SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
was hier idd net op het nieuwsquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wajow, ik hoor net van de serveerster dat het echt extreem pleurisweer is een stukje zuidelijker
Zie wel wat buitjes daar ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik doorheen moet. Graz is droog.
Zwartquote:
2 weken is een eeuwigheid.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Cherrylips
de tenen zijn samen ingetaped voor stevigheid, nadat de kleine teen wat rechter was gezet.
Na de pijnstillende prik, en het gefrutsel aan de teen, was hij echt enorm dik en blauw
Nu weer wat normaler.
Moet zo stil mogelijk houden voor minstens 2 weken
wat, maar het wordt heel warmquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga echt geen ijsjes meer kopen de komende tijd.
heb jij nog andere toevoegingen?quote:
twerken en paaldansenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paaldansen of andere dans? Succes met het vervolg en het vasthouden. Binnenkort een compleet andere Krek?
Dat klinkt als iets dat energie kost. Hopelijk vind je daar ook een betere balans in op enig moment.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
en neen, hopelijk wel voor mezelf. Ik kan goed acteren, buitenwereld zal niet zoveel merken
jumbo eigen merk mango en peerquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, maar het wordt heel warm
[..]
heb jij nog andere toevoegingen?
[..]
twerken en paaldansen![]()
en neen, hopelijk wel voor mezelf. Ik kan goed acteren, buitenwereld zal niet zoveel merken
Zorgt Loka goed voor je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
de tenen zijn samen ingetaped voor stevigheid, nadat de kleine teen wat rechter was gezet.
Na de pijnstillende prik, en het gefrutsel aan de teen, was hij echt enorm dik en blauw
Nu weer wat normaler.
Hmmmm, het levert me ook wat op. Weet niet hoe die balans zitquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat energie kost. Hopelijk vind je daar ook een betere balans in op enig moment.
Ik voel dit gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu weer wat normaler.
Speciaal voor jouquote:
Jij maakt toch wat mee zo.quote:
Ja hoor, ze bood al aan om me morgen naar werk te brengen. En ze bood aan om te koken.quote:
Echt een opgezwollen worstje, voelde dat als de dokter te hard er aan trok, het zo open zou scheuren. Man man man. Dit moeten we niet vaker doen!quote:
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging te goed, alles ging te soepel.
+26 vertrek, +18 aankomst. Toch 8 minuten teruggewonnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging te goed, alles ging te soepel.
Ik hoor net dat het door het pleurisweer komt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er is deze week op het werl een nieuwe leidinggevende/productieassistent begonnen. Blijkbaar een Zwitserse die in Belgie woont. Een soort omgekeerde @:kwiwi dus oid...
31 inmiddels, dan wel?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.
Of gewoon opgeheven wordt "volgende komt er zo aanquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Zou toch wel interessant zijn als een trein die elk uur rijdt door vertraging vlak voor de volgende vertrekt.
Nou ja, je bent nog niet weg. Er kan onderweg nog veel meer bij komen. Bij aankomstvertraging heb je dat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het verschil met normale vertraging?
goh, maar zoals je kon lezen was er niks aan de handquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je echt stikt, lukt dat niet.
De volgende trein heeft anderhalf uur aankomstvertragingquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog niet weg. Er kan onderweg nog veel meer bij komen. Bij aankomstvertraging heb je dat niet.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De volgende trein heeft anderhalf uur aankomstvertraging
Die komt later dan de laatste trein van de dag.
Regent het?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om pas om 0:30 aan te komen
Ik wil een douche.
Klinkt alsof je in Duitsland aan het treinen bentquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De volgende trein heeft anderhalf uur aankomstvertraging
Die komt later dan de laatste trein van de dag.
Zo voelt het welquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in Duitsland aan het treinen bent
Auto klaar genotquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Afgewerkt, auto gerepareerd, lekker op de bank nu
Kun je nu toch snel doen, je moet toch wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om pas om 0:30 aan te komen
Ik wil een douche.
Eerste ongeluk in 20 jaar rijbewijsquote:
Terwijl ik onder de douche staquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je nu toch snel doen, je moet toch wachten
Als internationale treinen niet altijd zo achterlijk veel vertraging hadden of uitvielen, zou ik veel meer met de trein doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze zijn erachter dat het achterlijk was dat de trein die een uur eerder vertrekt 40 minuten later aan komt.
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Hopelijk blijf je volhouden. Je hebt jarenlang zonder ongeluk gereden, dus je kunt het.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste ongeluk in 20 jaar rijbewijsRij nu ineens ook een stukje onzekerder. Hopelijk gaat dat weer weg.
Mijn internationale trein was maar 40 minuten te laat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als internationale treinen niet altijd zo achterlijk veel vertraging hadden of uitvielen, zou ik veel meer met de trein doen.
Ja zal wel moeten volhouden. Wil die 20'000km per jaar niet met het OV doenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hopelijk blijf je volhouden. Je hebt jarenlang zonder ongeluk gereden, dus je kunt het.
Maar je bent al in de buurt dan in ieder gevalquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn internationale trein was maar 40 minuten te laat.
Dit is volledig binnen Oostenrijk.
Mijn PR voor 365 dagen is 59.784 km. Alleen treinen. Komt bus tram metro nog bij maar dat zal niet veel zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zal wel moeten volhouden. Wil die 20'000km per jaar niet met het OV doen
2,5 uur. Net iets te ver.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je bent al in de buurt dan in ieder geval
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl ik onder de douche sta
"De trein naar Graz vertrekt over 5 minuten"
"De rest valt uit"
Is in het begin altijd even. Gaat wel over.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste ongeluk in 20 jaar rijbewijsRij nu ineens ook een stukje onzekerder. Hopelijk gaat dat weer weg.
Graz rauchenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze zijn erachter dat het achterlijk was dat de trein die een uur eerder vertrekt 40 minuten later aan komt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Nog 5 minuten
* Nattekat naar boven gaat
Ja, waarschijnlijk koop ik dit weekend weer ijsjes, maar mijn voornemen is nu ze dit jaar niet meer te kopen.quote:
Beetje laat nuquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Gezellig druk hierboven.
Hartstikke lekker koel ook, ik had hier meteen moeten staan
Weet je wie ook.. etcquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn internationale trein was maar 40 minuten te laat.
Dit is volledig binnen Oostenrijk.
Ik zag bij de AH deze liggen, misschien ook wel wat voor jou? Waterijs met kokosmelkquote:
Goede reis!quote:
Nog geen seinstoring door een ingeslagen bliksem?quote:
voor nu een verstandig voornemenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk koop ik dit weekend weer ijsjes, maar mijn voornemen is nu ze dit jaar niet meer te kopen.
misschien wel maar vindt ze te prijzigquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH deze liggen, misschien ook wel wat voor jou? Waterijs met kokosmelk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)melona-mango-ice-bar
https://www.ah.nl/product(...)melona-melon-ice-bar
Goedkoper dan Magnumsquote:
Zeg me alsjeblieft dat je OV kaart of telefoon dit automatisch bijhoudtquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn PR voor 365 dagen is 59.784 km. Alleen treinen. Komt bus tram metro nog bij maar dat zal niet veel zijn.
Onweer lijkt uitgedoofd te zijnquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen seinstoring door een ingeslagen bliksem?
Zou Fles wel een stappenteller hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je OV kaart of telefoon dit automatisch bijhoudt
Paar mgewaaide bomen, komen we zo opquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen seinstoring door een ingeslagen bliksem?
Whehehe nee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want ik heb dezelfde.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Fles wel een stappenteller hebben?
Denk het niet, hij zet elke stap een kruisje in een excel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Fles wel een stappenteller hebben?
Het is Fles, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze erg is die nou ook weer niet, hij gebruikt tijdens zijn wandeling gewoon zo'n ding en zet het daarna pas in Excelquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, hij zet elke stap een kruisje in een excel.
Met per stap hokjes voor gevonden munten, stoepplantjes, coördinaten, soort ondergrond etc.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, hij zet elke stap een kruisje in een excel.
Hou je ook bij hoe vaak en door wie je bent getagd hier in een jaar?quote:
Oh niet zo vaak eigenlijk. Ik denk 0,01 keer. Eens per 2 jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt per week gemiddeld, graag op 2 decimalen nauwkeurig, de turbojoekser gebruikt?
Nee en ook niet wie me liket.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou je ook bij hoe vaak en door wie je bent getagd hier in een jaar?
Of wat iedereen zegt te eten?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou je ook bij hoe vaak en door wie je bent getagd hier in een jaar?
Zie nou eerst maar dat je gewoon aankomt hequote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iets bekennen.
Ik skip morgen de F3 training omdat ik nog een beetje uitgeslapen wil zijn. Het spijt me. @:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer
Heb je een overzichtje van wat je niet bijhoudt?quote:
toch niet van de Lidl he?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:48 schreef essnhills het volgende:
Even de andere helft van xe watermeloen opeten
Neequote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je een overzichtje van wat je niet bijhoudt?
Maak je daar ook grafieken van? Zit er een trend in?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel hoeveel views en likes de travelsnacks krijgen.
Nee? Hoezoquote:
daar hadden ze formaatje waar je niet de helft even kan gaan etenquote:
Hier heeft het vandaag ook geregendquote:
Ik heb vertrouwen. Is het niet deze, is het één van die andere treinen die kansloos vertraagd zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie nou eerst maar dat je gewoon aankomt he
Ohquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar hadden ze formaatje waar je niet de helft even kan gaan eten
blijkbaar hadden ze ze 3 jaar geleden ook en heeft iemand een irritant filmpje er van gemaakt...quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Nee dit is een bescheiden Dekamarkt meloentje
en een week geleden heb je natuurlijk geen slagroomtaart gegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver.
Vandaag precies een week geleden woonde ik hier 5000 dagen
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver.
Hmmm...quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iets bekennen.
Ik skip morgen de F3 training omdat ik nog een beetje uitgeslapen wil zijn. Het spijt me. @:TheStigsDutchCousin @:ESF1Gamer
Jammer de bammer. Maar over 13,5 jaar weer een kans om het te vierenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver.
Ik zou het niet eens weten. Lolquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver.
Ik woon hier nu 1290 dagenquote:
22 jaarquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Wat is jullie langste tijd dat je ergens gewoond hebt? Ik volgens mij 5 jaar.
Dit lijkt op mijn thuisadmin filequote:Op donderdag 26 juni 2025 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn mooiste Excel turbozestienklepper is het muntjesdashboard![]()
[ afbeelding ]
6444 dagen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Exclusief ouderlijk huis: 4,5 jaar, in mijn vorige huis.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet iets bekennen.
gewoon gedaan... geen zin om er drukte om te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ooit werk moeten verrichten wat echt tegen al je principes in gaat?en zo ja, hoe ging je daar mee om?
17 jaar, eerste huis.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Hmm nee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ooit werk moeten verrichten wat echt tegen al je principes in gaat?en zo ja, hoe ging je daar mee om?
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh ik heb vandaag schijnbaar exact 12 jaar mijn huis26-06-2013
En in je ouderlijke huis? Als kind kom ik ook niet verder dan 5 jaarquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Exclusief ouderlijk huis: 4,5 jaar, in mijn vorige huis.
In mijn huidige huis woon ik nu 3,5 jaar. Ik ben van plan ruim over die 4,5 heen te gaan
Ik solliciteerde aan het eind van mijn studie op alles wat los en vast zat. Toen ging ik ergens op gesprek voor callcenter werk. Kom ik daar, bleek het outbound te zijnquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
Oud nummer.quote:
Ja, met regelmaat. Gewoon doen, tussendoor een keer met m'n hoofd schudden, en verder.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
klopt, foute 1500quote:
Ik moest voor callcenter werk 30 seconds spelenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik solliciteerde aan het eind van mijn studie op alles wat los en vast zat. Toen ging ik ergens op gesprek voor callcenter werk. Kom ik daar, bleek het outbound te zijnToen heb ik toch maar even vriendelijk aangegeven dat dat hem niet ging worden. Waren ze nog pissig ook omdat ik hun tijd had zitten verdoen en whatnot. Ja, je opoe
15 jaar volgens mijquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:00 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon in excel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik gaan uitzoeken wanneer er een schrikkeljaar was.
https://www.timeanddate.com/date/duration.htmlquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet ik gaan uitzoeken wanneer er een schrikkeljaar was.
7 maart 2024 is 15 maanden en 19 dagen geleden. Dit is ongeveer 475 dagen.quote:
Woningquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar langst gewoond in een woonplaats of woning?
20,5 jaar, en later tussendoor in totaal nog 9 maanden extra (met studeren tussen kamers in)quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En in je ouderlijke huis? Als kind kom ik ook niet verder dan 5 jaarVind het soms wel jammer dat ik geen echt ouderlijk huis heb, zoals anderen.
Zat even te tellen, ben 18 of 19 keer verhuisd in 38 jaar.
From and including: donderdag 7 maart 2024quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
7 maart 2024 is 15 maanden en 19 dagen geleden. Dit is ongeveer 475 dagen.
AI is lui![]()
2x 8 jaar , maar over 2 jaar ga ik wel overheen met de huidige woning waar ik nu in woon.quote:
Ja dat is leuk, als je nog je oude slaapkamer hebtquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
20,5 jaar, en later tussendoor in totaal nog 9 maanden extra (met studeren tussen kamers in)
Mijn ouders wonen er nog steeds. We hebben er ook alledrie nog een eigen slaapkamer
had er iemand een fototoestel?quote:
*gaat richting Zeeland*quote:
Oh dan welquote:
Geldropquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar langst gewoond in een woonplaats of woning?
quote:
mijn zus wil niet in de woning wonen dus als mn ouders gaan hemelen voor ze de woning verkocht hebben zal ik eens kijken of ik haar uit kan kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
20,5 jaar, en later tussendoor in totaal nog 9 maanden extra (met studeren tussen kamers in)
Mijn ouders wonen er nog steeds. We hebben er ook alledrie nog een eigen slaapkamer
Espresso Macchiatoquote:
2390 dagenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.timeanddate.com/date/duration.html
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, als je nog je oude slaapkamer hebt
Mijn oude huis werd geslooptquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, als je nog je oude slaapkamer hebt
Ja bijbaantje in een callcenter om lotto meuk te verkopen, na 2 weken werd ik wel vriendelijk verzocht weg te gaan omdat ik te aardig tegen de mensen wasquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:02 schreef Crack_ het volgende:
wowww, gefeli!!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Hmmquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon gedaan... geen zin om er drukte om te maken.
was ook maar een projectje van 3 dagen gelukkig
Bij iedere baan zowat wel denk ik. Ook niet altijd leuk maar dat is primaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm nee.
Wel waar ik het inhoudelijk niet mee eens was/vond dat het niet de beste optie was. Maar dat hoort erbij als ambtenaar.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik solliciteerde aan het eind van mijn studie op alles wat los en vast zat. Toen ging ik ergens op gesprek voor callcenter werk. Kom ik daar, bleek het outbound te zijnToen heb ik toch maar even vriendelijk aangegeven dat dat hem niet ging worden. Waren ze nog pissig ook omdat ik hun tijd had zitten verdoen en whatnot. Ja, je opoe
met regelmaat? weirdquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, met regelmaat. Gewoon doen, tussendoor een keer met m'n hoofd schudden, en verder.
Thank you Europapaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En ondertussen deze even luisteren.
Ohh dat lijkt me ook ergquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn oude huis werd geslooptDaarom moesten we ook opbokken. Was wel heftig om te zien.
vast wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben ze die bij jullie niet?
DAB DAB DAB!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ondertussen deze even luisteren.
Ik kan in het aanwijzen waar wij alledrie zijn geborenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn zus wil niet in de woning wonen dus als mn ouders gaan hemelen voor ze de woning verkocht hebben zal ik eens kijken of ik haar uit kan kopen.
is het huis waar ik boven ook nog echt geboren ben
hahahaahahquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijbaantje in een callcenter om lotto meuk te verkopen, na 2 weken werd ik wel vriendelijk verzocht weg te gaan omdat ik te aardig tegen de mensen wasDat mensen dan zeiden van 'ja doe maar 5 loten' en dat ik dan zei 'weet u dat wel zeker, u kunt er ook gewoon met 1 beginnen'
Maar sowieso outbound callcenter is pure aids
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:13 schreef Nattekat het volgende:
Zit een sukkel in m'n trein die een ticket voor de verkeerde dag heeft.
Dat is wel heel eerlijk van je inderdaad.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bijbaantje in een callcenter om lotto meuk te verkopen, na 2 weken werd ik wel vriendelijk verzocht weg te gaan omdat ik te aardig tegen de mensen wasDat mensen dan zeiden van 'ja doe maar 5 loten' en dat ik dan zei 'weet u dat wel zeker, u kunt er ook gewoon met 1 beginnen'
ik heb de voorste kleine slaapkamer gehad toen ik jong was... toen ergens rond mn 15e naar de grote slaapkamer want mn zus wilde geen extra kamer op de keuken (ja lang verhaal) en accepteerde dat zij op de kleine slaapkamer ging en ik naar de grote.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Of nou ja, het is dezelfde kamer, maar het is wel opnieuw geschilderd etcen een 2 persoonsbed ipv mijn oude bed
Ik woon nu in het nieuwe centrumproject waarvoor we moesten verhuizenquote:
Ik hoop ooit dat Nederland wint en dat Joost zijn finale optreden mag doen.quote:
jouw treinquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:13 schreef Nattekat het volgende:
Zit een sukkel in m'n trein die een ticket voor de verkeerde dag heeft.
Ja inbound moet je ook voor geboren zijn hoor. Maar hey dat is alleen maar klappen vangen. Echt mensen gaan lastig vallen om ze iets aan te smeren... Huuuquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoort er gewoon bij toch?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bij iedere baan zowat wel denk ik. Ook niet altijd leuk maar dat is prima
[..]
Zou hij daar zin in hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop ooit dat Nederland wint en dat Joost zijn finale optreden mag doen.
yeaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoort er gewoon bij toch?
Ik adviseerde, gaf meerdere opties met mogelijke gevolgen etc., en dan besloot de politiek en moest ik dat gaan of laten uitvoeren. Dat is hoe het werkt
Lol neequote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou hij daar zin in hebben?
Anders sturen we Govert Meit het podium op.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou hij daar zin in hebben?
Uw inzet is uw verlies.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb weleens gokwebsites vertaald. Misschien niet helemaal netjes
Heb ik wel een goede reden om een keer niet te kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Anders sturen we Govert Meit het podium op.
Is goed voor de verwerking.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Als iemand wel klaar is met het Songfestival dan is het Joost wel. Iets waar je later voor in therapie moest lijkt me niet de leukste plek om naar terug te keren.
Wellicht maar ik weet toevallig ook dat hij er wel klaar mee is.quote:
Hoezo is dat raar? Ik werk altijd bij grote multinationals. En hoe hoger je in de spreekwoordelijke boom zit, hoe vaker dat soort dingen voorkomen. Zeker in mijn vakgebied. Kan ik wel over gaan lopen miepen, maar heb belangrijkere dingen om me druk over te maken én dat gevecht win je toch niet. Pick your battlesquote:
Woei.quote:
Bij overheidsorganisaties gaat het ook wel zo aan toe,quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Ik werk altijd bij grote multinationals. En hoe hoger je in de spreekwoordelijke boom zit, hoe vaker dat soort dingen voorkomen. Zeker in mijn vakgebied. Kan ik wel over gaan lopen miepen, maar heb belangrijkere dingen om me druk over te maken én dat gevecht win je toch niet. Pick your battles
Over het songfestival gesproken.. toevallig is dat volgend jaar in Oostenrijk.quote:
RIP @Nattekatquote:
Dat is ook apart dan. Circle of lifequote:Op donderdag 26 juni 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon nu in het nieuwe centrumproject waarvoor we moesten verhuizenhonderd meter van de plek waar ik ben geboren.
Het spookt daar vast van alle opgegraven hamsters en cavia's
Ik zou niet gelukkig worden als ik ergens zou werken waar ik regelmatig tegen mn eigen principes in zou moeten gaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Ik werk altijd bij grote multinationals. En hoe hoger je in de spreekwoordelijke boom zit, hoe vaker dat soort dingen voorkomen. Zeker in mijn vakgebied. Kan ik wel over gaan lopen miepen, maar heb belangrijkere dingen om me druk over te maken én dat gevecht win je toch niet. Pick your battles
Ik dacht dat ze hier nog laat waren met actie zooi maar dat overtreft wel alles.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik was net nog even bij de Jumbo om DG te halen @:4everblackeyed @:haags, maar natuurlijk heel dat schap geplunderd en geen voorraad![]()
Maar het meest opvallende in die winkel, er stond nog een heel schap met paaseitjes voor 1+1![]()
![]()
Ahjaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de voorste kleine slaapkamer gehad toen ik jong was... toen ergens rond mn 15e naar de grote slaapkamer want mn zus wilde geen extra kamer op de keuken (ja lang verhaal) en accepteerde dat zij op de kleine slaapkamer ging en ik naar de grote.
Mijn eerlijkheid wordt me helaas niet altijd in dank afgenomenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is wel heel eerlijk van je inderdaad.
Kaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrijaquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, dan deze nu.
Nee, maar dat hangt ook wel van het werk af denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yeatot op zekere hoogte, sommige principes ga ik niet laten vallen voor werk
*geeft een reepjequote:Op donderdag 26 juni 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er weer spijt van dat ik geen chocola heb.
Ja bij de kruidvat waren ze die paaseitjes de week er na al allemaal gratis aan het weggeven en bij de AH waren ze ook vrij vlot met afprijzen om het weg te krijgen. Pasen is bijna 3 maanden geleden en het is inmiddels hoogzomerquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hier nog laat waren met actie zooi maar dat overtreft wel alles.
ik heb er geen kamer meer, naja... de achterste slaapkamer staat als enige nog een bed. aangezien de jongens van zus toch niet meer tegelijk er slapen (kans ook erg klein dat dat nog zal gebeuren) hebben ze de kleine slaapkamer een bureautje neergezet.. was wel makkelijk toen hier de stroom er een aantal keren af ging dat ik daar kon werkenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Toen we kleiner waren hebben we slaapkamers gedeeld. Het langst met mijn jongere broer, en oudere broer eigen kamertje.
Later bouwde mijn vader er een slaapkamer bij (boven de aangebouwde keuken) en daarna ging hij de bestaande kamers verbouwen.
Ouders naar de nieuwe slaapkamer, wij met zijn drieën naar hun oude.
De 2 oude kinderkamers verbouwd (en even groot gemaakt). Daarna oudere broer eigen kamer, en jongere broer en ik samen de ander zodat die derde slaapkamer kon worden opgeknapt. En daar ben ik uiteindelijk heen gegaan. En dat is nog steeds mijn kamer
Die bui hangt in Tsjechië.quote:
ja denk ik ook wel. En precies, dingen denken van 'ik denk dat dit beter is' is wel iets anders dan 'ik ben hier echt tegen'quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar dat hangt ook wel van het werk af denk ik
Heb het wel bij andere collega's gezien, maar niet zelf bij mijn eigen projecten gelukkig
Dat ging nooit verder dan 'ik denk dat die andere optie betrr is maar oke'
Hoe dan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n zus verteld over de Milka bij Kruidvat maar "ze hoefde niet want ze had zelfs nog chocoladeletters liggen".
Maf kind.
Nee bij mij gaat het wel echt tegen m'n principes in. Maar ik trek de grens bij dingen die illegaal zijn of in erg donkergrijs gebied liggen. En wanneer ik ervan weet zal ik er niet zelf mee naar voren komen als het verder niemand schaadt, maar mocht er ooit iemand naar vragen, ga ik ook niet liegen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou niet gelukkig worden als ik ergens zou werken waar ik regelmatig tegen mn eigen principes in zou moeten gaan![]()
Maar misschien hebben we het hier wel over verschillende dingen. Ik kan het oneens zijn met dingen zonder dat dat tegen mijn eigen principes in gaat zeg maar, dat is prima.
Oh, dat vind ik wel knap van je. Kon je dat altijd al of heb je dat geleerd?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee bij mij gaat het wel echt tegen m'n principes in. Maar ik trek de grens bij dingen die illegaal zijn of in erg donkergrijs gebied liggen. En wanneer ik ervan weet zal ik er niet zelf mee naar voren komen als het verder niemand schaadt, maar mocht er ooit iemand naar vragen, ga ik ook niet liegen.
Deden jullie toen ook samen seksen, of is dat raar en ongebruikelijk met zusjes?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog een tijdje een slaapkamer gedeeld met m'n zus, in een stapelbed. Mooie tijden.
Ik was 10.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deden jullie toen ook samen seksen, of is dat raar en ongebruikelijk met zusjes?
Alleen de zusjes van US deden dat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar nee het is sowieso niet heel gebruikelijk onder zusjes.
Ik denk dat eentje is geadopteerd oidquote:
heb net twee negerzoenen opgegetenquote:
Nou ja, knap.. het is wat het is. Heb dat geleerd. In het begin was ik nog een jonge naïeve moraalridderquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel knap van je. Kon je dat altijd al of heb je dat geleerd?
ja de rest was al opquote:
Met broer en zus ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Onder die trailer van Building The Band gaat het letterlijk alleen maar over Liam Payne. Ik snap het wel maar voor de mensen die meededen is het toch niet leuk als je weet dat vrijwel iedereen alleen kijkt omdat Liam twee maanden later was overleden.quote:
Wat voor gesprek heeft zich hier nou weer ineens ontwikkeldquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Not your monkeys, not your circus?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, knap.. het is wat het is. Heb dat geleerd. In het begin was ik nog een jonge naïeve moraalridderMaar op een gegeven moment realiseer je je dat het onnodig veel energie kost als je elke keer het gevecht voor niks aangaat en denk je "ok, whatever, jullie feestje".
Behalve in op Urkquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met broer en zus ook niet eigenlijk
Dit is wel echt extreem. Ik heb nergens paaseitjes gevonden.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij de kruidvat waren ze die paaseitjes de week er na al allemaal gratis aan het weggeven en bij de AH waren ze ook vrij vlot met afprijzen om het weg te krijgen. Pasen is bijna 3 maanden geleden en het is inmiddels hoogzomer
Weet je zeker dat het echt je zus is?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n zus verteld over de Milka bij Kruidvat maar "ze hoefde niet want ze had zelfs nog chocoladeletters liggen".
Maf kind.
US gooit weer eens met zijn knuppelquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor gesprek heeft zich hier nou weer ineens ontwikkeld
Ik had gister ook amper kunnen inslaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik was net nog even bij de Jumbo om DG te halen @:4everblackeyed @:haags, maar natuurlijk heel dat schap geplunderd en geen voorraad![]()
Maar het meest opvallende in die winkel, er stond nog een heel schap met paaseitjes voor 1+1![]()
![]()
US kwam weer binnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mocht je er in de winkel wel meer dan 1x de aanbieding van meenemen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had gister ook amper kunnen inslaan
Preciesquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Not your monkeys, not your circus?
@:4everblackeyed
Turkije en Zweden is het ook doodnormaal, daar hebben ze niet zoveel last van het Westermarck-effect.quote:
En Volendamquote:
DAAR ZIJN DE MENINGEN OVER VERDEELD FLUISTEREN DE VOGELTJES.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jammer de sfeer was net zo leuk hier.
oke oke negertuutn danquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit kan in 2025 echt niet meer!
Ze zijn immers geen 10 meerquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo niet dan kunnen ze in ieder geval nog seks hebben. Ofzo.
Fwiep fwiep.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DAAR ZIJN DE MENINGEN OVER VERDEELD FLUISTEREN DE VOGELTJES.
1 opmerking van US en het gaat over incestquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tjsirp tsjirpquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DAAR ZIJN DE MENINGEN OVER VERDEELD FLUISTEREN DE VOGELTJES.
Sowquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo niet dan kunnen ze in ieder geval nog seks hebben. Ofzo.
Ja ik had totaal 6 doosjes.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mocht je er in de winkel wel meer dan 1x de aanbieding van meenemen?
Oke, dan niet knap maar heel fijn!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, knap.. het is wat het is. Heb dat geleerd. In het begin was ik nog een jonge naïeve moraalridderMaar op een gegeven moment realiseer je je dat het onnodig veel energie kost als je elke keer het gevecht voor niks aangaat en denk je "ok, whatever, jullie feestje".
Ik heb nog wel watquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er weer spijt van dat ik geen chocola heb.
Oh ik dacht na de eerste zin even dat dit zou eindigen in een neef en nicht die met elkaar getrouwd waren o.i.d.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
hoorde net van een bruiloft van een kennis en dacht.... huh die is toch nog maar net gescheiden?!?!
oke is ook alweer 4 jaar geleden dat hij gescheiden is...
tijd gaat snel
Veel dorpen in Zeeland zijn ook nog traditionele incestdorpen, daar zie je vaak nog van dat blonde Viking piekhaar, een moeilijk aangeboren loopje en een lodderoog.quote:
neuj ik houd me zo veel mogelijk buiten die hele gesprekkenquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht na de eerste zin even dat dit zou eindigen in een neef en nicht die met elkaar getrouwd waren o.i.d.
Mijn PA ruikt naar Kukident en zilvershampooquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zag hem z'n assistente vanmiddag z'n knuppels al netjes opnieuw schuren en lakken.
Een moeilijk aangeboren loopje? Dus het met moeite aangeboren? Of was het dan toch aangeleerd?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel dorpen in Zeeland zijn ook nog traditionele incestdorpen, daar zie je vaak nog van dat blonde Viking piekhaar, een moeilijk aangeboren loopje en een lodderoog.
Je leert iedere keer meer over hem.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:38 schreef Elvi het volgende:
Dus US is into minderjarige incest? Okee dan.
quote:
Verbaasd? Nee. Teleurgesteld? Ook nee, ik heb gewoon geen verwachtingen meer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je leert iedere keer meer over hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |