Een harde ja of nee zou voldoende zijn, maar blijkbaar zijn ze er nog niet uit. Het is ongelofelijk dom als ze dit format van de hand doen want het scoorde goed in die maanden januari t/m maart/begin april. Nu dreigt het later te gaan worden of misschien helemaal niet dat zou een slechte move zijn. We weten ook niet wat er voor in de plaats gaat komen, misschien iets soortgelijks dagelijks en met streams. Secret Story nieuw leven in blazen wellicht, was ook van Endemol.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou ook kunnen (goed gevonden)
Maar het blijft vreemd dat RTL niet wil zeggen of er wel, of geen BB komt aan Tina Nijkamp, die heeft gebeld.
Die had je toch sowieso van april tot januari kunnen stopzetten?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wacht rustig af?![]()
Hoe eerder ik het weet, hoe eerder ik mijn Videoland-abonnement ga behouden of opzeggen.
Iets vergelijkbaar wat dan wel veel goedkoper moet zijn?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat er iets soortgelijks voor in de plaats komt. Wat ik gister al schreef ook dagelijks en met streams. Of Talpa/SBS ziet nu gelijk een mogelijkheid om streams toe te voegen bij De Bondgenoten en/of bij Het Zwaard van Damocles als het experiment met bekende Nederlanders omgezet wordt naar onbekende deelnemers en dan dagelijks bij succes.
Maar ben dus heel benieuwd wat RTL 5 er nu voor in de plaats gaat brengen. Het was toch dagelijks zo’n 500.000 kijkers die je nu in de steek laat. Dat kun je nu niet afdoen met een simpel aangekocht low budget format uit het buitenland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |