SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Gezellig.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:08 schreef Fogel het volgende:
Mijn collega luistert trouwens ook weer mee. Hele avond al blijkbaar
Gewoon voor de Pier in Scheveningenquote:
Dat had ik niet herkend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon voor de Pier in Scheveningen
Nee, vind deze maar niets.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:15 schreef DJ11 het volgende:
Dit bandje heeft ook wel potentie. Misschien kan Melting ze een beetje pushen, net als bij die Beetles, of zoiets
Fallen (1998) - Reference view - IMDbquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:14 schreef Fogel het volgende:
Een versie van dit nr is in een thriller gebruikt waarvan ik al een paar jaar probeer te herinneren welke naam die film ook alweer had
Ben benieuwd of je er ooit nog achter komt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:14 schreef Fogel het volgende:
Een versie van dit nr is in een thriller gebruikt waarvan ik al een paar jaar probeer te herinneren welke naam die film ook alweer had
Jurkquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Fallen (1998) - Reference view - IMDb
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je er ooit nog achter komt.
En de volgende is verdammt ich lieb dich?quote:
Soms neemt een voute dj de knoppen overquote:
Je hebt van die mensen hè? De zanger van mijn band ook. Behoorlijk Beatles-fan, wil absoluut niets van de Stones weten. Geeft echt heeeeel schoorvoetend toe dat de Stones wel een paar "aardige" nummers hebben gemaakt. Maar daar houdt het dan ook wel mee op.quote:
Ik ben er mee opgegroeid…quote:
Die zanger had nooit zoveel contact met het publiekquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat Melting wel een goede neus heeft voor bandjes met hitpotentie. Dit zou er ook zomaar een kunnen zijn.
Ja, deze heeft echt wel een mogelijkheid om door te breken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
Ik vind dat Melting wel een goede neus heeft voor bandjes met hitpotentie. Dit zou er ook zomaar een kunnen zijn.
Ik ga ergens dit jaar naar een voorstelling The Stones vs The Beatles.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je hebt van die mensen hè? De zanger van mijn band ook. Behoorlijk Beatles-fan, wil absoluut niets van de Stones weten. Geeft echt heeeeel schoorvoetend toe dat de Stones wel een paar "aardige" nummers hebben gemaakt. Maar daar houdt het dan ook wel mee op.
Cool!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar naar een voorstelling The Stones vs The Beatles.
Dat is wellicht wat te hoog gegrepen..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, deze heeft echt wel een mogelijkheid om door te breken.
Ik denk dat ze wel eens een hit zouden kunnen scoren met een parodie op Weird Al Yankovic's Another one rides the bus.
Dat zou wel bijzonder kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga ergens dit jaar naar een voorstelling The Stones vs The Beatles.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Love Theme van.... ehhh... Love Unlimited?
Ook nog door OMD gebruikt voor een nummer
Veel plezier, Fogel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:27 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
* Fogel slingert even een film aan
Fijne avond nogquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:27 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
Fijne avond verder nog, Fogelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:27 schreef Fogel het volgende:
Dank u voor de tunes
En kun je het nog steeds?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat speelde ik als 6 jarig Sympje op her orgel trouwens
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga willen, zelfs.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:42 schreef Symphonic het volgende:
Hoewel ik in deze tijd even geen Breakfast in America wil
Ben er vaak geweest, maar ik hoef niet meer….quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga willen, zelfs.
Ik ook. Zolang er Republikeinen aan de macht zijn is het een weinig aanlokkelijk land om naartoe te gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ik dat ooit nog ga willen, zelfs.
Nou dat…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Zolang er Republikeinen aan de macht zijn is het een weinig aanlokkelijk land om naartoe te gaan.
Dat is echt wel een ramp voor die eigenaar, zeg. Wat raar ook.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:49 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kassen-in-middenmeer
Ik las er iets over. Een ramp als je zoiets overkomt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef Symphonic het volgende:
Gisteren in een klap 7 hectare kassen ingestort hier redelijk in de buurt..
Gelukkig was er niemand aan het werk
Talk talk such a shame
Echt heel bijzonder ja……quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt wel een ramp voor die eigenaar, zeg. Wat raar ook.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:59 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dus dat dit (My Girl) I got sunshine was. Gelukkig was ik nog niet klaar met typen toen ze gingen zingen.
Ja, maar in plaats van Sunshine is er nu regenquote:Op zondag 29 juni 2025 00:00 schreef Symphonic het volgende:
Dit lijkt heel erg op My Girl van the Temptations
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |