De uitdrukking "veel geblaat weinig wol" is op haar lijf geschrevenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Je moet Naomi niet kwaad krijgen, whoooah wat een heks.
En holle vaten klinken het hardst hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De uitdrukking "veel geblaat weinig wol" is op haar lijf geschreven
Door uitdrukking is nieuw voor me. Wel een mooie!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En holle vaten klinken het hardst hahaha
Ja het leek simpelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Het was wel een reclame momentje over het Warp systeem, maar ik vond het als leek toch wel interessant hoe die monteur het ging uitleggen.
Alleen zo jammer van hun foeilelijke plastic visgraat vloer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Onwijs gaaf, die lui stoppen echt liefde in het werk voor dat mooie pandMooie kleuren ook (ook al was het verplicht).
Ja een mooie houten vloer had het beter gedaan maar dat is wel onwijs prijzig. Plus heb je met vloerverwarming te maken. Daar kan niet alles op.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alleen zo jammer van hun foeilelijke plastic visgraat vloer.
Huh? Marit en Roeli hebben als enige een echt houten vloer, kan prima met vloerverwarming.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een mooie houten vloer had het beter gedaan maar dat is wel onwijs prijzig. Plus heb je met vloerverwarming te maken. Daar kan niet alles op.
Ja het kan wel maar je betaald wel de hoofdprijs.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Marit en Roeli hebben als enige een echt houten vloer, kan prima met vloerverwarming.
Ikea is een officiële sponsor, net als Ziggo Bosch Warp en Praxis.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en Ikea doet daar ook al aan sluikreklame, snap werkelijk niet waarom er zo zuinig met dit programma is omgegaan. Leek wel een soort maffia, want de leveranciers die niet mee deden aan sponsoring, werden de merken geblurred. Vooral in het begin zag je dat, als ze de bakwagen vol in zicht opentrokken.
Anyway, de eindspurt is in zicht.
(hoop serieus oprecht dat de projectontwikkelaars van dit pand VET verlies gaan lijden met hun investering, gnagna)
En toch gun ik de projectontwikkelaar een negatief saldo.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ikea is een officiële sponsor, net als Ziggo Bosch Warp en Praxis.
Dat vind ik dan niet zo storend. Heb zelfs vanavond soms moeten lachen om die interviews. Vooral Faisel en Chris zijn dan net een soort muppets.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:37 schreef Arcee het volgende:
Waar ze in een volgend seizoen mee moeten stoppen is dat je 10 seconden naar een scène kijkt en vervolgens een interview later met diezelfde mensen waarin ze vertellen wat ze deden wat we net zelf in die scène gezien hebben!
Het gaat niet om interviews in het algemeen, maar alleen om die ik beschreef in het bijzonder.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan niet zo storend. Heb zelfs vanavond soms moeten lachen om die interviews. Vooral Faisel en Chris zijn dan net een soort muppets.
Jammer dat ie zo'n lul van een stiefvader heeft.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:00 schreef Soury het volgende:
Haha die Stijn, zelfde koppie als Heidi en het zelfde lachje. Grappig
Moet zijn moeder zelf wetenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo'n lul van een stiefvader heeft.
Uiteraard, die kijkt hiemelhoch jauchend tegen die lapswans op. Zijn ' duifje' dat eigenlijk niks kan.quote:
Of is het overmorgenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:55 schreef __Fokker__ het volgende:
Lol dat bord... Gaat iemand morgen nog naar die borrel?
Had liever gezien dat het lokale museum het originele beeld van die een of andere heilige terug bracht in de stijlkamer van W&E.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:11 schreef KnutselKoningin het volgende:
Achh die man die die spullen komt brengen, wat schattig. (En leuk van de productie dat ze dit in de laatste week laten doen.)
Niemand wil dat toch in hun huis hebbenquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had liever gezien dat het lokale museum het originele beeld van die een of andere heilige terug bracht in de stijlkamer van W&E.
Nee? Dat doet elke kerk die nog in gebruik is als kerk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:03 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook. Ook al zijn er ook wel een aantal die ‘s nachts doorgaan. Maar die hebben waarschijnlijk geen nieuwe motor erachter hangen. Ik zie de klokken vanuit m’n slaapkamerraam & hoor ze zo hard dat ik me elke zondag als ze opeens 15 min gaan jengelen nog steeds rot schrik. (Off topic maar ik weet ook niet waarom ze dan zo lang afgaan?)
Dacht ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:00 schreef dapluiz het volgende:
Ik wil niet fat-shamen maar is die Anouk nou de enige die is aangekomen tijdens het hele blok? Ik ben niet de enige, mijn vrouw viel het ook op. ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |