Mijn zusje is ook een "bleekscheet" zoals wij dat vroeger noemden (ze heeft rossig haar) maar zag er niet zo ziekig uit, het hele plaatje ziet er zo zielig/ziek uit. Maar het kan een vertekend beeld geven die bleke huis inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Dat komt door het roodhaargen. Daar kun je echt vrij weinig aan doen 🤗
Ook zijn er genoeg roodharigen die wel verkleuren toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook een "bleekscheet" zoals wij dat vroeger noemden (ze heeft rossig haar) maar zag er niet zo ziekig uit, het hele plaatje ziet er zo zielig/ziek uit. Maar het kan een vertekend beeld geven die bleke huis inderdaad.
Ik volg geen enkele fluflu, kijk altijd anoniemquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:19 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Ik kijk geen story’s van mensen die ik niet volg 😂
Juist @Ballerina888 ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ze zichzelf toetakelt en er steeds vreemder uit komt te zien. Allemaal angst en onzekerheid, triest.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:38 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik snap de reactie wel. Ieuwww betekend niet altijd vies, maar ook wat erg.
En ja, ik snap niet dat zij of haar man dit zelf niet zien.
Ik geloof echt dat als een onbekende haar tegenkomt dat ze denken dat ze eerst een man was.
En nee, daar is niks op tegen, en ik geloof ook niet dat rimboequeen dan ieuww zou zeggen.
Maar dit is een vrouw (voor zover ik weet zo geboren) en volgens mij denken zij dat dit vrouwelijk is.
Ze slaan de plank compleet mis.
Dit is ook gehuurd toch? Was een keer op zo'n juice channel te zien dat ze een reactie gaf n.a.v. een verhaal over hen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:04 schreef JaNeeDan het volgende:
En zo zie je maar dat niets is wat het lijkt op insta: de Huismuts deelt dat er voor hun nieuwe huis geen budget was voor de gewenste vloer. Daar zal ik nooit over oordelen, het valt mij vooral op omdat alles daar vaak hallelujah en geweldig is. Afgezien van de gedwongen verkoop van hun huis natuurlijk.
Dit inderdaad. Er zit wel een verschil tussen bleek en bleek. En hij heeft ook altijd van die donkere kringen. Dat maakt het ook wat erger.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn zusje is ook een "bleekscheet" zoals wij dat vroeger noemden (ze heeft rossig haar) maar zag er niet zo ziekig uit, het hele plaatje ziet er zo zielig/ziek uit. Maar het kan een vertekend beeld geven die bleke huis inderdaad.
Klopt dat het huur is. Maar zij benoemt expliciet dat er geen budget is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:06 schreef Holaa het volgende:
[..]
Dit is ook gehuurd toch? Was een keer op zo'n juice channel te zien dat ze een reactie gaf n.a.v. een verhaal over hen.
Dus slim om niet te vloer aan te pakken als het potentieel tijdelijk is dat ze er wonen?
Zo jammer lijkt me lieve vrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Juist @:Ballerina888 ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ze zichzelf toetakelt en er steeds vreemder uit komt te zien. Allemaal angst en onzekerheid, triest.
Klopt. 2 van mijn zoons zijn roodharig. Waarvan 1 wel verkleurt. Hij heeft donkerrood haar en bruine ogen en de ander is peentjesrood en echt heel bleek 🤭quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:45 schreef Zonderschijn het volgende:
[..]
Ook zijn er genoeg roodharigen die wel verkleuren toch?
1 van mijn kinderen is ook echt spierwit, maar heeft zwart haar. Net als ik. Wij verkleuren alleen kreeftrood, echt een tintje lukt nauwelijks helaas. Doe je niks aan. Wel al ZO vaak gehoord dat kind er ziek uit ziet, maar dat is gewoon de huidskleur die kind heeft. Dat kan bij Mijan ook zo zijn. Los daarvan mag ze idd wel wat meer met het ventje naar buiten... Lijkt me ook vreselijk om hele dagen binnen te zitten met een baby, ik zou gek worden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Klopt. 2 van mijn zoons zijn roodharig. Waarvan 1 wel verkleurt. Hij heeft donkerrood haar en bruine ogen en de ander is peentjesrood en echt heel bleek 🤭
Ja precies maar het stigma roodharigen verkleuren niet gaat dus niet altijd op inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Klopt. 2 van mijn zoons zijn roodharig. Waarvan 1 wel verkleurt. Hij heeft donkerrood haar en bruine ogen en de ander is peentjesrood en echt heel bleek 🤭
Ongelofelijk dit ! Echt te triest voor woorden dat je zo je kinderen lat rondgaanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP deelt het meisje met halfblote bil. Zouden ze dat nou zelf echt niet zien?
Voor JvP en MB is het de normaalste zaak van de wereld om hun billen te laten zien. Het zou kunnen dat zij er geen gevaar in zien. Ik zie dat wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:26 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dit ! Echt te triest voor woorden dat je zo je kinderen lat rondgaan
Voor hen zelf vind ik dat echt anders . Ja er zullen mannen zijn die zich er op verlekkeren, zij zo. Maar je dochter kun je toch wel beschermen , zij mag nog leren wat privé en van jezelf is . Overigens heb ik het idee dat die relatie daar helemaal niet zo rooskleurig meer is als dat ze het willen doen lijkenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor JvP en MB is het de normaalste zaak van de wereld om hun billen te laten zien. Het zou kunnen dat zij er geen gevaar in zien. Ik zie dat wel.
Ik bedoel ook dat zij er misschien geen gevaar in zien wat dat meisje betreft omdat zij het heel normaal vinden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Voor hen zelf vind ik dat echt anders . Ja er zullen mannen zijn die zich er op verlekkeren, zij zo. Maar je dochter kun je toch wel beschermen , zij mag nog leren wat privé en van jezelf is . Overigens heb ik het idee dat die relatie daar helemaal niet zo rooskleurig meer is als dat ze het willen doen lijken
Dat bedoel ik, het hele plaatje ziet er niet gezond uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er zit wel een verschil tussen bleek en bleek. En hij heeft ook altijd van die donkere kringen. Dat maakt het ook wat erger.
Ik denk hetzelfde, wel sneu als het zo isquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:39 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Voor hen zelf vind ik dat echt anders . Ja er zullen mannen zijn die zich er op verlekkeren, zij zo. Maar je dochter kun je toch wel beschermen , zij mag nog leren wat privé en van jezelf is . Overigens heb ik het idee dat die relatie daar helemaal niet zo rooskleurig meer is als dat ze het willen doen lijken
Zij kunnen denk ook niet van elkaar af even stom gezegd. Alle leve de poly berichten blijven ook uitquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk hetzelfde, wel sneu als het zo is
Je ziet Michelle ook ineens in haar eentje met nieuwe vriendinnen afspreken, eerst waren alle "meiden/vriendinnen" uitjes altijd samen met jacqquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Zij kunnen denk ook niet van elkaar af even stom gezegd. Alle leve de poly berichten blijven ook uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |