SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja zit er ook niet op te wachten hoorquote:
Ik denk eerder een bug in de software toen. Gewoon vrijwel tegelijkertijd posten met degene die de lapo had..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:27 schreef Dotteke het volgende: [..] O echt, dan poste ze zeker net op het moment dat er geveegd werd? waardoor he leek dat ze door het slotje hier poste?
O wat leuk. Ik hoorde al van Mario dat het daar zo warm is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij doet live verslag van het circuit in Oostenrijk speciaal FOK! F1
Het scheelt hier altijd 3 graden met het rest van het landquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit er ook niet op te wachten hoor
Tt komt meer voort door die h ete temperaturen die Natte net liet zienquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee is die TT niet uit dat schijtnummer van Wab Kwass @:Wereldgozer
Ik ga gewoon de hele dag series kijken.quote:
Maar leuk dat je dat gaat doen Nattequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom dinsdag thuis. Dan ben ik al helemaal gewend aan de hitte
Koeler of warmer?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het scheelt hier altijd 3 graden met het rest van het land
Wist niet dat je ook voor Post NL loopt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar naar buiten. Klein wijkje, maar als ik terug kom ligt er al weer een wijk van Post NL klaar
Gisteren 16km gewandeld in 35 graden in Wenen. Ik weet niet wat me bezieldequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tt komt meer voort door die h ete temperaturen die Natte net liet zien
waarschijnlijk een drogere hitte dan hier? HIer is het altijd gelijk zo vochtig klamquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren 16km gewandeld in 35 graden in Wenen. Ik weet niet wat me bezielde
Dat is het betere werk als het zo extreem warm wordtquote:
Hittegolf hierquote:
Het was extreem vochtig, maar dat kan ook van het zweet komen. Niet zo erg als in Nederland laatst, maar het was geen Spanje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
waarschijnlijk een drogere hitte dan hier? HIer is het altijd gelijk zo vochtig klam
Ja ik ook maar moet wel spoilers zien te ontwijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Squid game bewaar ik wel voor volgende week
Hij gaat doodquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ook maar moet wel spoilers zien te ontwijken.
Ja, geen zin in.quote:
Dinsdag 31 graden. Valt nog meequote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wacht, geen hittegolf
Wel 2 dagen 30+
1 dag 36+
O dat toch wel. En daar kan je er beter tegen dan hier?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was extreem vochtig, maar dat kan ook van het zweet komen. Niet zo erg als in Nederland laatst, maar het was geen Spanje.
Maandag 32, dinsdag 36.quote:
Die laatste hebben wij hier dinsdagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Oh wacht, geen hittegolf
Wel 2 dagen 30+
1 dag 36+
Zeer jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maandag 32, dinsdag 36.
Kutweer.
Wij ook, zijn we samen heetquote:
Enorm.quote:
Je ging met de trein toch? Zul je zien dat het materieel gesmolten is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik kom dinsdag thuis. Dan ben ik al helemaal gewend aan de hitte
#klaagkatquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ging met de trein toch? Zul je zien dat het materieel gesmolten is.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dinsdag voorspellen ze 36 gr voor hier
Komt langzaam weer op gang. Maar sommige wegen zijn nog 5 weken afgesloten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is het weer usual as business in The Hague?
dat is ook gewoon kutquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
er komt ook weer een woensdag en dan wordt het gewoon 27 en daarna nog kouder. Niet zo huilen allemaal
Airco kapot in de trein en 4 uur stilstaan ergens.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je ging met de trein toch? Zul je zien dat het materieel gesmolten is.
Na 36 voelt 27 wel als een verademing.quote:
extra waterzakjes in de britney pack tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Airco kapot in de trein en 4 uur stilstaan ergens.
misschien wel, maar nog steeds kutquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Na 36 voelt 27 wel als een verademing.
Heb je ook zo'n icepack die koud wordt als je hem breekt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
extra waterzakjes in de britney pack tegenwoordig
Kunnen we samen soppenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij ook, zijn we samen heet
[..]
Enorm.
Nee. Bestaat dat?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n icepack die koud wordt als je hem breekt?
Nieuwe aanwinst voor de Britneypackquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
https://www.ehbo-koffer.nl/product/instant-coldpack/
britney wordt zo wel vetgemest..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe aanwinst voor de Britneypack
Nou nou.quote:
Voor de trein uit laten rennen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
Er staat een hele schoolklas op het perron voor de trein naar Broek aan de Muur
Gewoon de zomer- en wintereditie natuurlijk. In de winter wordt 'ie vervangen door de warme variant.quote:
Als ze straks daar weer op hetzelfde perron staan, ga ik dat zeker doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Voor de trein uit laten rennen.
*kraakt knokkels*quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze straks daar weer op hetzelfde perron staan, ga ik dat zeker doen.
Ik ben heel ver van ze af gaan zitten en toch zijn enkelen hier gekomen, dat mag niet ongestraft blijven.
De zomervakantie zal daar wel zijn begonnenquote:
Als ze straks bij de overstap weer op hetzelfde perron gaan staan, durf ik dat wel te stellen.quote:
Gruwelijk nat.quote:
Wat doet Max op het treinperron, OVERSTAPPEN, OVERSTAPPENquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ze straks bij de overstap weer op hetzelfde perron gaan staan, durf ik dat wel te stellen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat doet Max op het treinperron, OVERSTAPPEN, OVERSTAPPEN
[..]
[..]
[..]
aluminium hittedeken zit er wel in. En in de winter ook wel van die handen- en voetenverwarmers.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon de zomer- en wintereditie natuurlijk. In de winter wordt 'ie vervangen door de warme variant.
[..]
Ja zie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
aluminium hittedeken zit er wel in. En in de winter ook wel van die handen- en voetenverwarmers.
Omg, hoe slecht. De Duitse versie is al slecht, maar dit had echt niet gehoevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Je moet ook nog even dit nummer erbij bedenken voor de melodie
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga deze video niet openen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
We staan er weer mooi op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:14 schreef LTVDK het volgende:
quote:
Hoezo "we". Ik had hier niets mee te maken.quote:
Dan zat 'ie vast niet in dezelfde treinen als @Nattekat want die reden niet of hadden vertraging.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was jij niet gestrand op Amsterdam Centraal toen ik al weg ging?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zat 'ie vast niet in dezelfde treinen als @:Nattekat want die reden niet of hadden vertraging.
Je excelleert duidelijk niet in het gebruik van Word.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan Word niet normaal doen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kan Word niet normaal doen.
Rob Cross nemen we niet meer serieus sinds hij het nummer van Electric Six gedumpt heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee is die TT niet uit dat schijtnummer van Wab Kwass @:Wereldgozer
Klopt. Ik kan beter met Excel overweg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:40 schreef STING het volgende:
[..]
Je excelleert duidelijk niet in het gebruik van Word.
Er was ook item over met AI in word en daar kwam clippy weer voorbij bij Lubach.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:41 schreef STING het volgende:
[..]
Wilde bijna posten dat we vroeger tenminste gelukkig nog Clippy hadden
Indeedquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Er was ook item over met AI in word en daar kwam clippy weer voorbij bij Lubach.
Excel & PowerPointquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klopt. Ik kan beter met Excel overweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |