SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mikeytt op 28-06-2025 10:21:16 ]Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Wat is sp2Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan kom je aan van de sportschool
Revolutions are the locomotives of history.
Is dat de milde versie van sp3c?Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakken![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
de voorganger van sp3c en het vervolg van sp1cRevolutions are the locomotives of history.
Kunt wat van mijn vet krijgen, plakt heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:12 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is wel de bedoeling eigenlijk. Wil wat spieren opbouwen, maar het vet blijft niet plakkenHey there sunshine lift my heart
De Paulquote:
Dus niemand snapt hetHey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunt wat van mijn vet krijgen, plakt heel goed![]()
dan wil ik ook wat spieren van je lenen, want dat blijft ook niet plakken
Misschien moet je dan meer sporten en minder aan de bar zittenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee die zijn van mijquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]![]()
Dud0r heeft het laten meten laatst en nu ben ik ook nieuwsgierigHey there sunshine lift my heart
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meerMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit helpt niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Roman chair
Gebruik ik voor onderrug oefeningenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ja maar dan moet ik ook aankomen, anders geen spierenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moet je dan meer sporten en minder aan de bar zitten
Hey Puzzie Tomaten servies?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Google?quote:Hey there sunshine lift my heart
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenserviesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb mijn tomaten servies nog van toen ik wel SP stemde maar nee , ik stem geen SP meer![]()
Oeps moet ook google vragen wat sambuca is. Ben niet zo op de hoogte kwa drankjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja of nou soepkommen met deksel , geheel in tomatenvormquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die zijn nog best duurquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
wtf moet ik me voorstellen bij tomatenservies![]()
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
Salmari is ook lekkerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps moet ook google vragen wat sambuca is. Ben niet zo op de hoogte kwa drankjesIk hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: