Waarom zou de foto perse van vandaag moeten zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen kinderen van 9 en 6 .....
Als het mensen met dwerggroei zijn is het een ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan dat persoonlijk niet beoordelen aan de hand van die foto. Dat kinderen klein blijven als ze ondervoed zijn, is wel een gegeven. Misschien zijn die ouders ook heel klein. Geen idee.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan dat persoonlijk niet beoordelen aan de hand van die foto. Dat kinderen klein blijven als ze ondervoed zijn, is wel een gegeven. Misschien zijn die ouders ook heel klein. Geen idee.
Jullie maken er helemaal een sprookje van met het is een dwergfamiliequote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als het mensen met dwerggroei zijn is het een ander verhaal ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken er helemaal een sprookje van met het is een dwergfamilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En dit zijn de extreme gevallen die verborgen zijn. Ik word vooral verdrietig van al die kinderen die in het volle zicht van iedereen in de steek gelaten worden uit een misplaatst respect voor de mening van de ouders.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dat is dan toevallig ontdekt vanwege een evacuatiebevel door overstromingen...
Wordt je verdrietig van hoeveel van dit soort gevallen er nog zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken er helemaal een sprookje van met het is een dwergfamilie
Nog 5 dwergen erbij, een boze stiefmoeder en een zak appels van de Appie en we hebben een sprookjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens dwergwerpen![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Graag verwijderen
Dan hoop ik wel dat ze uiteindelijk zindelijk worden, anders wordt dat dwergwerpen een soort Russische roulettequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog 5 dwergen erbij, een boze stiefmoeder en een zak appels van de Appie en we hebben een sprookje
Tevens dwergwerpen![]()
😱quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ze uiteindelijk zindelijk worden, anders wordt dat dwergwerpen een soort Russische roulette
'kVind dat moeilijk hoor want je hebt nooit 100% zicht op een situatie en je bent toch bang je ergens mee te bemoeien wat je niets aangaatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dit zijn de extreme gevallen die verborgen zijn. Ik word vooral verdrietig van al die kinderen die in het volle zicht van iedereen in de steek gelaten worden uit een misplaatst respect voor de mening van de ouders.
Duizenden kinderen die bang worden gemaakt voor het einde der tijden en ontmoedigd wordt om om te gaan met buitenstaanders en die hun hele gemeenschap kwijtraken als ze niet in de pas lopen.
Duizenden meisjes alleen al die te horen krijgen dat ze alleen geschikt zijn om moeder te worden, niet mogen sporten, spelen, doorleren, zelf hun partner kiezen, zelfstandig denken.
Duizenden kinderen waarvan de ouders vinden dat alles wat niet strookt met hun mening woke is en die buiten de rest van de maatschappij worden geplaatst en van jongs af aan in een bubbel vol desinformatie zitten.
Dit klinkt alsof alleen jouw manier van opvoeden de beste is. Is ook gevaarlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En dit zijn de extreme gevallen die verborgen zijn. Ik word vooral verdrietig van al die kinderen die in het volle zicht van iedereen in de steek gelaten worden uit een misplaatst respect voor de mening van de ouders.
Duizenden kinderen die bang worden gemaakt voor het einde der tijden en ontmoedigd wordt om om te gaan met buitenstaanders en die hun hele gemeenschap kwijtraken als ze niet in de pas lopen.
Duizenden meisjes alleen al die te horen krijgen dat ze alleen geschikt zijn om moeder te worden, niet mogen sporten, spelen, doorleren, zelf hun partner kiezen, zelfstandig denken.
Duizenden kinderen waarvan de ouders vinden dat alles wat niet strookt met hun mening woke is en die buiten de rest van de maatschappij worden geplaatst en van jongs af aan in een bubbel vol desinformatie zitten.
Kinderen zijn niet het bezit van hun ouders om mee te doen wat hen goeddunkt. Het zijn mensen met rechten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
'kVind dat moeilijk hoor want je hebt nooit 100% zicht op een situatie en je bent toch bang je ergens mee te bemoeien wat je niets aangaat
Waar schrijft ze haar manier neer?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof alleen jouw manier van opvoeden de beste is. Is ook gevaarlijk.
Spookbroers?? Het was toch een jongen en een meisje?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:21 schreef Kim-Holland het volgende:
Hij was vooral bang voor Covid, waar hij geobsedeerd door was. En ook voor besmetting met andere ziekten. Daarom had hij besloten zijn twee kinderen niet te laten vaccineren, maar bovenal wilde hij niet dat de kinderen mondkapjes droegen . En dan was er nog de angst voor samenzweringen die wereldwijd werden gecreëerd voor de verspreiding van nieuwe virussen en ziekten. Zo zei de vader van de twee "spookbroers" van 9 en 6 jaar , een 54-jarige, oorspronkelijk uit Nederland afkomstig, beeldhouwer en al minstens drie jaar woonachtig in Lauriano, dat hij had besloten de twee kinderen bij iedereen en alles vandaan te houden .
Een manier om hen te beschermen tegen de wereld, en vooral tegen de angsten die daarbij horen. De kinderen, geboren in Duitsland, werden naar Italië gebracht en verborgen in de bossen waar niemand hen zou opmerken. Zo werden ze twee geesten.
https://torino.corriere.i(...)xlk.shtml?refresh_ce
ik hoorde op het nieuws ook "twee broers".quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Spookbroers?? Het was toch een jongen en een meisje?
Dan klopt die foto van die 2 kleuters ook niet...
Hm ik baseerde mij op de openingspost, daarin staat jongen en meisje.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoorde op het nieuws ook "twee broers".
waarom klopt die foto niet?
ja die foto is inderdaad twijfelachtig .... is het een oude foto?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm ik baseerde mij op de openingspost, daarin staat jongen en meisje.
Omdat op die foto die hier gepost werd wel een jongen en meisje staat? (Toch wel duidelijk een meisjes jasje bij die kleinste plus dat zijn echt jongere kindjes dan 9 en 6)
Er zijn andere culturen met hele andere opvattingen dan onze westerse manier van leven.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oude foto kan natuurlijk maar dan heb je nog dat jasjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:49 schreef maily het volgende:
[..]
ja die foto is inderdaad twijfelachtig .... is het een oude foto?
of een foto van nu met die veel te kleine kindjes (maar dat geloof ik niet)
Van het moment dat het kind gedwongen wordt om in de extreem ouderlijke pas te lopen of ernstig wordt beperkt met straffe van uitsluiting of erger?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn andere culturen met hele andere opvattingen dan onze westerse manier van leven.
Een Amish gemeenschap voedt hun kinderen heel anders op dat een streng Islamitische gemeenschap. Beide staan overigens ver van de westerse vrije waarden.
Wij vinden het goed om kinderen te zien als eigen individuen met een eigen vrije wil, die op een bepaalde leeftijd eigen keuzes mogen maken. Daarom zien wij zaken als uithuwelijken, niet mogen doorleren, veroordeeld worden tot het moederschap en de man dienen als achterlijk. Zij zien onze manier van leven als verderfelijk.
Wie bepaalt wat het beste is?
Klopt, dat is ook moeilijk. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een buurmeisje uit mijn jeugd, randje Bible Belt. Dat kind werd absurd kort gehouden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
'kVind dat moeilijk hoor want je hebt nooit 100% zicht op een situatie en je bent toch bang je ergens mee te bemoeien wat je niets aangaat
Om het nog ingewikkelder te maken; Sven en Liam worden ze ook wel genoemd. https://www.lastampa.it/t(...)ref=LSHA-BH-P4-S3-T1quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Spookbroers?? Het was toch een jongen en een meisje?
Dan klopt die foto van die 2 kleuters ook niet...
Mensenrechten, de wet, het recht op zelfbeschikking wat betreft je lichamelijke integriteit, allemaal dingen die niet betrekkelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Er zijn andere culturen met hele andere opvattingen dan onze westerse manier van leven.
Een Amish gemeenschap voedt hun kinderen heel anders op dat een streng Islamitische gemeenschap. Beide staan overigens ver van de westerse vrije waarden.
Wij vinden het goed om kinderen te zien als eigen individuen met een eigen vrije wil, die op een bepaalde leeftijd eigen keuzes mogen maken. Daarom zien wij zaken als uithuwelijken, niet mogen doorleren, veroordeeld worden tot het moederschap en de man dienen als achterlijk. Zij zien onze manier van leven als verderfelijk.
Wie bepaalt wat het beste is?
Volgens jouw maatstaven. De gemeenschap waarin dat kind geboren is, denkt er anders over.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Van het moment dat het kind gedwongen wordt om in de extreem ouderlijke pas te lopen of ernstig wordt beperkt met straffe van uitsluiting of erger?
Ja dan weet ik wel wat het beste is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |