Leuk toch!quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de datum rond mijn verjaardag ligt en mw. MM dan vaak ter gelegenheid daarvan iets organiseert, had ik al bewust een slag om de arm gehouden.
En mw. MM heeft dus inderdaad iets georganiseerd op de 9e…
Ook leukquote:Op woensdag 30 juli 2025 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien de datum rond mijn verjaardag ligt en mw. MM dan vaak ter gelegenheid daarvan iets organiseert, had ik al bewust een slag om de arm gehouden.
En mw. MM heeft dus inderdaad iets georganiseerd op de 9e…
Ik heb ook eetbare bloemetjes, als dat wat voor je is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:lucky_strike hebben jullie in de moestuin sla en tomaten die ik mag gebruiken voor de salade? Dan maak ik de dressing en neem de rest van de vulling mee.
Er is volgens mij wel een sloot.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iedereen eigen bord en drinkglas meenemen?
Zijn er nog vlaaiwensen? Deze week ga ik bestellen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:14 schreef golfer het volgende:
Met een halve kersenkruimelvlaai en een halve riestevlaoj (zonder slagroom) maak je ons wel gelukkig.
Een halve kruisbessen schuimvlaai voor mij. Kan ik die delen met @Whiskers2009quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Iedereen eigen bord en drinkglas meenemen?
Zijn er nog vlaaiwensen? Deze week ga ik bestellen.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een halve kruisbessen schuimvlaai voor mij. Kan ik die delen met @:Whiskers2009
Hier ook al verschillende soorten worst in de vriezer liggen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 14:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
update:
Het vlees is gekocht.
Feestbestek is gevonden.
14 stoelen aanwezig.
Een 8 persoonstafel maken we en een 6 persoons hebben we.
De doos met borden en glazen is spoorloos verdwenenWe wachten op een brainwave, hopelijk vinden we ze nog. We hebben wel een stuk of 20 borden maar er gaat ook veel op aan voorbereiding, bereiding, opmaak, etc.
We werken met 2 barbecues, een voor vlees en een voor groente/vegan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |