SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
quote:
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
Graag in september en oktober. Het mag nu wel een beetje zomer zijn met temperaturen van max 25 graden.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Oh, dat komt goed uit. Tegen die tijd liggen de pepernoten vast ook wel weer in de winkel.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Gun jij je mannelijke collega's niets?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Het worden ook 3 van die dagen dat je extra kleding mee moet slepen omdat je naar kantoor gaat.
Het is fucking koud op kantoor joh.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Die paar dagen per jaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Geen hitteplan voor het Noorden.quote:Ook Rijkswaterstaat stelt voor maandag het hitteprotocol in voor bijna het hele land. Het hitteprotocol geldt sinds zondagochtend 10.00 uur al voor de provincies Noord-Brabant en Limburg. Vanaf maandag 10.00 uur komen daar Zeeland, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel bij. Met het protocol worden gestrande weggebruikers zo snel mogelijk geholpen.
Nou is het daar maandag ook maar 26 graden geloof ik?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
Ik lees net dit:quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
quote:Het Nationaal Hitteplan is vanaf morgen 10.00 uur van kracht voor Drenthe en de rest van het land.
Jij hebt airco?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is fucking koud op kantoor joh.
Nederland, land van Instanties! Wat vindt Jeugdzorg ervan? En de Kinderombudsman? En de Partij voor de Dieren?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
hitteprotocol van de ANWB is excl het noorden.
Hitteplan KNMI is incl noorden.
Ja we hebben airco, want deel van het gebouw moet het hele jaar ongeveer 20 graden zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt airco?Kom anders hier op kantoor remote werken voor een paar dagen. Een betonnen kubus met ARKO die nog opgewarmd is van de vorige warme dagen.
Misgunnerquote:Op zondag 29 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik ze gunnen dan? Ik draag dezelfde rokken het hele jaar door en ik doe niet aan decollete
Zo'n deel hebben wij ook. Maar daar ben ik deze week niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja we hebben airco, want deel van het gebouw moet het hele jaar ongeveer 20 graden zijn.
Oke. Ik leef niet om mannen een plezier te doen. Dat doen ze zelf maar.quote:
Mijn deel is zonder airco ook nog best koelquote:Op zondag 29 juni 2025 11:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n deel hebben wij ook. Maar daar ben ik deze week niet.
Ja maar ik heb al teveel hobbies, dat kan ik er echt niet nog bijhebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Ik leef niet om mannen een plezier te doen. Dat doen ze zelf maar.
Doe het dan voor Ambar.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke. Ik leef niet om mannen een plezier te doen. Dat doen ze zelf maar.
McLaren-shirt?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef Nattekat het volgende:
Merch gekocht, is duur
Nu ga ik de start van de Porsches missen omdat ik een prutser ben. Sorry @:ESF1Gamer
Uhm die boeit het niet wat ik aan heb en ook niet of ik naakt rondloop.quote:
Hij klinkt als een meester in het nonchalant overkomen.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm die boeit het niet wat ik aan heb en ook niet of ik naakt rondloop.
En uit Portugal. Is het toevallig dat we Barb mee zagen posten?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij klinkt als een meester in het nonchalant overkomen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En uit Portugal. Is het toevallig dat we Barb mee zagen posten?
quote:
Het is dat Ambar geen Maltezer Leeuw is..quote:Op zondag 29 juni 2025 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wat een strafquote:Op zondag 29 juni 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
He toch. De chocola smelt in de pot hier. Even dooreten maar dus.
Ohaiquote:Op zondag 29 juni 2025 11:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goeie vraagquote:Op zondag 29 juni 2025 12:14 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer waar blijven de Porsches dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Ama op 29-06-2025 12:26:25 ]Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat Ik krijg nu F1 in beeld in plaat van het circuit
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:18 schreef Ama het volgende:
Dacht weer dat Hedwig buiten was.. tot ik eens heel goed keek naar het gordijn.
[ link | afbeelding ]WerktnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We zijn Livequote:
ja jij, voor de rest niemandquote:Op zondag 29 juni 2025 12:23 schreef Ama het volgende:
Heb je het nou over Hedwig of?Want ik zie gewoon twee foto's.
hier doettie et gewoonquote:Op zondag 29 juni 2025 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoas ik het zeg: werktnie.
[ afbeelding ]
Zie je normaal alle kattenspam wel? Want anders moet ik misschien maar andere site gebruiken.quote:
Oh gelukkig.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik het niet zag
Volgens mij ookquote:Op zondag 29 juni 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit was de eerste keer dat ik het niet zag
Even de zon op je lichaam laten schijnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik voel me even smerig in mn lichaamzo'n naar gevoel. Hopelijk straks weg
*zegt lieve woordjes tegen lichaam. You're worth itttt![]()
![]()
Dat laatste klopt gewoon als een busquote:Op zondag 29 juni 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Jawel. Weet niet of er met imgbb wat gebeurd is.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie je normaal alle kattenspam wel? Want anders moet ik misschien maar andere site gebruiken.
Precies, dat doet meestal goed. Even juist extra die connectie opzoekenquote:Op zondag 29 juni 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de zon op je lichaam laten schijnen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat laatste klopt gewoon als een bus
Smerig voelen in je lichaam? Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Wat voel je dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:32 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Rare narcisten...quote:Op zondag 29 juni 2025 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
. Volgens mij is dat altijd positiever dan je eigen beeld. Oke uitzonderingen daargelaten
Zien jullie die foto of ook een foutmelding?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar daar zijn we gauw genoeg achter
Nee? Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen hahahaquote:Op zondag 29 juni 2025 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Smerig voelen in je lichaam? Ik kan mij hier niks bij voorstellen. Wat voel je dan?
Ik zie dit wel.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar daar zijn we gauw genoeg achter
Die jaquote:
Neenquote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien jullie die foto of ook een foutmelding?
Ik kan mij er nu iets bij voorstellen en heb mij zo nog nooit gevoeld.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee? Daar kan ik me dan weer niks bij voorstellen hahaha
Ik denk niet dat dit makkelijk is uit te leggen, gewoon.. vies? Iehw bah gatverdamme. Alsof het een hele vieze beschimmelde boterham is?Je wil er niet naar kijken, laat staan aanraken. Eigenlijk liever niet voelen maarja, dat is beetje lastig.
Maar is onzin hoor, mn lichaam is lief en verdient liefde
Ik zie een foto van een foutmelding.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zien jullie die foto of ook een foutmelding?
"Hond loopt weg nadat eigenaresse hem wil wassen."quote:Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Het stond niet op de planning maar Âmbar krijgt zo een douche.
is het ijstaart? Enjoyquote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Let them Buda eat cake!
[ afbeelding ]
Good for youquote:Op zondag 29 juni 2025 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij er nu iets bij voorstellen en heb mij zo nog nooit gevoeld.
Alle liefde voor je lichaam.
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens dekbed gewassen. Kwam zeiknat uit de machine, nu buiten gehangen. Kom maar op met die zonkracht honderdveertien.
Ik wacht nog vijf minuten met intrekken van zonnebrand en dan letssseee goooquote:Laatst gemeten zonkracht 12:00 6.0
Maximale zonkracht 12:00 6.0
Dat hij water haat is een understatement.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hond loopt weg nadat eigenaresse hem wil wassen."
quote:Op zondag 29 juni 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hij water haat is een understatement.
Nee, chocolade, marsepein en koffiecrèmequote:Op zondag 29 juni 2025 12:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is het ijstaart? Enjoy
[..]
Good for you![]()
en thanks, zal het doorgeven
[..]
[..]
Ik wacht nog vijf minuten met intrekken van zonnebrand en dan letssseee gooo
Scheelt ook wel viezigheid voor mij en niet bang zijn dat hij in het water springtquote:Op zondag 29 juni 2025 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ohhhhhhh ahwww, jammer dat ie daar niet van kan genieten
Het is de reïncarnatie van een kat.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat hij water haat is een understatement.
Kun je misschien beter een schepje Vanish gebruiken als voorwasquote:Op zondag 29 juni 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaargh kloterdeboterDie hele ariel pod is op 1 plek blijven hangen. DIE plek is schoon ja. En plakkerig. De rest is nog steeds vergeeld. Ik moet maar eens een nieuw dekbed gaan kopen binnenkort.
Heb dit met een slaapzak ook al eens gehad. Daar is die rommel gewoon niet geschikt voor. Nou ja, ditje tijd. 3083 stapjes.
Ja dat zou misschien kunnen. Maar nu is het echt te laat als ik het zootje vanavond nog droog wil hebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je misschien beter een schepje Vanish gebruiken als voorwas
Vergeeld?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Aaaargh kloterdeboterDie hele ariel pod is op 1 plek blijven hangen. DIE plek is schoon ja. En plakkerig. De rest is nog steeds vergeeld. Ik moet maar eens een nieuw dekbed gaan kopen binnenkort.
Heb dit met een slaapzak ook al eens gehad. Daar is die rommel gewoon niet geschikt voor. Nou ja, ditje tijd. 3083 stapjes.
Genoeg honden die een hekel hebben aan waterquote:Op zondag 29 juni 2025 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is de reïncarnatie van een kat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |