetje bij zou ik zeggen, zeker als je allemaal huisstofmijtallergie hebt. (Ga van mijn part in die elektrische rolstoel van je zitten en rijd rondjes door je huis met een stofdoek - sorry frustratie)
En de psycho sociale hulp vanuit Elan hoor je verder ook niet veel? Of verpakt ze dat als huishoudelijke hulp? Ik heb al even niet meer gekeken dus ben geloof ik de draad kwijt.
Ik ben toch zo benieuwd hoe ze dit op vakantie in de camper gaat doen....als je al uren moet slapen om zonder kinderen naar de Decatlon te kunnen.
Het sprookje is nog niet uit he?
Iemand die kok is/wilt zijn + bloot bovenlijf = 🤢quote:Op maandag 30 juni 2025 18:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Ok ik had opzich best zonder het blote bovenlijf van Rens gekund
Precies wat ik dacht. Had geen storie hoeven zijn hoorquote:Op maandag 30 juni 2025 18:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Ok ik had opzich best zonder het blote bovenlijf van Rens gekund
In de ene story heeft ze het over hulp vanuit de stichting en in de andere over ‘ik heb WMO’, dus ze weet het zelf ook niet zo goed 😂quote:Op maandag 30 juni 2025 18:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze krijgt hulp voor de benedenverdieping vanuit een stichting. Mijn gevoel zegt dat dat dus geen WMO is maar Elan. Maar goed, Debbie is niet in haar eerste leugen gestikt dus het kan van alles zijn.
Dit dus. Judith doet of ze begrip heeft voor andere meningen maar die van haar telt. En om haar mening te onderstrepen deelt ze meerdere reacties van mensen die het wél met haar eens zijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith probeert goed te antwoorden op commentaar. Ik vind het mooi dat ze het probeert! Maar de manier waarop ze de ‘altijd’ probeert te weerleggen vind ik dan weer precies die negatieve ondertoon hebben.
Omdat ze zoveel kletst dat het ook lastig is om allemaal te onthouden.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:07 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
In de ene story heeft ze het over hulp vanuit de stichting en in de andere over ‘ik heb WMO’, dus ze weet het zelf ook niet zo goed 😂
Dat zegt ze misschien welquote:Op maandag 30 juni 2025 14:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Vier mensen in huis met huisstofmijt allergie. Dus in elk geval één van die vier moet Roy of Debbie zijn. Maar de katten liggen op bed. Nou heb ik sowieso niks met dieren op of in je bed maar dit begrijp ik helemaal niet.
Dat bovenlijf word ik niet warm of koud van. Maar een ontbloot bovenlijf icm eten (bereiden) 🤢.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:54 schreef Earring het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Had geen storie hoeven zijn hoor
Ze heeft begrip voor je mening als je het met haar eens bent, ze zal anders altijd in discussie gaan. Ze blokkeert dan weer niet als je het met haar oneens bent, dat vind ik een pluspuntje.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit dus. Judith doet of ze begrip heeft voor andere meningen maar die van haar telt. En om haar mening te onderstrepen deelt ze meerdere reacties van mensen die het wél met haar eens zijn.
Hij staat altijd zo vies te koken vind ik met zon hemdje aan en blote okselsquote:Op maandag 30 juni 2025 19:53 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat bovenlijf word ik niet warm of koud van. Maar een ontbloot bovenlijf icm eten (bereiden) 🤢.
Ik heb het idee dat Mirthe de 'lievere' en wat volgzame types kiest. Tenminste, ik vind zowel Noah en nu Bas wel overkomen alsof ze haar op een voetstuk zouden plaatsen, en alles voor haar over hebben. Ik denk dat Mirthe ook niet minder accepteert 😅.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:58 schreef Iriss23579 het volgende:
Die vriend van Mirthe is het ook niet helemaal of ligt het aan mij? Beetje zo iemand die als laatste wordt uitgekozen bij gym (en nu als baby daddy), het hele gebeuren komt sneu over met prinses Mirthe in de hoofdrol. En dan al die overdreven reacties op die zwangerschap, zou niemand diep van binnen denken: gaan we weer 🫢
Ruil je de een sneu neus in voor de andere. En zo snel weer zwanger, we pakken de popcorn maar. Smullen deze nieuwe love of my life. Waar is Noah eigenlijk gebleven? Gaan die kids daar nog wel heen?quote:Op maandag 30 juni 2025 20:13 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Mirthe de 'lievere' en wat volgzame types kiest. Tenminste, ik vind zowel Noah en nu Bas wel overkomen alsof ze haar op een voetstuk zouden plaatsen, en alles voor haar over hebben. Ik denk dat Mirthe ook niet minder accepteert 😅.
Wat mij trouwens opviel is dat ze eens zei dat Bas al jaren geleden in haar DM zat. Toen ging ze met Noah. In mei 2024 posten Mirthe en Noah dat ze uit elkaar gingen (met héél veel liefde natuurlijk), en het was niet zo heel veel later dat Mirthe voor het eerst naar Dubai ging (toen had ze Bas nog niet voorgesteld aan the gram). Ik heb me wel eens afgevraagd of de liefde met Bas misschien al wat langer speelde, en dit een reden was voor de breuk met Noah.
Ik heb Noah laatst opgezocht en zag dat hij sinds mei niet meer werkt bij dat connected influencer agency gebeuren. Daar waren ze beide eigenaar van.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:33 schreef Iriss23579 het volgende:
[..]
Ruil je de een sneu neus in voor de andere. En zo snel weer zwanger, we pakken de popcorn maar. Smullen deze nieuwe love of my life. Waar is Noah eigenlijk gebleven? Gaan die kids daar nog wel heen?
Correctie: komt op mij over als een sneue man. Houd ik het lekker bij mezelfquote:Op maandag 30 juni 2025 20:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Sneu neus? Zullen we het aardig houden? We weten ontzettend weinig over die man
Dit is pas de 73738e keer😉quote:Op maandag 30 juni 2025 20:45 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB die weer even hengelt naar een zwembad samenwerking , echt te triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |