SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Voor ons positief.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik erin moet wandelen negatief.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, 2688 gram bruin goud
Zoveel mint chocoladequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrie is nu onderwegquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk valt het meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
se trein....quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk valt het meeHoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe lang doe je ermee?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
sterktequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.
Bruin goud klinkt wel nasty.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte Kaneelquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.
Daar maak je geen grapjes overquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor ons positief.
Grapje
Nee ik ging nasi worden hadden ae besloten tochquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
se trein....
ja je begint steeds Duitser te worden
Is dat allesquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog op de loopband gaan. Ben erg mooi maar wel sushi gegeten
Maand of drie minstens wel denk ik. Misschien wel de rest van het jaarquote:
Ja. Als de Russen komen verwacht ik niet dat ze lang blijvenquote:
Brrr, sterkte ermee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hoe bevalt Wenen in je uppie? Maak je wat contacten met mensen of ben je daar niet naar op zoek?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik eindelijk lekker. Het ding van terrasjes is dat ze overal zijn tot je ernaar zoekt
Hierna rechtstreeks naar het Hundertwasserhaus, en dan maar eens een goede schnitzel opzoeken.
Een autogyro!quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit gekke ding!![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk met scheve ogen naar het aanbodquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je houdt je ogen open voor de nieuwe collectie?
jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een autogyro!
Die zie je niet vaak.
De grote wieken draaien zonder motor gewoon mee in de wind, gewoon als zo'n feestelijk waaiermolentje. De kleine propellor duwt hem vooruit.
met vlees er in?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
37 graden is echt te warm. Ik voel me buiten een afbakbroodje
Je gaat wel als een speerquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik eindelijk lekker. Het ding van terrasjes is dat ze overal zijn tot je ernaar zoekt
Hierna rechtstreeks naar het Hundertwasserhaus, en dan maar eens een goede schnitzel opzoeken.
quote:
quote:
Neem je er ook een stukje taart bij?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ga hier niet hardop zetten hoeveel kilo chocolade ik heb liggen want anders heb ik over een uur CL hier aan de deur staanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als de Russen komen verwacht ik niet dat ze lang blijven
Afbakbudaquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
37 graden is echt te warm. Ik voel me buiten een afbakbroodje
Ook Lindt?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga hier niet hardop zetten hoeveel kilo chocolade ik heb liggen want anders heb ik over een uur CL hier aan de deur staan
ze denken dat je wel eens soortgenoten wilt zienquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Waarom krijg ik ineens allemaal reclames te zien overal met een of andere zwaar autistische Kees op Videoland
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foto zegt gebroken. Jammer de bammer.
Nu even een uur wachten bij de SPOED eisende hulp. Druk dagje hier.
Ze zien dat je een Fok account hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Waarom krijg ik ineens allemaal reclames te zien overal met een of andere zwaar autistische Kees op Videoland
Omdat er waarschijnlijk trackers in je cookies zitten die zeggen dat je actief bent op FOK!quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Hier in Wenen was het plan gewoon lekker mijn eigen gang gaan en de stad verkennen. Ik hoop in het hostel en op het circuit wat meer aanspraak te hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe bevalt Wenen in je uppie? Maak je wat contacten met mensen of ben je daar niet naar op zoek?
Ze lopen die man echt smerig te exploiteren inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Vrees dat je nog vlot aan de beurt bent als je wachttijd een uur is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sterkte ermee maat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat die er maar gewoon af moet danquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
meteen korte metten mee maken inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo die domme haasjes zijn alvast op. Over van de paassemus.
Have funquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier in Wenen was het plan gewoon lekker mijn eigen gang gaan en de stad verkennen. Ik hoop in het hostel en op het circuit wat meer aanspraak te hebben
Oef. Ik zit het net terug te lezen en voel m'n tenen krommen bij het idee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een kleine teen gaan ze toch niet in het gips gieten zegquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die er maar gewoon af moet dan
En SEH kun je gerust de halve dag zitten als er geen direct medische noodzaak is. Ja voor jou is het kut, maar of ze die teen nu of over een uurtje in het gips gieten zal weinig uitmaken. Iemand met een schedelbasisfractuur wordt gelijk doorgereden
Jupquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En SEH kun je gerust de halve dag zitten als er geen direct medische noodzaak is. Ja voor jou is het kut, maar of ze die teen nu of over een uurtje in het gips gieten zal weinig uitmaken. Iemand met een schedelbasisfractuur wordt gelijk doorgereden
Ja, echt fantastisch, zo'n dagje SEH.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waardeloos johquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze je voet in een blok gaan gieten wordt het rap tijd om bij jezelf te rade te gaan of je nog openstaande rekeningen had bij de maffia.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kleine teen gaan ze toch niet in het gips gieten zeg
...maar gips mag toch niet nat worden?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze je voet in een blok gaan gieten wordt het rap tijd om bij jezelf te rade te gaan of je nog openstaande rekeningen had bij de maffia.
Misschien zijn ze attent genoeg om er nog even een plastic zak omheen te doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...maar gips mag toch niet nat worden?
Je moest zijn haren wassen omdat zijn teen in het gips zat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu te denken hoe we dat met kerel hadden opgelost. Ik kan me niet herinneren dat ik bijvoorbeeld z'n haar voor 'm gewassen heb, maar het was denk ik ook maar heel kort gips.
Gewoon kaalscheren, opgelost.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu te denken hoe we dat met kerel hadden opgelost. Ik kan me niet herinneren dat ik bijvoorbeeld z'n haar voor 'm gewassen heb, maar het was denk ik ook maar heel kort gips.
Nee, het was bij kerel z'n arm. De herinnering kwam omhoog bij het wachten op de SEH-verhaal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest zijn haren wassen omdat zijn teen in het gips zat?
Klinkt chill! En vermaak je jezelf?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier in Wenen was het plan gewoon lekker mijn eigen gang gaan en de stad verkennen. Ik hoop in het hostel en op het circuit wat meer aanspraak te hebben
Zekerquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt chill! En vermaak je jezelf?
Laat even weten hoe het gaat met die aanspraak
Duurt niet lang, maar toch gaan de verbrijzelde schedels voor.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon zo'n kant en klaar spalkje eromheen.
hoe warm?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker
Het is tyfuswarm, dat is het enige minpuntje.
quote:Je kunt zelf je pijnlijke teen spalken. Je maakt dan je pijnlijke teen vast aan de teen ernaast. Hierdoor heb je minder pijn en kun je beter op je voet lopen.
Welke tenen mag je spalken?
Als je 1 van je 4 kleine tenen hebt gestoten, dan mag je ze spalken.
Heb je je grote teen gestoten en doet die veel pijn? Bel dan altijd de huisarts of de huisartsen-spoedpost.
Hoe spalk je je teen?
Je spalkt je teen zo:
Koop zelfklevend verband bij de drogist of apotheek. Dit heet ook wel fixatie-windsel. Koop ook kleine gaasjes of watten.
Maak je tenen schoon en droog.
Doe een dubbelgevouwen gaasje of watten tussen je pijnlijke teen en de langere teen ernaast.
Doe daarna het verband om beide tenen heen, zodat je tenen aan elkaar zitten.
Zorg dat het verband niet te strak zit. De top van je teen moet een normale kleur blijven. Krijgt je teen minder kleur? Of wordt die koud? Doe het verband dan losser.
Je kunt het verband 2 weken laten zitten. Doe er een nieuw verband om als het nat of vies is geworden.
Zit het verband niet lekker? Krijg je bijvoorbeeld juist meer pijn? Haal het verband er dan af.
dit gaat over een beetje auw aan een teen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.thuisarts.nl/(...)%20je%20voet%20lopen.
[..]
Wasknijper ontmantelen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
Even snel een paar raketjes eten om van de stokjes spalkjes te maken voor je teen.
Maar da's "slechts" bij een pijnlijke teen. Kan me voorstellen dat ze bij gebroken liever dat spalkje door een pro laten doen ivm scheef genezen voorkomen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.thuisarts.nl/(...)%20je%20voet%20lopen.
[..]
misschien als het personeelstekort te groot gaat worden dat het nog van pas komtquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's "slechts" bij een pijnlijke teen. Kan me voorstellen dat ze bij gebroken liever dat spalkje door een pro laten doen ivm scheef genezen voorkomen.
Ken heel die vent niet. Maar wordt er laatste dagen mee dood gegooid. Pleurt op.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze lopen die man echt smerig te exploiteren inderdaadal jaren.
Volgens mij vindt die het trouwens zelf wel heerlijk.
Dat kanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's "slechts" bij een pijnlijke teen. Kan me voorstellen dat ze bij gebroken liever dat spalkje door een pro laten doen ivm scheef genezen voorkomen.
Twee weken lang kunnen bricksplitten met je teen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasknijper ontmantelen.
Twee brick splitters
van alles mogelijk
Gewoon klein beginnen, de volgende stap is een verbrijzeld dijbeen spalken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien als het personeelstekort te groot gaat worden dat het nog van pas komt
Ik een keertje toen de buikwond opeens weer begon te lekken, maar was niet ernstig genoeg dat ik daar een paar uur heb gelegen met af en toe wat algemene onderzoekjes tussendoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Ik ben 1x op de spoed geweest, na een spontane ontmoeting tussen mijn hoofd en de stoeprand.
Hele wachtkamer vol met, sommige zaten er al uren. Ik was met een paar minuten aan de beurt.
Over het algemeen is dat geen goed teken
Gepiekt op 35 graden. Nu de zon weg is is het afgekoeld naar 34 graden.quote:
Dat niet sowieso al kunnen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee weken lang kunnen bricksplitten met je teen.
Ik kan niet anders dan hiermee akkoord gaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ken heel die vent niet. Maar wordt er laatste dagen mee dood gegooid. Pleurt op.
Met wat huis, tuin, en keukengereedschap scan je eenvoudig je teen en print je een spalk op maat!quote:
Net hoe het gebroken is, lastig om vanaf een toetsenbord te roepen. Neem aan dat ze Kaneel niet voor jan lul naar SEH sturen als ze het zelf even snel hadden kunnen spalken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan![]()
Maar tot de knie in het gips is onzinnig voor een gebroken teen. Het idee van gips is namelijk dat je het gebroken ding immobiliseert. En als je teen gebroken is bereik je dat doel niet op die manier.
Ja da's ook weer zo. Dat doen ze niet zomaar natuurlijk. We zullen het wel zienquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe het gebroken is, lastig om vanaf een toetsenbord te roepen. Neem aan dat ze Kaneel niet voor jan lul naar SEH sturen als ze het zelf even snel hadden kunnen spalken.
Ik moet al rillen bij het idee van een verbrijzeld dijbeen, what thequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon klein beginnen, de volgende stap is een verbrijzeld dijbeen spalken.
dayumquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gepiekt op 35 graden. Nu de zon weg is is het afgekoeld naar 34 graden.
En hoe kon ze aan jou duidelijk maken dat ze aan het stikken was?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben één keer op de SEH geweest vanwege iemand die ik al niet mocht omdat ze een drama-persoon is.
We zaten er omdat ze dacht dat ze stikte want er zou volgens haar iets vast zitten in der keel
er zat niks
Ik moest even een overtreffende trap hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet al rillen bij het idee van een verbrijzeld dijbeen, what the
[..]
dayum
Oh daar heb ik ook heel wat uren door gebracht met wachten. Bleef ik weer kotsen en moest ik heen maar ja inderdaad mensen die erger eraan toe waren gingen voor.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat erbij?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:46 schreef bitterbal het volgende:
granola met maple syrup
gember thee met maple syrup
water
water
water
water
sushi.
Volgens chatgpt
995 – 1.120 kcal
gonna be a skinny snack
Kijk je wel uit dat je niet té weinig eet?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit was het
oh wacht, nog klein zakje gemixte nootjes. Die zit al bij het totaal inbegrepen
ja ontbijt en sushiquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet té weinig eet?
Ja bedoel qua calorieën, je hebt er toch wel minstens 1500 per dag nodig, zeker in zo'n warm klimaatquote:
Ergens crispy pork tussenproppen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoel qua calorieën, je hebt er toch wel minstens 1500 per dag nodig, zeker in zo'n warm klimaat
ja 1 rol en 4 losse stukjesquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook eerlijk opgegeven hoeveel sushi?
Ik denk niet of nou ja weet wel zeker dat ik in juli niet zoveel geld heb voor LEGO. Maar ondanks mijn haat voor slakken vind ik deze best grappig.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:53 schreef LTVDK het volgende:
@:Ama, speciale Lego set voor jou https://nl.pepper.com/aan(...)r160-bij-lego-360965
Voor een complete dag is het vrij weinig ja. Nu is sushi an sich vrij lastig in te schatten (ook als je het zelf zou berekenen), maar afhankelijk van hoeveel je beweegt op een dag zou ik eerder op 1700-1800 gaan mikken dan op 1000.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:49 schreef bitterbal het volgende:
Maar volgens chat gpt is dit onverantwoord dus misschien klopt er iets niet met de hoeveel calorien?
Damn johquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje groente erbij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ergens crispy pork tussenproppen?
Charly heet ze.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:ama die roodharige zit weer in American Sweethearts aka DCC serie van Netflix.
Heb je meer calorieën nodig in een warm klimaat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bedoel qua calorieën, je hebt er toch wel minstens 1500 per dag nodig, zeker in zo'n warm klimaat
Niet in je neus duwen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
Waarom stinken die kauwstaafjes voor katten zo erg.
Ik zei 1500 minimaal, niet minimaal 1500 erbijquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ergens crispy pork tussenproppen?
Ik ben bij aflevering. Wel zielig dat ze een maand voor de auditie een longembolie heeft gehad.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Charly heet ze.Zij is leuk! Ik ben inmiddels bij aflevering 4.
Bakken in de zon verbrandt meer?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je meer calorieën nodig in een warm klimaat?
ohquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zei 1500 minimaal, niet minimaal 1500 erbij
Ik mis hier een cijfer maar inderdaad maar wel heel knap dat ze toch maar even doet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bij aflevering. Wel zielig dat ze een maand voor de auditie een longembolie heeft gehad.
aflevering 2quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mis hier een cijfer maar inderdaad maar wel heel knap dat ze toch maar even doet.
vertellen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe kon ze aan jou duidelijk maken dat ze aan het stikken was?
nou is geluktquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moest even een overtreffende trap hebben.
Ja, als het warm is moet je lichaam harder werken om af te koelen, en harder werken is meer energieverbruikquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je meer calorieën nodig in een warm klimaat?
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, als het warm is moet je lichaam harder werken om af te koelen, en harder werken is meer energieverbruik
Altijd leuk als ik de koelkast even open heb en de kat ervoor gaat staan kijken alsof ze aan het uitkiezen is wat ze vandaag wil gaan eten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:01 schreef Ama het volgende:
Wat moet het leven toch teleurstellend zijn als huisdier als je meeloopt naar de koelkast en vervolgens krijg je toch niks.
Heb er vandaag 13500 gezetquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent gewoon in de tropische sauna gaan zitten zodat je geen stapjes hoeft te doen.
Erg herkenbaar en ik vraag me ook af of ze daarna echt zoiets denken als fuck it weer niks gekregen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Altijd leuk als ik de koelkast even open heb en de kat ervoor gaat staan kijken alsof ze aan het uitkiezen is wat ze vandaag wil gaan eten.
Gewoon stug volhouden. En als ik het beest toch een keer iets geeft, gaat ze de volgende dag rond dat tijdstip mauwen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Erg herkenbaar en ik vraag me ook af of ze daarna echt zoiets denken als fuck it weer niks gekregen.
Enige wat ze kan krijgen is met warm weer een koude liquid crack uh snack uit de koelkast.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon stug volhouden. En als ik het beest toch een keer iets geeft, gaat ze de volgende dag rond dat tijdstip mauwen.
hoe gaat het met je nieuwe baan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vakantie bijna voorbij. Dan begint het echte leven weer.
Moest dat dan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Nice! Ook even naar de wc's geweest?
Door naar de volgende ronde.quote:
Nog even lekker genieten dusquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog maar 40 jaar tot je pensioen. Is zo voorbij.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja dat snap ik. tien jaar ergens werken is erg langquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door naar de volgende ronde.
Heb nog steeds niet helemaal een gevoel bij de functie en hoe de dagen er dan uit zouden komen te zien. Werk nu 10+ jaar bij zelfde bedrijf; dus dan is iets "anders" meteen vreemd en nieuw.
Nee hoor, ik ben er in geweest omdat alles daar ook zo leuk is aangepast met die kleurtjesquote:
Dan heb je stevig doorgelopenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes op de loopband
ik heb het in 1.5 uur gedaan
Allemaal nieuwe mensen, ander koffie-apparaatquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Door naar de volgende ronde.
Heb nog steeds niet helemaal een gevoel bij de functie en hoe de dagen er dan uit zouden komen te zien. Werk nu 10+ jaar bij zelfde bedrijf; dus dan is iets "anders" meteen vreemd en nieuw.
ja hij staat ook op een hoge stand . zit nu op 7. volgens google is dat 7 km per uur maar weet niet of dat kloptquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb je stevig doorgelopenAls ik op goed tempo loop zit ik rond de 7000 per uur
Hoop dat ik er qua arbeidsvoorwaarden ook uit kan komen. Heb nu best wel wat perks bij mijn huidige werkgever.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. tien jaar ergens werken is erg lang
maar mooi dat je naar de volgende ronde bent
Misschien moet je echt dingen gaan doen ook...quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe mensen, ander koffie-apparaat
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet je echt dingen gaan doen ook...
Huuuuquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
National Geographic of Disney?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:18 schreef Ama het volgende:
Ik kan alleen nu niet meer vinden waar dat programma te zien is.Dacht even kijken of er een nieuw seizoen is.
Ieuw, dat lijkt op werkenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
die kun je ook snel opbouwen bij een nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ik er qua arbeidsvoorwaarden ook uit kan komen. Heb nu best wel wat perks bij mijn huidige werkgever.
Heb jij ook een kat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Altijd leuk als ik de koelkast even open heb en de kat ervoor gaat staan kijken alsof ze aan het uitkiezen is wat ze vandaag wil gaan eten.
Verder lopen naar de wcquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Allemaal nieuwe mensen, ander koffie-apparaat
Hoop dat er wat mogelijk gaat zijn. Ze moeten me al bovenin de salarisrange in gaan schalen wil ik er niet op achteruit gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die kun je ook snel opbouwen bij een nieuwe werkgever![]()
maar afscheid nemen van oude werkgever is altijd wel een dingetje als je het naar je zin hebt
Wil je meteen bij aanvang er al meer op vooruit gaan dan bij huidige baan? Als het verschil niet zo heel groot is zou ik daar persoonlijk niet te veel op letten. Maar dat ben ikquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat er wat mogelijk gaat zijn. Ze moeten me al bovenin de salarisrange in gaan schalen wil ik er niet op achteruit gaan.
En heb het nog steeds wel naar mijn zin waar ik werk; ookal is toekomstperspectief daar wat minder op dit moment.
Jumbo, B&J's.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer chagerijnig
manmanman
even kijken of ze ergens ijsjes in de aanbieding hebben
Achteruitgaan in salaris moet je idd nooit doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat er wat mogelijk gaat zijn. Ze moeten me al bovenin de salarisrange in gaan schalen wil ik er niet op achteruit gaan.
En heb het nog steeds wel naar mijn zin waar ik werk; ookal is toekomstperspectief daar wat minder op dit moment.
Toblerone, Daim en Oreo bij de Dirk voor 1,99quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer chagerijnig
manmanman
Ik moet waarschijnlijk mijn lease-auto inleveren. Dat verschil moet ik wel zien te overbruggen vind ik zelf.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wil je meteen bij aanvang er al meer op vooruit gaan dan bij huidige baan? Als het verschil niet zo heel groot is zou ik daar persoonlijk niet te veel op letten. Maar dat ben ik![]()
Als scheelt het bij jou denk ik dat je je nog vermaakt bij je huidige baan. De motivatie is niet zo zeer dat je wat anders zoekt oid?
Ik heb chocola ^^quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Nu weer chagerijnig
manmanman
quote:
waterijs graagquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toblerone, Daim en Oreo bij de Dirk voor 1,99
Ah ok, scheelt dat je dat voor jezelf helder hebtquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk mijn lease-auto inleveren. Dat verschil moet ik wel zien te overbruggen vind ik zelf.
ik ookquote:
Leaseauto is wel fijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet waarschijnlijk mijn lease-auto inleveren. Dat verschil moet ik wel zien te overbruggen vind ik zelf.
Kun je tenminste wel weer een echte auto kopenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ga ik wel missen. NSB-kaart zal ik niet zoveel gebruiken.quote:
Vind die van mij eigenlijk wel primaquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je tenminste wel weer een echte auto kopen
Wat voor een heb je er?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vind die van mij eigenlijk wel prima
Een Hyundai Kona. Zou die zelf niet zo snel nieuw kopen, maar is dikke prima. En kost me praktisch niets.quote:
Hmm, valt nog mee, gelukkig niet van die Lynk&Co of BYD zooiquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een Hyundai Kona. Zou die zelf niet zo snel nieuw kopen, maar is dikke prima. En kost me praktisch niets.
Nee, we mogen gelukkig wel zelf kiezen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, valt nog mee, gelukkig niet van die Lynk&Co of BYD zooi
Bovenop jouw kopquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
En ik moet er zo dwars doorheen.
Die bui zal wel spontaan uit elkaar vallen @:haags
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:50 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een haakwerkje met rammelkralen in de wasmachine zitten. De wasmachine klinkt als een kinderspeeltje
Juist niet, want ik kan geen terreurbui meemaken. Dat is een natuurwet.quote:
Oh die liggen bij mij op die zijklepjes bovenin. En die liggen daar eigenlijk altijd nog prima als het weer klaar isquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:53 schreef Nizno het volgende:
de 'dekseltjes' van de theezeefjes gaan trouwens in de bestekbak want anders gaan die op de bodem en heeft de onderste sproeiarm moeite met rondjes maken
En als de vaatwasser dan klaar is dat het bakje vol staat met waterquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:52 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
gezellig
ik geniet er ook zo van als ik een bakje ofzo in de vaatwasser heb zitten dat dan heen en weer gaat omdat het niet zwaar genoeg is
ja maar dat zijklepje heb ik weggehaald omdat ik daar liever de pan heb liggen en dan steeds met dat rakje zat. dus gewoon weggehaald en ligt in de laquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh die liggen bij mij op die zijklepjes bovenin. En die liggen daar eigenlijk altijd nog prima als het weer klaar is
Moets jij je plasje erover doen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:57 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het heeft wel geregend op het circuit.
Arme kampeerders.
ook gezellig iddquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als de vaatwasser dan klaar is dat het bakje vol staat met water
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, er valt een kat uit de lucht.
Heb je een verspakketje gehaald?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
ik ga eens even wat snijwerk doen voor de groene curry
yup, met puntpaprikaquote:
Sterkte en beterschapquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik mag weer naar huis.
Ik werd gebruikt als voorbeeld voor 2 jonge zusters die moesten leren in te tapen.
De pijnstillende prikken deden pijn, de tandjes.
mooi blauw is niet lelijk... straks op de prikplekjesquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd gebruikt als voorbeeld voor 2 jonge zusters die moesten leren in te tapen.
Die is best lekker jaquote:
Je weet dat ik nu al een jaar 25GB heb?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O ja, die databundel moet op @:Peterselieman
Dat is er zo door heenquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat ik nu al een jaar 25GB heb?
En nu rust houden?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij was de stageopdracht van deze weekquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik roep de hulptroepen van @Nizno @TheStigsDutchCousin en @Peterselieman in.quote:
Prater is 's avonds ook open toch?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog in het reuzenrad![]()
Had helemaal geen tijd om in een park te chillen. Maar nu is er ook geen tijd meer om nog daarheen te gaan.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog in het reuzenrad![]()
Had helemaal geen tijd om in een park te chillen. Maar nu is er ook geen tijd meer om nog daarheen te gaan.
Ik ga na het eten richting Graz. Dat is ook nog zo'n 2,5 uur reistijd.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prater is 's avonds ook open toch?
je wordt niet druk van suikerquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:07 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan hyper worden van de kleurstoffen en de suiker!![]()
![]()
Nee door Scooterquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je wordt hyper door het idee van hyper worden door suiker!![]()
Ik word daar juist agressief van en dat is ook niet de bedoeling...quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee door Scooter
Bekijk deze YouTube-video
Oh dat is wel wat overdreven allemaal dan jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga na het eten richting Graz. Dat is ook nog zo'n 2,5 uur reistijd.
Heb je gesport?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb mega veel spierpijn en het is echt genieten
Ik moest googlen..quote:
Goed bezig.quote:
Wat is er met je oren?quote:
Zomer in Zaandamquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen..
Maar ik ken niet heel veel mama appelsapjes. tbh![]()
Wes - Alane zeker?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zomer in Zaandam
Mimi 'tis zomer
Ik ga met Sander naar Mimi toe
quote:
Pfffquote:Op donderdag 26 juni 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon hoor
quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:38 schreef essnhills het volgende:
En je hebt natuurlijk ook nog
Theezakje
Theezakje
Sappig van buiten en harig van binnen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er is deze week op het werl een nieuwe leidinggevende/productieassistent begonnen. Blijkbaar een Zwitserse die in Belgie woont. Een soort omgekeerde @:kwiwi dus oid...
Verkeerde account @Kaneelstokjequote:
Heb je zoveel gelopen?quote:
Ik heb in een week een pak perenijsjes opgegeten.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik las dat die van de appie goed zijn, dat gaan we testen
quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sappig van buiten en harig van binnen?
Gisteren dansen opgepaktquote:
ik ben trots op jou!!! Volgende keer binnen 5 dagen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb in een week een pak perenijsjes opgegeten.
mooi die zet ik ook op mijn ijslijstquote:Op donderdag 26 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
De raketjes van de appie zijn goedgekeurddat is fijn zeg
kan ik doe toevoegen aan mn ijsjes-lijstje. De meeste b-merk raketjes vind ik tegenvallen, smaakt naar slappe bevroren limonade
Paaldansen of andere dans? Succes met het vervolg en het vasthouden. Binnenkort een compleet andere Krek?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gisteren dansen opgepakthardlopen al een tijdje maar dit zijn toch andere spieren zo te voelen
ik ben onderweg naar structuur aanbrengen in mn leven en een gezonder leven want daar ga ik eigenlijk het beste op
quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben trots op jou!!! Volgende keer binnen 5 dagen?
Straks is ze ineens 1,80m.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paaldansen of andere dans? Succes met het vervolg en het vasthouden. Binnenkort een compleet andere Krek?
30 cm langer dan ze nu is?quote:
Weet je al meer over je nichtje?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou daar ben ik weer. Het kostte best wat moeite maar okee. Rondje gelopen.
de paal bleek een marteltuig waarmee ze mensen vierendelenquote:
Welk geluid maakt ze als ze wordt gevierendeeld? *crack*quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
de paal bleek een marteltuig waarmee ze mensen vierendelen
Nee. Maar geen bericht is goed bericht denk ik dan maar.quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je al meer over je nichtje?
Waar jij naartoe moet bedoel je?quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
Wajow, ik hoor net van de serveerster dat het echt extreem pleurisweer is een stukje zuidelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |