Mee eens. Zij heeft wel echt aanleg voor inrichten en styling hoor. Zo mooi zoals ze dat huisje weer inricht.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:04 schreef JaNeeDan het volgende:
En zo zie je maar dat niets is wat het lijkt op insta: de Huismuts deelt dat er voor hun nieuwe huis geen budget was voor de gewenste vloer. Daar zal ik nooit over oordelen, het valt mij vooral op omdat alles daar vaak hallelujah en geweldig is. Afgezien van de gedwongen verkoop van hun huis natuurlijk.
Wat grappig, ik vind juist dat ze in dit huis dingen doet waarvan ik denk: huh? Misschien komt het ook doordat het vrij klein is en ik heel veel spullen zie in een kleine ruimte.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:18 schreef Earring het volgende:
[..]
Mee eens. Zij heeft wel echt aanleg voor inrichten en styling hoor. Zo mooi zoals ze dat huisje weer inricht.
En haar man in korte broek, sad beige slobbershirt en op zijn Birkenstock slippers. 😁quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, makkelijk zittend outfitje voor zoiets 🫣
Wit/beige was duidelijk de dresscode, zij vinden dat mooi denk ik als geheel, maar ik vind het saai en sfeerloos.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die bruiloft van Merlin was wel echt 50 tinten sad beige of niet?
Alsof ze die nog niet heeft. Haar heksenrok en tuinbroek.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:56 schreef Ballerina888 het volgende:
AM wil een kledingstuk waar ze de hele vakantie in kan lopen.
Ja dat huis is ieniemini zeker bij wat ze gewend waren. Die tuin is ook zo leuk gedaan. Ik hou wel van haar smaakquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:27 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wat grappig, ik vind juist dat ze in dit huis dingen doet waarvan ik denk: huh? Misschien komt het ook doordat het vrij klein is en ik heel veel spullen zie in een kleine ruimte.
Die rok gaan we weer veel zien. Echt handig met vakantie (not)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alsof ze die nog niet heeft. Haar heksenrok en tuinbroek.
Verschrikkelijk, 1 keer niezen en alles floept eruit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:09 schreef Earring het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk, makkelijk zittend outfitje voor zoiets 🫣
Ik houd daar idd ook meer vanquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:54 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Wit/beige was duidelijk de dresscode, zij vinden dat mooi denk ik als geheel, maar ik vind het saai en sfeerloos.
Ik vind het mooi als mijn gasten zouden komen in iets wat zij uitzoeken. Dat zegt vaak ook iets over de persoon zelf.
Eens. Niet alleen vanwege lastig te krijgen, maar ook vanwege de kosten. Want ik denk dat er veel mensen zijn die veel van het spul nooit meer gebruiken en dat wordt het een erg dure maaltijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een hoop "bijzondere" ingrediënten hebben ze nodig voor die bbq workshop. Alsof iedereen een toko in de buurt heeft waar ze dit allemaal verkopen. Vind ik echt een gekke keus voor een workshop, dat moet toch gewoon toegankelijk zijn voor iedereen? Zonder schaamte die verpakking palmsuiker in beeld 🫠
Er zijn tegenwoordig vele plekken waar je die ingrediënten kunt kopen en als je niet steeds allerhande recepten maakt kun je heel veel met die spullen, vaak erg lang houdbaar. Ik verbaasde me weer over hoe AM niks kan vinden, het is daar heel logisch ingedeeld namelijk. Ik kom heel vaak in die winkel. Wij zijn dol op Aziatisch eten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat een hoop "bijzondere" ingrediënten hebben ze nodig voor die bbq workshop. Alsof iedereen een toko in de buurt heeft waar ze dit allemaal verkopen. Vind ik echt een gekke keus voor een workshop, dat moet toch gewoon toegankelijk zijn voor iedereen? Zonder schaamte die verpakking palmsuiker in beeld 🫠
Ja maar zij komt nooit in supermarkten hequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig vele plekken waar je die ingrediënten kunt kopen en als je niet steeds allerhande recepten maakt kun je heel veel met die spullen, vaak erg lang houdbaar. Ik verbaasde me weer over hoe AM niks kan vinden, het is daar heel logisch ingedeeld namelijk. Ik kom heel vaak in die winkel. Wij zijn dol op Aziatisch eten.
Maarja, staan die in de AH recepten he?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig vele plekken waar je die ingrediënten kunt kopen en als je niet steeds allerhande recepten maakt kun je heel veel met die spullen, vaak erg lang houdbaar. Ik verbaasde me weer over hoe AM niks kan vinden, het is daar heel logisch ingedeeld namelijk. Ik kom heel vaak in die winkel. Wij zijn dol op Aziatisch eten.
Haar smaak vind ik zeker leuk. Het lijkt in dit huis alsof ze er geen rekening mee houdt dat het écht vele malen kleiner is dan het vorige huis. Zoveel spullen op bijv. het aanrecht, hoes met verschillende prints om de bank en stoel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja dat huis is ieniemini zeker bij wat ze gewend waren. Die tuin is ook zo leuk gedaan. Ik hou wel van haar smaak
Lekker in de stampot 🤪🤪🤪quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maarja, staan die in de AH recepten he?
En kan zij dat wel voorbereiden?
En bijvoorbeeld een grote zak gedroogd citroenblad terwijl je maar 5 gram nodig hebt.. wanneer komt dat óp?
Hij komt ook nooit buiten. Ga lekker even wandelen met hem ipv op die bank hangen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
Ik hoop maar dat de foto’s van Sanneke wat een vertekend beeld geven maar wat is het kereltje toch altijd bleek om zn koppie, net als die foto van vanmiddag dat hij onder “mama’s deken” ligt lijkt het net een kindje die ziek is.
Hij komt nooit eens buiten voor een wandeling. Niet zo gek dat hij zo bleek is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
Ik hoop maar dat de foto’s van Sanneke wat een vertekend beeld geven maar wat is het kereltje toch altijd bleek om zn koppie, net als die foto van vanmiddag dat hij onder “mama’s deken” ligt lijkt het net een kindje die ziek is.
Ik vind een rapport super belangrijk juist.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith hecht geen waarde aan het rapport. Helemaal prima, ik snap dat. Waarom ze dan wel zoveel waarde hecht aan de sportprestaties van haar kind en eigenlijk bij alles wat hij doet benoemt hoe goed hij iets kan vind ik dan heel bijzonder.
Ik vind het helemaal niet zo’n uitzonderlijk kind. Het is een kind van 6 wat het allemaal zelf mag uitzoeken (want autonomie) en vooral sturing en begeleiding mist en daardoor al heel jong leert dat regels er zijn om je niet aan te houden.
Dat happen in het gezicht doen alle baby’s. Die van mij vooral toen ze tandjes kregen. Lekker sabbelen op mijn onderkaak. Nu blijkt dat dat lieve kusjes waren.
Ik denk dat dat heel persoonlijk en afhankelijk is van het kind. Bij één van mijn kinderen hechtte ik geen waarde aan haar rapporten. Zij deed een opleiding ver beneden haar niveau en het enige wat er in haar rapporten stond was dat ze veel meer kon dan dat ze deed en liet zien. Jarenlang ben ik bezig geweest met leerkrachten overtuigen om haar te laten doen wat ze deed en waar ze plezier in had. Ze heeft gewoon niks met theorie, praktijk is haar leven. Dit had ik in haar rapporten willen zien: ze doet wat bij haar past, maakt heel bewust die keuze. Ze komt er wel!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind een rapport super belangrijk juist.
Daaraan zie je of een kind groeit, met andere woorden: zit het op de goede plaats? Daarnaast staan er bij ons verhaaltjes bij en vind ik het mega belangrijk om te zien of de juf mijn kind ook echt ziet en kent.
Afzwakkende leerlijnen zou ik bijvoorbeeld heel zorgelijk vinden. Dan is er iets niet goed aan het gaan.
Maar dat is dan geen basisschool, toch? Vind ik wel een ander verhaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk en afhankelijk is van het kind. Bij één van mijn kinderen hechtte ik geen waarde aan haar rapporten. Zij deed een opleiding ver beneden haar niveau en het enige wat er in haar rapporten stond was dat ze veel meer kon dan dat ze deed en liet zien. Jarenlang ben ik bezig geweest met leerkrachten overtuigen om haar te laten doen wat ze deed en waar ze plezier in had. Ze heeft gewoon niks met theorie, praktijk is haar leven.
Inderdaad, een goed opgesteld rapport geeft nl heel veel informatie over je kind op school.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind een rapport super belangrijk juist.
Daaraan zie je of een kind groeit, met andere woorden: zit het op de goede plaats? Daarnaast staan er bij ons verhaaltjes bij en vind ik het mega belangrijk om te zien of de juf mijn kind ook echt ziet en kent.
Afzwakkende leerlijnen zou ik bijvoorbeeld heel zorgelijk vinden. Dan is er iets niet goed aan het gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |