SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Gezellig.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:08 schreef Fogel het volgende:
Mijn collega luistert trouwens ook weer mee. Hele avond al blijkbaar
Gewoon voor de Pier in Scheveningenquote:
Dat had ik niet herkend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon voor de Pier in Scheveningen
Nee, vind deze maar niets.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Dit bandje heeft ook wel potentie. Misschien kan Melting ze een beetje pushen, net als bij die Beetles, of zoiets
Fallen (1998) - Reference view - IMDbquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:14 schreef Fogel het volgende:
Een versie van dit nr is in een thriller gebruikt waarvan ik al een paar jaar probeer te herinneren welke naam die film ook alweer had
Ben benieuwd of je er ooit nog achter komt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:14 schreef Fogel het volgende:
Een versie van dit nr is in een thriller gebruikt waarvan ik al een paar jaar probeer te herinneren welke naam die film ook alweer had
Jurkquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fallen (1998) - Reference view - IMDb
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er ooit nog achter komt.
En de volgende is verdammt ich lieb dich?quote:
Soms neemt een voute dj de knoppen overquote:
Je hebt van die mensen hè? De zanger van mijn band ook. Behoorlijk Beatles-fan, wil absoluut niets van de Stones weten. Geeft echt heeeeel schoorvoetend toe dat de Stones wel een paar "aardige" nummers hebben gemaakt. Maar daar houdt het dan ook wel mee op.quote:
Ik ben er mee opgegroeid…quote:
Die zanger had nooit zoveel contact met het publiekquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat Melting wel een goede neus heeft voor bandjes met hitpotentie. Dit zou er ook zomaar een kunnen zijn.
Ja, deze heeft echt wel een mogelijkheid om door te breken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat Melting wel een goede neus heeft voor bandjes met hitpotentie. Dit zou er ook zomaar een kunnen zijn.
Ik ga ergens dit jaar naar een voorstelling The Stones vs The Beatles.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen hè? De zanger van mijn band ook. Behoorlijk Beatles-fan, wil absoluut niets van de Stones weten. Geeft echt heeeeel schoorvoetend toe dat de Stones wel een paar "aardige" nummers hebben gemaakt. Maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Cool!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar naar een voorstelling The Stones vs The Beatles.
Dat is wellicht wat te hoog gegrepen..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, deze heeft echt wel een mogelijkheid om door te breken.
Ik denk dat ze wel eens een hit zouden kunnen scoren met een parodie op Weird Al Yankovic's Another one rides the bus.
Dat zou wel bijzonder kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar naar een voorstelling The Stones vs The Beatles.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Love Theme van.... ehhh... Love Unlimited?
Ook nog door OMD gebruikt voor een nummer
Veel plezier, Fogel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:27 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
* Fogel slingert even een film aan
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:27 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
Fijne avond verder nog, Fogelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:27 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
En kun je het nog steeds?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat speelde ik als 6 jarig Sympje op her orgel trouwens
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga willen, zelfs.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik in deze tijd even geen Breakfast in America wil
Ben er vaak geweest, maar ik hoef niet meer….quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga willen, zelfs.
Ik ook. Zolang er Republikeinen aan de macht zijn is het een weinig aanlokkelijk land om naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga willen, zelfs.
Nou dat…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Zolang er Republikeinen aan de macht zijn is het een weinig aanlokkelijk land om naartoe te gaan.
Dat is echt wel een ramp voor die eigenaar, zeg. Wat raar ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:49 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kassen-in-middenmeer
Ik las er iets over. Een ramp als je zoiets overkomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren in een klap 7 hectare kassen ingestort hier redelijk in de buurt..
Gelukkig was er niemand aan het werk
Talk talk such a shame
Echt heel bijzonder ja……quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt wel een ramp voor die eigenaar, zeg. Wat raar ook.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dus dat dit (My Girl) I got sunshine was. Gelukkig was ik nog niet klaar met typen toen ze gingen zingen.
Ja, maar in plaats van Sunshine is er nu regenquote:Op zondag 29 juni 2025 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit lijkt heel erg op My Girl van the Temptations
Sterkte maandag. Kan me voorstellen dat je blij bent, als het weer wat rustiger is.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Leuke show weer. Goede afleiding ook voor mij. Morgen ga ik weer stressen, vanavond was even gezellige ontspanning. Dank allen!
quote:Op zondag 29 juni 2025 00:03 schreef livelink het volgende:
Leuke show weer. Goede afleiding ook voor mij. Morgen ga ik weer stressen, vanavond was even gezellige ontspanning. Dank allen!
Moet even.... zijn nog wat metal luisteraars.quote:
En mijn jongere broertje.quote:
Ik hoorde opeens Dolf Brouwersquote:Op zondag 29 juni 2025 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
En mijn jongere broertje.
Yep..... dat jullie nog zijn blijven hangen.
Ik ga zo echt wel afhaken, hoewel dit niet eens slecht klinkt moet ik zeggen. Maar het zal wel 'erger' worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:06 schreef Melting het volgende:
[..]
En mijn jongere broertje.
Yep..... dat jullie nog zijn blijven hangen.
quote:
Er komen zo nog wel slechtere platen inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo echt wel afhaken, hoewel dit niet eens slecht klinkt moet ik zeggen. Maar het zal wel 'erger' worden.
Metallica is de slechtste metal band, dus het kan alleen maar beter worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga zo echt wel afhaken, hoewel dit niet eens slecht klinkt moet ik zeggen. Maar het zal wel 'erger' worden.
quote:Op zondag 29 juni 2025 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Metallica is de slechtste metal band, dus het kan alleen maar beter worden.
Maar eerlijk is eerlijk, dit is niet verkeerd
Is ook zeker niet mijn voorkeur.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind ze echt zielloos spelen over het algemeen
quote:Op zondag 29 juni 2025 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De spijker zit in het hout.
Ik herhaal: de spijker zit in het hout
Dan wens ik je alvast een fijne nacht.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:25 schreef Symphonic het volgende:
Dit is wel de afsluiter voor mij.
Ik luister dit niet vaak, maar wel graag
Je kunt horen dat dit Metallica is door de drummer die geen idee heeft waar hij mee bezig is.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:25 schreef Melting het volgende:
Deze staat op nummer 53, weer Metallica.
[ afbeelding ]
Dank, geniet nog evenquote:Op zondag 29 juni 2025 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wens ik je alvast een fijne nacht.
quote:Op zondag 29 juni 2025 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kunt horen dat dit Metallica is door de drummer die geen idee heeft waar hij mee bezig is.
Echt volkomen zielloos.
Dank je wel. Heb net mijn zoon in nette kleding gezien. Zwarte broek, witte blouse en gilet. Had hij samen met mijn dochter gekocht. Dat ik dat nog mag meemakenquote:Op maandag 30 juni 2025 10:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Veel sterkte vandaag livelink. Dat het maar een mooi afscheid mag worden.
Olijfgroen is wel heel mooiquote:Op maandag 30 juni 2025 11:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb een zwart jurkje tot op de knie. Dat moet het dan maar zijn. Ik heb hetzelfde jurkje ook in olijfgroen en twijfel nog een klein beetje over welke kleur ik zal aandoen.
Heel verstandig dat je het op een andere locatie plaats laat vinden.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel. Heb net mijn zoon in nette kleding gezien. Zwarte broek, witte blouse en gilet. Had hij samen met mijn dochter gekocht. Dat ik dat nog mag meemaken![]()
Verder ben ik zo'n beetje misselijk van de zenuwen. De hitte heeft ons tot wat aanpassingen genoopt, met name dat we niet bij de begraafplaats zelf kunnen samenzijn en eten na afloop, want dat is een ruimte zonder airco en veel glas. Dus we moeten uitwijken naar een nabijgelegen restaurant. Dat is op zich maar een paar minuten lopen, maar met allemaal oude mensen die slecht ter been zijn, toch ook weer een hobbel. Maar het was echt niet verantwoord. Echt balen, want mijn vader wilde een dienst in de kerk en dat hebben we ondanks zijn uitdrukkelijke wens niet gedaan omdat we niet wilden dat iedereen naar twee verschillende locaties moest gaan, maar nu is dat dus toch wel een tikje het geval.
Tegenwoordig wordt er niet altijd meer zwart gedragen bij een uitvaart.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:24 schreef livelink het volgende:
Ik heb een zwart jurkje tot op de knie. Dat moet het dan maar zijn. Ik heb hetzelfde jurkje ook in olijfgroen en twijfel nog een klein beetje over welke kleur ik zal aandoen.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat dat toen nog niet echt aan de orde was.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kunt horen dat dit Metallica is door de drummer die geen idee heeft waar hij mee bezig is.
Echt volkomen zielloos.
Wie gaat er nu op zaterdagavond overwerken?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:51 schreef DJ11 het volgende:
Het is nog niet zeker dat ik zaterdag een uitzending kan doen. Het lijkt erop dat ik moet overwerken, ik ga even kijken hoe de dag loopt en laat het hier dan wel weten.
Wat (in principe) wél zeker is, is dat ik The Connection #5 wil gaan doen op woensdag 9 juli. Tenzij er die avond niemand kan luisteren, dan verzet ik het.
Nee, niet zaterdagavond. Maar ik weet niet of ik toe kom aan nieuwe muziek luisteren en ook niet hoeveel puf ik zaterdag nog heb. Ik had trouwens vanavond ook wel wat kunnen draaien, maar ja... beetje laat om dat te bedenkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er nu op zaterdagavond overwerken?
Toch nog de 13e plaats in 1993.quote:
Oh? Weet je ook welk land? Want Masterchef komt inmiddels uit zoveel landen.quote:
Australiëquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Weet je ook welk land? Want Masterchef komt inmiddels uit zoveel landen.
Zeker. Dit is de extended version.quote:
Is dat met die 2 chefs als jury?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De leukste sowieso, heel veel jaren gevolgd
Oké..... ik heb het ook al lang niet meer gezien. Maar kan ook een ander land zijn geweest hoor, dat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb het al jaren niet meer gezien, vroeger met Matt, George en Gary
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:15 schreef Symphonic het volgende:
Weer een bewijs dat je niet zo goed hoeft te kunnen zingen om een plaat te maken.
Mozeskriebel wat is dit vals
quote:
Gelukkig wel, het was dinsdag zo absurd heetquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:16 schreef Melting het volgende:
Is het bij jullie ook een beetje afgekoeld?
Hier ook dinsdag en woensdag. Was een straf om naar buiten te moeten.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig wel, het was dinsdag zo absurd heet
Hebben jullie geen zwembad die je op kan zetten, om even af te koelen later op de dag?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt hier normaal nooit zo heet, maar ik kon eigenlijk niet op blote voeten buiten lopen en dat zegt wel wat, want dat doe ik overal
Nee joh. Gewoon binnen blijven met ventilator aan en natte theedoek om m’n nek. Gelukkig waait het hier normaal gesproken altijd en dat helpt enorm.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zwembad die je op kan zetten, om even af te koelen later op de dag?
Als ik de ruimte had, zou ik het wel weten in ieder geval.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon binnen blijven met ventilator aan en natte theedoek om m’n nek. Gelukkig waait het hier normaal gesproken altijd en dat helpt enorm.
Het was echt bizar. Ik ben van de week al een keer om half zeven begonnen om de hitte voor te zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier ook dinsdag en woensdag. Was een straf om naar buiten te moeten.
En niet gelukt hè?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was echt bizar. Ik ben van de week al een keer om half zeven begonnen om de hitte voor te zijn.
Weet niet waarom maar kan Modern Talking best aanhoren. Ook al klinkt elk nummer hetzelfde.quote:
In een modern jasje?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag pas op de Duitse tv dat Thomas Anders nummers van Modern Talking opnieuw heeft opgenomen
Zijn zang komt beter naar voren, hij heeft echt een meer dan prima stemquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
In een modern jasje?
Ben benieuwd of dat nog zo goed klinkt dan.
Dat is de muziek van tegenwoordig.quote:
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Daar is met die hitte niet veel voor nodig.quote:
Komt door de temperatuur.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:49 schreef livelink het volgende:
Ik heb 2 wijntjes op, maar ben ook al een tikje dizzy.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
Acda en De Munnik - Het regent zonnestralen
Ik was vanmiddag naar mijn vader gegaan om hem een beetje gezelschap te houden en ben met hem naar de domibo gegaan in zijn huis. Het was alleen hij en ik en twee demente dames met de begeleidster, maar ik heb me eigenlijk prima vermaaktquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt door de temperatuur.
Maar ik vind dat je het verdiend hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag naar mijn vader gegaan om hem een beetje gezelschap te houden en ben met hem naar de domibo gegaan in zijn huis. Het was alleen hij en ik en twee demente dames met de begeleidster, maar ik heb me eigenlijk prima vermaakt![]()
Heb echt gelachen met de demente dames.
Ja, dat viel wat tegen. Ik was juist gegaan om mijn vader te stimuleren wat meer te doen in het huis, zodat hij niet vereenzaamt. Uiteindelijk met de zorg afgesproken dat hij vaker wordt opgehaald en naar de afdeling met de demente bejaarden wordt gebracht, omdat het daar eigenlijk gezelliger is.quote:
Dat is wel slim van je. Hij zal vooral in het begin betrokken moeten worden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat viel wat tegen. Ik was juist gegaan om mijn vader te stimuleren wat meer te doen in het huis, zodat hij niet vereenzaamt. Uiteindelijk met de zorg afgesproken dat hij vaker wordt opgehaald en naar de afdeling met de demente bejaarden wordt gebracht, omdat het daar eigenlijk gezelliger is.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
Urban Cookie Collective - The Key, the secret
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:56 schreef livelink het volgende:
Dit nummer heb ik altijd in mijn hoofd als ik nieuwe klanten hun key en secret mail.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
Heerlijk schreeuwnummer. Artieste iets met Black?
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
Deze ken ik dan weer wel. Tom Jones - Delilah?
Dat is wel fijn. Een beetje onder de mensen en een beetje aanspraakquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat viel wat tegen. Ik was juist gegaan om mijn vader te stimuleren wat meer te doen in het huis, zodat hij niet vereenzaamt. Uiteindelijk met de zorg afgesproken dat hij vaker wordt opgehaald en naar de afdeling met de demente bejaarden wordt gebracht, omdat het daar eigenlijk gezelliger is.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
OMG, en ik weet niet eens meer wie het zijn.
Alles of niets - Chipmunks of zoiets.
Wishful thinkingquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
OMG, en ik weet niet eens meer wie het zijn.
Alles of niets - Chipmunks of zoiets.
Ik dacht eerst zelfs aan Linda, Roos en Jessica, maar dacht toen dat zelfs zij nog wel betere liedjes hadden gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht eerst zelfs aan Linda, Roos en Jessica, maar dacht toen dat zelfs zij nog wel betere liedjes hadden gemaakt.
Ik weet niet of ik die ken.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:18 schreef Symphonic het volgende:
De Comic relief versie is ook tof.
Zo heb ik ze eigenlijk leren kennen.
Die variant ken ik alleen als snoep.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was even buiten om wat bessen te plukken en in de kas water geven. Zwarte framboos is erg lekker
Ik heb ineens een plant in mijn tuin, waar allemaal rode besjes aan zaten zo'n twee weken geleden. Ze zagen er zeer eetbaar uit (zelfde als de gewone rode bessen), maar ik durfde het toch maar niet aan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was even buiten om wat bessen te plukken en in de kas water geven. Zwarte framboos is erg lekker
Misschien ga je wel hallucineren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ineens een plant in mijn tuin, waar allemaal rode besjes aan zaten zo'n twee weken geleden. Ze zagen er zeer eetbaar uit (zelfde als de gewone rode bessen), maar ik durfde het toch maar niet aan.
Dat moeten bramen voorstellenquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Die variant ken ik alleen als snoep.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moeten bramen voorstellen![]()
[ afbeelding ]
Die regenboog die je zag, die was niet echtquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ineens een plant in mijn tuin, waar allemaal rode besjes aan zaten zo'n twee weken geleden. Ze zagen er zeer eetbaar uit (zelfde als de gewone rode bessen), maar ik durfde het toch maar niet aan.
Doe eens een foto binnenkort aub, ik ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die regenboog die je zag, die was niet echt
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe eens een foto binnenkort aub, ik ben erg benieuwd.
Waarom dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij die plaat moet ik altijd aan Sting denken
Dat lijkt me inderdaad gewoon een rode aalbes, hier zijn ze nu ook rijp. Vraag het anders voor de zekerheid even in het moestuintopic, maar ik zou het wel aandurven om te proeven.quote:
Ja, google lens zegt ook aalbes inderdaad. Maar vanuit het niets verschenen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad gewoon een rode aalbes, hier zijn ze nu ook rijp. Vraag het anders voor de zekerheid even in het moestuintopic, maar ik zou het wel aandurven om te proeven.
Zaailing van een door een vogel meegenomen zaadje ofzo. Hij staat er al minimaal 2 jaar lijkt mequote:Op donderdag 3 juli 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, google lens zegt ook aalbes inderdaad. Maar vanuit het niets verschenen.
Ja, ik ben normaal van het leven en laten leven als het om mijn tuin gaat. Als het me niet in de weg staat mag het blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zaailing van een door een vogel meegenomen zaadje ofzo. Hij staat er al minimaal 2 jaar lijkt me
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustig wachten op de dag dat de Maas heel Limburg vult
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Rustig wachten op de dag dat de Maas heel Limburg vult
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben officieel lid van PoL (prikkeldraad om Limburg)
Vanwaar die haat?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben officieel lid van PoL (prikkeldraad om Limburg)
Ik had een keer een bruiloft in Vaals van mijn neef.quote:
En daarom die haat?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had een keer een bruiloft in Vaals van mijn neef.
Ik kon de mensen niet verstaan en ik kon ze niet bijhouden met drinken.
En de taxichauffeur begreep niet dat mijn hotel in Wijlre stond…
Klinkt als een jij-probleemquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had een keer een bruiloft in Vaals van mijn neef.
Ik kon de mensen niet verstaan en ik kon ze niet bijhouden met drinken.
En de taxichauffeur begreep niet dat mijn hotel in Wijlre stond…
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor geen haat. Hertog Jan![]()
Arcen
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
El Debargo - The rhythm of the night (kan ook Miami Sound Machine zijn of zo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |