SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je weer met de TT zitten F'en kree
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zal ik jou eens meenemen naar het schuurtje
How can I make this topic about me?![]()
niet onwijs, maar denk wat ik zeg mss belangrijk isquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekstHow can I make this topic about me?![]()
of nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijs, maar denk wat ik zeg mss belangrijk isHow can I make this topic about me?![]()
Drie dagen met gemakquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wat over is bewaren in de koelkast![]()
![]()
EierballenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ja weet ik veel wat er aan de hand is? volgens mij is t ok tt. erna als er technisch wat niet goed aan is dan vast een mod die ff kan aanpassen
Dat is niet zo moeilijk. Kan de allerallerbeste gebeurenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekst
Smile, it's free therapy.![]()
KreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je had de ] weggehaaldquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:52 schreef kree het volgende:
ja weet ik veel wat er aan de hand is? volgens mij is t ok tt. erna als er technisch wat niet goed aan is dan vast een mod die ff kan aanpassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
het is mij nog niet overkomenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Kan de allerallerbeste gebeuren
How can I make this topic about me?![]()
Echt hequote:Op donderdag 26 juni 2025 21:51 schreef gebrokenglas het volgende:
is de TT weer eens stuk?
hoe krijg je dat toch voor elkaar. het is maar één regel tekst
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mooi om die Japanse Duizendknoop mee te bestrijdenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja het loopt vanzelf de koelkast uit![]()
![]()
Echt ....quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: