Nou overdrijven in dit soort situaties is lekkerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:20 schreef koemleit het volgende:
komop laat je niet zo kennen.
Kijk gewoon vrijdag naar de show, wint je favoriet niet, zet je de tv uit en ga je door met je leven.
De kans is vrij groot dat V&N winnen, maar dat is niet het einde van de wereld.
nou kan ik bij iedereen een punt vinden waarop ik ze best een overwinning gun.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou overdrijven in dit soort situaties is lekker
(Het maakt me echt niet uit wie er wintze hebben allemaal wat leuks en allemaal wat vervelends)
Maurits is gek op zijn vader…quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:25 schreef koemleit het volgende:
[..]
nou kan ik bij iedereen een punt vinden waarop ik ze best een overwinning gun.
behalve bij M&A.
dus als iemand even een argumentatie kan maken dat zij ook verdienen te winnen. (of een argument dat ik het ze gun). Dan kan ik vrijdag ook relaxter die finale kijken.
Die vader heeft na het zien van de beelden van z'n zoon in de eerste uitzendingen een beroerte gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
Die vader heeft na het zien van de beelden van z'n zoon in de eerste uitzendingen een beroerte gekregen.
Helaas voor hem gaat het weer de goede kant op, die man had waarschijnlijk willen sterven zodat ie de schaamte voor z'n zoon niet meer hoefde te voelen.Oké dan, ehhhh Anouk is eigenlijk een klein vogeltje dat schuilt in de schaduw van de berenklauwen van Naomi…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehe dank voor je moeitequote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké dan, ehhhh Anouk is eigenlijk een klein vogeltje dat schuilt in de schaduw van de berenklauwen van Naomi…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderhoudsvrije klok op die manierquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:40 schreef Soury het volgende:
Een klok met een mechanisme uit 1800, en Vic zoekt de stekker
Vaak zijn die dingen dan ook in te stellen. 's Nachts geen bel. Al lijkt het me voor de bovenste etage ook niet zo lekker. Je went er wel aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:47 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Onderhoudsvrije klok op die manier
Wel gaaf dat ie het doet, maar lijkt me ‘s nachts inderdaad verschrikkelijk..
Zeker eens met het wennen. Als bewoner van een oud stadscentrum mis ik de (kerk)klokken onwijs als ze er niet zijn. Toch fijn dat je elk kwartier te horen krijgt dat het weer een kwartier later is. Maar “onze” staan wel 100 meter verderop en dat scheelt een hoop qua herrie denk ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Vaak zijn die dingen dan ook in te stellen. 's Nachts geen bel. Al lijkt het me voor de bovenste etage ook niet zo lekker. Je went er wel aan.
Ja wat is dat nou weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:06 schreef Irri-tante het volgende:
Waarom staat Naomi Anouk te aaien tijden het overleg met de borrel??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |