SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had niet door dat ik laatste post had
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het Steven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat rustiger in mijn hoofd momenteel. Dus naar omstandigheden hier erg blij mee, thanks! Hoe is het met jou?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
FIjn, er is nu natuurlijk ook een hele last van je schouders gevallenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat rustiger in mijn hoofd momenteel. Dus naar omstandigheden hier erg blij mee, thanks! Hoe is het met jou?
Hier hobbelt alles gewoon doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het heeft even geduurd, maar ik ben dan eindelijk onderweg naar het startpunt voor m'n wandeling. Vooralsnog zijn de omstandigheden (temperatuur etc) op dit moment optimaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het wordt weer aardig donker hier, gaat vast weer wat vallen zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
RTL Nederland definitief overgenomen door DPG na akkoord ACM
De Belgische uitgever DPG, in Nederland bekend van kranten als het AD en de Volkskrant, neemt mediabedrijf RTL Nederland definitief over. DPG en RTL kondigden eind 2023 al aan samen te willen gaan, maar moesten lang wachten op toestemming van de toezichthouder ACM. "Het was af en toe billenknijpen, maar het is gelukt."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)n-rtl-nederland-overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een geld gaat daar in om zeg ppffffff 1,1 miljard alin 2023 zou nu wel meer zijnnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Videoland wordt verder uitgebouwd, nog meer series en films misschien ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Series en films doen ze niet veel meer. Die staan allemaal op de streamingsdiensten. Ze weten wel wat ze moeten doen om mensen extra geld uit de zakken te kloppenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan zal de kwaliteit van de programma’s ook wel omhoog gaan.![]()
Of niet natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:37 schreef Sodeknetters het volgende:
Dan zal de kwaliteit van de programma’s ook wel omhoog gaan.![]()
Of niet natuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het wel eng worden hoe groot de DPG nu is en gaat wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat kan er gebeuren denk je?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:49 schreef hemarookworst het volgende:
Vind het wel eng worden hoe groot de DPG nu is en gaat wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: