abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218069427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:17 schreef Miste_28 het volgende:

[..]
Je ziet Michelle ook ineens in haar eentje met nieuwe vriendinnen afspreken, eerst waren alle "meiden/vriendinnen" uitjes altijd samen met jacq
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:12 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Zij kunnen denk ook niet van elkaar af even stom gezegd. Alle leve de poly berichten blijven ook uit
We zullen zien
pi_218069503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Esmee en Inez gaan op reis. Deze keer een maand, heel tof! Ik vraag me dan toch altijd af hoe ze dat doen met het oudste meisje. Die zie je nooit meer in beeld (en dat kan natuurlijk i.o.m. de andere ouder zo zijn geregeld). Zou zij wel meegaan op zo’n lange vakantie?
Hebben ze nou twee of drie kinderen? Ik zie er altijd maar 2...
pi_218069612
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Judith echt een ongezonde adoratie voor haar kind hebben...
pi_218069628
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:24 schreef Zonderschijn het volgende:

[..]
Ja precies maar het stigma roodharigen verkleuren niet gaat dus niet altijd op inderdaad.

Maar Mijan heeft die rood haar? Het is overigens wel echt een bleek ventje inderdaad.
Peppie is rossig en Mijan heeft een warme tint in zijn haar.
pi_218070232
Gaan we het nu pagina’s lang hebben over het uiterlijk van een baby?
pi_218070245
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:32 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Hebben ze nou twee of drie kinderen? Ik zie er altijd maar 2...
Samen 2. Esmee heeft nog een oudere dochter.
pi_218070257
Ik snap het niet zo: de tweeling is allergisch voor (o.a.) paarden en J ligt na het paardrijden in haar gebruikte paardrijkleding (o.a.) op de bank tot ze naar bed gaat?
pi_218070302
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:48 schreef Nieve het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind Judith echt een ongezonde adoratie voor haar kind hebben...
Ik vind ook dat ze hem teveel ophemelt.
En tuurlijk iedereen vind zijn/haar kind leuk en geweldig maar dat hoef je niet zo extreem uit te dragen.
Het ergste is , vind ik, dat kinderen met zo'n moeder er niet leuker op worden qua gedrag omdat ze altijd zelf ook vinden dat ze geweldig zijn.
Een kind mag ook eens niet uitblinken in een sport, op school of iets anders.
En dan roept ze dat hij zichzelf mag zijn maar ze beseft niet dat zij dat juist belemmerd door haar gedrag.
pi_218070417
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:00 schreef Holaa het volgende:
AM bij de Amazing Oriental is amazing. Ik woon aan de andere kant van NL en ga vaak na Den Haag/Scheveningen daar even binnen. Zij woont daar om de hoek. Het is idd een super overzichtelijke winkel. Plus je kan alles van te voren googlen/opzoeken hoe het er ongeveer moet uitzien. Gelukkig had ze Maarten bij zich, de minder wereldvreemde van hun twee.
Nou dat ja. Ze heeft géén idee waar ze naar op zoek is. Dat kan natuurlijk, maar ieder ander zou van te voren even opzoeken wat het precies is. Hoort een beetje bij haar act denk ik, dat naïeve. 'Zo lekker gewoon gebleven'.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218070425
Judith probeert de neven van Bob uit beeld te houden. Niet gelukt 😂

En wat vreselijk weer, ‘je gaat vanzelf je best doen als je iets leuk vindt. Kijk maar hoe Bob z’n sport beleeft’. Nee Judith, jij wil dat hij uitblinkt bij sport dus zelfs ná een sportles sta je je kind nog toe te schreeuwen dat hij door moet rennen voor nog een rondje.

Oh en wat fijn dat ze de DM’s goed leest. Die ene reactie, ‘je kind bieden wat het nodig heeft’, zegt toch niks over dat je méér moet bieden??! Als Bob niet meer nodig heeft, dan is dat wat het is. Als er kinderen zijn die wel meer nodig hebben, dan kun je daarop inspelen (ongeacht of het uit een rapport naar voren komt of niet).
pi_218070428
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 23:18 schreef Henrike het volgende:
Als je terugkijkt naar foto's van MB van een paar jaar terug dan vind ik haar echt nu minder stralen.ze zag er eerder echt beter uit, niet alleen qua gewicht.
Het lijkt voor de buitenwereld allemaal prachtig, mooi huis, mooi bedrijf, samen 7 kindjes.
En tuurlijk hakt een verbouwing er in, maar dat is tijdelijk en dan ben je er weer.
Het enige wat voor hen “heftig” aan die verbouwing was, was dat ze in een keet zaten.
Ze hadden overal personeel voor.
Denk eerder dat ze mentaal niet goed gaat of dat ze uit de verliefdheid met de poly zijn ofzo.
pi_218070444
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:06 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Het enige wat voor hen “heftig” aan die verbouwing was, was dat ze in een keet zaten.
Denk eerder dat ze mentaal niet goed gaat of dat ze uit de verliefdheid met de poly zijn ofzo.
Ik denk dat zo'n verbouwing i.c.m. een (groot) gezin en een eigen bedrijf altijd stress zal geven.
Zij waren iedere dag op die bouwplaats toen ze nog niet in die keet zaten. Ik weet niet of dat per se nodig is met een verbouwing, maar je bent er toch constant mee bezig. Er gaat altijd wel iets fout.

Iemand hier schreef t al; een aantal jaar geleden straalde MB veel meer. Ik denk dat zij (soms) veel te hard is voor zichzelf.
pi_218070452
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:05 schreef Danielle_ het volgende:

En wat vreselijk weer, ‘je gaat vanzelf je best doen als je iets leuk vindt. Kijk maar hoe Bob z’n sport beleeft’. Nee Judith, jij wil dat hij uitblinkt bij sport dus zelfs ná een sportles sta je je kind nog toe te schreeuwen dat hij door moet rennen voor nog een rondje.

Oh en wat fijn dat ze de DM’s goed leest. Die ene reactie, ‘je kind bieden wat het nodig heeft’, zegt toch niks over dat je méér moet bieden??! Als Bob niet meer nodig heeft, dan is dat wat het is. Als er kinderen zijn die wel meer nodig hebben, dan kun je daarop inspelen (ongeacht of het uit een rapport naar voren komt of niet).
Dat van die DM viel mij ook direct op. Misschien had ze toch vaker naar school moeten gaan. Begrijpend lezen is niet haar sterkste punt.
pi_218070454
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:05 schreef Danielle_ het volgende:

En alsof het uitzonderlijk is dat een 6jarige graag rondjes rent 🙈.

En dan: als ie zelfs tijdens het rennen zo naar je kijkt. Hij kijkt en lacht 🤷‍♀️
pi_218070457
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:06 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Zo’n keet zou ik heftiger vinden dan een verbouwing. Maar ze hebben daar niet zo lang in moeten bivakkeren dat ze daar nu nog van moeten bijtrekken lijkt mij. Hoe dan ook, beide vrouwen zien er onder de plamuur afgeleefd uit.
pi_218070557
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Esmee en Inez gaan op reis. Deze keer een maand, heel tof! Ik vraag me dan toch altijd af hoe ze dat doen met het oudste meisje. Die zie je nooit meer in beeld (en dat kan natuurlijk i.o.m. de andere ouder zo zijn geregeld). Zou zij wel meegaan op zo’n lange vakantie?
Ik vraag me de laatste tijd sowieso af of zij nog bij Esmee in beeld is eigenlijk.
pi_218070677
Je kunt vanaf nu blijkbaar ook bij ChatGeePeeTeee in therapie? 😂 Die De.blije.mama zeg, zo al haar zorgen als sneeuw voor de zon verdwenen. En een veer in haar reet voor het liefdevolle ouderschap…
pi_218070687
En is er nog iemand die wil weten of de middelste van Kyra nog een sonde heeft? De knutselclub foto zegt veel. 😉
pi_218070688
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 22:39 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Voor hen zelf vind ik dat echt anders . Ja er zullen mannen zijn die zich er op verlekkeren, zij zo. Maar je dochter kun je toch wel beschermen , zij mag nog leren wat privé en van jezelf is . Overigens heb ik het idee dat die relatie daar helemaal niet zo rooskleurig meer is als dat ze het willen doen lijken
Dat idee heb ook!
pi_218070717
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:50 schreef Leesje het volgende:

[..]
Ik vraag me de laatste tijd sowieso af of zij nog bij Esmee in beeld is eigenlijk.
Dat zou ook nog kunnen. Ik las ook een keer een artikel waarin Esmee zegt dat ze twee kinderen heeft. Zal even kijken of ik dat ergens terug kan vinden.

Edit: gevonden (terugkomend op wat ik hierboven schreef: ze zegt niet letterlijk dat ze twee kinderen heeft. Het oudste meisje wordt echter nergens genoemd).

https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share

[ Bericht 27% gewijzigd door JaNeeDan op 29-06-2025 09:27:28 ]
pi_218070857
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 06:55 schreef Sushirijst het volgende:
Gaan we het nu pagina’s lang hebben over het uiterlijk van een baby?
Nee, we moeten pagina’s lang alleen maar AM afzeiken. Hou op met me.
pi_218070943
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Juud benoemt in het eerste kopje al dat het rapport goed was en dat ze daarom trots is. Ze vraagt zich juist af of ze minder trots was geweest als het rapport minder was.

Het wordt hier wel enorm uit zijn verband getrokken weer hoor 😅
Het wordt helemaal niet uit zn verband getrokken, ik zeg hoe het op mij overkomt.
Natuurlijk heeft ze het over goed en minder goed, wij moeten natuurlijk wel allemaal denken dat hij geniaal is.
Maar Judith die alles graag deelt qua cijfertjes en beoordelingen had naar mijn mening die hoge beoordelingen laten zien als ze werkelijk zo hoog waren.
pi_218071083
Sanneke op Threads
sanneke89
18 u

“Wat een leuke reactie! ☺ Ik weet niet in welk jaar jij leeft 😉 maar de woningmarkt hier is vrij krankzinnig. Wij kunnen een sociale huurwoning krijgen waar we ook nog toeslag voor krijgen. Dus ben heel benieuwd waar jij voor ons in de regio Rijnmond een koophuis met tuin en 2 a 3 slaapkamers voor ons kan vinden waar we minder dan ¤700 per maand voor betalen.”

Dus als het haar uitkomt zegt ze dat ze er niet voor in aanmerking komen want 7 cent te veel inkomsten en ze kijken écht alleen naar het loon van 2 jaar geleden en zo werkt dat Woningbedrijf en ze mochten niet meer op huizen reageren en Peppie werd automatisch uitgeschreven en ze hoeft geen tips en ook geen hulp.

Maar nu komen ze dus wél in aanmerking. Wat me niet verbaasde, want ze mochten gewoon weer reageren en werden uitgenodigd.

It’s amaaaaazing.
pi_218071216
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 09:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke op Threads
sanneke89
18 u

“Wat een leuke reactie! ☺ Ik weet niet in welk jaar jij leeft 😉 maar de woningmarkt hier is vrij krankzinnig. Wij kunnen een sociale huurwoning krijgen waar we ook nog toeslag voor krijgen. Dus ben heel benieuwd waar jij voor ons in de regio Rijnmond een koophuis met tuin en 2 a 3 slaapkamers voor ons kan vinden waar we minder dan ¤700 per maand voor betalen.”

Dus als het haar uitkomt zegt ze dat ze er niet voor in aanmerking komen want 7 cent te veel inkomsten en ze kijken écht alleen naar het loon van 2 jaar geleden en zo werkt dat Woningbedrijf en ze mochten niet meer op huizen reageren en Peppie werd automatisch uitgeschreven en ze hoeft geen tips en ook geen hulp.

Maar nu komen ze dus wél in aanmerking. Wat me niet verbaasde, want ze mochten gewoon weer reageren en werden uitgenodigd.

It’s amaaaaazing.
Ik vind het vooral bizar dat zij zichzelf in een slachtofferrol plaatst terwijl ze er samen voor kiezen om 1 partner te laten werken en dan ook nog een niet zo goed verdienende baan (want zijn vorige baan verdiende hij veel beter).
De wereld zou op z’n gat liggen als we allemaal haar instelling zouden hebben.
De woningmarkt is inderdaad krankzinnig, maar met 1 niet al te hoog inkomen geen huis met 3 slaapkamers kunnen kopen vind ik niet heel raar.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218071247
Wat DBM doet met ChatGPT is best gevaarlijk. Het is ten eerste gewoon geen mens, ten tweede gaat ChatGPT je naar de mond praten. Als jij met je vraag een richting in stuurt, slaat hij ook af naar die richting. Eerlijk advies geeft het helemaal niet.
Ik kan haar overigens niet waarschuwen, ze heeft me ooit geblokkeerd zonder dat ik haar überhaupt volgde 8)7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')