abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218064385
En zo zie je maar dat niets is wat het lijkt op insta: de Huismuts deelt dat er voor hun nieuwe huis geen budget was voor de gewenste vloer. Daar zal ik nooit over oordelen, het valt mij vooral op omdat alles daar vaak hallelujah en geweldig is. Afgezien van de gedwongen verkoop van hun huis natuurlijk.
pi_218064471
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:04 schreef JaNeeDan het volgende:
En zo zie je maar dat niets is wat het lijkt op insta: de Huismuts deelt dat er voor hun nieuwe huis geen budget was voor de gewenste vloer. Daar zal ik nooit over oordelen, het valt mij vooral op omdat alles daar vaak hallelujah en geweldig is. Afgezien van de gedwongen verkoop van hun huis natuurlijk.
Mee eens. Zij heeft wel echt aanleg voor inrichten en styling hoor. Zo mooi zoals ze dat huisje weer inricht.
pi_218064603
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:18 schreef Earring het volgende:

[..]
Mee eens. Zij heeft wel echt aanleg voor inrichten en styling hoor. Zo mooi zoals ze dat huisje weer inricht.
Wat grappig, ik vind juist dat ze in dit huis dingen doet waarvan ik denk: huh? Misschien komt het ook doordat het vrij klein is en ik heel veel spullen zie in een kleine ruimte.
pi_218064848
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 11:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach ja tuurlijk, makkelijk zittend outfitje voor zoiets 🫣
En haar man in korte broek, sad beige slobbershirt en op zijn Birkenstock slippers. 😁
pi_218064880
Wat een hoop "bijzondere" ingrediënten hebben ze nodig voor die bbq workshop. Alsof iedereen een toko in de buurt heeft waar ze dit allemaal verkopen. Vind ik echt een gekke keus voor een workshop, dat moet toch gewoon toegankelijk zijn voor iedereen? Zonder schaamte die verpakking palmsuiker in beeld 🫠
pi_218064905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die bruiloft van Merlin was wel echt 50 tinten sad beige of niet?
Wit/beige was duidelijk de dresscode, zij vinden dat mooi denk ik als geheel, maar ik vind het saai en sfeerloos.
Ik vind het mooi als mijn gasten zouden komen in iets wat zij uitzoeken. Dat zegt vaak ook iets over de persoon zelf.
pi_218064920
AM wil een kledingstuk waar ze de hele vakantie in kan lopen.
pi_218064945
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:56 schreef Ballerina888 het volgende:
AM wil een kledingstuk waar ze de hele vakantie in kan lopen.
Alsof ze die nog niet heeft. Haar heksenrok en tuinbroek.
pi_218064991
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat grappig, ik vind juist dat ze in dit huis dingen doet waarvan ik denk: huh? Misschien komt het ook doordat het vrij klein is en ik heel veel spullen zie in een kleine ruimte.
Ja dat huis is ieniemini zeker bij wat ze gewend waren. Die tuin is ook zo leuk gedaan. Ik hou wel van haar smaak
pi_218065000
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Alsof ze die nog niet heeft. Haar heksenrok en tuinbroek.
Die rok gaan we weer veel zien. Echt handig met vakantie (not)
pi_218065012
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 11:09 schreef Earring het volgende:

[..]
Ach ja tuurlijk, makkelijk zittend outfitje voor zoiets 🫣
Verschrikkelijk, 1 keer niezen en alles floept eruit.
pi_218065053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Wit/beige was duidelijk de dresscode, zij vinden dat mooi denk ik als geheel, maar ik vind het saai en sfeerloos.
Ik vind het mooi als mijn gasten zouden komen in iets wat zij uitzoeken. Dat zegt vaak ook iets over de persoon zelf.
Ik houd daar idd ook meer van
pi_218065195
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een hoop "bijzondere" ingrediënten hebben ze nodig voor die bbq workshop. Alsof iedereen een toko in de buurt heeft waar ze dit allemaal verkopen. Vind ik echt een gekke keus voor een workshop, dat moet toch gewoon toegankelijk zijn voor iedereen? Zonder schaamte die verpakking palmsuiker in beeld 🫠
Eens. Niet alleen vanwege lastig te krijgen, maar ook vanwege de kosten. Want ik denk dat er veel mensen zijn die veel van het spul nooit meer gebruiken en dat wordt het een erg dure maaltijd.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 15:25:12 #164
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218065240
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Er zijn tegenwoordig vele plekken waar je die ingrediënten kunt kopen en als je niet steeds allerhande recepten maakt kun je heel veel met die spullen, vaak erg lang houdbaar. Ik verbaasde me weer over hoe AM niks kan vinden, het is daar heel logisch ingedeeld namelijk. Ik kom heel vaak in die winkel. Wij zijn dol op Aziatisch eten.
pi_218065291
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Er zijn tegenwoordig vele plekken waar je die ingrediënten kunt kopen en als je niet steeds allerhande recepten maakt kun je heel veel met die spullen, vaak erg lang houdbaar. Ik verbaasde me weer over hoe AM niks kan vinden, het is daar heel logisch ingedeeld namelijk. Ik kom heel vaak in die winkel. Wij zijn dol op Aziatisch eten.
Ja maar zij komt nooit in supermarkten he
Alleen als ze met vakantie in Frankrijk zijn zien we tig keer dat ze met het groooooote gezin boodschappen gaat doen.
pi_218065305
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Maarja, staan die in de AH recepten he?
En kan zij dat wel voorbereiden?

En bijvoorbeeld een grote zak gedroogd citroenblad terwijl je maar 5 gram nodig hebt.. wanneer komt dat óp?
pi_218065372
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja dat huis is ieniemini zeker bij wat ze gewend waren. Die tuin is ook zo leuk gedaan. Ik hou wel van haar smaak
Haar smaak vind ik zeker leuk. Het lijkt in dit huis alsof ze er geen rekening mee houdt dat het écht vele malen kleiner is dan het vorige huis. Zoveel spullen op bijv. het aanrecht, hoes met verschillende prints om de bank en stoel.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 28-06-2025 16:08:38 ]
pi_218065410
Ik hoop maar dat de foto’s van Sanneke wat een vertekend beeld geven maar wat is het kereltje toch altijd bleek om zn koppie, net als die foto van vanmiddag dat hij onder “mama’s deken” ligt lijkt het net een kindje die ziek is.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 15:59:00 #169
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218065491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maarja, staan die in de AH recepten he?
En kan zij dat wel voorbereiden?

En bijvoorbeeld een grote zak gedroogd citroenblad terwijl je maar 5 gram nodig hebt.. wanneer komt dat óp?
Lekker in de stampot 🤪🤪🤪
pi_218065573
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
Ik hoop maar dat de foto’s van Sanneke wat een vertekend beeld geven maar wat is het kereltje toch altijd bleek om zn koppie, net als die foto van vanmiddag dat hij onder “mama’s deken” ligt lijkt het net een kindje die ziek is.
Hij komt ook nooit buiten. Ga lekker even wandelen met hem ipv op die bank hangen.
pi_218065620
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
Hij komt nooit eens buiten voor een wandeling. Niet zo gek dat hij zo bleek is.
pi_218066156
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith hecht geen waarde aan het rapport. Helemaal prima, ik snap dat. Waarom ze dan wel zoveel waarde hecht aan de sportprestaties van haar kind en eigenlijk bij alles wat hij doet benoemt hoe goed hij iets kan vind ik dan heel bijzonder.
Ik vind het helemaal niet zo’n uitzonderlijk kind. Het is een kind van 6 wat het allemaal zelf mag uitzoeken (want autonomie) en vooral sturing en begeleiding mist en daardoor al heel jong leert dat regels er zijn om je niet aan te houden.

Dat happen in het gezicht doen alle baby’s. Die van mij vooral toen ze tandjes kregen. Lekker sabbelen op mijn onderkaak. Nu blijkt dat dat lieve kusjes waren.
Ik vind een rapport super belangrijk juist.
Daaraan zie je of een kind groeit, met andere woorden: zit het op de goede plaats? Daarnaast staan er bij ons verhaaltjes bij en vind ik het mega belangrijk om te zien of de juf mijn kind ook echt ziet en kent.
Afzwakkende leerlijnen zou ik bijvoorbeeld heel zorgelijk vinden. Dan is er iets niet goed aan het gaan.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218066404
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Daaraan zie je of een kind groeit, met andere woorden: zit het op de goede plaats? Daarnaast staan er bij ons verhaaltjes bij en vind ik het mega belangrijk om te zien of de juf mijn kind ook echt ziet en kent.
Afzwakkende leerlijnen zou ik bijvoorbeeld heel zorgelijk vinden. Dan is er iets niet goed aan het gaan.
Ik denk dat dat heel persoonlijk en afhankelijk is van het kind. Bij één van mijn kinderen hechtte ik geen waarde aan haar rapporten. Zij deed een opleiding ver beneden haar niveau en het enige wat er in haar rapporten stond was dat ze veel meer kon dan dat ze deed en liet zien. Jarenlang ben ik bezig geweest met leerkrachten overtuigen om haar te laten doen wat ze deed en waar ze plezier in had. Ze heeft gewoon niks met theorie, praktijk is haar leven. Dit had ik in haar rapporten willen zien: ze doet wat bij haar past, maakt heel bewust die keuze. Ze komt er wel!
pi_218066461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk en afhankelijk is van het kind. Bij één van mijn kinderen hechtte ik geen waarde aan haar rapporten. Zij deed een opleiding ver beneden haar niveau en het enige wat er in haar rapporten stond was dat ze veel meer kon dan dat ze deed en liet zien. Jarenlang ben ik bezig geweest met leerkrachten overtuigen om haar te laten doen wat ze deed en waar ze plezier in had. Ze heeft gewoon niks met theorie, praktijk is haar leven.
Maar dat is dan geen basisschool, toch? Vind ik wel een ander verhaal.
Een rapport is in ieder geval veel meer dan kijken of je kind kan rekenen. Het is een weerspiegeling van je kind op school, op het gebied van educatie en op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling.
En dat lijkt me toch voor een basisschool kind heel belangrijk.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218066463
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Inderdaad, een goed opgesteld rapport geeft nl heel veel informatie over je kind op school.
Maar Judith denkt bij een rapport alleen aan een lijstje met cijfers. En het feit dat zij deze ineens niet belangrijk vindt (de vrouw die elk PR record van atletiek deelt) zegt mij genoeg🤣

Overigens kan een afzwakkende leerlijn wel hoor. Hoe hoger je komt op de basisschool hoe groter de verschillen worden. In groep 3 en 4 gaan de meeste kinderen nog wel "goed mee" (behalve bij bv dyslexie of dyscalculie) maar in de hogere groepen worden de verschillen meer duidelijk. En gaan er idd kinderen "minder hoog" presteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')