abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218094620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:25 schreef NedKelly het volgende:
Mooi behang zeg bij W&E.
En mooi geplakt ook met alles eindigend met zelfde stukje.
Onwijs gaaf, die lui stoppen echt liefde in het werk voor dat mooie pand _O_ Mooie kleuren ook (ook al was het verplicht).
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218094645
Even meegelezen en verheug mij toch weer op de uitzending.. *O*

(wordt echt afkicken, na vrijdag. -O- )
pi_218094707
Heb je wifi en dan moet je nog een los kastje in je woonkamer zetten. Niet echt reclame ZIGGO
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218094754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:09 schreef KnutselKoningin het volgende:

[..]
Zeker eens met het wennen. Als bewoner van een oud stadscentrum mis ik de (kerk)klokken onwijs als ze er niet zijn. Toch fijn dat je elk kwartier te horen krijgt dat het weer een kwartier later is. Maar “onze” staan wel 100 meter verderop en dat scheelt een hoop qua herrie denk ik.
Ik mis ook het geluid van kerkklokken (uit mijn jeugd). En inderdaad wen je er aan en geeft het iets vertrouwds. Maar ik woonde er niet vlak onder, dus snap wel dat dit voor de bewoners niet te doen is. Zo programmeren dat ie alleen overdag staat te luiden is misschien een optie.
pi_218094770
Ik snap dat ook niet, als je nou 3 woonlagen hebt of dikke tussenmuren of een heeel groot huis dan wil je versterkers.

Maar in zo’n appartementje met metalstud wandjes is het toch nergens voor nodig??
pi_218094779
Zet hem nu aan

Her enige wat ik echt irritant vind is het nep lachje van Maurits
pi_218094783
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:49 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik snap dat ook niet, als je nou 3 woonlagen hebt of dikke tussenmuren of een heeel groot huis dan wil je versterkers.

Maar in zo’n appartementje met metalstud wandjes is het toch nergens voor nodig??
Het was ook een reclame voor ziggo, maar in dit geval was dat het juist niet. Alsof je niet genoeg bereik hebt :D
pi_218094895
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik mis ook het geluid van kerkklokken (uit mijn jeugd). En inderdaad wen je er aan en geeft het iets vertrouwds. Maar ik woonde er niet vlak onder, dus snap wel dat dit voor de bewoners niet te doen is. Zo programmeren dat ie alleen overdag staat te luiden is misschien een optie.
Ja lijkt me ook. Ook al zijn er ook wel een aantal die ‘s nachts doorgaan. Maar die hebben waarschijnlijk geen nieuwe motor erachter hangen. Ik zie de klokken vanuit m’n slaapkamerraam & hoor ze zo hard dat ik me elke zondag als ze opeens 15 min gaan jengelen nog steeds rot schrik. (Off topic maar ik weet ook niet waarom ze dan zo lang afgaan?)

Maar eens terug naar de koppeltjes. Stel dat je niet weet wie bij wie hoort. Ik weet niet of ik ze op basis van uiterlijk dan correct per setje zou combineren. Heidy vind ik helemaal niet bij Mark passen.

Misschien dat ik serieus in eerste instantie Heidy en Maurits zou koppelen als moeder en zoon. (Ook al nu ik de echte zoon heb gezien helemaal niet meer.)

Wilfred en Edith / Marit en Roelie / Chris en Faisel zie je wel meteen dat ze bij elkaar horen.

Victor en Anouk zou ook nog wel kunnen; zij ziet er wel meer uit als dezelfde leeftijd als Victor.

Hou je er wel 2 over die nooit bij elkaar passen ;)
pi_218094908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was ook een reclame voor ziggo, maar in dit geval was dat het juist niet. Alsof je niet genoeg bereik hebt :D
Oooooo was het nep?!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 juli 2025 @ 22:10:59 #210
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218094955
Je moet Naomi niet kwaad krijgen, whoooah wat een heks.
pi_218094963
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Je moet Naomi niet kwaad krijgen, whoooah wat een heks.
De uitdrukking "veel geblaat weinig wol" is op haar lijf geschreven
  dinsdag 1 juli 2025 @ 22:13:49 #212
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218094988
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
De uitdrukking "veel geblaat weinig wol" is op haar lijf geschreven
En holle vaten klinken het hardst hahaha
pi_218094999
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En holle vaten klinken het hardst hahaha
Door uitdrukking is nieuw voor me. Wel een mooie!
pi_218095200
Het was wel een reclame momentje over het Warp systeem, maar ik vond het als leek toch wel interessant hoe die monteur het ging uitleggen.
pi_218095212
Dat was inderdaad een van de weinige geslaagde reclamemomenten van dit seizoen.
pi_218095227
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:32 schreef Firuze60 het volgende:
Het was wel een reclame momentje over het Warp systeem, maar ik vond het als leek toch wel interessant hoe die monteur het ging uitleggen.
Ja het leek simpel
pi_218095250
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Onwijs gaaf, die lui stoppen echt liefde in het werk voor dat mooie pand _O_ Mooie kleuren ook (ook al was het verplicht).
Alleen zo jammer van hun foeilelijke plastic visgraat vloer.
pi_218095291
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Alleen zo jammer van hun foeilelijke plastic visgraat vloer.
Ja een mooie houten vloer had het beter gedaan maar dat is wel onwijs prijzig. Plus heb je met vloerverwarming te maken. Daar kan niet alles op.
pi_218095343
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja een mooie houten vloer had het beter gedaan maar dat is wel onwijs prijzig. Plus heb je met vloerverwarming te maken. Daar kan niet alles op.
Huh? Marit en Roeli hebben als enige een echt houten vloer, kan prima met vloerverwarming.
pi_218095360
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Huh? Marit en Roeli hebben als enige een echt houten vloer, kan prima met vloerverwarming.
Ja het kan wel maar je betaald wel de hoofdprijs.
pi_218095428
Naomi: " Ze zijn zogenaamd zo sjiek, maar ze hebben al hun geld op geroken en opgezopen. "

Moest toch even heel hard lachen, Naomi die Heidi sjiek noemt. _O-
pi_218095626
Weer werklui via Victor, volgens mij zijn MR & CF de enige die nog geen werklui via Victor hebben ingehuurd :') . Wat zou zijn upkick zijn?
pi_218095628
Oh en Ikea doet daar ook al aan sluikreklame, snap werkelijk niet waarom er zo zuinig met dit programma is omgegaan. Leek wel een soort maffia, want de leveranciers die niet mee deden aan sponsoring, werden de merken geblurred. Vooral in het begin zag je dat, als ze de bakwagen vol in zicht opentrokken.

Anyway, de eindspurt is in zicht.

(hoop serieus oprecht dat de projectontwikkelaars van dit pand VET verlies gaan lijden met hun investering, gnagna)
pi_218095651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en Ikea doet daar ook al aan sluikreklame, snap werkelijk niet waarom er zo zuinig met dit programma is omgegaan. Leek wel een soort maffia, want de leveranciers die niet mee deden aan sponsoring, werden de merken geblurred. Vooral in het begin zag je dat, als ze de bakwagen vol in zicht opentrokken.

Anyway, de eindspurt is in zicht.

(hoop serieus oprecht dat de projectontwikkelaars van dit pand VET verlies gaan lijden met hun investering, gnagna)
Ikea is een officiële sponsor, net als Ziggo Bosch Warp en Praxis.
pi_218095665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 juli 2025 23:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Ikea is een officiële sponsor, net als Ziggo Bosch Warp en Praxis.
En toch gun ik de projectontwikkelaar een negatief saldo. })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')