Die hele stijlkamer is verprutst met dat bed in het midden. Edith en Wilfred hebben totaal geen gevoel voor stijl.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:49 schreef Firuze60 het volgende:
En nu ik toch bezig ben om mij op te winden over die monumentenzorgcommissie en dat ambtenarengedoe alsof ze zo belangrijk zijn.
Als ze die stijlkamer zo graag willen behouden, zet dan GVD dat gejatte beeld dat nu in het museum staat ook terug!
Ach nee, die zijn een ramp, alleen die woonkamer met die klapdeuren al, manoman. Moet wel zeggen dat ik de meterkast in de gang met oude deuren wel aardig vond.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die hele stijlkamer is verprutst met dat bed in het midden. Edith en Wilfred hebben totaal geen gevoel voor stijl.
Die spiegel was een gimmick. Doe je de deur open, wil je verder lopen, knal je met je knar tegen een spiegel.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:15 schreef Firuze60 het volgende:
En eigenlijk ook raar, die stijlkamer bevat een hele wand vol oude kastdeuren, met waarschijnlijk (hebben wij nooit kunnen zien) een ondiepe kastruimte er achter van de diepte van een boekenplank voor archieven of iets dergelijks, daar kun je toch ook kleding in opbergen? En heb ook nooit die blinde deur met spiegel begrepen.
Het gaat mij erom, waarom die deur dan?quote:Op maandag 30 juni 2025 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die spiegel was een gimmick. Doe je de deur open, wil je verder lopen, knal je met je knar tegen een spiegel.
Nou, dan is er de - vervelende - verrassing van die spiegel. Deur open en bám.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het gaat mij erom, waarom die deur dan?
quote:
Als dat die van F&C dan is daar iig flink aangesleuteld, kijk alleen de WC al.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:39 schreef Firuze60 het volgende:
Tsssk, af en toe kijk ik (naja, sinds de laatste week zowat dagelijks) op Funda om te tjekken of mijn waarnemingen kloppen.
Nu sprak ik een paar posts geleden over die verdwenen kelder bij F&C, kijk op Funda...
De kelder staat erbij!
https://www.funda.nl/deta(...)isstraat-1/43949179/
Die juist niet, er ligt nog steeds parket in.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Als dat die van F&C dan is daar iig flink aangesleuteld, kijk alleen de WC al.
Uiteraard staat die spiegel tegen een harde wand. En de makelaar deed het idd. niet goed.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik niet, denk dat ze de oude deur plus post tegen een dichtgemetselde muur niet mochten verwijderen van de monumentenzorg.
En kwam nog iets tegen op Funda, die dikke rolbuik van een makelaar maakt pasjes van een halve meter met zijn keuken van 14 meter bij F&C, de hele muur is 11.45 m lang waar die keuken tegen aan is gezet, keuken hooguit inclusief koelkast 10 meter. Zo'n makelaar gelooft niemand toch meer?
Understatement. Snapte ook werkelijk niet wat hij toevoegde in het programma. In de eerste aflevering kwam ie met een helikopter binnen zeilen. Lopen zal meer moeite hebben gekost. Daarna alleen maar bladibla geneuzel bij de beoordelingen. Het beeld van een ranzige makelaar bevestigend.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Uiteraard staat die spiegel tegen een harde wand. En de makelaar deed het idd. niet goed.
De achterkant van de wc is nu betegeld, wat was eerst niet zo toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 19:00 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Als dat die van F&C dan is daar iig flink aangesleuteld, kijk alleen de WC al.
Volgens mij was de kritiek van de jury dat de vloer van parket was. Vaag verweer van Faisel dat dat tijdelijk was.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:10 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
De achterkant van de wc is nu betegeld, wat was eerst niet zo toch?
Ik vond hem vreemd. Alsof hij enthousiast was bij de zo-zo opleveringen en lauw bij de echte opleveringen.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Understatement. Snapte ook werkelijk niet wat hij toevoegde in het programma. In de eerste aflevering kwam ie met een helikopter binnen zeilen. Lopen zal meer moeite hebben gekost. Daarna alleen maar bladibla geneuzel bij de beoordelingen. Het beeld van een ranzige makelaar bevestigend.
Alsof ie met een appel en een ei was ingehuurd door deze editie. Zo goedkoop mogelijk en zo duur lijkend.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vond hem vreemd. Alsof hij enthousiast was bij de zo-zo opleveringen en lauw bij de echte opleveringen.
Al vanaf het begin van de uitzendingen. Als een soort slak klampte ze zich vast aan Naomi, letterlijk bijna, ze streek af en toe het lijfje van Naomi op de rug. Kopieerde haar met roze broeken en lonkte naar hunk Victor.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:40 schreef V. het volgende:
Die Anouk is best opzichtig Naomi achterna aan het gaan qua kledij.
Dan zat ik er nog niet eens ver naast met mijn snelle schatting van 8 meter en de kleine dikke mannen-pasjesquote:Op maandag 30 juni 2025 18:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En kwam nog iets tegen op Funda, die dikke rolbuik van een makelaar maakt pasjes van een halve meter met zijn keuken van 14 meter bij F&C, de hele muur is 11.45 m lang waar die keuken tegen aan is gezet, keuken hooguit inclusief koelkast 10 meter. Zo'n makelaar gelooft niemand toch meer?
Maurits die ook even een veilige opmerking maakt tegenover Maritquote:Op maandag 30 juni 2025 20:45 schreef V. het volgende:
[..]
Dan zat ik er nog niet eens ver naast met mijn snelle schatting van 8 meter en de kleine dikke mannen-pasjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |