Mensen die hun zoon Skye noemen moet je hun stemrecht ontnemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Er is verlengd met Skye Vink (de zoon van).
Vink is sinds 2017 actief in de jeugdopleiding van de Amsterdammers, nadat hij werd overgenomen van AVV Zeeburgia. In het seizoen 2023-2024 maakte de aanvaller zijn debuut voor Jong Ajax in de wedstrijd tegen sc Cambuur. Sindsdien speelde hij 31 wedstrijden voor de belofteploeg van Ajax. Dit seizoen moet de doorbraak worden van de talentvolle aanvaller.
In die 31 wedstrijden scoorde hij 1 keer. Zelfs Brobbey deed het beter afgelopen jaar
Is dit geschreven in emotie?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten alleen stoppen met spelers verkopen aan twente, smerige club
Lijkt mij een prima club voor hem. Hopelijk doet Ajax niet al te moeilijk over de transfersom, dan kunnen we meteen door.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:06 schreef Bofjijff het volgende:
Borna Sosa is in beeld bij Crystal Palace, zo meldt Tim van Duijn vrijdag namens Voetbal International. De Kroatisch linksback, één van de twaalf aanwinsten Sven Mislintat, wil snel vertrekken bij Ajax.
en Mannsverk erachteraanquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima club voor hem. Hopelijk doet Ajax niet al te moeilijk over de transfersom, dan kunnen we meteen door.
V/d Boomen na dat verhaal over zijn salarisstijging per definitie niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:52 schreef Simmertje het volgende:
Dan is het alleen Forbs en Akpom nog (Avila en vd Boomen zal wel niet lukken gezien de blessures).
Stevig jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Veel te hoge salarissen (door die CL-bonus van Mislinrat) om een gokje te wagen.
Sosa bijvoorbeeld schijnt 3 miljoen te gaan verdienen.
Avila is toch wegquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:52 schreef Simmertje het volgende:
Dan is het alleen Forbs en Akpom nog (Avila en vd Boomen zal wel niet lukken gezien de blessures).
Ik heb voornamelijk veel moeite met mensen die zeggen dat het vanwege de Zaanstreek connectie is, dat AZ toevallig een jeugdcomplex bij Amsterdam heeft.quote:
Vorig jaar heeft Ajax en zelfs nog 1 teruggekocht en vertrok Salah-Eddine naar as roma. Op wie doel jij?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af waarom Twente maar mislukte Ajacieden blijft kopen, want die mislukken ook iedere keer bij henzelf.
Die Toten Hosenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Rasmussen op weg naar Fortuna Düsseldorf
Ff afwachten idd. Maar speelt zo te lezen genoeg en geeft de burger moed.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:59 schreef manny het volgende:
als als als... die bovengenoemde verkopen doorgaan dan lijkt het erop dat het toch aardig leeg begint te lopen en we van heel wat salarislasten af zijn..
Gewoon hopen dat er een super talent/speler binnenloopt. Wie kende Litmanen, Kanu, George of Petterson ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ff afwachten idd. Maar speelt zo te lezen genoeg en geeft de burger moed.
Ook nog bijna een miljoen bijschrijven door de transfer van lang naar napoli
van der Vaartquote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Oefenwedstrijdje om 13:00
Met deze elf gaat we het proberen vandaag;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |