is dat een grotere dan een wolfspin?quote:
Vooral een hele snelle.quote:
Want Frans?quote:
In de pits.quote:
Whehehehe.quote:
Viaplayquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is het druk?
Volgens viaplee niet zo als voorgaande jaren
Net als gisteren.quote:
Mooi. De gelegenheidsfans beginnen weer op te flikkeren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen minder dan voorgaande jaren.
https://www.ad.nl/formule(...)is-geweest~a028f36f/
De hype is dalende.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi. De gelegenheidsfans beginnen weer op te flikkeren.
Prima!!
Misschien is “knakenbak” dan ook niet de juiste typering.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet slecht met die knakenbak.
Zelf gesaved uiteindelijk.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Mooi. De gelegenheidsfans beginnen weer op te flikkeren.
Prima!!
Lekker droog ookquote:
Spin to win.quote:
Nah,.. niet groter maken dan het is..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max met een groot moment laatste bocht.
Nee, bij de F2quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tot straks bij de kwalificatie!
Als je in een spin terechtkomt kan het moment eigenlijk niet groterquote:
quote:
Heb vandaag al meerdere spinnen voorbij zien komenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je in een spin terechtkomt kan het moment eigenlijk niet groter
Die kijkt niet iedereenquote:
Pak de mepper.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Heb vandaag al meerdere spinnen voorbij zien komen
Nog genoeg Verstappenpetjes hier op de uitverkochte tribune.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen minder dan voorgaande jaren.
https://www.ad.nl/formule(...)is-geweest~a028f36f/
Mwah het is merkbaar rustiger dan vorig jaar maar nog steeds gezellig drukquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog genoeg Verstappenpetjes hier op de uitverkochte tribune.
Oh jij bent vorig jaar ook geweest? Ja dan is het beter vergelijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah het is merkbaar rustiger dan vorig jaar maar nog steeds gezellig druk
Wel fijn dat Newey tijdens de lunch wat tips geeft aan het team anders stonden ze verder naar achteren met een slechte coureur als Stroll.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stroll goed bezig dit weekend. Hopelijk voor hem kan die wat punten pakken.
Hij heeft maar een paar keer geperformed en staat alsnog boven Alonso. Dat is de Stroll experiencequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wel fijn dat Newey tijdens de lunch wat tips geeft aan het team anders stonden ze verder naar achteren met een slechte coureur als Stroll.
Gezellig druk beste druk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:00 schreef Perox het volgende:
[..]
Mwah het is merkbaar rustiger dan vorig jaar maar nog steeds gezellig druk
Zweten!quote:
Stuk minder dan met hoge luchtvochtigheid zoals hier zo vaak het geval is..quote:
True. Zweetvoort straksquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuk minder dan met hoge luchtvochtigheid zoals hier zo vaak het geval is..
In de volle zon is het echt behoorlijk zwetenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stuk minder dan met hoge luchtvochtigheid zoals hier zo vaak het geval is..
Zweetkatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de volle zon is het echt behoorlijk zweten
quote:
Rode kat(er)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de volle zon is het echt behoorlijk zweten
Even had @Nattekat geen internetquote:
Als je naar Celsius kijkt ipv Fahrenheit valt het best mee.quote:
Ik las al dat hij zoals gewoonlijk meer dan de helft van de actie gemist heeftquote:
Traditiesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik las al dat hij zoals gewoonlijk meer dan de helft van de actie gemist heeft
Het einde was complete chaosquote:
Gif-masterquote:
Geen brand, weer.quote:
ja beter commentaar nuquote:
Halloquote:
P5 5 misschien 2e rij als hij een goede ronde kan rijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk dat Max wel kans heeft op pole vanmiddag.
Ik luister naar de GPRadio.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja beter commentaar nu
en die weten wat er speelt
Ergens wel te begrijpen.quote:
3e...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Denk dat Max wel kans heeft op pole vanmiddag.
3e kan ie wel halen, mits de Mercedessen niet iets uit de hoge hoed toveren.quote:
Paar weekenden Viaplay geluisterd dan krijg je bepaalde negatieve neigingen.quote:
Ik kijk bij de Zwitser, en ik wens hier geen commentaar op!quote:
Nee, morgen winst. Maar dat is heel lastig.quote:
1e of 2de ookquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
3e kan ie wel halen, mits de Mercedessen niet iets uit de hoge hoed toveren.
Dat heb ik andersom nog véél ergerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Paar weekenden Viaplay geluisterd dan krijg je bepaalde negatieve neigingen.
True. Maar die McLarens gaan als de brandweer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
1e of 2de ook
Met max weet je het nooit
uiteindelijk heeft max maar 1 snelle ronde gedaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True. Maar die McLarens gaan als de brandweer.
Eens. Vraag is of dat genoeg isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk heeft max maar 1 snelle ronde gedaan
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij Viaplay gehoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb ik andersom nog véél erger
maar ook een 360 graden view van het circuitquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
uiteindelijk heeft max maar 1 snelle ronde gedaan
er zal een reden zijn waaromquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens. Vraag is of dat genoeg is
Ik ga me inhouden dit keerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk bij de Zwitser, en ik wens hier geen commentaar op!
Waren dat vrouwen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ x ]
Hier beelden van de F2. Voor degenen die het hebben gemist.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zal een reden zijn waarom
max heeft niet 10 rondjes nodig
Moet kunnenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Kom je op tv met je dikke pens onder je shirt uit.
ik zie ook genoeg shirtloze a cupjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:04 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik heb ook nog nooit zo veel onzin bij Viaplay gehoord als bij Olavquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel onzin bij Viaplay gehoord.
Uitgezet door de temperatuur?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef Peterselieman het volgende:
oh ja, het circuit is dit jaar 8 meter langer geworden
Fles water.quote:
Uiter aard.quote:
*Startknop indruktquote:
Het is 5 over en ze zijn begonnenquote:
@Nattekat in beeldquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:04 schreef Kickinalfa het volgende:
quote:
Morgen word het helemaal niets, met 1 snelle ronde kan Max alles er uit persen wat er in zit maar in de race moeten de banden x aantal ronden mee kunnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, morgen winst. Maar dat is heel lastig.
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien op een Fok Pokemon meet en volgens mij was hij zeker niet dik of lelijkquote:
Volgens mij hebben ze dingen uitgeprobeerd voor de race morgen. Winst is moeilijk maar niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Morgen word het helemaal niets, met 1 snelle ronde kan Max alles er uit persen wat er in zit maar in de race moeten de banden x aantal ronden mee kunnen.
@Nattekat pics pleasequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien op een Fok Pokemon meet en volgens mij was hij zeker niet dik of lelijk
Co de Roodt.quote:
Hopelijk geen strollierollebollie.quote:
why notquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk geen strollierollebollie.
Duurt alleen maar langer.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:07 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien op een Fok Pokemon meet
Het omgekeerde van krimpflatiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelfs de meter is aan inflatie onderhevig tegenwoordig
Wel toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:09 schreef greysbones het volgende:
Oostenrijk is geen favoriet van de Williams ?
Pas bij het achteraf terugkijken van een kwalificatiesessie en doorspoelen van momenten zonder auto's op de baan kom je erachter hóe lang we daadwerkelijk naar niks zitten te kijken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duurt alleen maar langer.
Ja, boven de FP-tijdenquote:
Kan harder.quote:
Dit kan niet hoor.quote:
Nog wel.quote:
Tof baantje om in Automobilista 2 in VR te doen deze.quote:
5 en 8.quote:
Op 0.28 van VER, hij heeft slechtere tijden neergezet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Noemen we het zo al tegenwoordig als je niet crasht?
Als hij dichtbij zit zal Max wel een flinke fout gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op 0.28 van VER, hij heeft slechtere tijden neergezet.
kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als hij dichtbij zit zal Max wel een flinke fout gemaakt hebben
Verstappen had een foutje van 2 a 3 tienden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op 0.28 van VER, hij heeft slechtere tijden neergezet.
Rare kop. Ongetwijfeld een lekker lijf verder.quote:
Hallo! Dat was Sainz z'n vrouwtje!!quote:
quote:Didn’t have any front grip bro
Nu heeft hij meer tijd voor haar.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
Hier is je vriendin niet voor komen kijken Carlos
hok van een autoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Genant weer die tweede Red Bull.
Horner gaat vast weer een goede verklaring hebben waarom dit ongelukkig en pech is.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Perox het volgende:
Maar de RBR mag je geen knakenbak noemen hoor….
Geen P20 iig.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Die auto van Tsunoda had echt totaal geen balans bij het aanremmen van T4.
Tot zo ver uw reporter ter plaatse.
Kunnen we daar niet gewoon afscheid van nemen?quote:
Die gaat alle hoeken van het motorhome zienquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nu heeft hij meer tijd voor haar.
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die gaat alle hoeken van het motorhome zien
wat denk je dat Vettel gaat toevoegen danquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet gewoon afscheid van nemen?
Zet dan desnoods Vettel nog een jaartje in die auto tot Hadjar genoeg ervaring heeft opgedaan in de Racing Bulls.
100% dat opa Vettel het beter zou doen in die 2de Red Bull.
In dit veld is dat 10 posities. Snelste baan in tijd, dus ik vind dat ook geen excuusquote:
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zet dan desnoods Vettel nog een jaartje in die auto tot Hadjar genoeg ervaring heeft opgedaan in de Racing Bulls.
Krijgt ze een rondleiding?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jos, ben jij het?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang Red Bull het niet voor elkaar krijgt om die auto beter te maken maakt het niet uit wie ze er in zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef vosss het volgende:
[..]
quote:
quote:
Eens. Als max zoveel posities ervoor staat dan kan het niet aan de auto liggen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:26 schreef Perox het volgende:
Maar de RBR mag je geen knakenbak noemen hoor….
jij bent echtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Als max zoveel posities ervoor staat dan kan het niet aan de auto liggen.
Koud?quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Als Max bij ongeacht welke tweede rijder zover vooraan staat dan denk ik dat ie in de McLaren een halve seconde sneller is dan wie ook. Minstens.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Als max zoveel posities ervoor staat dan kan het niet aan de auto liggen.
Dat is de vrolijkste man van Italiė.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben ze die hysterische Italiaan opeens bij het commentaar gezet
Echte F1 fanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:30 schreef Nober het volgende:
McLaren shirt, Mercedes pet, Red Bull string, Ferrari bh.
Hij hoeft er ook niet blij van te worden. Dat wordt Max ook niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Dit is geen wagen waar Seb blij van wordt.
Is allemaal hypothetischquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Max bij ongeacht welke tweede rijder zover vooraan staat dan denk ik dat ie in de McLaren een halve seconde sneller is dan wie ook. Minstens.
Mooi tochquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:29 schreef LTVDK het volgende:
Waarom hebben ze die hysterische Italiaan opeens bij het commentaar gezet
Zeg dat tegen Hamiltonquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij hoeft er ook niet blij van te worden. Dat wordt Max ook niet.
Van een viervoudig wereldkampioen mag je verwachten dat ie om de problemen van een heen auto kan rijden. Dat ie Max dan niet zou verslaan maakt niks, Vettel zou structureel beter werk afleveren met al zijn ervaring. En ja ook nu hij al even weg is.
Slechter dan dit kan sowieso niet.
Ik zou het doen. Na de zomerstop Vettel erin, anderhalf seizoen plezier maken en maar zien en daarna Hadjar en Antonelli erin zetten, want tegen die tijd is Max ookwel. :p
Verschrikkelijk rijdersmanagement.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het gedoe nooit gesnapt rond Yuki, gewoon vrij matige rijder, snap niet waarom men bj RB gewoon gaat voor iemand als Saintz.
Maar het is serieus geen wagen die Seb ligt. Dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij hoeft er ook niet blij van te worden. Dat wordt Max ook niet.
Van een viervoudig wereldkampioen mag je verwachten dat ie om de problemen van een heen auto kan rijden. Dat ie Max dan niet zou verslaan maakt niks, Vettel zou structureel beter werk afleveren met al zijn ervaring. En ja ook nu hij al even weg is.
Slechter dan dit kan sowieso niet.
Ik zou het doen. Na de zomerstop Vettel erin, anderhalf seizoen plezier maken en maar zien en daarna Hadjar en Antonelli erin zetten, want tegen die tijd is Max ookwel. :p
Sainzquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef raptorix het volgende:
Ik heb het gedoe nooit gesnapt rond Yuki, gewoon vrij matige rijder, snap niet waarom men bj RB gewoon gaat voor iemand als Saintz.
de auto ligt yuki ook nietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het is serieus geen wagen die Seb ligt. Dus dat gaat 'm niet worden
Beter dan een lectijd van... och laat ook maarquote:
Ja schakelde wat later in, was even bang dat ze hem onder het algemene commentaar hadden gezetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mooi tochZo tussen de sessies door is wel genoeg overigens, hij hoeft geen hele race te doen. Dat wordt een beetje too much
Ik schreef dat NIETquote:
I am not amused trouwensquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe heb je dit gedaan
een quote van Voss die nu een quote van Whiskers lijkt
ja ja ja ja ja rustigquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik schreef dat NIET
Graag aanpassen.
door te selecteren neemt fok de selectie mee, dat kan dus ook de quote zijn.quote:
je kunt nog een aantal spelfouten gaan verbeteren, misschien dat je humeur er van opknaptquote:
Fijn, dank je!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ja ja ja ja rustig
ik had een deel van je post geselecteerd staan daarom kwam die quote mee...
geen brand hoor
maar mijn reactie blijft gelijk
Die hoeft hem niet te liggen. Een viervoudig wereldkampioen sie niks te bewijzen heeft kan om de problemen heen rijden. In elk geval beter dan iemand die denkt dat ie Max moet verslaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het is serieus geen wagen die Seb ligt. Dus dat gaat 'm niet worden
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt nog een aantal spelfouten gaan verbeteren, misschien dat je humeur er van opknapt
"THIS ***** QUOTE MAN!"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Quotefoutje en ik zie grotere paniek dan standaard op de radio bij Yuki.
Goed idee!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kunt nog een aantal spelfouten gaan verbeteren, misschien dat je humeur er van opknapt
ik denk dat je Vettel overschatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die hoeft hem niet te liggen. Een viervoudig wereldkampioen sie niks te bewijzen heeft kan om de problemen heen rijden. In elk geval beter dan iemand die denkt dat ie Max moet verslaan.
Nogmaals: vertel dat tegen Hamilton. Als 7-voudig kampioenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die hoeft hem niet te liggen. Een viervoudig wereldkampioen sie niks te bewijzen heeft kan om de problemen heen rijden. In elk geval beter dan iemand die denkt dat ie Max moet verslaan.
Nog wat onbalans.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Max stuurt weer niet lekker in bij bocht 4
Voor niks al die trainingen gereden?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:37 schreef Peterselieman het volgende:
Die auto van Max stuurt weer niet lekker in bij bocht 4
Dit werkt bij mij overigens wel, elke kantoordag weer lekker collega's etteren door hun foutjes te verbeterenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij niet, de auto.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:39 schreef Peterselieman het volgende:
Max klaagt dat hij het helemaal kwijt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |