Of mijquote:Op donderdag 7 augustus 2025 23:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben ook op t werk, je mag mij ook wel ff bellen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:32 schreef Queller het volgende:
Zal ik even langskomen om borden te brengen?
Wij hadden een week of 4 geleden hetzelfde probleem en hebben er uiteindelijk maar een stapel bij gekocht.quote:
Volgens mij is al eerder gezegd dat je van harte welkom bent, dus: doen!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:32 schreef Queller het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:32 schreef Queller het volgende:
Essentieel!quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:58 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
Ik heb gisteren ook al wat voorbereid hoor. De satépennen uit t zakkie gehaald
Grinnik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:58 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
Ik heb gisteren ook al wat voorbereid hoor. De satépennen uit t zakkie gehaald
Kom brengen dannnnquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 10:32 schreef Queller het volgende:
Nee hoor. Mix van o.a. olie, sojasaus, ketjap, mirin, tabasco, gember, nog wat kruiden en veel knoflook.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit toch geen vissaus in die satemarinade @:golfer? Kaat heeft visallergie.
Ok, dat gaat me lukken. Geen tijd om dingen te bereiden, maar ik heb nog een handvol plakken lamsschouder liggen van eigen lam. Neem ik mee. Bereiding laat ik over aan de bbq’ers.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit had ik nog bedacht (eigenlijk voor @:Tele6 ):
[..]
Maar mocht je nog vlees van eigen dieren hebben (kleine kans, I know!) dan lijkt me dat ook héérlijk om eens te proeven.
Of iets met lamsvlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |