quote:Op maandag 7 juli 2025 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
De auto rijt toch. En als Tele6 ook vervoer zoekt. Er is plek zat.
En mij is altijd geleed. Vragen staat vrij.
En geen vragen stellen waarop je het antwoord niet wil horen.
Door omstandigheden heb ik de laatste tijd heel veel moeten vragen (niet aan jou) en soms vind ik het moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Dan rij ik ook heel graag mee!!quote:Op maandag 7 juli 2025 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
Gezellig. Is het ook niet raar dat ik met been omhoog op de achterbank ga.quote:
Ik heb geen idee. Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht. Ik weet niet eens of we nog wel een oude deur hebben om op schragen te leggen eigenlijk. Ik zal er eens naar kijken. Ik heb in elk geval een ronde tafel zonder kleed maar die is mooi genoeg. En een rechthoek met kleed. Dat zijn 11 zitplaatsen. Ik heb 14 stoelen.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:39 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike in het magazijn liggen nog tafelkleden. Heb je interesse?
Adres DM ik jou alvast, de rest krijgt het voor de meet nog wel een keer.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:43 schreef Blues het volgende:
Wij hebben nog 2 van die insect-werende netkoepeltjes vliegenkappenvoor over borden of schalen met eten, meenemen? (Na afloop neem ik ze wel weer mee naar huis
)
En mag ik nog een keer het adres in DM @:lucky_strike had t opgeslagen in oude tel![]()
Ik vind dat wel lekker ja maar het hangt een beetje af van wat er verder voor vlees aanwezig is of we ze ook gaan eten denk ik. Maar ze kunnen goed in de vriezer dus je kunt ze altijd weer mee terugnemen in je koelbox.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:19 schreef z80 het volgende:
En zijn er liefhebbers voor gerookte bockworst? Ik kan wel een pak meenemen. Die van de Aldi hier zijn goed te eten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gezellig. Is het ook niet raar dat ik met been omhoog op de achterbank ga.
Ja ik ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Vind het zo leuk om jullie allemaal weer te zien en bij sommigen voor het eerst te zien
Zo vermoeiend ook, me elke ochtend weer aan je voorstellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:36 schreef golfer het volgende:
Mijn gezichtsherkenning met bijbehorende namenmode is al een tijdlang uitgeschakeld, dus ontmoet ik iedereen voor het eerst.
Doet me denken aan mijn schoonzus. Wanneer zij bij haar moeder is en ze gaat even naar de wc krijgt ze iedere keer te horen “he wat gezellig dat je er bent, wil je koffie? Ik roep papa even” (schoonzus lust geen koffie en papa is al ruim 5 jaar geleden overleden)quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Zo vermoeiend ook, me elke ochtend weer aan je voorstellen
Ja maar dat is dementie?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn schoonzus. Wanneer zij bij haar moeder is en ze gaat even naar de wc krijgt ze iedere keer te horen “he wat gezellig dat je er bent, wil je koffie? Ik roep papa even” (schoonzus lust geen koffie en papa is al ruim 5 jaar geleden overleden)
Ja zij is echt de weg kwijt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar dat is dementie?
golfer is echt een ramp met gezichten
Euh. Al mijn inspiratie gaat naar mijn eigen inbrengquote:Op zondag 13 juli 2025 17:26 schreef fietsie het volgende:
@ L_S & JFlip denken jullie ook nog even na over wat leuk is als ik dat meebreng ?
Het is mijn eerste werkweek na de vakantie maar in de week ervoor kan ik bv nog een relaxed tripje Gross Germanien doen..
Jammer!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:04 schreef Yinny het volgende:
Helaas ben ik op die dag nog op vakantie! Waarschijnlijk kan ik dan mijn eigen Limburgse vlaai halen die dag, of misschien wel een Franse croissant...
@:cat-astrophe sommige vlaaien gingen in stukjes gesneden in de vriezer en in de loop der weken was het wel op!
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:04 schreef Yinny het volgende:
Helaas ben ik op die dag nog op vakantie! Waarschijnlijk kan ik dan mijn eigen Limburgse vlaai halen die dag, of misschien wel een Franse croissant...
@:cat-astrophe sommige vlaaien gingen in stukjes gesneden in de vriezer en in de loop der weken was het wel op!
Stokbrood? Of ciabatta oid? Eventueel ook (kruiden-/knoflook/ander smaakje/geen smaakje)boter?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 21:36 schreef borisz het volgende:
Wat zal ik eens meenemen? Traditioneel is altijd pesto geweest.
Ben verder een beetje inspiratieloos![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |