Ze kunnen toch niet lezenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:16 schreef Tegan het volgende:
Wat voor mij onbegrijpelijk is, is dat deze kinderen met naam worden gepubliceerd overal.
Dat zijn toch geen kinderen van 6 en 9?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En foto.
[ afbeelding ]https://www.blitzquotidia(...)allanagrafe-3724047/
Zouden de kinderen expres niet ingeschreven staan en weggehouden van het normale leven omdat hun ouders via Duitsland of Nederland kindertoeslagen opstrijken?
Ze waren geboren en geregistreerd in Duitsland, maar voor de Italiaanse staat hadden ze nooit bestaan.
https://www.informazione.(...)ne-iscritti-a-scuola
"Doodsbang voor virussen",![]()
dit is waarom vader Lauriano's spookbroertjes en -zusjes niet naar school stuurde.
[betaalmuurartikel.]
https://torino.repubblica(...)ore_virus-424696908/
Als je extreem ondervoed geweest bent wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen kinderen van 6 en 9?
Nou inderdaad, ik keek de foto en zag 2 peuters lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen kinderen van 6 en 9?
Volgens het beschrift en andere bronnen wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Zijn dat wel de betreffende kinderen?
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Zijn dat wel de betreffende kinderen?
Tja. Wat maakt het uit of die kinderen nou wel of niet bij naam genoemd worden?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:53 schreef Hyperdude het volgende:
Wat maakt het uit of die kinderen nou wel of niet op die foto staan?
Het is daar nu bloedheet ? Wanneer is deze foto dan gemaakt ?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En foto.
[ afbeelding ]https://www.blitzquotidia(...)allanagrafe-3724047/
Zouden de kinderen expres niet ingeschreven staan en weggehouden van het normale leven omdat hun ouders via Duitsland of Nederland kindertoeslagen opstrijken?
Ze waren geboren en geregistreerd in Duitsland, maar voor de Italiaanse staat hadden ze nooit bestaan.
https://www.informazione.(...)ne-iscritti-a-scuola
"Doodsbang voor virussen",![]()
dit is waarom vader Lauriano's spookbroertjes en -zusjes niet naar school stuurde.
[betaalmuurartikel.]
https://torino.repubblica(...)ore_virus-424696908/
Dat weet ik toch niet? Ik was er niet bij.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is daar nu bloedheet ? Wanneer is deze foto dan gemaakt ?
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:58 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het is daar nu bloedheet ? Wanneer is deze foto dan gemaakt ?
Uit een Belgisch artikel:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Misschien is dit wel de ski-uitrusting waarmee pa wil laten zien dat ze echt niet verwaarloosd worden.
Dit zijn toch geen kinderen van 9 en 6 .....quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Uit een Belgisch artikel:
Uit het rapport van de jeugdrechtbank blijkt dat de moeder er zelden was om voor haar kinderen te zorgen en dat de vader hen verwaarloosde. Door ze te plaatsen in twee verschillende jeugdinstellingen hoopt de rechter dat ze een beetje structuur krijgen in hun leven.
https://www.nieuwsblad.be(...)ampers/74462058.html
Ze hebben het over een rechtbank verslag, volgens mij zijn die al maanden geleden uit huis gehaald. Het heeft trouwens tot eind april regelmatig gesneeuwd in de Alpen.
Ik zie in de link geen foto met kinderen. Ik ken alleen een foto met twee kinderen in een gang met dikke winterkleding aan, bedoel je die?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen kinderen van 9 en 6 .....
Ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zie in de link geen foto met kinderen. Ik ken alleen een foto met twee kinderen in een gang met dikke winterkleding aan, bedoel je die?
Ik kan dat persoonlijk niet beoordelen aan de hand van die foto. Dat kinderen klein blijven als ze ondervoed zijn, is wel een gegeven. Misschien zijn die ouders ook heel klein. Geen idee.quote:
Waarom zou de foto perse van vandaag moeten zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:28 schreef maily het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen kinderen van 9 en 6 .....
Als het mensen met dwerggroei zijn is het een ander verhaal ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan dat persoonlijk niet beoordelen aan de hand van die foto. Dat kinderen klein blijven als ze ondervoed zijn, is wel een gegeven. Misschien zijn die ouders ook heel klein. Geen idee.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik kan dat persoonlijk niet beoordelen aan de hand van die foto. Dat kinderen klein blijven als ze ondervoed zijn, is wel een gegeven. Misschien zijn die ouders ook heel klein. Geen idee.
Jullie maken er helemaal een sprookje van met het is een dwergfamiliequote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:43 schreef maily het volgende:
[..]
Als het mensen met dwerggroei zijn is het een ander verhaal ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken er helemaal een sprookje van met het is een dwergfamilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
En dit zijn de extreme gevallen die verborgen zijn. Ik word vooral verdrietig van al die kinderen die in het volle zicht van iedereen in de steek gelaten worden uit een misplaatst respect voor de mening van de ouders.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dat is dan toevallig ontdekt vanwege een evacuatiebevel door overstromingen...
Wordt je verdrietig van hoeveel van dit soort gevallen er nog zijn.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken er helemaal een sprookje van met het is een dwergfamilie
Nog 5 dwergen erbij, een boze stiefmoeder en een zak appels van de Appie en we hebben een sprookjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens dwergwerpen![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Dan hoop ik wel dat ze uiteindelijk zindelijk worden, anders wordt dat dwergwerpen een soort Russische roulettequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nog 5 dwergen erbij, een boze stiefmoeder en een zak appels van de Appie en we hebben een sprookje
Tevens dwergwerpen![]()
😱quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ze uiteindelijk zindelijk worden, anders wordt dat dwergwerpen een soort Russische roulette
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |