SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja zit er ook niet op te wachten hoorquote:
Ik denk eerder een bug in de software toen. Gewoon vrijwel tegelijkertijd posten met degene die de lapo had..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende: [..] O echt, dan poste ze zeker net op het moment dat er geveegd werd? waardoor he leek dat ze door het slotje hier poste?
O wat leuk. Ik hoorde al van Mario dat het daar zo warm is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij doet live verslag van het circuit in Oostenrijk speciaal FOK! F1
Het scheelt hier altijd 3 graden met het rest van het landquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit er ook niet op te wachten hoor
Tt komt meer voort door die h ete temperaturen die Natte net liet zienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee is die TT niet uit dat schijtnummer van Wab Kwass @:Wereldgozer
Ik ga gewoon de hele dag series kijken.quote:
Maar leuk dat je dat gaat doen Nattequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom dinsdag thuis. Dan ben ik al helemaal gewend aan de hitte
Koeler of warmer?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het scheelt hier altijd 3 graden met het rest van het land
Wist niet dat je ook voor Post NL loopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar naar buiten. Klein wijkje, maar als ik terug kom ligt er al weer een wijk van Post NL klaar
Gisteren 16km gewandeld in 35 graden in Wenen. Ik weet niet wat me bezieldequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tt komt meer voort door die h ete temperaturen die Natte net liet zien
waarschijnlijk een drogere hitte dan hier? HIer is het altijd gelijk zo vochtig klamquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren 16km gewandeld in 35 graden in Wenen. Ik weet niet wat me bezielde
Dat is het betere werk als het zo extreem warm wordtquote:
Hittegolf hierquote:
Het was extreem vochtig, maar dat kan ook van het zweet komen. Niet zo erg als in Nederland laatst, maar het was geen Spanje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waarschijnlijk een drogere hitte dan hier? HIer is het altijd gelijk zo vochtig klam
Ja ik ook maar moet wel spoilers zien te ontwijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Squid game bewaar ik wel voor volgende week
Hij gaat doodquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook maar moet wel spoilers zien te ontwijken.
Ja, geen zin in.quote:
Dinsdag 31 graden. Valt nog meequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wacht, geen hittegolf
Wel 2 dagen 30+
1 dag 36+
O dat toch wel. En daar kan je er beter tegen dan hier?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was extreem vochtig, maar dat kan ook van het zweet komen. Niet zo erg als in Nederland laatst, maar het was geen Spanje.
Maandag 32, dinsdag 36.quote:
Die laatste hebben wij hier dinsdagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wacht, geen hittegolf
Wel 2 dagen 30+
1 dag 36+
Zeer jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 32, dinsdag 36.
Kutweer.
Wij ook, zijn we samen heetquote:
Enorm.quote:
Je ging met de trein toch? Zul je zien dat het materieel gesmolten is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom dinsdag thuis. Dan ben ik al helemaal gewend aan de hitte
#klaagkatquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ging met de trein toch? Zul je zien dat het materieel gesmolten is.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dinsdag voorspellen ze 36 gr voor hier
Komt langzaam weer op gang. Maar sommige wegen zijn nog 5 weken afgesloten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het weer usual as business in The Hague?
dat is ook gewoon kutquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
er komt ook weer een woensdag en dan wordt het gewoon 27 en daarna nog kouder. Niet zo huilen allemaal
Airco kapot in de trein en 4 uur stilstaan ergens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ging met de trein toch? Zul je zien dat het materieel gesmolten is.
Na 36 voelt 27 wel als een verademing.quote:
extra waterzakjes in de britney pack tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco kapot in de trein en 4 uur stilstaan ergens.
misschien wel, maar nog steeds kutquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na 36 voelt 27 wel als een verademing.
Heb je ook zo'n icepack die koud wordt als je hem breekt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
extra waterzakjes in de britney pack tegenwoordig
Kunnen we samen soppenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij ook, zijn we samen heet
[..]
Enorm.
Nee. Bestaat dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n icepack die koud wordt als je hem breekt?
Nieuwe aanwinst voor de Britneypackquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
https://www.ehbo-koffer.nl/product/instant-coldpack/
britney wordt zo wel vetgemest..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst voor de Britneypack
Nou nou.quote:
Voor de trein uit laten rennen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Er staat een hele schoolklas op het perron voor de trein naar Broek aan de Muur
Gewoon de zomer- en wintereditie natuurlijk. In de winter wordt 'ie vervangen door de warme variant.quote:
Als ze straks daar weer op hetzelfde perron staan, ga ik dat zeker doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor de trein uit laten rennen.
*kraakt knokkels*quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze straks daar weer op hetzelfde perron staan, ga ik dat zeker doen.
Ik ben heel ver van ze af gaan zitten en toch zijn enkelen hier gekomen, dat mag niet ongestraft blijven.
De zomervakantie zal daar wel zijn begonnenquote:
Als ze straks bij de overstap weer op hetzelfde perron gaan staan, durf ik dat wel te stellen.quote:
Gruwelijk nat.quote:
Wat doet Max op het treinperron, OVERSTAPPEN, OVERSTAPPENquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze straks bij de overstap weer op hetzelfde perron gaan staan, durf ik dat wel te stellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doet Max op het treinperron, OVERSTAPPEN, OVERSTAPPEN
[..]
[..]
[..]
aluminium hittedeken zit er wel in. En in de winter ook wel van die handen- en voetenverwarmers.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de zomer- en wintereditie natuurlijk. In de winter wordt 'ie vervangen door de warme variant.
[..]
Ja zie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aluminium hittedeken zit er wel in. En in de winter ook wel van die handen- en voetenverwarmers.
Omg, hoe slecht. De Duitse versie is al slecht, maar dit had echt niet gehoevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Je moet ook nog even dit nummer erbij bedenken voor de melodie
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga deze video niet openen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
We staan er weer mooi op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Hoezo "we". Ik had hier niets mee te maken.quote:
Dan zat 'ie vast niet in dezelfde treinen als @Nattekat want die reden niet of hadden vertraging.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was jij niet gestrand op Amsterdam Centraal toen ik al weg ging?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zat 'ie vast niet in dezelfde treinen als @:Nattekat want die reden niet of hadden vertraging.
Je excelleert duidelijk niet in het gebruik van Word.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan Word niet normaal doen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan Word niet normaal doen.
Rob Cross nemen we niet meer serieus sinds hij het nummer van Electric Six gedumpt heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee is die TT niet uit dat schijtnummer van Wab Kwass @:Wereldgozer
Klopt. Ik kan beter met Excel overweg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je excelleert duidelijk niet in het gebruik van Word.
Er was ook item over met AI in word en daar kwam clippy weer voorbij bij Lubach.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Wilde bijna posten dat we vroeger tenminste gelukkig nog Clippy hadden
Indeedquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er was ook item over met AI in word en daar kwam clippy weer voorbij bij Lubach.
Excel & PowerPointquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan beter met Excel overweg.
Ik ook liever. Maar ja. Ik krijg een document in word aangeleverd en nu probeer ik de paginanummer goed te krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Excel & PowerPointWord vermijd ik als het kan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
Het eerst wat ik deed bij de oude versie van Word is Clippy eruit slopen.
We like to Partyquote:
ben je nog de zee in gedoken gisteravond?quote:
Nee, ik kwam niet weg van Den Haag Centraal vanwege een onbeheerde tas die was aangetroffen. Uiteindelijk wel gewoon op tijd voor het concert waar ik naartoe ging.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij niet gestrand op Amsterdam Centraal toen ik al weg ging?
Deze?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
F1 shirts gespot. Dit is de goede trein.
Wil al FUCK FIA en FUCK BSM zeggen voor de F1 FOK! communityquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
joh... dat het plantje met wortels en al bewoog was de hint zeker?quote:
Kijk maar uit, straks is het alsnog ... TUDUDUDU, OVERSTAPPENquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Dit kan niet zonder de klassieke onderkoffer paint natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
@:essnhills
Dat is een al oude gimmick hier. Ze kreeg het vaak voor elkaar om door slotjes heen te posten, zonder mod rechten te hebben
BSM? Je bedoelt MBS?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil al FUCK FIA en FUCK BSM zeggen voor de F1 FOK! community
BDSMquote:
Heb je daar ook Ferrari hooligans en Mercedes hooligans die gaan vechten en zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Zal die wandelende vaatdoek ook wel van zijn in zijn Saoedische paleisquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je daar ook Ferrari hooligans en Mercedes hooligans die gaan vechten en zo?
Dat zijn toch de Nederlandse Red Bull/Max Verstappen fans?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mensen met een red bull shirtje kun je in elke willekeurige trein spotten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:58 schreef Nattekat het volgende:
Nou, op dit moment....quote:
Neen haha, toch veels te koud johquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben je nog de zee in gedoken gisteravond?
Wie kent Scooterquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weekend is officieel begonnen met Scooter
Wim Hof vindt hier iets van.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:09 schreef Crack_ het volgende:
Neen haha, toch veels te koud joh![]()
misschien zo poging twee, al moet dan wel het zonnetje eerst doorbreken. Denk dat het weer een frustidagje wordt
Waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik kwam niet weg van Den Haag Centraal vanwege een onbeheerde tas die was aangetroffen. Uiteindelijk wel gewoon op tijd voor het concert waar ik naartoe ging.
generatiedingetje misschien?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks is het alsnog ... TUDUDUDU, OVERSTAPPEN
Gewoon gebrekkige opvoeding.quote:
Geen Ferrari shirts gezien. McLaren, Mercedes, Red Bull en Alpine. En mensen in oranje shirts.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alanis Morissettequote:
ja dat is bij de jeugd van tegenwoordig sowiesoquote:
Ferrari shirtjes gaan natuurlijk niet met het plebsvervoer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen Ferrari shirts gezien. McLaren, Mercedes, Red Bull en Alpine. En mensen in oranje shirts.
ironicquote:
Hoe nobel en inclusief van je.quote:
Hoeveel kost de vis?quote:
Oa. Al vind ik dat nou niet één van haar beste nummers.quote:
ik bedoelde meer... stranden onderweg naar Alanisquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oa. Al vind ik dat nou niet één van haar beste nummers.
scooter?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Weekend is officieel begonnen met Scooter
quote:
quote:
Oh nouquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:09 schreef Crack_ het volgende:
Neen haha, toch veels te koud joh![]()
misschien zo poging twee, al moet dan wel het zonnetje eerst doorbreken. Denk dat het weer een frustidagje wordt
Respect voor Dave met de ijscokar.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ferrari shirtjes gaan natuurlijk niet met het plebsvervoer.
ga je het aan de straat zetten in Transvaal?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:12 schreef Haags het volgende:
Bedrijfsbusje vol geladen met teringzooi. Op naar het grofvuil
oh damn, hoe was het?quote:
krijg ik daar ook iets voor terugquote:
There's no traaaaaaaaiiiiiiin, on your holidayquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik bedoelde meer... stranden onderweg naar Alanis
Heel tof. Twee jaar geleden haar gezien als +1 van een vriendin en was zwaar onder de indruk hoe goed ze haar nummers live kon uitvoeren. Dus daarom afgelopen week weer gegaan.quote:
Nee nee. Gewoon naar de stort in Zichtenburg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je het aan de straat zetten in Transvaal?
[..]
oh damn, hoe was het?
[..]
krijg ik daar ook iets voor terug
plsquote:
dat is echt zo nice, artiesten die live zoveel beter zijn dan het album. Zou dat bij haar ook niet zo snel zeggen, gewoon omdat ze al heel lang artiest is?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel tof. Twee jaar geleden haar gezien als +1 van een vriendin en was zwaar onder de indruk hoe goed ze haar nummers live kon uitvoeren. Dus daarom afgelopen week weer gegaan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gedroomd dat @:Crack_ en ik meededen aan een datingprogramma.
Het was erg onethisch, aangezien je steeds in gevaarlijke situaties gebracht werd om te kijken hoe je zou reageren.
Overigens was ze in mijn hoofd Crack ipv haar echte naam. En leek ze niet op haar. Erg raar.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
plsik vind alles even stom en het ligt deels aan alles en deels aan mij
[..]
dat is echt zo nice, artiesten die live zoveel beter zijn dan het album. Zou dat bij haar ook niet zo snel zeggen, gewoon omdat ze al heel lang artiest is?maar klinkt goed!
Was het ook. Weer een mooie herinnering erbij. En altijd gezellig om dat met een aantal goede, leuke vrienden mee te maken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:21 schreef Crack_ het volgende:
dat is echt zo nice, artiesten die live zoveel beter zijn dan het album. Zou dat bij haar ook niet zo snel zeggen, gewoon omdat ze al heel lang artiest is?maar klinkt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
66.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.066.066.000.000.066.066.066.066.066.066.066... koekjes geklikt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou technologie zijn die ik direct zou kopen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
nou jammer dat dit niet is opgenomen zeg
Mijn holiday is niets anders.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
There's no traaaaaaaaiiiiiiin, on your holiday
@:Nattekat
Nee niet eens. Af en toe ruim ik de cookies op in de browseer en moet ik weer van 0 beginnenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee niet eens. Af en toe ruim ik de cookies op in de browseer en moet ik weer van 0 beginnen
Wat is daar leuk aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
oeh, yay
vlak voor mn vakantie komt Iowa staat van American truck sim uit
kan ik in de vakantie trucken in nieuw gebied
Wat is leuk aan koekjes klikken?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?![]()
Wat is het meer dan Google Street View?
beetje truck rijden, beetje vrachtjes lossen, achteruit trailers insteken enzoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar leuk aan?![]()
Wat is het meer dan Google Street View?
Uninvitedquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oa. Al vind ik dat nou niet één van haar beste nummers.
quote:
Die combinatie is echt goudquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het ook. Weer een mooie herinnering erbij. En altijd gezellig om dat met een aantal goede, leuke vrienden mee te maken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
66.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.066.066.000.000.066.066.066.066.066.066.066SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Samequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou technologie zijn die ik direct zou kopen.al zou ik er nu ook wat meer mee kunnen doen wat ik niet doe, journalen oid
Baby darling doll face honey
goede planningquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
oeh, yay
ik las likken en vond het een erg rare vraagquote:
Rustaaaaahg ik vraag gewoon wat. Misschien vind ik het ook wel leukquote:
Die is prachtig inderdaad.quote:
Nee, nog niet eens! Mooi klusje voor zondag denk ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
heb jij je zwebad al beneden klaarstaan?
[..]
Die combinatie is echt goud![]()
![]()
Volgende week ga ik nu richting DTRB, ook echt zķ veel zin in
[..]![]()
[..]
Sameal zou ik er nu ook wat meer mee kunnen doen wat ik niet doe, journalen oid
ik ook toen @mschol het vroeg... zag de Oreo's al rond gaan in de groepquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:30 schreef Crack_ het volgende:
ik las likken en vond het een erg rare vraag
rustaaaagh, ijs vraagt ook maar gewoon watquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustaaaaahg ik vraag gewoon wat. Misschien vind ik het ook wel leuk
Ook een beetje over de bakkie lullen met andere truckers onnie?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje truck rijden, beetje vrachtjes lossen, achteruit trailers insteken enzo
Dequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rustaaaaahg ik vraag gewoon wat. Misschien vind ik het ook wel leuk
dat doe ik niet, maar die optie is er wel, dan rijdt je in een convoyquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook een beetje over de bakkie lullen met andere truckers onnie?
Ochtend duurt nog even.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:31 schreef Crack_ het volgende:
Hoezo is het gemeentehuis niet op zaterdagen geopend![]()
en waarom is het al half elf als ik in de ochtend een afspraak zou hebben met iemand, waar de fuck ben je dan![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens! Mooi klusje voor zondag denk ik.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook toen @:mschol het vroeg... zag de Oreo's al rond gaan in de groep
quote:
Ik had gewoon geen ideequote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]gierige nederlandse verjaardag, iedereen één likje
Ja hallo, Heb meer dingen te doen in de ochtendquote:
Nou even niet iets met bier, mocht je dat soms denkenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wat is de planning om het weekend welkom te heten?
Pizza, bier en gamen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wat is de planning om het weekend welkom te heten?
smerig volk hier hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Stelletje sexlustelingen.
Ik schrijf klikken > iedereen leest "likken"
Ik schrijf biljetjes > iedereen leest "billetjes"
nee, @mschol schreef klikkenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zeg boek en iedereen leest broekquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker door het grote niets rijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:27 schreef mschol het volgende:
oeh, yay
Vooral i.c.m. het voorzetsel "uit"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg boek en iedereen leest broek
Absoluut.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:29 schreef Crack_ het volgende:
Die combinatie is echt goud![]()
![]()
Volgende week ga ik nu richting DTRB, ook echt zķ veel zin in
Ik denk niks, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou even niet iets met bier, mocht je dat soms denken
Verse pizza?quote:
Hmmm, klinkt wel oké. Laat maar weten hoe die isquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zag gisteren een IPA met ananas en toen werd ik nieuwsgierig.
Ik wil morgen een wandeling van 8 km hier in de stad gaan doen maar ik heb al wel gezien dat ik rond lunchtijd terug moet zijn voordat het te warm wordt. Weinig uitslapen dus.quote:
Heel soms. We hebben een samenwerking met ze en doen een aantal wijken voor ze. In principe is daar een vast groepje voor, maar bij een aantal afwezigen zoals nu, word ik wel eens gevraagd. Als ik op zaterdag moet werken is het sws PostNL.quote:
Oh, fancyquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil morgen een wandeling van 8 km hier in de stad gaan doen maar ik heb al wel gezien dat ik rond lunchtijd terug moet zijn voordat het te warm wordt. Weinig uitslapen dus.
Ja door de binnenstad en het havenkwartier. Maar de binnenstad (hoewel best heel mooi natuurlijk) ken ik al min of meer natuurlijk. We zullen het wel zien. Eerst vandaag maar weer even de stappentel-dwangneurose bevredigenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, fancy. Een mooie wandeling? En wel een fijne om je dag mee te beginnen
"Het leven is een feestje. Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:44 schreef Crack_ het volgende:
hocus fucking pocus, poef pilatus pas
ik wou dat het leven een beetje leuker was
Werkt dit?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:44 schreef Crack_ het volgende:
hocus fucking pocus, poef pilatus pas
ik wou dat het leven een beetje leuker was
dit is geen correcte zinquote:
Sterktequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo vandaag weer ziekenhuizen. Waren te vroeg, alles ging soepel. En dan een half uur wachten totdat de apotheek je een keer wil helpen.
Zo irritant altijd.
Wij.quote:
Soms kijk je er op andere momenten met andere ogen naar, dat is wel nice altijd vind ik. Heb je geocaching eens geprobeerd? Vind ik ook wel wat voor jou. Misschien heb ik dit al eens gevraagd trouwensquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja door de binnenstad en het havenkwartier. Maar de binnenstad (hoewel best heel mooi natuurlijk) ken ik al min of meer natuurlijk. We zullen het wel zien. Eerst vandaag maar weer even de stappentel-dwangneurose bevredigen
pussyyyy, om maar even in het thema te blijvenquote:
Niks aan het handje hoor. Ongerelateerd aan gisteren. Controle van iets.quote:
Dan alsnog sterktequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks aan het handje hoor. Ongerelateerd aan gisteren. Controle van iets.
Ik moet van Generaal Ambar zeggen dat dit niet het geval is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij.![]()
Commandant Schnauzer bepaalt dat er gefietst moet worden en normslaaf Ieniminimuis fietst.
diegene was onder invloed van drugs denk ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:48 schreef mschol het volgende:
[..]
"Het leven is een feestje. Je moet alleen wel zelf de slingers ophangen"
Als ik kon toveren kwam alles voor elkaar maar dat kan ik niet, ik ben een goochelaarquote:
je kunt ook niet gaan, hoef je niet te wachten. Opgelostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo vandaag weer ziekenhuizen. Waren te vroeg, alles ging soepel. En dan een half uur wachten totdat de apotheek je een keer wil helpen.
Zo irritant altijd.
Ja lang geleden. Eigenlijk niet eens echt serieus geprobeerd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms kijk je er op andere momenten met andere ogen naar, dat is wel nice altijd vind ik. Heb je geocaching eens geprobeerd? Vind ik ook wel wat voor jou. Misschien heb ik dit al eens gevraagd trouwens
Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik mn buurman kan spotten bij thuiskomst, kan ik hem opwachten en even vragen waarom die zo onwijs asociaal doet en waarom die mij negeert en duidelijk maken dat ik er klaar mee ben![]()
zin in
Dot klinkt precies al een reden waarom.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik mn buurman kan spotten bij thuiskomst, kan ik hem opwachten en even vragen waarom die zo onwijs asociaal doet en waarom die mij negeert en duidelijk maken dat ik er klaar mee ben![]()
zin in
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee hoor, hij schreef het goed.
Verse thuisafbak en een diepvries, kerel en ik delen altijd. Meer smaakjes ditdat.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk niks, vandaar de vraag
[..]
Verse pizza?en wat voor gamen?
[..]
Hmmm, klinkt wel oké. Laat maar weten hoe die is
het eindstation?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Heel die trein stroomt leeg bij een specifieke stop
En volg jij die meute?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Heel die trein stroomt leeg bij een specifieke stop
Is ie op een F1-themafeestquote:
Nee het circuit. We maken ons op voor de rant "Kut daar moest ik er ook uit".quote:
ah, ik ook niet hoor. Wel eens zo halfjes of met een groep, vond dat wel leuke toevoeging aan het wandelenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lang geleden. Eigenlijk niet eens echt serieus geprobeerd.
ja hoor, hij is bejaard. Wil gewoon duidelijk maken dat ie echt niks meer van mij hoeft te verwachten, denk dat ik er een 'over tien jaar ben je dood, is dit echt wat je wil' in ga gooienquote:
? wat preciesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dot klinkt precies al een reden waarom.
jeetje, zo praat je toch niet tegen de kantinejuffrouwquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het circuit. We maken ons op voor de rant "Kut daar moest ik er ook uit".
Ik heb broodnodig brood nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, zo praat je toch niet tegen de kantinejuffrouw
Wat een gemauw.quote:
van alles een beetjequote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verse thuisafbak en een diepvries, kerel en ik delen altijd. Meer smaakjes ditdat.
En ik ben poppetjes aan het levellen in The First Descendant, het verhaaltje staat nu even stil omdat de volgende update is uitgesteld, dus een mooi moment om wat aan te klooien met de poppetjes die ik amper gebruik omdat ze (nog) wat slap zijn.
Ik heb broodnodig brood nodigquote:
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar is hij je iets verplicht? Misschien wil hij gewoon niets met je te maken hebben?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hoor, hij is bejaard. Wil gewoon duidelijk maken dat ie echt niks meer van mij hoeft te verwachten, denk dat ik er een 'over tien jaar ben je dood, is dit echt wat je wil' in ga gooien
Ja hij is verplicht om zn eigen rotzooi op te ruimenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal niet gevolgd, maar is hij je iets verplicht? Misschien wil hij gewoon niets met je te maken hebben?
Als 1 van mn buren zo achter me aan zou zitten, zou ik nog harder weg rennen.
Ah oke. Dan snap ik het. Als je last hebt van elkaars troep is het wel belangrijk ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hij is verplicht om zn eigen rotzooi op te ruimen
hij is degene die zegt dat ie dat zo onwijs belangrijk vind, ik niet
Maar deed ie dat dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:04 schreef Crack_ het volgende:
Verder weet ik niet wat jullie bedoelen met achter hem aan zitten, ik ga hem laten weten dat hij niet meer bij mij hoeft aan te komen kloppen![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ah oke. Dan snap ik het. Als je last hebt van elkaars troep is het wel belangrijk ja.
zn raam ligt sinds zondag buiten in stukjes op straatquote:
Deze ben ik nu aan het levellen:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van alles een beetje![]()
![]()
en pics van je poppetjes?
[..]
Ik heb broodnodig brood nodig
broodnodig brood nodig
broodnodig brood nodig
broodnodig brood nodig
Nja. Heel vervelend, maar niet jouw probleem tochquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
zn raam ligt sinds zondag buiten in stukjes op straat
niet letterlijk de straat maar zo'n grasveldje achter het huis, waar ook kinderen spelen enzo![]()
oh, ja hij komt regelmatig bij mij om te klagen over zn buurvrouw of over het leven of dat ie zn sleutels is vergeten of dat soort dingenquote:
Meh nee dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja hij komt regelmatig bij mij om te klagen over zn buurvrouw of over het leven of dat ie zn sleutels is vergeten of dat soort dingen
Daar heb ik geen zin meer in. Ook vanwege dat gezeik met die junk van hem, dat stapelt ook nogal op
Denk dat het ook veel uitmaakt dat het sociale woningen zijn, hoop ikquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meh nee dat kan ik me wel voorstellen jaKeerzijde van het wonen in de Grote Stad, denk ik dan maar
Hier gebeuren ook wel dingen waarvan ik denk "Als je het voor mij doet mag je er mee stoppen" zegmaar
Hij zal het dan wel de taak van de gemeente / woningbouw vinden, want hij betaald er immers voor ofzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het ook veel uitmaakt dat het sociale woningen zijn, hoop ikik word standaard uitgescholden als ik thuis kom en die junkieman hier in huis is, dusja, ik heb er nogal heel erg veel last van
Ik heb ook melding gedaan bij de woningbouw, die zijn een dossier aan het maken met politie want ook zij willen van deze man af. Hij is echt heel erg asociaal (geworden) he mensen, ik vind van mezelf dat ik veels te veel geduld heb gehad tot dusver tbhquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij zal het dan wel de taak van de gemeente / woningbouw vinden, want hij betaald er immers voor ofzo.
sociale huur trekt bepaald volk aan helaas.. ik merk het hier ook in de flat (mix huur/koop)quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het ook veel uitmaakt dat het sociale woningen zijn, hoop ikik word standaard uitgescholden als ik thuis kom en die junkieman hier in huis is, dusja, ik heb er nogal heel erg veel last van
Je moet ook beetje geluk hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
sociale huur trekt bepaald volk aan helaas.. ik merk het hier ook in de flat (mix huur/koop)
meestal zijn het de huurders die problemen veroorzaken
1 buurman heeft de fietsenhok volgestouwd met spul dat deur opbrak en al dat spul voor de deur van mijn fietsenhok lag. We hebben wel samen opgeruimd en ik zei tegen hem doet dat hok voortaan op slot.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
sociale huur trekt bepaald volk aan helaas.. ik merk het hier ook in de flat (mix huur/koop)
Ja, ook de "mafklapperts" moeten ergens wonen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Ja maar voor dat laatste moeten ze nadenken. Ieuw, nadenken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
God allemachtig.. sommige mensen kunnen altijd alleen maar met problemen komen, in plaats van met problemen plus potentiële oplossingen.
niet perse mafklapperts maar men moet wel ergens wonen jaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook de "mafklapperts" moeten ergens wonen.
Ja dat is wel zo, heb tijdens m'n studie een paar jaar in een sociale huurwoning gewoond, en had alleen maar problemen met buren (een drugs dealer, andere liet vrienden illegaal op de gezamelijke zolder wonenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Bij de branderij vallen ze gewoon dood uit de lucht, dat vind ik ook wel knap.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Er is iemand gestorven in een berging ofzo want het stikt daar van de vliegen.
Daarom de " ".quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]
niet perse mafklapperts maar men moet wel ergens wonen ja
"en wat ga JIJ er aan doen?"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:17 schreef kwiwi het volgende:
God allemachtig.. sommige mensen kunnen altijd alleen maar met problemen komen, in plaats van met problemen plus potentiële oplossingen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ook de "mafklapperts" moeten ergens wonen.
En doet ie het?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 buurman heeft de fietsenhok volgestouwd met spul dat deur opbrak en al dat spul voor de deur van mijn fietsenhok lag. We hebben wel samen opgeruimd en ik zei tegen hem doet dat hok voortaan op slot.
Bij een vriendin van me stond een keer de politie voor de deur, haar buurman was dood aangetroffenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, heb tijdens m'n studie een paar jaar in een sociale huurwoning gewoond, en had alleen maar problemen met buren (een drugs dealer, andere liet vrienden illegaal op de gezamelijke zolder wonen, rotzooi in het trappenhuis). En zelf vaak vrienden over de vloer waarbij het vast luidruchtig was voor de buren, maar ja als je niet een normale baan hebt dan slaap je gewoon overdag bij na een nacht overlast etc. Als je tussen werkenden woont is het probleem waarschijnlijk al minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |