abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218089338
komop laat je niet zo kennen.
Kijk gewoon vrijdag naar de show, wint je favoriet niet, zet je de tv uit en ga je door met je leven.

De kans is vrij groot dat V&N winnen, maar dat is niet het einde van de wereld.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:21:11 #177
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218089345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben zooooooo lievvvv
Nom nom nom, ja echt wel.
pi_218089349
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:20 schreef koemleit het volgende:
komop laat je niet zo kennen.
Kijk gewoon vrijdag naar de show, wint je favoriet niet, zet je de tv uit en ga je door met je leven.

De kans is vrij groot dat V&N winnen, maar dat is niet het einde van de wereld.
Nou overdrijven in dit soort situaties is lekker :Y

(Het maakt me echt niet uit wie er wint :Y ze hebben allemaal wat leuks en allemaal wat vervelends)
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:22:02 #179
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218089350
Oké ik ga kijken vrijdag.
pi_218089376
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:22 schreef Boca_Raton het volgende:
Oké ik ga kijken vrijdag.
^O^
*O*
pi_218089397
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou overdrijven in dit soort situaties is lekker :Y

(Het maakt me echt niet uit wie er wint :Y ze hebben allemaal wat leuks en allemaal wat vervelends)
nou kan ik bij iedereen een punt vinden waarop ik ze best een overwinning gun.
behalve bij M&A.

dus als iemand even een argumentatie kan maken dat zij ook verdienen te winnen. (of een argument dat ik het ze gun). Dan kan ik vrijdag ook relaxter die finale kijken ;).
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:27:54 #182
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218089418
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:25 schreef koemleit het volgende:

[..]
nou kan ik bij iedereen een punt vinden waarop ik ze best een overwinning gun.
behalve bij M&A.

dus als iemand even een argumentatie kan maken dat zij ook verdienen te winnen. (of een argument dat ik het ze gun). Dan kan ik vrijdag ook relaxter die finale kijken ;).
Maurits is gek op zijn vader…
pi_218089476
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maurits is gek op zijn vader…
Die vader heeft na het zien van de beelden van z'n zoon in de eerste uitzendingen een beroerte gekregen.
Helaas voor hem gaat het weer de goede kant op, die man had waarschijnlijk willen sterven zodat ie de schaamte voor z'n zoon niet meer hoefde te voelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 12:34:20 #185
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218089490
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:32 schreef koemleit het volgende:

[..]
Die vader heeft na het zien van de beelden van z'n zoon in de eerste uitzendingen een beroerte gekregen.
Helaas voor hem gaat het weer de goede kant op, die man had waarschijnlijk willen sterven zodat ie de schaamte voor z'n zoon niet meer hoefde te voelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké dan, ehhhh Anouk is eigenlijk een klein vogeltje dat schuilt in de schaduw van de berenklauwen van Naomi…
pi_218089537
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Oké dan, ehhhh Anouk is eigenlijk een klein vogeltje dat schuilt in de schaduw van de berenklauwen van Naomi…
hehe dank voor je moeite ;).
maar mij ga je niet overtuigen. Zelden zulke ruggengraatloze flauwe meelopers gezien.
Gewoon geen eigen identiteit, geen mening, niks.

De reactie van V&N als ze winnen zal wel goud waard zijn, dat wel.

SPOILER
pi_218089558
Voor de uitslag zijn er diverse factoren die het gaan bepalen.
Hoeveel is nog door team van Ray afgemaakt / hersteld, wat weer afgaat van de overwaarde.
Een koper zoekt een bepaald type appartement.
Een koper heeft ook nog een bepaalde portemonnee, zijn ze bereid flink te bieden of willen ze voor dubbeltje op eerste rang.
Bij beoordeling door jury of kijkers heb je daar nog wel een beetje gevoel bij, nu allemaal onzekere factoren.

[ Bericht 0% gewijzigd door NedKelly op 01-07-2025 16:43:59 ]
  dinsdag 1 juli 2025 @ 14:51:37 #188
3542 Gia
User under construction
pi_218090635
Ik vind dat de dames bakwagen geen van beide de overwinning verdienen. Gewoon alle dagen die wagen confisqueren om de andere stellen dwars te zitten. Die twee hebben nauwelijks geklust.
Victor dan weer wel. Is op zich een goede gozer en een harde werker. Hij kan het gewoon allemaal. Vind alleen zowel het appartement van M+A en V+N erg saai qua kleuren en materialen. Heel veilig.
Wat dat betreft zou ik het W+E meer gunnen, lekker out of the box. Maar die krijgen het nog niet misschien op eigen houtje af, dus daar moeten centjes bij voor professionele hulp.
F+C zijn volgens mij de materiaaldieven, omdat ze al heel vroeg door hun budget heen waren. Die gun ik het ook niet. Ook niet omdat Faisal weigert om zijn eigen rotzooi op te ruimen.
Voor de zusjes heb ik nog wel enig respect. Doe dat maar eens even als twee meisjes. Maar vraag me ook af of zij het wel af krijgen.
Blijft alleen Heidy en Mark over. Niet mijn favoriete slag mensen, maar niets is saai. Als het af is, dan denk ik dat ik het hen het meeste gun.
pi_218094096
400 euro drank en de rest bitterballen. Klinkt als een prima borrel :)
pi_218094138
Een klok met een mechanisme uit 1800, en Vic zoekt de stekker :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218094193
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:40 schreef Soury het volgende:
Een klok met een mechanisme uit 1800, en Vic zoekt de stekker :?
Onderhoudsvrije klok op die manier ;)

Wel gaaf dat ie het doet, maar lijkt me ‘s nachts inderdaad verschrikkelijk..
pi_218094226
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:47 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Onderhoudsvrije klok op die manier ;)

Wel gaaf dat ie het doet, maar lijkt me ‘s nachts inderdaad verschrikkelijk..
Vaak zijn die dingen dan ook in te stellen. 's Nachts geen bel. Al lijkt het me voor de bovenste etage ook niet zo lekker. Je went er wel aan.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218094279
Haha die Stijn, zelfde koppie als Heidi en het zelfde lachje. Grappig
pi_218094334
Waarom staat Naomi Anouk te aaien tijden het overleg met de borrel??
pi_218094364
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 20:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Vaak zijn die dingen dan ook in te stellen. 's Nachts geen bel. Al lijkt het me voor de bovenste etage ook niet zo lekker. Je went er wel aan.
Zeker eens met het wennen. Als bewoner van een oud stadscentrum mis ik de (kerk)klokken onwijs als ze er niet zijn. Toch fijn dat je elk kwartier te horen krijgt dat het weer een kwartier later is. Maar “onze” staan wel 100 meter verderop en dat scheelt een hoop qua herrie denk ik.
pi_218094373
Achh die man die die spullen komt brengen, wat schattig. (En leuk van de productie dat ze dit in de laatste week laten doen.)
pi_218094386
Naomi heeft een Agnetha kapsel
pi_218094507
Mooi behang zeg bij W&E.
En mooi geplakt ook met alles eindigend met zelfde stukje.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 21:26:45 #199
136 V.
Like tears in rain...
pi_218094531
Echt, die Naomi... Hoe die zelfstandig ademhaalt...
Neem even 18 mm mdf mee.
Ik heb 12 gedaan, want dat was goedkoper.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218094583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:06 schreef Irri-tante het volgende:
Waarom staat Naomi Anouk te aaien tijden het overleg met de borrel??
Ja wat is dat nou weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')