Dus ook iemand die helemaal nietsss weet. Zo krijg je de juicekanalen en Tina Nijkamp wel gek...quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
De bron van Juicechannel was ook een random persoon die met dit verhaal reageerde op een ander verhaal over BB.
Denk dat het stiekem gewoon @:Dotteke was
En wat Tina ook vertelde, dat RTL niets wilde zeggen toen zij daarover belde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan ook betekenen dat het later van start gaat, rond 1 februari of zo. Ze zijn nu immers een maand te laat met de aankondiging dus het zou zomaar morgen bekend kunnen worden nu.
Of ze wachten zo lang als mogelijk met een nee, want er zullen dan wel wat hun Videoland abo opzeggen (waaronder deze jongen)quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:54 schreef freaky40 het volgende:
Ja, dat hoeft niet te betekenen dat het niet door gaat, dat vult zij in. Woordvoerders kunnen nooit wat zeggen vooraf, dat was voorgaande jaren bij BB ook het geval en dat ging ook gewoon door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon geduld hebben, is het zover horen we het vast.quote:
De post is er nog, de link tussen X en FOK! werkt niet helemaal lekker, hier is de link van de post: https://x.com/Jasmijn_xx/status/1977487535275467112quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Deleted...En Jordy wil gewoon de laatste winnaar zijn van een periode BB elk jaar...die weet helemaal niets.
Nee denk ook niet dat het januari zal zijn als het er nog van komtquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie aan de video dat ze het gewoon aan het ontmantelen zijn. Misschien wordt de indeling van het huis ook wel helemaal omgedraaid. Misschien dat ze daarom wat later van start gaan wellicht dan normaal gesproken omdat er een flinke renovatie aan de gang is, groter dan in voorgaande jaren.
Ik zie je nu voor mij als een peutertje die zijn niet krijgt en stampvoetend voor zijn moeder staat te sjankebekkenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ik wil het NU weten !! [ afbeelding ]
Zou ook kunnen (goed gevonden)quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn het de lichtvlakken. Het lijkt erop dat het paneel met de gaten die ervoor zat is weg gehaald.
Wacht rustig af?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet zo lachen om jullie![]()
Wacht toch gewoon rustig af
Je kan hem zo opzeggen en weer aanvragen mocht het er op komenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wacht rustig af?![]()
Hoe eerder ik het weet, hoe eerder ik mijn Videoland-abonnement ga behouden of opzeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |