Het is wat vreemd op zijn minst zo'n keuken. Verwacht je in een sport kantine of leger des heils. Het zijn geen familie appartementen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik durf het hier bijna niet te zeggen maar ik vond die keuken van faisel en Chris ook wel tof hoor! Dat hele pand hangt van rare indelingen aan elkaar, dan kan een gekke lange keuken er ook nog wel bij. En ook wel leuk om een keer geen eiland neer te zetten.
Ik vond de drie keukens die uiteindelijk mee mochten dingen naar de prijs wel errug op elkaar lijken allemaal. Zo saaaaaai!
Zo hartstikke donker. Trouwens, de keukens van M en A en N en M leken wel identiek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 21:26 schreef KapiteinChris het volgende:
Whoops, ik heb de beoordeling keuken van M&A wel gezien, zal maar zeggen dat het geen indruk heeft gemaakt 😅
Ik heb ook een dun blad, van composiet. Kan tegenwoordig gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Met dat koffiehoekje om de muur? Hmm, zag er wel erg wit en dun uit, leek mij iets van kunststof. Vond die aubergine kleur ook wat saai.
Op zich klopt dat wel, maar dan moet je wel goed nadenken over hoe ver de koelkast van de kookplaat en de kookplaat van de gootsteen. Dat leek nu erg uit een handige verhouding te zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:19 schreef Louuuu_lou het volgende:
Ik durf het hier bijna niet te zeggen maar ik vond die keuken van faisel en Chris ook wel tof hoor! Dat hele pand hangt van rare indelingen aan elkaar, dan kan een gekke lange keuken er ook nog wel bij. En ook wel leuk om een keer geen eiland neer te zetten.
Ik vond de drie keukens die uiteindelijk mee mochten dingen naar de prijs wel errug op elkaar lijken allemaal. Zo saaaaaai!
Ik vind dat donkerbruine hout echt niet mooi. Ik trek sws die hele 'hotel chic' rage niet. Ik wil wonen in een knus huis, niet het gevoel hebben dat ik op doorreis ben.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 03:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zo hartstikke donker. Trouwens, de keukens van M en A en N en M leken wel identiek.
Het is heel onpersoonlijk allemaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:39 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind dat donkerbruine hout echt niet mooi. Ik trek sws die hele 'hotel chic' rage niet. Ik wil wonen in een knus huis, niet het gevoel hebben dat ik op doorreis ben.
Dat vind ik ook, best wel een nadeel als je een gemeubileerd appartement moet kopen. Zo lijkt het wel alsof ze op een aparte doelgroep mikken, expats bijv.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:39 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind dat donkerbruine hout echt niet mooi. Ik trek sws die hele 'hotel chic' rage niet. Ik wil wonen in een knus huis, niet het gevoel hebben dat ik op doorreis ben.
Dat dus, twee flessen witte wijn kan prima in de koelkast even koelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:29 schreef V. het volgende:
Waar verder niks mis mee is, zitten prima wijntjes tussen, maar doe idd effe normaal met zo'n koelkast speciaal voor, wat, 12 flessen of zo?
Ze hebben nog één week om álles af te maken. Faisel, Wilfred en Marit krijgen dit niet meer af. Er is te veel te doen en ze hebben geen geld voor klussers meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, best wel een nadeel als je een gemeubileerd appartement moet kopen. Zo lijkt het wel alsof ze op een aparte doelgroep mikken, expats bijv.
Welk koppel er gaat winnen is totaal niet te voorspellen. Ook zo'n hype vind ik die inbouw wijnkoelers. Wat een onzin allemaal.
Wat ik heb begrepen van de vorige serie is dat de aannemer het dan zelf afmaakt en de kosten daarvan verrekend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze hebben nog één week om álles af te maken. Faisel, Wilfred en Marit krijgen dit niet meer af. Er is te veel te doen en ze hebben geen geld voor klussers meer.
Tellen ze dan wel mee bij de finale? Of gaat het tussen Mark, Anouk en Victor?
Oh jaaa dat is ook zo! Maar dan zijn die drie véél kwijt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen van de vorige serie is dat de aannemer het dan zelf afmaakt en de kosten daarvan verrekend.
Die eerdere trappenhuizen waren toch vrij klein? Maatje Amsterdam-Zuid. Dus dat kon wel. Maar hier idd. niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:37 schreef Firuze60 het volgende:
Ook moesten ze in de vorige serie het gezamenlijke trappenhuis nog afmaken, zie ik ze hier niet gaan doen.
Oh heb ik niet op gelet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:43 schreef Firuze60 het volgende:
Je kunt wel voorspellen wie de duurzaamheidsprijs gaan winnen. Ik denk M&R.
Hier hadden ze het gezamenlijke appartement.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:37 schreef Firuze60 het volgende:
Ook moesten ze in de vorige serie het gezamenlijke trappenhuis nog afmaken, zie ik ze hier niet gaan doen.
Oja, dat zal het zijn! Hebben ze toch aan het format voldaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:34 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier hadden ze het gezamenlijke appartement.
OK, en dan lees ik verder op Funda.quote:Voor de achterzijde van het pand is een vergunning verleend voor het plaatsen van een stalen balkon ca. 3 x 6 meter. Hierdoor is het mogelijk om een aangename buitenruimte aan de woonkamer toe te voegen.
quote:Buitenruimte
Ligging
Aan rustige weg en in woonwijk
Balkon/dakterras
Balkon aanwezig
Conclusie, als koper moet je naast de vraagprijs nogal wat bijspijkeren. Wil je energieneutraal, investeren in zonnepanelen. Wil je een buitenruimte op de eerste verdieping, even wachten op dat stalen balkon (hopelijk wel bij de prijs inbegrepen). Wil je je auto kwijt, oeps, een garage is niet inbegrepen, wel een parkeerplaats voor bijna 20k.quote:Algemene informatie:
- Het pand is volledig geïsoleerd en verduurzaamd
- Voorzien van isolerend monumentenglas
- Voorzien van Warp vloerverwarming
- Verwarming middels een all-electric warmtepomp
- Voorzien van een elektrische boiler
- Geen gasaansluiting
- Er zijn voorzieningen aangebracht om zonnepanelen te kunnen plaatsen.
- Wordt volledig gestoffeerd en gemeubileerd opgeleverd.
Vind ik niet, mogen van mij ook 70 afleveringen zijn en dus 7 dagen per week.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:26 schreef GereDathan het volgende:
Ook 10 weken en 50 aflevering is veel te veel, dat doe ik niet nog een keer.
Mee eens, hij zou zich tussendoor ook eens in de appartementen kunnen laten zien.quote:En wat doet Dennis bij dit programma? 5 min schermtijd per week, wat een aanfluiting!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |