Vergelijk het met een garage.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dit domme bericht wens ik je toch een fijne dag toe
Okquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:34 schreef GGMM het volgende:
Hadden jullie al gelezen dat onlogisch z'n keypad gesmolten is?
Daar hoef jij je helemaal geen zorgen om te makenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:44 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt
Befbekje/Muskusboktor/Kukelekucktsju vindt dit niksquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Mijn laatste veel te draaien band.
Is die alweer terug onder een nieuwe naamquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Befbekje/Muskusboktor/Kukelekucktsju vindt dit niks
Niet dat ik heb gezien/gemerktquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is die alweer terug onder een nieuwe naam
Nee hoor, dit is zijn muziek. Ik kreeg de biografie van Mark Lanegan van hem toegestuurd. Mooie reden om nog eens te draaien...........Ik mis Befbekje wel.................quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Befbekje/Muskusboktor/Kukelekucktsju vindt dit niks
Jij bentquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat is het hier suf en rustig geworden
Kusjekroel en doei
Moet je geen Oasis draaien, die zijn nu steeds in het nieuws. En dan heel hard Wonderwaaaaaaaaaall meezingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is zijn muziek. Ik kreeg de biografie van Mark Lanegan van hem toegestuurd. Mooie reden om nog eens te draaien...........Ik mis Befbekje wel.................
Bekijk deze YouTube-video
MUZ / Hier zijn ze dan: de eerste beelden van de reunie van Oasisquote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet je geen Oasis draaien, die zijn nu steeds in het nieuws. En dan heel hard Wonderwaaaaaaaaaall meezingen.
Nee, zalm. Moet aan m'n hart denken.quote:
Pasta carbonaraquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Patatquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met...?quote:
Gore bigquote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mayonaise, kipburger en een lekker ijsje
Laatste keer Ozzy................... Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2025 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Hoe voelt het om toe te zien dat je club in de AZ-bandwagon trapt?
Hier ga ik je tot in de lengte der dagen mee achtervolgen als Mijnans en Van Bommel zijn gepresenteerd.quote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier ga ik je tot in de lengte der dagen mee achtervolgen als Mijnans en Van Bommel zijn gepresenteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |