SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
was hier idd net op het nieuwsquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wajow, ik hoor net van de serveerster dat het echt extreem pleurisweer is een stukje zuidelijker
Zie wel wat buitjes daar ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar ik doorheen moet. Graz is droog.
Zwartquote:
2 weken is een eeuwigheid.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Cherrylips
de tenen zijn samen ingetaped voor stevigheid, nadat de kleine teen wat rechter was gezet.
Na de pijnstillende prik, en het gefrutsel aan de teen, was hij echt enorm dik en blauw
Nu weer wat normaler.
Moet zo stil mogelijk houden voor minstens 2 weken
wat, maar het wordt heel warmquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]Ik ga echt geen ijsjes meer kopen de komende tijd.
heb jij nog andere toevoegingen?quote:
twerken en paaldansenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paaldansen of andere dans? Succes met het vervolg en het vasthouden. Binnenkort een compleet andere Krek?
Dat klinkt als iets dat energie kost. Hopelijk vind je daar ook een betere balans in op enig moment.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
en neen, hopelijk wel voor mezelf. Ik kan goed acteren, buitenwereld zal niet zoveel merken
jumbo eigen merk mango en peerquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat, maar het wordt heel warm
[..]
heb jij nog andere toevoegingen?
[..]
twerken en paaldansen![]()
en neen, hopelijk wel voor mezelf. Ik kan goed acteren, buitenwereld zal niet zoveel merken
Zorgt Loka goed voor je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
de tenen zijn samen ingetaped voor stevigheid, nadat de kleine teen wat rechter was gezet.
Na de pijnstillende prik, en het gefrutsel aan de teen, was hij echt enorm dik en blauw
Nu weer wat normaler.
Hmmmm, het levert me ook wat op. Weet niet hoe die balans zitquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets dat energie kost. Hopelijk vind je daar ook een betere balans in op enig moment.
Ik voel dit gewoonquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu weer wat normaler.
Speciaal voor jouquote:
Jij maakt toch wat mee zo.quote:
Ja hoor, ze bood al aan om me morgen naar werk te brengen. En ze bood aan om te koken.quote:
Echt een opgezwollen worstje, voelde dat als de dokter te hard er aan trok, het zo open zou scheuren. Man man man. Dit moeten we niet vaker doen!quote:
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging te goed, alles ging te soepel.
+26 vertrek, +18 aankomst. Toch 8 minuten teruggewonnenquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het ging te goed, alles ging te soepel.
Ik hoor net dat het door het pleurisweer komt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er is deze week op het werl een nieuwe leidinggevende/productieassistent begonnen. Blijkbaar een Zwitserse die in Belgie woont. Een soort omgekeerde @:kwiwi dus oid...
31 inmiddels, dan wel?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
20 minuten, daar hoor je Fles zelfs niet over.
Of gewoon opgeheven wordt "volgende komt er zo aanquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Zou toch wel interessant zijn als een trein die elk uur rijdt door vertraging vlak voor de volgende vertrekt.
Nou ja, je bent nog niet weg. Er kan onderweg nog veel meer bij komen. Bij aankomstvertraging heb je dat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het verschil met normale vertraging?
goh, maar zoals je kon lezen was er niks aan de handquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je echt stikt, lukt dat niet.
De volgende trein heeft anderhalf uur aankomstvertragingquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog niet weg. Er kan onderweg nog veel meer bij komen. Bij aankomstvertraging heb je dat niet.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De volgende trein heeft anderhalf uur aankomstvertraging
Die komt later dan de laatste trein van de dag.
Regent het?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om pas om 0:30 aan te komen
Ik wil een douche.
Klinkt alsof je in Duitsland aan het treinen bentquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De volgende trein heeft anderhalf uur aankomstvertraging
Die komt later dan de laatste trein van de dag.
Zo voelt het welquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt alsof je in Duitsland aan het treinen bent
Auto klaar genotquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Afgewerkt, auto gerepareerd, lekker op de bank nu
Kun je nu toch snel doen, je moet toch wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om pas om 0:30 aan te komen
Ik wil een douche.
Eerste ongeluk in 20 jaar rijbewijsquote:
Terwijl ik onder de douche staquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kun je nu toch snel doen, je moet toch wachten
Als internationale treinen niet altijd zo achterlijk veel vertraging hadden of uitvielen, zou ik veel meer met de trein doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze zijn erachter dat het achterlijk was dat de trein die een uur eerder vertrekt 40 minuten later aan komt.
[ afbeelding ]
Herkenbaar. Hopelijk blijf je volhouden. Je hebt jarenlang zonder ongeluk gereden, dus je kunt het.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste ongeluk in 20 jaar rijbewijsRij nu ineens ook een stukje onzekerder. Hopelijk gaat dat weer weg.
Mijn internationale trein was maar 40 minuten te laat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als internationale treinen niet altijd zo achterlijk veel vertraging hadden of uitvielen, zou ik veel meer met de trein doen.
Ja zal wel moeten volhouden. Wil die 20'000km per jaar niet met het OV doenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hopelijk blijf je volhouden. Je hebt jarenlang zonder ongeluk gereden, dus je kunt het.
Maar je bent al in de buurt dan in ieder gevalquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn internationale trein was maar 40 minuten te laat.
Dit is volledig binnen Oostenrijk.
Mijn PR voor 365 dagen is 59.784 km. Alleen treinen. Komt bus tram metro nog bij maar dat zal niet veel zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zal wel moeten volhouden. Wil die 20'000km per jaar niet met het OV doen
2,5 uur. Net iets te ver.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je bent al in de buurt dan in ieder geval
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Terwijl ik onder de douche sta
"De trein naar Graz vertrekt over 5 minuten"
"De rest valt uit"
Is in het begin altijd even. Gaat wel over.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eerste ongeluk in 20 jaar rijbewijsRij nu ineens ook een stukje onzekerder. Hopelijk gaat dat weer weg.
Graz rauchenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:12 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ze zijn erachter dat het achterlijk was dat de trein die een uur eerder vertrekt 40 minuten later aan komt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Nog 5 minuten
* Nattekat naar boven gaat
Ja, waarschijnlijk koop ik dit weekend weer ijsjes, maar mijn voornemen is nu ze dit jaar niet meer te kopen.quote:
Beetje laat nuquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef Nattekat het volgende:
Gezellig druk hierboven.
Hartstikke lekker koel ook, ik had hier meteen moeten staan
Weet je wie ook.. etcquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn internationale trein was maar 40 minuten te laat.
Dit is volledig binnen Oostenrijk.
Ik zag bij de AH deze liggen, misschien ook wel wat voor jou? Waterijs met kokosmelkquote:
Goede reis!quote:
Nog geen seinstoring door een ingeslagen bliksem?quote:
voor nu een verstandig voornemenquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk koop ik dit weekend weer ijsjes, maar mijn voornemen is nu ze dit jaar niet meer te kopen.
misschien wel maar vindt ze te prijzigquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH deze liggen, misschien ook wel wat voor jou? Waterijs met kokosmelk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)melona-mango-ice-bar
https://www.ah.nl/product(...)melona-melon-ice-bar
Goedkoper dan Magnumsquote:
Zeg me alsjeblieft dat je OV kaart of telefoon dit automatisch bijhoudtquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn PR voor 365 dagen is 59.784 km. Alleen treinen. Komt bus tram metro nog bij maar dat zal niet veel zijn.
Onweer lijkt uitgedoofd te zijnquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen seinstoring door een ingeslagen bliksem?
Zou Fles wel een stappenteller hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je OV kaart of telefoon dit automatisch bijhoudt
Paar mgewaaide bomen, komen we zo opquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog geen seinstoring door een ingeslagen bliksem?
Whehehe nee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja want ik heb dezelfde.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Fles wel een stappenteller hebben?
Denk het niet, hij zet elke stap een kruisje in een excel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Fles wel een stappenteller hebben?
Het is Fles, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze erg is die nou ook weer niet, hij gebruikt tijdens zijn wandeling gewoon zo'n ding en zet het daarna pas in Excelquote:Op donderdag 26 juni 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, hij zet elke stap een kruisje in een excel.
Met per stap hokjes voor gevonden munten, stoepplantjes, coördinaten, soort ondergrond etc.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk het niet, hij zet elke stap een kruisje in een excel.
Hou je ook bij hoe vaak en door wie je bent getagd hier in een jaar?quote:
Oh niet zo vaak eigenlijk. Ik denk 0,01 keer. Eens per 2 jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe vaak wordt per week gemiddeld, graag op 2 decimalen nauwkeurig, de turbojoekser gebruikt?
Nee en ook niet wie me liket.quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou je ook bij hoe vaak en door wie je bent getagd hier in een jaar?
Of wat iedereen zegt te eten?quote:Op donderdag 26 juni 2025 19:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hou je ook bij hoe vaak en door wie je bent getagd hier in een jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |