Ja ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het zo leuk om jullie allemaal weer te zien en bij sommigen voor het eerst te zien
Zo vermoeiend ook, me elke ochtend weer aan je voorstellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Mijn gezichtsherkenning met bijbehorende namenmode is al een tijdlang uitgeschakeld, dus ontmoet ik iedereen voor het eerst.
Doet me denken aan mijn schoonzus. Wanneer zij bij haar moeder is en ze gaat even naar de wc krijgt ze iedere keer te horen “he wat gezellig dat je er bent, wil je koffie? Ik roep papa even” (schoonzus lust geen koffie en papa is al ruim 5 jaar geleden overleden)quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo vermoeiend ook, me elke ochtend weer aan je voorstellen
Ja maar dat is dementie?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn schoonzus. Wanneer zij bij haar moeder is en ze gaat even naar de wc krijgt ze iedere keer te horen “he wat gezellig dat je er bent, wil je koffie? Ik roep papa even” (schoonzus lust geen koffie en papa is al ruim 5 jaar geleden overleden)
Ja zij is echt de weg kwijt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar dat is dementie?
golfer is echt een ramp met gezichten
Euh. Al mijn inspiratie gaat naar mijn eigen inbrengquote:Op zondag 13 juli 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:
@ L_S & JFlip denken jullie ook nog even na over wat leuk is als ik dat meebreng ?
Het is mijn eerste werkweek na de vakantie maar in de week ervoor kan ik bv nog een relaxed tripje Gross Germanien doen..
Jammer!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:04 schreef Yinny het volgende:
Helaas ben ik op die dag nog op vakantie! Waarschijnlijk kan ik dan mijn eigen Limburgse vlaai halen die dag, of misschien wel een Franse croissant...
@:cat-astrophe sommige vlaaien gingen in stukjes gesneden in de vriezer en in de loop der weken was het wel op!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:04 schreef Yinny het volgende:
Helaas ben ik op die dag nog op vakantie! Waarschijnlijk kan ik dan mijn eigen Limburgse vlaai halen die dag, of misschien wel een Franse croissant...
@:cat-astrophe sommige vlaaien gingen in stukjes gesneden in de vriezer en in de loop der weken was het wel op!
Stokbrood? Of ciabatta oid? Eventueel ook (kruiden-/knoflook/ander smaakje/geen smaakje)boter?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:36 schreef borisz het volgende:
Wat zal ik eens meenemen? Traditioneel is altijd pesto geweest.
Ben verder een beetje inspiratieloos![]()
Jammer inderdaad dat @Yinny er niet kan zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]en
![]()
@:Lucky_Strike welke vlaai kan ik voor jullie meenemen als dankjewel voor het gastmens-schap?
Twee halfjes kunnen ook.
Ik stem voor. Al heeft Kaatje ook brood en een dip. Maar stokbrood, pesto en een boter lijkt me primaquote:Op zondag 20 juli 2025 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stokbrood? Of ciabatta oid? Eventueel ook (kruiden-/knoflook/ander smaakje/geen smaakje)boter?
quote:Op zondag 20 juli 2025 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat @:yinny er niet kan zijn.
Er bestaat vast nog steeds geen pruimenkruimeldus we willen graag een halve abrikozenkruimel en halve pruimenraster
![]()
Oh en wil je alsjeblieft niet meer 6 kilo koude schotel meenemen? We kregen het vorige keer bij lange na niet op voor het bedorven was
Thanks, lijkt me een goed ideequote:Op zondag 20 juli 2025 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:whiskers2009 heeft de drank op zich genomen. Maar dat lijkt me wel veel voor 1 persoon (+ introducé) om op zich te nemen. Het kan vast wel opgedeeld worden in frisdrank, bier en wijn ofzo.
Inventarisatie:quote:Op zondag 20 juli 2025 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks, lijkt me een goed idee![]()
En ook om te inventariseren wat iedereen graag wil drinken, zodat de hoeveelheid (en de verdeling) daarop afgestemd kan worden
Wat is 'frisdrank' zonder koolzuur? Vruchtensap? Of aanlenglimonade? Of Dubbelfriss o.i.d.?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:41 schreef golfer het volgende:
Frisdrank (liefst zonder koolzuur) en misschien 1 pilsje.
Dat inderdaad allemaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat is 'frisdrank' zonder koolzuur? Vruchtensap? Of aanlenglimonade? Of Dubbelfriss o.i.d.?
Serieuze vraag.
Ik heb natuurlijk nog geen idee hoe we e.e.a. gaan verdelen qua drinken.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:48 schreef borisz het volgende:
Ik drink van alles. Maar bij mooi weer een BBQ heeft weizen altijd wel de voorkeur. Wit mag ook.
Verder mn modknopjes gebruikt om de pesto in het bericht van LS te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |