Half doorgesneden meloen met aluminiumfolie erover en dan fruitspiesjes erinquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:21 schreef fietsie het volgende:
Gekoelde saroma met klopklop voor een nostalgisch tintje (gezien de verjaring van @:JFlip) ging heeeeeeeeel even door mijn hoofd![]()
Mij niet mentionenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:Jflip @:fietsie @:kaatje1 @:borisz,@:Whiskers2009 @:Starflyer @:Tele6 @:golfer @:blues @:AnneX @:Z80 @:Leintjeuh @:Flipsen @:Vlindertje89 @:MadMaster @:Lonaa @:Queller
Egelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Half doorgesneden meloen met aluminiumfolie erover en dan fruitspiesjes erin
Dit is de huidige versie, de anderen een nabrander van de vorigequote:
Invriezen? Of recept vragenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mij niet mentionen
Ik wist niet meer wat ik de vorige keer meenam maar @:AnneX postte gelukkig elders wat foto’s.
Alleen heeft de slager van de destijds best goed bevallen koude schotel dan vakantie
Gelukkig is hij niet de enige die huisgemaakte kojsjottel maakt.quote:
Invriezen kan nietquote:
Je bent niet @MadMaster dus ik moet weten of je je rijstevlaaitjes metquote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Vlaai: appelkruimel, kruisbessenschuim (halven, geen helen) en als ze hebben 4 van die kleine rijstevlaaitjes
Zonder graag. Je dat naar Moushmoush meegenomen. In een grijs verleden heb ik eens een hele vieze rijstevlaai gehad (nog voordat multivlaai bestond) en dat ook nooit mee gegeten, tot die van jou.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bent niet @:madmaster dus ik moet weten of je je rijstevlaaitjes metof zonder
slagroom wil hebben.
Of een combi. Ik bestel vooraf dus ze hebben álles.
Et tu, Kaatjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zonder graag. Je dat naar Moushmoush meegenomen. In een grijs verleden heb ik eens een hele vieze rijstevlaai gehad (nog voordat multivlaai bestond) en dat ook nooit mee gegeten, tot die van jou.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mij niet mentionen
Ik wist niet meer wat ik de vorige keer meenam maar @:AnneX postte gelukkig elders wat foto’s.
Alleen heeft de slager van de destijds best goed bevallen koude schotel dan vakantie
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:30 schreef golfer het volgende:
We zijn nog aan het nadenken wat wij meenemen.
Twijfel tussen zelf saté's van kippedij van de poelier te marineren of iets van de slager mee te nemen.
Hierbij leggen we vast dat we zelf gemarineerde kipdijsaté spiezen en voorgekookte maïskolven meenemenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:35 schreef Blues het volgende:
En wat van die gekookte maiskolven voor op de BBQ, lekker met boter en zout
Ik vind het zo leuk dat jullie er dit keer wel bij kunnen zijn!quote:Op woensdag 2 juli 2025 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Hierbij leggen we vast dat we zelf gemarineerde kipdijsaté spiezen en voorgekookte maïskolven meenemen
DVquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het zo leuk dat jullie er dit keer wel bij kunnen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |