hahaha, ik had ooit op het balkon sla gekweekt. Ook geen succes neequote:Op donderdag 24 juli 2025 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sla niet, daar heb ik geen talent voor. Maar tomaten heb ik zeker voor je.
Ook alcoholvrij bier? Of dat liever niet?quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:55 schreef fietsie het volgende:
Ik ben echt heel saai; als het alcoholvrij is dan lust ik het over het algemeen. Muv Tonic
Ook voor jou: ook alcoholvrij bier, of liever niet?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:21 schreef z80 het volgende:
Als het alcoholvrij is vind ik het al snel best. Ik zie wel wat er is.
Alcoholvrij ivm de bob.
voor mij hoef je niet speciaal alcoholvrij bier te halen. Kan zijn dat ik een flesje mee drink. Maar aanmaaklimonade doet het voor mij ook goed. Dat gaat er hier per liter doorheen op een dag.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook voor jou: ook alcoholvrij bier, of liever niet?
Je naam staat nu iig bij alle andere alcoholvrije drankjes
@Starflyer lust ook wel alcoholvrij bier (en al het andere alcoholvrije, hij is ook de BOB), dus voel je niet bezwaardquote:Op donderdag 24 juli 2025 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
voor mij hoef je niet speciaal alcoholvrij bier te halen. Kan zijn dat ik een flesje mee drink. Maar aanmaaklimonade doet het voor mij ook goed. Dat gaat er hier per liter doorheen op een dag.
Dat is dan alvast geregeldquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb aanmaaklimonade in huis, drink dat vooral op want anders staat die fles er over 3 jaar nog.
Levensgenietersquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:48 schreef golfer het volgende:
Wij maken er een weekend-uitje van en hebben even verderop in Willemstad een hotel geboekt.
Nietes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:28 schreef Lonaa het volgende:
Wij zijn waarschijnlijk nog op vakantie op 9 augustus.
Bij de post kan ik alleen maar duimpje omhoog geven dus nuquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:28 schreef Lonaa het volgende:
Jullie kwamen toch eerder terug!? 😎quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:28 schreef Lonaa het volgende:
We hebben nog geen terugvlucht geboektquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie kwamen toch eerder terug!? 😎
#Vakantie in eigen land.
Tja…quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, grote sorry jong0ns
[..]
We hebben nog geen terugvlucht geboekt
Da's toch prima, dan boek je die voor 8 augustusquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, grote sorry jong0ns
[..]
Ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, grote sorry jong0ns
[..]
Waar moet ik jullie ophalen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:51 schreef Lonaa het volgende:
Ja, grote sorry jong0ns
[..]
Jammer, maar we zien elkaar ongetwijfeld wel weer een keer bij Caprera.quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
De kogel is door de kerk: Ik zal niet bij de BBQ aanwezig zijn wegens verjaardagsperikelen die dag.
Ik wens jullie alvast veel plezier!
quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
De kogel is door de kerk: Ik zal niet bij de BBQ aanwezig zijn wegens verjaardagsperikelen die dag.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |