abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218066483
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat dat heel persoonlijk en afhankelijk is van het kind. Bij één van mijn kinderen hechtte ik geen waarde aan haar rapporten. Zij deed een opleiding ver beneden haar niveau en het enige wat er in haar rapporten stond was dat ze veel meer kon dan dat ze deed en liet zien. Jarenlang ben ik bezig geweest met leerkrachten overtuigen om haar te laten doen wat ze deed en waar ze plezier in had. Ze heeft gewoon niks met theorie, praktijk is haar leven. Dit had ik in haar rapporten willen zien: ze doet wat bij haar past, maakt heel bewust die keuze. Ze komt er wel!
Wat ontzettend zonde dat dat dan niet benoemd wordt. Hier stond dat de afgelopen jaren wel op het rapport of werd dat gezegd in oudergesprekken: we zien dat dit jaar lust en leven is, ze heeft een goede keuze gemaakt
pi_218066525
AM vindt zich wel stoer hoor met al haar interessante ingrediënten.
Maar for the positive: het is weer eens wat anders dan stamppot.
pi_218066572
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:06 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Inderdaad, een goed opgesteld rapport geeft nl heel veel informatie over je kind op school.
Maar Judith denkt bij een rapport alleen aan een lijstje met cijfers. En het feit dat zij deze ineens niet belangrijk vindt (de vrouw die elk PR record van atletiek deelt) zegt mij genoeg🤣

Overigens kan een afzwakkende leerlijn wel hoor. Hoe hoger je komt op de basisschool hoe groter de verschillen worden. In groep 3 en 4 gaan de meeste kinderen nog wel "goed mee" (behalve bij bv dyslexie of dyscalculie) maar in de hogere groepen worden de verschillen meer duidelijk. En gaan er idd kinderen "minder hoog" presteren.
Ik schreef inderdaad een beetje ongenuanceerd.
Voor mijn kinderen zou ik dat heel zorgelijk vinden, of in ieder geval reden tot nadenken wat er aan de hand kan zijn.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218066615
Soms vraag ik me bij DBM ook wel af of zij echt zulke extreme angsten heeft of dat het ook een beetje een houding is die ze zichzelf heeft aangemeten.
Is het namelijk echt zo, dan ga je daar toch hulp voor zoeken?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218066711
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:05 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar dat is dan geen basisschool, toch? Vind ik wel een ander verhaal.
Een rapport is in ieder geval veel meer dan kijken of je kind kan rekenen. Het is een weerspiegeling van je kind op school, op het gebied van educatie en op het gebied van sociaal emotionele ontwikkeling.
En dat lijkt me toch voor een basisschool kind heel belangrijk.
Groep 4 t/m eindexamenklas. Er werd vooral op gehamerd dat ze meer moest laten zien omdat ze het kon.
pi_218066756
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Wat ontzettend zonde dat dat dan niet benoemd wordt. Hier stond dat de afgelopen jaren wel op het rapport of werd dat gezegd in oudergesprekken: we zien dat dit jaar lust en leven is, ze heeft een goede keuze gemaakt
Ontzettend zonde. Soms zou ik haar leerkrachten van toen willen laten zien hoe goed het met haar gaat. Gelukkig, prima baan, goed inkomen, een heerlijk huis.
pi_218066936
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef LeSage het volgende:
Soms vraag ik me bij DBM ook wel af of zij echt zulke extreme angsten heeft of dat het ook een beetje een houding is die ze zichzelf heeft aangemeten.
Ze zegt dat ze geen mentale issues heeft. Dus ben bang dat zij echt geen hulp gaat zoeken. En haar eigen angsten overdraagt op haar kinderen.
pi_218066957
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef Ballerina888 het volgende:
Als ze alleen had moeten gaan was ze in paniek geraakt met al die ingrediënten
pi_218067003
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef LeSage het volgende:
Daar kun je ook wel eens gelijk in hebben, dit is een beetje haar insta typetje. Ik vind dat al die fluflu's een bepaald typetje zijn.
pi_218067022
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze geen mentale issues heeft. Dus ben bang dat zij echt geen hulp gaat zoeken. En haar eigen angsten overdraagt op haar kinderen.
En zolang ze DMs krijgt met volgers die beweren het ook te hebben gaat ze niet inzien dat ze hulp nodig heeft
pi_218067062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik ben wel echt blij dat ze vertelt wat je kunt eten van de artisjok, ik had echt geen idee!!
pi_218067188
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ik ben wel echt blij dat ze vertelt wat je kunt eten van de artisjok, ik had echt geen idee!!
🤣🤣
pi_218067227
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:03 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Normaal laat ze dat nooit zien, dus echt een uitkomst zo!
pi_218067452
Ik volg Maikekd niet maar heb even gespiekt
Sorry maar gaat zij naar de zelfde chirurg als waar Michael Jackson heen is gegaan? Wat zonde zeg wow….. een arts kan toch ook niet zeggen dat hij dit mooi vind. Absoluut geen voorbeeld voor een kliniek vind ik
  zaterdag 28 juni 2025 @ 19:14:17 #190
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218067588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:51 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Ik volg Maikekd niet maar heb even gespiekt
Sorry maar gaat zij naar de zelfde chirurg als waar Michael Jackson heen is gegaan? Wat zonde zeg wow….. een arts kan toch ook niet zeggen dat hij dit mooi vind. Absoluut geen voorbeeld voor een kliniek vind ik
Vooral die story waar ze knipoogt, iewwww wat mannelijk
pi_218067632
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:14 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik kijk geen story’s van mensen die ik niet volg 😂
pi_218067719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:19 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Ik kijk geen story’s van mensen die ik niet volg 😂
Ik volg ze ook niet. Maar als je ze opzoekt zie je de stories gewoon. Dat doe ik bij heel influencers
pi_218067736
quote:

[..]
Ik vind haar er ook niet mooier op geworden met al die ingrepen, maar om meer mannelijke gelaatstrekken nou 'iewwww' te noemen vind ik ook weer zowat..

Eigenlijk wel heel sneu dat ze zo'n enorm vertekend beeld van zichzelf heeft dat ze al die ingrepen heeft laten doen. Een (natuurlijke) neuscorrectie of een fillertje vind ik nog tot daaraantoe, maar als je zo ver gaat moet je toch wel heel onzeker en ongelukkig met jezelf zijn.
pi_218067740
quote:

[..]
Inderdaad, een goed opgesteld rapport geeft nl heel veel informatie over je kind op school.
Maar Judith denkt bij een rapport alleen aan een lijstje met cijfers. En het feit dat zij deze ineens niet belangrijk vindt (de vrouw die elk PR record van atletiek deelt) zegt mij genoeg🤣
Haha idd. En ook de moeder die er als de kippen bij is dat haar zoon pluswerk meekreeg naar Spanje.
( leek gewoon regulier groep 2 werkboekjes overigens en helemaal prima) maar het moest wel meerdere keren benoemd worden.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_218067773
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:33 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik vind haar er ook niet mooier op geworden met al die ingrepen, maar om meer mannelijke gelaatstrekken nou 'iewwww' te noemen vind ik ook weer zowat..

Eigenlijk wel heel sneu dat ze zo'n enorm vertekend beeld van zichzelf heeft dat ze al die ingrepen heeft laten doen. Een (natuurlijke) neuscorrectie of een fillertje vind ik nog tot daaraantoe, maar als je zo ver gaat moet je toch wel heel onzeker en ongelukkig met jezelf zijn.
Ik snap de reactie wel. Ieuwww betekend niet altijd vies, maar ook wat erg.
En ja, ik snap niet dat zij of haar man dit zelf niet zien.
Ik geloof echt dat als een onbekende haar tegenkomt dat ze denken dat ze eerst een man was.
En nee, daar is niks op tegen, en ik geloof ook niet dat rimboequeen dan ieuww zou zeggen.
Maar dit is een vrouw (voor zover ik weet zo geboren) en volgens mij denken zij dat dit vrouwelijk is.
Ze slaan de plank compleet mis.
pi_218067827
Ik zie net trouwens dat maiked bijna 38 is, dan is ze bijna 3 jaar jonger dan ik. Dat vind ik het meest shocking. Ik had haar ruim over de 40 geschat.
pi_218068047
quote:

[..]
Ik vond dat meer een poging tot knipogen😅🫠
pi_218068062
Die man van Maike is weer heel erg vrouwelijk dus tja
pi_218068079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
Ik hoop maar dat de foto’s van Sanneke wat een vertekend beeld geven maar wat is het kereltje toch altijd bleek om zn koppie, net als die foto van vanmiddag dat hij onder “mama’s deken” ligt lijkt het net een kindje die ziek is.
Dat komt door het roodhaargen. Daar kun je echt vrij weinig aan doen 🤗
pi_218068120
quote:

[..]

Overigens kan een afzwakkende leerlijn wel hoor. Hoe hoger je komt op de basisschool hoe groter de verschillen worden. In groep 3 en 4 gaan de meeste kinderen nog wel "goed mee" (behalve bij bv dyslexie of dyscalculie) maar in de hogere groepen worden de verschillen meer duidelijk. En gaan er idd kinderen "minder hoog" presteren.
Juud benoemt in het eerste kopje al dat het rapport goed was en dat ze daarom trots is. Ze vraagt zich juist af of ze minder trots was geweest als het rapport minder was.

Het wordt hier wel enorm uit zijn verband getrokken weer hoor 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')