SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
quote:
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mag ik nog even genieten van de heerlijke herfst?
Graag in september en oktober. Het mag nu wel een beetje zomer zijn met temperaturen van max 25 graden.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Oh, dat komt goed uit. Tegen die tijd liggen de pepernoten vast ook wel weer in de winkel.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm zal ff kijken of we een herfstdag kunnen inplannen
Dinsdag over 2 weken misschien?
Gun jij je mannelijke collega's niets?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Het worden ook 3 van die dagen dat je extra kleding mee moet slepen omdat je naar kantoor gaat.
Het is fucking koud op kantoor joh.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Die paar dagen per jaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gun jij je mannelijke collega's niets?
Geen hitteplan voor het Noorden.quote:Ook Rijkswaterstaat stelt voor maandag het hitteprotocol in voor bijna het hele land. Het hitteprotocol geldt sinds zondagochtend 10.00 uur al voor de provincies Noord-Brabant en Limburg. Vanaf maandag 10.00 uur komen daar Zeeland, Noord- en Zuid-Holland, Utrecht, Flevoland, Gelderland en Overijssel bij. Met het protocol worden gestrande weggebruikers zo snel mogelijk geholpen.
Nou is het daar maandag ook maar 26 graden geloof ik?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
Ik lees net dit:quote:Op zondag 29 juni 2025 11:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-30-graden~a1601d3c/
[..]
Geen hitteplan voor het Noorden.
quote:Het Nationaal Hitteplan is vanaf morgen 10.00 uur van kracht voor Drenthe en de rest van het land.
Jij hebt airco?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is fucking koud op kantoor joh.
Nederland, land van Instanties! Wat vindt Jeugdzorg ervan? En de Kinderombudsman? En de Partij voor de Dieren?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef Nizno het volgende:
hitteprotocol van de ANWB is excl het noorden.
Hitteplan KNMI is incl noorden.
Ja we hebben airco, want deel van het gebouw moet het hele jaar ongeveer 20 graden zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt airco?Kom anders hier op kantoor remote werken voor een paar dagen. Een betonnen kubus met ARKO die nog opgewarmd is van de vorige warme dagen.
Misgunnerquote:Op zondag 29 juni 2025 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet ik ze gunnen dan? Ik draag dezelfde rokken het hele jaar door en ik doe niet aan decollete
Zo'n deel hebben wij ook. Maar daar ben ik deze week niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja we hebben airco, want deel van het gebouw moet het hele jaar ongeveer 20 graden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |