abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218062548
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 07:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus ‘kijk eens hoe goed ik ben dat ik mijn inkomsten meldt’ lijkt me dan overdreven?
Dat stukje was precies waar ik dus ook over viel ;) Maar ja dus :P
  zaterdag 28 juni 2025 @ 09:48:04 #127
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218062594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 08:17 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja, ik ken ook zulke mensen. Alleen maar klagen en klagen. Wat doe je hier dan nog??
Die mensen zijn nergens tevreden, dat klagen gaat nooit meer over.
pi_218062811
Vraag me regelmatig af of hvk geen toilet heeft... Ze gaat steeds de kinderen uitlaten 🤔
pi_218062922
En heeft MaikeD nou een witte jurk met kant voor de bruiloft gekozen? Dat doe je toch niet
pi_218063144
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 10:32 schreef Earring het volgende:
En heeft MaikeD nou een witte jurk met kant voor de bruiloft gekozen? Dat doe je toch niet
Nee, ze gaat eerst nog shoppen in Bologna en daarna naar de feestlocatie.

Dit is dus haar shop-dress 😂
pi_218063219
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nee, ze gaat eerst nog shoppen in Bologna en daarna naar de feestlocatie.

Dit is dus haar shop-dress 😂
Ach ja tuurlijk, makkelijk zittend outfitje voor zoiets 🫣
pi_218063388
Ik volg haar niet, maar jeetje wat heeft zij allemaal aan zichzelf laten doen?
pi_218063409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 11:39 schreef Snaky het volgende:
Ik vind haar een heel mannelijk gezicht hebben door alle ingrepen.
pi_218063413
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 08:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar wel gebruik maken van allerlei voorzieningen.
Dit inderdaad.
pi_218063434
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith hecht geen waarde aan het rapport. Helemaal prima, ik snap dat. Waarom ze dan wel zoveel waarde hecht aan de sportprestaties van haar kind en eigenlijk bij alles wat hij doet benoemt hoe goed hij iets kan vind ik dan heel bijzonder.
Ik vind het helemaal niet zo’n uitzonderlijk kind. Het is een kind van 6 wat het allemaal zelf mag uitzoeken (want autonomie) en vooral sturing en begeleiding mist en daardoor al heel jong leert dat regels er zijn om je niet aan te houden.

Dat happen in het gezicht doen alle baby’s. Die van mij vooral toen ze tandjes kregen. Lekker sabbelen op mijn onderkaak. Nu blijkt dat dat lieve kusjes waren.
Ik ken meer van dat type ouders. Als de kinderen iets goed doen wordt het breed uitgemeten. Als ze het minder doen dan maakt het hen ineens zogenaamd helemaal niets uit. 'Als hij maar gelukkig is' of 'Als ze er maar plezier in heeft'. De allerergste ouders zijn diegenen die de schuld bij school leggen en jeugdhulp inschakelen om het te fixen. Niks mis mee om kinderen te stimuleren en motiveren maar wel naar hun vermogen. Dat gaat helaas vaak mis in deze prestatiemaatschappij.
pi_218063441
quote:
Ik volg haar ook niet maar kijk af en toe.
Zonde he? Was echt een mooiere vrouw als je oude foto’s ziet. Nu inderdaad meer mannelijk
  zaterdag 28 juni 2025 @ 12:06:41 #137
284466 miss_poes
Wa denkte nou?
pi_218063542
Zag net een post van Ellen (van Koenenellen, maar nu alleen Ellen) dat haar relatie 2 weken geleden uit ging maar ze nu toch als alleenstaande moeder op vakantie is gegaan en haar eigen verdriet even opzij gezet heeft.

Eerst wilden ze toch doen voorkomen alsof ze nog wel samen waren maar elkaar 'loslieten in verbinding' maar nu schrijft ze toch al 2 weken uit elkaar.
Da ge zomaar voorbij kent komme fietsen mee zo'n blije bakkes?!
pi_218063558
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 07:38 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik vond die ‘set’ gister van de fotoshoot echt een beetje raar. Of tenminste, die beelden van Louay op die bank. Kreeg er ouwe mannen huishouden vibes van, maar wellicht lag dat aan mij.
Ik wilde het niet plaatsen maar ik kreeg er ook een heeeeele rare vibe van. Meer een bank die past bij het werk van hun moeder. Een setting waar je kinderen niet in wil zien 🤮
pi_218063626
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 10:32 schreef Earring het volgende:
Nee deze is voor vandaag lunch volgens mij, kan nou niet echt zeggen dat ik het gekleed vind.
Moet ook zeggen dat ik de bruid ook een bijzonder type vind, ff gekeken
pi_218063631
quote:
Wat niet🤣
pi_218063641
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 12:06 schreef miss_poes het volgende:
Zag net een post van Ellen (van Koenenellen, maar nu alleen Ellen) dat haar relatie 2 weken geleden uit ging maar ze nu toch als alleenstaande moeder op vakantie is gegaan en haar eigen verdriet even opzij gezet heeft.

Eerst wilden ze toch doen voorkomen alsof ze nog wel samen waren maar elkaar 'loslieten in verbinding' maar nu schrijft ze toch al 2 weken uit elkaar.
Ja die verbinding is wel een dingetje bij velen
pi_218063697
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 12:06 schreef miss_poes het volgende:

Ik vind het vooral sneu voor haar zoontje. En uit wat ze in haar stories zegt, komt niet echt inzicht naar voren in hoe het voor hem is dat er een nieuwe partner is, je gaat logeren bij zijn ouders als moeder en nieuwe vriend op vakantie zijn en hij nu 'opeens' uit zijn leven is. Maar goed, hoe makkelijk ouders die al gescheiden zijn, met het introducer en afscheid nemen van nieuwe partners omgaan is een pijnpuntje in mijn eigen leven.
pi_218063729
Ook bijzonder hoe Judith benoemd dat ze trots is dat Bob zich nietvtevwwl aanpast, nou, echt om trots op te zijn. Aanpassen op school is naar mijn idee gewoon meedoen met de dagelijkse activiteiten . Ze doet net alsof school iets vreselijks is.
Leer m maar goed dat hij zich niet aan hoeft te passen, hij is nu zes met 16!praten we weer
pi_218063934
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 12:28 schreef Henrike het volgende:
Ook bijzonder hoe Judith benoemd dat ze trots is dat Bob zich nietvtevwwl aanpast, nou, echt om trots op te zijn. Aanpassen op school is naar mijn idee gewoon meedoen met de dagelijkse activiteiten . Ze doet net alsof school iets vreselijks is.
Leer m maar goed dat hij zich niet aan hoeft te passen, hij is nu zes met 16!praten we weer
Judith is zelf toch ook onaangepast? Zie net dat ze weer filmt op de fiets, bij de sportclub. Allemaal nietszeggende beelden waarbij ze andere mensen filmt én op insta zet. Aan mij zou ze echt een beroerde hebben als ze mij of mijn kinderen zou filmen.
pi_218063990
Dbm op threads,

Bang dat dochter iets overkomt omdat ze met oma een uur in de auto zit op weg naar het ziekenhuis voor bezoek. En niet gewoon bang, maar mega...

Die vrouw heeft hulp nodig...
pi_218063998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 13:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Judith is zelf toch ook onaangepast? Zie net dat ze weer filmt op de fiets, bij de sportclub. Allemaal nietszeggende beelden waarbij ze andere mensen filmt én op insta zet. Aan mij zou ze echt een beroerde hebben als ze mij of mijn kinderen zou filmen.
Aan mij ook! Al helemaal omdat ze het ook openbaar online gooit, dat is gewoon echt asociaal.
pi_218064003
Annemarie heeft naast 8 uur gewerkt ook 's avonds daar nog 2 uur tegen Maarten over lopen traumadumpen. Misschien is het maar goed dat ze maar 1 dag per week werkt op zolder zit. Als ze telkens nog eens 25% vd werktijd moet besteden aan verwerken vd werkdag hahaha.
pi_218064086
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:52 schreef Holaa het volgende:
Heeft Bo Danae (Broodje Dunner) het oue huis van Wendy gekocht? Ineens zie ik overeenkomsten van de kas, en de 'overkapping' met glazen wanden en gemetselde plantenbakken rondom...
Grappig om te zien, wat iemand anders met het huis en de tuin doet. Ze is pas 26.
pi_218064377
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 13:14 schreef Post-its het volgende:
Dbm op threads,

Bang dat dochter iets overkomt omdat ze met oma een uur in de auto zit op weg naar het ziekenhuis voor bezoek. En niet gewoon bang, maar mega...

Die vrouw heeft hulp nodig...
Waar ik het van de week nog voor haar opnam, vind zelfs ik dit echt ver gaan 😅.
Zij zou baat hebben bij therapie voor haar angsten, want dit is ook niet leefbaar denk ik.
pi_218064379
Die bruiloft van Merlin was wel echt 50 tinten sad beige of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')