SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
quote:
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
Graag in september en oktober. Het mag nu wel een beetje zomer zijn met temperaturen van max 25 graden.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Oh, dat komt goed uit. Tegen die tijd liggen de pepernoten vast ook wel weer in de winkel.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Gun jij je mannelijke collega's niets?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Het worden ook 3 van die dagen dat je extra kleding mee moet slepen omdat je naar kantoor gaat.
Het is fucking koud op kantoor joh.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Die paar dagen per jaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Geen hitteplan voor het Noorden.quote:Ook Rijkswaterstaat stelt voor maandag het hitteprotocol in voor bijna het hele land. Het hitteprotocol geldt sinds zondagochtend 10.00 uur al voor de provincies Noord-Brabant en Limburg. Vanaf maandag 10.00 uur komen daar Zeeland, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel bij. Met het protocol worden gestrande weggebruikers zo snel mogelijk geholpen.
Nou is het daar maandag ook maar 26 graden geloof ik?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
Ik lees net dit:quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
quote:Het Nationaal Hitteplan is vanaf morgen 10.00 uur van kracht voor Drenthe en de rest van het land.
Jij hebt airco?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is fucking koud op kantoor joh.
Nederland, land van Instanties! Wat vindt Jeugdzorg ervan? En de Kinderombudsman? En de Partij voor de Dieren?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
hitteprotocol van de ANWB is excl het noorden.
Hitteplan KNMI is incl noorden.
Ja we hebben airco, want deel van het gebouw moet het hele jaar ongeveer 20 graden zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt airco?Kom anders hier op kantoor remote werken voor een paar dagen. Een betonnen kubus met ARKO die nog opgewarmd is van de vorige warme dagen.
Misgunnerquote:Op zondag 29 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik ze gunnen dan? Ik draag dezelfde rokken het hele jaar door en ik doe niet aan decollete
Zo'n deel hebben wij ook. Maar daar ben ik deze week niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja we hebben airco, want deel van het gebouw moet het hele jaar ongeveer 20 graden zijn.
Oke. Ik leef niet om mannen een plezier te doen. Dat doen ze zelf maar.quote:
Mijn deel is zonder airco ook nog best koelquote:Op zondag 29 juni 2025 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n deel hebben wij ook. Maar daar ben ik deze week niet.
Ja maar ik heb al teveel hobbies, dat kan ik er echt niet nog bijhebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Ik leef niet om mannen een plezier te doen. Dat doen ze zelf maar.
Doe het dan voor Ambar.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Ik leef niet om mannen een plezier te doen. Dat doen ze zelf maar.
McLaren-shirt?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Merch gekocht, is duur
Nu ga ik de start van de Porsches missen omdat ik een prutser ben. Sorry @:ESF1Gamer
Uhm die boeit het niet wat ik aan heb en ook niet of ik naakt rondloop.quote:
Hij klinkt als een meester in het nonchalant overkomen.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm die boeit het niet wat ik aan heb en ook niet of ik naakt rondloop.
En uit Portugal. Is het toevallig dat we Barb mee zagen posten?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij klinkt als een meester in het nonchalant overkomen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En uit Portugal. Is het toevallig dat we Barb mee zagen posten?
quote:
Het is dat Ambar geen Maltezer Leeuw is..quote:Op zondag 29 juni 2025 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wat een strafquote:Op zondag 29 juni 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
He toch. De chocola smelt in de pot hier. Even dooreten maar dus.
Ohaiquote:Op zondag 29 juni 2025 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie vraagquote:Op zondag 29 juni 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer waar blijven de Porsches dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Ama op 29-06-2025 12:26:25 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Ik krijg nu F1 in beeld in plaat van het circuit
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
Dacht weer dat Hedwig buiten was.. tot ik eens heel goed keek naar het gordijn.
[ link | afbeelding ]WerktnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We zijn Livequote:
ja jij, voor de rest niemandquote:Op zondag 29 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Heb je het nou over Hedwig of?Want ik zie gewoon twee foto's.
hier doettie et gewoonquote:Op zondag 29 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoas ik het zeg: werktnie.
[ afbeelding ]
Zie je normaal alle kattenspam wel? Want anders moet ik misschien maar andere site gebruiken.quote:
Oh gelukkig.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik het niet zag
Volgens mij ookquote:Op zondag 29 juni 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik het niet zag
Even de zon op je lichaam laten schijnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me even smerig in mn lichaamzo'n naar gevoel. Hopelijk straks weg
*zegt lieve woordjes tegen lichaam. You're worth itttt![]()
![]()
Dat laatste klopt gewoon als een busquote:Op zondag 29 juni 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Jawel. Weet niet of er met imgbb wat gebeurd is.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie je normaal alle kattenspam wel? Want anders moet ik misschien maar andere site gebruiken.
Precies, dat doet meestal goed. Even juist extra die connectie opzoekenquote:Op zondag 29 juni 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de zon op je lichaam laten schijnen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat laatste klopt gewoon als een bus
Smerig voelen in je lichaam? Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Wat voel je dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Rare narcisten...quote:Op zondag 29 juni 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
. Volgens mij is dat altijd positiever dan je eigen beeld. Oke uitzonderingen daargelaten
Zien jullie die foto of ook een foutmelding?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar daar zijn we gauw genoeg achter
Nee? Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen hahahaquote:Op zondag 29 juni 2025 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smerig voelen in je lichaam? Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Wat voel je dan?
Ik zie dit wel.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar daar zijn we gauw genoeg achter
Die jaquote:
Neenquote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien jullie die foto of ook een foutmelding?
Ik kan mij er nu iets bij voorstellen en heb mij zo nog nooit gevoeld.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee? Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen hahaha
Ik denk niet dat dit makkelijk is uit te leggen, gewoon.. vies? Iehw bah gatverdamme. Alsof het een hele vieze beschimmelde boterham is?Je wil er niet naar kijken, laat staan aanraken. Eigenlijk liever niet voelen maarja, dat is beetje lastig.
Maar is onzin hoor, mn lichaam is lief en verdient liefde
Ik zie een foto van een foutmelding.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien jullie die foto of ook een foutmelding?
"Hond loopt weg nadat eigenaresse hem wil wassen."quote:Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het stond niet op de planning maar Âmbar krijgt zo een douche.
is het ijstaart? Enjoyquote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Let them Buda eat cake!
[ afbeelding ]
Good for youquote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij er nu iets bij voorstellen en heb mij zo nog nooit gevoeld.
Alle liefde voor je lichaam.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens dekbed gewassen. Kwam zeiknat uit de machine, nu buiten gehangen. Kom maar op met die zonkracht honderdveertien.
Ik wacht nog vijf minuten met intrekken van zonnebrand en dan letssseee goooquote:Laatst gemeten zonkracht 12:00 6.0
Maximale zonkracht 12:00 6.0
Dat hij water haat is een understatement.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hond loopt weg nadat eigenaresse hem wil wassen."
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hij water haat is een understatement.
Nee, chocolade, marsepein en koffiecrèmequote:Op zondag 29 juni 2025 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ijstaart? Enjoy
[..]
Good for you![]()
en thanks, zal het doorgeven
[..]
[..]
Ik wacht nog vijf minuten met intrekken van zonnebrand en dan letssseee gooo
Scheelt ook wel viezigheid voor mij en niet bang zijn dat hij in het water springtquote:Op zondag 29 juni 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ohhhhhhh ahwww, jammer dat ie daar niet van kan genieten
Het is de reïncarnatie van een kat.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hij water haat is een understatement.
Kun je misschien beter een schepje Vanish gebruiken als voorwasquote:Op zondag 29 juni 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaargh kloterdeboterDie hele ariel pod is op 1 plek blijven hangen. DIE plek is schoon ja. En plakkerig. De rest is nog steeds vergeeld. Ik moet maar eens een nieuw dekbed gaan kopen binnenkort.
Heb dit met een slaapzak ook al eens gehad. Daar is die rommel gewoon niet geschikt voor. Nou ja, ditje tijd. 3083 stapjes.
Ja dat zou misschien kunnen. Maar nu is het echt te laat als ik het zootje vanavond nog droog wil hebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je misschien beter een schepje Vanish gebruiken als voorwas
Vergeeld?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaargh kloterdeboterDie hele ariel pod is op 1 plek blijven hangen. DIE plek is schoon ja. En plakkerig. De rest is nog steeds vergeeld. Ik moet maar eens een nieuw dekbed gaan kopen binnenkort.
Heb dit met een slaapzak ook al eens gehad. Daar is die rommel gewoon niet geschikt voor. Nou ja, ditje tijd. 3083 stapjes.
Genoeg honden die een hekel hebben aan waterquote:Op zondag 29 juni 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is de reïncarnatie van een kat.
Het is 300 graden. Heb je echt een dekbed nodig?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zou misschien kunnen. Maar nu is het echt te laat als ik het zootje vanavond nog droog wil hebben.
Af en toe wassen die joekel joh, scheelt je een hoop teken, vlooien en schimmels in bed.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg honden die een hekel hebben aan water
Nou ja tweede helft van de nacht is het wel fijn ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is 300 graden. Heb je echt een dekbed nodig?
Bedankt voor dit ongevraagde advies dat tegelijkertijd nergens op slaatquote:Op zondag 29 juni 2025 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe wassen die joekel joh, scheelt je een hoop teken, vlooien en schimmels in bed.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Let them Buda eat cake!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:01 schreef Barbusse het volgende:
Ugh, krijg berichtje van collega die weekend dienst heeft. In het appartementencomplex naast kantoor is een peuter van het balkon gedonderd van de 5e verdieping
Stelling: de stoeltjes zijn gewoon te kleinquote:Op zondag 29 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Stelling: dikke mensen moeten twee stoeltjes kopen
Ugh, krijg berichtje van collega die weekend dienst heeft. In het appartementencomplex naast kantoor is een peuter van het balkon gedonderd van de 5e verdieping
En schijnbaar overleden. Wat een dramaquote:
Welnee, zelfs de wat bredere mensen passen. Wel schouder aan schouder, maar ach.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stelling: de stoeltjes zijn gewoon te klein
Eens.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Daar ging ik eigenlijk al vanuit....quote:Op zondag 29 juni 2025 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En schijnbaar overleden. Wat een drama
Dat kon ook niet echt anders, zelfs een rubberen peuter.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen een zwembad had de overlevingskans kunnen vergroten...quote:Op zondag 29 juni 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kon ook niet echt anders, zelfs een rubberen peuter.
Kijk deze vrouw het carrièrepad naar burgemeester van haar dorp bewandelen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:02 schreef bitterbal het volgende:
hier is de eerste testwas goed gegaan![]()
wassen en drogen van een dekbedovertrek als test
eens of er moet een apart vak met grotere stoelen gemaakt wordenquote:Op zondag 29 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk deze vrouw het carrièrepad naar burgemeester van haar dorp bewandelen.
En dan helemaal bovenin het stadion..quote:Op zondag 29 juni 2025 13:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eens of er moet een apart vak met grotere stoelen gemaakt worden
Hier zijn dat juist de beste plekken.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dan helemaal bovenin het stadion..
Nee, okee. Maar ik bedoelde met bovenaan. Dat ze dan ook met hun veel te zware lichaam al die trappen op moeten...quote:Op zondag 29 juni 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn dat juist de beste plekken.
Helemaal onderaan, daar zitten de ook nog in de volle zon.
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, okee. Maar ik bedoelde met bovenaan. Dat ze dan ook met hun veel te zware lichaam al die trappen op moeten...
Dat is geen Siamees of toch wel??quote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
had vandaag de kitten weer op schoot![]()
[ afbeelding ]
nee gewoon zwart wit denk ikquote:Op zondag 29 juni 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is geen Siamees of toch wel??
Branden zullen jullie.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn dat juist de beste plekken.
Helemaal onderaan, daar zitten de ook nog in de volle zon.
Wanneer is de kittennap?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kittensquote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Verstandig wel van d'r jaquote:Op zondag 29 juni 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja De eigenaresse houd mij nauwkeurig in de gaten
Goede mensenkennisquote:
Wat schattig!quote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Straks ook nog wel hoor, katten zijn hele flexibele beestjesquote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past nu nog steeds in mijn tasje dus heb nog mogelijkheden
Was deze degene waar ze over twijfelden of hij het ging redden?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij past nu nog steeds in mijn tasje dus heb nog mogelijkheden
Jaquote:Op zondag 29 juni 2025 13:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was deze degene waar ze over twijfelden of hij het ging redden?![]()
Eens. Gewoon zo'n teststoeltje zetten bij de ingang, net als voor koffertjes bij de gate. Als er iets uitpuilt of niet in past mag je niet mee, of extra stoeltje kopen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Aww.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaZe moest hem mond op mond beademing geven en zelfs een reanimatie.
Oh die is echt nog heel klein.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Moest iets anders staanquote:
ja die kwam ruim een week geleden bij haar aangelopen miauwend. Ze geeft hem eten met zo'n pippetje nogquote:
Niks negatiefs naar julliequote:
In vliegtuigen zekers. Moest ooit in een overvol vliegtuig tussen 2 dikkerds zitten voor 8 uur langquote:Op zondag 29 juni 2025 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Gewoon zo'n teststoeltje zetten bij de ingang, net als voor koffertjes bij de gate. Als er iets uitpuilt of niet in past mag je niet mee, of extra stoeltje kopen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niks negatiefs naar jullie
okquote:
quote:
Stortte daarom die brug in?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Is net een parachutist best hard neer gekomen
Oh dan is hij/zij nog echt mini.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kwam ruim een week geleden bij haar aangelopen miauwend. Ze geeft hem eten met zo'n pippetje nog
Kon die wel weer opstaan?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Het gebeurde letterlijk 20 seconden voor ik dat zei.
Dat is echt viesquote:Op zondag 29 juni 2025 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In vliegtuigen zekers. Moest ooit in een overvol vliegtuig tussen 2 dikkerds zitten voor 8 uur lang
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Goeiequote:Op zondag 29 juni 2025 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Gewoon zo'n teststoeltje zetten bij de ingang, net als voor koffertjes bij de gate. Als er iets uitpuilt of niet in past mag je niet mee, of extra stoeltje kopen.
Omgquote:Op zondag 29 juni 2025 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die kwam ruim een week geleden bij haar aangelopen miauwend. Ze geeft hem eten met zo'n pippetje nog
Prutserquote:Op zondag 29 juni 2025 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Hij wilde een brug slaan maar nam dat wat te letterlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 14:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat heeft nu al het circuit gesloopt
[ x ]
Moet dat gewicht niet verdeeld worden?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt vies![]()
Dikke vriend van mij (haha) hebben ze ooit op een intercontinentale vlucht tussen 2 andere mensen gezet die ook uit hun stoel puilden, hij kon er zelf de humor wel van inzien
Zolang je vliegtuig maar in balans is kun je ze best naast elkaar zetten.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet dat gewicht niet verdeeld worden?
Of in het ruim.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zolang je vliegtuig maar in balans is kun je ze best naast elkaar zetten.
Zeg ik ook toch tegen hardlopers die hardlopen op fietspad, terwijl er een stoep is.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
Hebben ze in de straat hier achter eindelijk een voetpad aangelegd.. zie ik net alsnog iemand tegen het verkeer inlopen over de weg.![]()
Toen heb ik maar wel even gezegd dat het voetpad er niet voor de gein ligt.
Ja ze keek me nog even verbaasd aan maar toen ik mij omdraaide zag ik dat ze toch maar op de stoep ging.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeg ik ook toch tegen hardlopers die hardlopen op fietspad, terwijl er een stoep is.
Ach, ik zie hier ook regelmatig wielrenners over de provinciale weg rijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeg ik ook toch tegen hardlopers die hardlopen op fietspad, terwijl er een stoep is.
Dan de hele weg in beslag nemen ook nog.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, ik zie hier ook regelmatig wielrenners over de provinciale weg rijden
Ja en altijd met 3 naast elkaar willen blijven rijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan de hele weg in beslag nemen ook nog.
De kutbioscopen zijn toch alleen 's avonds open?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben serieus al een uur bezig met die kutbioscoop
Of van die kraaienpotenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl/l/punaises/25935/
Krijg het al warm als ik dit lees. Geen weer om actief te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik even op mijn dikke reet zit. Al hele dag bezig met wasjes en opruimen.
Ik doe het juist nu maar beetje allemaal want met 30 graden heb ik er nog minder zin in.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg het al warm als ik dit lees. Geen weer om actief te zijn.
Weekenden zijn maar kortquote:Op zondag 29 juni 2025 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg het al warm als ik dit lees. Geen weer om actief te zijn.
Of landmijnenquote:
Ik wilde de komende dagen eigenlijk met mijn zolder bezig zijn, maar daar gaat het echt een broeikas wordenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blij dat ik even op mijn dikke reet zit. Al hele dag bezig met wasjes en opruimen.
Dan alleen zo'n plofje waar ze van schrikken en van de fiets donderen?quote:
Einde van de week wordt het alweer koeler. Dus dan blijft het maar even liggen. Al scheelt het hier dat gisteren en eergisteren al het meeste is gewassen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe het juist nu maar beetje allemaal want met 30 graden heb ik er nog minder zin in.
Volgens mij bocht 4quote:
Verkeerde tribunequote:Op zondag 29 juni 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie geen bord "Nattekat"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ja heb geen zin in stapels met wasgoed enz.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Einde van de week wordt het alweer koeler. Dus dan blijft het maar even liggen. Al scheelt het hier dat gisteren en eergisteren al het meeste is gewassen.
Maar je hebt toch niet in een paar dagen stapels aan wasgoed?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ja heb geen zin in stapels met wasgoed enz.
Wel als ik het nu niet bij hou.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je hebt toch niet in een paar dagen stapels aan wasgoed?
quote:
Wat een impact maakt die aanwezigheid van @Nattekat meteenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
We rijden een rondje minder lees ik. De wagen van Sainz staat in de fik.
Wordt gelijk een pyromaanquote:Op zondag 29 juni 2025 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een impact maakt die aanwezigheid van @:nattekat meteen
Hete katquote:
Toch wel weer @Nattekatquote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet gaat het straks wel weer mokerhard regenen.
quote:GP Oostenrijk 1/70 | Klaar voor Verstappen
Het zit erop voor Verstappen. Een grote fout van Antonelli kost hem zijn race.
Ja daar ga je al, het is veel te warm en benauwd om mooi weer te zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee maar ja wel kut want ik ben een mooiweersupporter
nog geen 100 euro voor 3 jaar, incl vele andere zenders er bijquote:Op zondag 29 juni 2025 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat ik het via Teletekst volg en niet eoa duur HBO of Viaplay abo gekocht heb voor deze FLOPSHOW
Is niet op HBO toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat ik het via Teletekst volg en niet eoa duur HBO of Viaplay abo gekocht heb voor deze FLOPSHOW
De papaya's rijden leuk hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:34 schreef Dr_Flash het volgende:
neuj zoals ik het zag was Kimi meteen naast de auto's al verontschuldigendquote:Op zondag 29 juni 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Max hem nog in elkaar geslagen die madman? Het filmpje stopte te vroeg, kon het niet goed zien
HEBBEN WE NIKS AAN KLOOTZAKquote:Op zondag 29 juni 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj zoals ik het zag was Kimi meteen naast de auto's al verontschuldigend
Max had kimi al geadopteerd vanaf zn eerste wedstrijd dus excuses waren genoegquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft Max hem nog in elkaar geslagen die madman? Het filmpje stopte te vroeg, kon het niet goed zien
Oh dat.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj zoals ik het zag was Kimi meteen naast de auto's al verontschuldigend
Max Verstappen wordt uit de wedstrijd getikt nog voordat hij de tribune van Nattekat voor de eerste keer bereikt heeft.quote:
Een Mercedes rijder die zijn rem vergat en Max er af tiktquote:
Oef. Lol.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Max Verstappen wordt uit de wedstrijd getikt nog voordat hij de tribune van Nattekat voor de eerste keer bereikt heeft.
Ohquote:Op zondag 29 juni 2025 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Max Verstappen wordt uit de wedstrijd getikt nog voordat hij de tribune van Nattekat voor de eerste keer bereikt heeft.
De vrouwen waren niet premium en die rekening klopt ook nietquote:Op zondag 29 juni 2025 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kees Momma is het volledig met je eens.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager zat ooit op die F-1 boot in Monaco die de ING daar altijd neerlegt tijdens de Grand Prix, het rook daar gewoon naar Scheveningen op een warme dag zoveel goedkope vrouwen zaten er in het ruim
hoeveel stapjes?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
De zonkracht is ook weer aan het afnemen dus ik kan wel even naar buiten
Hij schaamde zich een beetje en het is nogal een boef, echter heeft hij de hele wereld te verliezen dus ik vermoed dat hij tegen het ene oor goedkope vrouwen zal smiespelen en tegen het andere oor prachtige damesquote:Op zondag 29 juni 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vrouwen waren niet premium en die rekening klopt ook nietMet je Kees Momma.
[..]
Misschien in een geanimeerd gesprek met Drogepoes verzeild geraaktquote:Op zondag 29 juni 2025 16:07 schreef LTVDK het volgende:
Maar Nattekat heeft sinds begin van de race niet meer gepost, dus ik maar me een beetje zorgen
Drogepoes, klinkt als zo'n Karen.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien in een geanimeerd gesprek met Drogepoes verzeild geraakt
Ja ja, draai er maar weer een lul aanquote:Op zondag 29 juni 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij schaamde zich een beetje en het is nogal een boef, echter heeft hij de hele wereld te verliezen dus ik vermoed dat hij tegen het ene oor goedkope vrouwen zal smiespelen en tegen het andere oor prachtige dames
Nee hoor totaal niet, je hebt slechts een 4- voor begrijpend lezenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, draai er maar weer een lul aan
Moest lachen.quote:
Geen idee, @ieniminimuis?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn Karens niet heel wild in bed juist?
Alleen als je een management functie hebt.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn Karens niet heel wild in bed juist?
2 keer, 1x extra dankzij de Sainz sabotagequote:Op zondag 29 juni 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
In de derde bocht gewoon. Nattekat heeft hem niet eens langs zien komenWat een kutweekend heb je dan zeg.
Ik heb geen idee. Ik ken geen Karenquote:
ja bij de optochtrondjesquote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 keer, 1x extra dankzij de Sainz sabotage
quote:In Spanje is het hitterecord voor de maand juni gebroken. Het werd dit weekend 46 graden in El Granado, een dorp in het zuidwesten van het land, vlak bij de grens met Portugal.
Siesta helpt ook wel meequote:Op zondag 29 juni 2025 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel zo dat hun huizen beter gemaakt zijn tegen de hitte.
Misschien moeten we alle huizen wit verven. Zag dat er een nieuwe witte verf was die 98% van het licht terug kaatst.quote:
Mañana, mañanaquote:
Ik wil die verf.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle huizen wit verven. Zag dat er een nieuwe witte verf was die 98% van het licht terug kaatst.
Zag ook bakstenen gemaakt met mos, dat zou helpen.
Het is vooral aan het eind van de middag warmquote:
Kleine ramen erin. Hier in Nederland wil iedereen bij elkaar naar binnen kunnen gapen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is vooral aan het eind van de middag warm![]()
Maar de witte huizen en dikke muren echt dik, helpen zekers mee
Ik vond in Portugal/Algarve de ramen gemiddeld van grote. Het is meer die ontzettend dikke muren ook en eventueel luiken voor de ramen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kleine ramen erin. Hier in Nederland wil iedereen bij elkaar naar binnen kunnen gapen.
Hier in de buurt roepen ze wel dat ze meer groen willen; maar gaan snel alles hellemaal volbouwenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Meer bomen en wit asfalt zou ook zekers helpen.
Ik zie altijd dat hele grote bomen weer vervangen worden door kleintjes en dus weer minstens 20 jaar nodig hebben om de juiste functie te bekleden. Gemeentes planten nooit bomen voor de toekomst.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de buurt roepen ze wel dat ze meer groen willen; maar gaan snel alles hellemaal volbouwen
Hier is wel Trefpunt Groen en bestaande bomen die krijg je hier niet zomaar weg. Alleen komt te weinig terug op plaatsen waar nog gebouwd moet worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie altijd dat hele grote bomen weer vervangen worden door kleintjes en dus weer minstens 20 jaar nodig hebben om de juiste functie te bekleden. Gemeentes planten nooit bomen voor de toekomst.
Hier mag je geen 'stenen tuinen' meer bouwen. Het moet minimaal x% groen zijn. En als je een muurtje bouwt moet je er groene planten overheen laten groeien. Plus er mogen alleen inheemse planten geplant worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier in de buurt roepen ze wel dat ze meer groen willen; maar gaan snel alles hellemaal volbouwen
EIGEN GROEN EERSTquote:Op zondag 29 juni 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mag je geen 'stenen tuinen' meer bouwen. Het moet minimaal x% groen zijn. En als je een muurtje bouwt moet je er groene planten overheen laten groeien. Plus er mogen alleen inheemse planten geplant worden.
gemeente of landelijk>?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mag je geen 'stenen tuinen' meer bouwen. Het moet minimaal x% groen zijn. En als je een muurtje bouwt moet je er groene planten overheen laten groeien. Plus er mogen alleen inheemse planten geplant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |