abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218068285
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:16 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Dat komt door het roodhaargen. Daar kun je echt vrij weinig aan doen 🤗
Mijn zusje is ook een "bleekscheet" zoals wij dat vroeger noemden (ze heeft rossig haar) maar zag er niet zo ziekig uit, het hele plaatje ziet er zo zielig/ziek uit. Maar het kan een vertekend beeld geven die bleke huis inderdaad.
pi_218068373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn zusje is ook een "bleekscheet" zoals wij dat vroeger noemden (ze heeft rossig haar) maar zag er niet zo ziekig uit, het hele plaatje ziet er zo zielig/ziek uit. Maar het kan een vertekend beeld geven die bleke huis inderdaad.
Ook zijn er genoeg roodharigen die wel verkleuren toch?
  zaterdag 28 juni 2025 @ 20:55:29 #203
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218068439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:19 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Ik kijk geen story’s van mensen die ik niet volg 😂
Ik volg geen enkele fluflu, kijk altijd anoniem
  zaterdag 28 juni 2025 @ 20:58:13 #204
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218068463
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:38 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik snap de reactie wel. Ieuwww betekend niet altijd vies, maar ook wat erg.
En ja, ik snap niet dat zij of haar man dit zelf niet zien.
Ik geloof echt dat als een onbekende haar tegenkomt dat ze denken dat ze eerst een man was.
En nee, daar is niks op tegen, en ik geloof ook niet dat rimboequeen dan ieuww zou zeggen.
Maar dit is een vrouw (voor zover ik weet zo geboren) en volgens mij denken zij dat dit vrouwelijk is.
Ze slaan de plank compleet mis.
Juist @Ballerina888 ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ze zichzelf toetakelt en er steeds vreemder uit komt te zien. Allemaal angst en onzekerheid, triest.
pi_218068525
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:04 schreef JaNeeDan het volgende:
En zo zie je maar dat niets is wat het lijkt op insta: de Huismuts deelt dat er voor hun nieuwe huis geen budget was voor de gewenste vloer. Daar zal ik nooit over oordelen, het valt mij vooral op omdat alles daar vaak hallelujah en geweldig is. Afgezien van de gedwongen verkoop van hun huis natuurlijk.
Dit is ook gehuurd toch? Was een keer op zo'n juice channel te zien dat ze een reactie gaf n.a.v. een verhaal over hen.
Dus slim om niet te vloer aan te pakken als het potentieel tijdelijk is dat ze er wonen?
pi_218068540
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Er zit wel een verschil tussen bleek en bleek. En hij heeft ook altijd van die donkere kringen. Dat maakt het ook wat erger.
pi_218068560
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:06 schreef Holaa het volgende:

[..]
Dit is ook gehuurd toch? Was een keer op zo'n juice channel te zien dat ze een reactie gaf n.a.v. een verhaal over hen.
Dus slim om niet te vloer aan te pakken als het potentieel tijdelijk is dat ze er wonen?
Klopt dat het huur is. Maar zij benoemt expliciet dat er geen budget is.
pi_218068572
JvP deelt het meisje met halfblote bil. Zouden ze dat nou zelf echt niet zien?
pi_218068647
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Juist @:Ballerina888 ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ze zichzelf toetakelt en er steeds vreemder uit komt te zien. Allemaal angst en onzekerheid, triest.
Zo jammer lijkt me lieve vrouw
pi_218068697
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:45 schreef Zonderschijn het volgende:

[..]
Ook zijn er genoeg roodharigen die wel verkleuren toch?
Klopt. 2 van mijn zoons zijn roodharig. Waarvan 1 wel verkleurt. Hij heeft donkerrood haar en bruine ogen en de ander is peentjesrood en echt heel bleek 🤭
pi_218068835
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Klopt. 2 van mijn zoons zijn roodharig. Waarvan 1 wel verkleurt. Hij heeft donkerrood haar en bruine ogen en de ander is peentjesrood en echt heel bleek 🤭
1 van mijn kinderen is ook echt spierwit, maar heeft zwart haar. Net als ik. Wij verkleuren alleen kreeftrood, echt een tintje lukt nauwelijks helaas. Doe je niks aan. Wel al ZO vaak gehoord dat kind er ziek uit ziet, maar dat is gewoon de huidskleur die kind heeft. Dat kan bij Mijan ook zo zijn. Los daarvan mag ze idd wel wat meer met het ventje naar buiten... Lijkt me ook vreselijk om hele dagen binnen te zitten met een baby, ik zou gek worden.
pi_218068960
AM bij de Amazing Oriental is amazing. Ik woon aan de andere kant van NL en ga vaak na Den Haag/Scheveningen daar even binnen. Zij woont daar om de hoek. Het is idd een super overzichtelijke winkel. Plus je kan alles van te voren googlen/opzoeken hoe het er ongeveer moet uitzien. Gelukkig had ze Maarten bij zich, de minder wereldvreemde van hun twee.
pi_218068978
Voor de liefhebbers: Amazing Oriental zit in verschillende plaatsen in Nederland. Erg leuk om er rond te struinen en je te verbazen over de producten.
pi_218069111
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ja precies maar het stigma roodharigen verkleuren niet gaat dus niet altijd op inderdaad.

Maar Mijan heeft die rood haar? Het is overigens wel echt een bleek ventje inderdaad.
pi_218069127
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP deelt het meisje met halfblote bil. Zouden ze dat nou zelf echt niet zien?
Ongelofelijk dit ! Echt te triest voor woorden dat je zo je kinderen lat rondgaan
pi_218069139
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:26 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ongelofelijk dit ! Echt te triest voor woorden dat je zo je kinderen lat rondgaan
Voor JvP en MB is het de normaalste zaak van de wereld om hun billen te laten zien. Het zou kunnen dat zij er geen gevaar in zien. Ik zie dat wel.
pi_218069155
Esmee en Inez gaan op reis. Deze keer een maand, heel tof! Ik vraag me dan toch altijd af hoe ze dat doen met het oudste meisje. Die zie je nooit meer in beeld (en dat kan natuurlijk i.o.m. de andere ouder zo zijn geregeld). Zou zij wel meegaan op zo’n lange vakantie?
pi_218069169
Eigenlijk vink ik Dbm best wel beetje sneu.
Ze heeft echt erge angsten, dat geeft ze ook heel dapper toe.
Maar ze schrijft dat ze veel steun uit chat hot haalt,en ze bedankt chat tot met 3 hartjes.
Zal ze denken dat er een psycholoog aan de andere kant zit?
Ik denk echt dat ze gebaat is bij professionele hulp, het feit dat ze chat gpt raadpleegt vind ik heel bizar.
pi_218069196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor JvP en MB is het de normaalste zaak van de wereld om hun billen te laten zien. Het zou kunnen dat zij er geen gevaar in zien. Ik zie dat wel.
Voor hen zelf vind ik dat echt anders . Ja er zullen mannen zijn die zich er op verlekkeren, zij zo. Maar je dochter kun je toch wel beschermen , zij mag nog leren wat privé en van jezelf is . Overigens heb ik het idee dat die relatie daar helemaal niet zo rooskleurig meer is als dat ze het willen doen lijken
pi_218069214
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:39 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Voor hen zelf vind ik dat echt anders . Ja er zullen mannen zijn die zich er op verlekkeren, zij zo. Maar je dochter kun je toch wel beschermen , zij mag nog leren wat privé en van jezelf is . Overigens heb ik het idee dat die relatie daar helemaal niet zo rooskleurig meer is als dat ze het willen doen lijken
Ik bedoel ook dat zij er misschien geen gevaar in zien wat dat meisje betreft omdat zij het heel normaal vinden.
Wat hun relatie betreft heb ik geen idee. Vind wel dat ze er beiden niet heel florisant uitzien.
pi_218069256
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Er zit wel een verschil tussen bleek en bleek. En hij heeft ook altijd van die donkere kringen. Dat maakt het ook wat erger.
Dat bedoel ik, het hele plaatje ziet er niet gezond uit.
pi_218069364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:39 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ik denk hetzelfde, wel sneu als het zo is
pi_218069375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik denk hetzelfde, wel sneu als het zo is
Zij kunnen denk ook niet van elkaar af even stom gezegd. Alle leve de poly berichten blijven ook uit
pi_218069412
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:12 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Zij kunnen denk ook niet van elkaar af even stom gezegd. Alle leve de poly berichten blijven ook uit
Je ziet Michelle ook ineens in haar eentje met nieuwe vriendinnen afspreken, eerst waren alle "meiden/vriendinnen" uitjes altijd samen met jacq
pi_218069415
Als je terugkijkt naar foto's van MB van een paar jaar terug dan vind ik haar echt nu minder stralen.ze zag er eerder echt beter uit, niet alleen qua gewicht.
Het lijkt voor de buitenwereld allemaal prachtig, mooi huis, mooi bedrijf, samen 7 kindjes.
En tuurlijk hakt een verbouwing er in, maar dat is tijdelijk en dan ben je er weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')