De middelmaat heeft ze ingehaald.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou mij diep, diep schamen als PSV ooit zo diep zou zakken in niveau.
(Ps Philips produceert geen stofzuigers meer)
Say again?quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zou mij diep, diep schamen als PSV ooit zo diep zou zakken in niveau.
(Ps Philips produceert geen stofzuigers meer)
Puur op licentie. Philips heeft geen huishoudelijke tak meer. Dit wordt allemaal gemaakt onder de paraplu van een Chinese investeerder en voorzien van een Philips naamplaatje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Say again?
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Bla bla. Er staat een sticker van Philips op.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Puur op licentie. Philips heeft geen huishoudelijke tak meer. Dit wordt allemaal gemaakt onder de paraplu van een Chinese investeerder en voorzien van een Philips naamplaatje.
Heeft echt niks meer met Philips te maken.
Dit. En negeer toch in hemelsnaam die idioten uit Eindhoven en Rotterdam.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:11 schreef Bofjijff het volgende:
Om maar ff bij Ajax te blijven... wat een matig uitshirt dit jaar.
Ja, het hem al gepost in het vorige topic.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:11 schreef Bofjijff het volgende:
Om maar ff bij Ajax te blijven... wat een matig uitshirt dit jaar.
Dat is nog eens een gezonde portie optimisme.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
. Anyway, hopelijk wordt het 3de shirt een klapper.
En ik maar denken dat Castore kut isquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:29 schreef Houniet het volgende:
[ [url=https://www.ajax.nl/shop/_next/image?url=https%3A%2F%2Fwww.ajax.nl%2Fmedia%2F3rqpaphu%2Fajaxnl_shop-600x600.png%3Fformat%3Dwebp&w=1920&q=75]afbeelding[/url] ]
Moet je blijven als Ajax supporter he.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:29 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een gezonde portie optimisme.
Die "water"strepen zien eruit alsof onze Godenzonen ondergespoten zijn in een gangbang. Matig wel.quote:
Luuk de Jongquote:
Moro zal morgen wel worden gepresenteerd. Ze zijn er uit met hem, de club, en de medische testen zijn ook al gedaan. Dus Kroes zal wel bij ABN zitten om het geld allemaal in orde te maken.quote:
Jammer dat ze er geen roestige fiets en andere zooi op hebben gezetquote:Op woensdag 2 juli 2025 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, het hem al gepost in het vorige topic.
Ze verwijzen naar de grachten. Anyway, hopelijk wordt het 3de shirt een klapper.
Zolang ze de Philips personeelsvereniging of Nederlands grootste GGZ instellingen maar niet op hetzelfde niveau plaatsen als topclub Ajax. In feite zouden alle clubs in de Eredivisie een tarief aan Ajax moeten betalen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit. En negeer toch in hemelsnaam die idioten uit Eindhoven en Rotterdam.
laten we het hopen idd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, het hem al gepost in het vorige topic.
Ze verwijzen naar de grachten. Anyway, hopelijk wordt het 3de shirt een klapper.
Worden niet door Philips geproduceerd.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Say again?
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zolang ze de Philips personeelsvereniging of Nederlands grootste GGZ instellingen maar niet op hetzelfde niveau plaatsen als topclub Ajax. In feite zouden alle clubs in de Eredivisie een tarief aan Ajax moeten betalen.
Kijk alleen maar naar Denemarken en België hoe competities het doen zonder een instituut. Qua statuur zitten ze op niveau van FC Kopenhagen.
Daar gaat dit land aan kapot.
Kroes gaat eerst voor een stukje marketing.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:02 schreef manny het volgende:
Ik heb een shirt nog nooit een doelpunt zien maken.
Spelers hebben we nodig en moeten we vanaf.
Zit wel wat in he.quote:
Als je het genie genaamd @Wotte niet op waarde kunt schatten mag je ook wel weg blijven uit dit topic.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet echt, maar als jij er lekkerder door slaapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |