SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
quote:
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
Graag in september en oktober. Het mag nu wel een beetje zomer zijn met temperaturen van max 25 graden.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Oh, dat komt goed uit. Tegen die tijd liggen de pepernoten vast ook wel weer in de winkel.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Gun jij je mannelijke collega's niets?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Het worden ook 3 van die dagen dat je extra kleding mee moet slepen omdat je naar kantoor gaat.
Het is fucking koud op kantoor joh.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Die paar dagen per jaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Geen hitteplan voor het Noorden.quote:Ook Rijkswaterstaat stelt voor maandag het hitteprotocol in voor bijna het hele land. Het hitteprotocol geldt sinds zondagochtend 10.00 uur al voor de provincies Noord-Brabant en Limburg. Vanaf maandag 10.00 uur komen daar Zeeland, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel bij. Met het protocol worden gestrande weggebruikers zo snel mogelijk geholpen.
Nou is het daar maandag ook maar 26 graden geloof ik?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
Ik lees net dit:quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
quote:Het Nationaal Hitteplan is vanaf morgen 10.00 uur van kracht voor Drenthe en de rest van het land.
Jij hebt airco?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is fucking koud op kantoor joh.
Nederland, land van Instanties! Wat vindt Jeugdzorg ervan? En de Kinderombudsman? En de Partij voor de Dieren?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
hitteprotocol van de ANWB is excl het noorden.
Hitteplan KNMI is incl noorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |