SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Voor ons positief.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik erin moet wandelen negatief.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, 2688 gram bruin goud
Zoveel mint chocoladequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrie is nu onderwegquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk valt het meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
se trein....quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk valt het meeHoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe lang doe je ermee?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
sterktequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.
Bruin goud klinkt wel nasty.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte Kaneelquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.
Daar maak je geen grapjes overquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor ons positief.
Grapje
Nee ik ging nasi worden hadden ae besloten tochquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
se trein....
ja je begint steeds Duitser te worden
Is dat allesquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog op de loopband gaan. Ben erg mooi maar wel sushi gegeten
Maand of drie minstens wel denk ik. Misschien wel de rest van het jaarquote:
Ja. Als de Russen komen verwacht ik niet dat ze lang blijvenquote:
Brrr, sterkte ermee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hoe bevalt Wenen in je uppie? Maak je wat contacten met mensen of ben je daar niet naar op zoek?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik eindelijk lekker. Het ding van terrasjes is dat ze overal zijn tot je ernaar zoekt
Hierna rechtstreeks naar het Hundertwasserhaus, en dan maar eens een goede schnitzel opzoeken.
Een autogyro!quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dit gekke ding!![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk met scheve ogen naar het aanbodquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je houdt je ogen open voor de nieuwe collectie?
jaquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een autogyro!
Die zie je niet vaak.
De grote wieken draaien zonder motor gewoon mee in de wind, gewoon als zo'n feestelijk waaiermolentje. De kleine propellor duwt hem vooruit.
met vlees er in?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
37 graden is echt te warm. Ik voel me buiten een afbakbroodje
Je gaat wel als een speerquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Nu zit ik eindelijk lekker. Het ding van terrasjes is dat ze overal zijn tot je ernaar zoekt
Hierna rechtstreeks naar het Hundertwasserhaus, en dan maar eens een goede schnitzel opzoeken.
quote:
quote:
Neem je er ook een stukje taart bij?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ga hier niet hardop zetten hoeveel kilo chocolade ik heb liggen want anders heb ik over een uur CL hier aan de deur staanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Als de Russen komen verwacht ik niet dat ze lang blijven
Afbakbudaquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
37 graden is echt te warm. Ik voel me buiten een afbakbroodje
Ook Lindt?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ga hier niet hardop zetten hoeveel kilo chocolade ik heb liggen want anders heb ik over een uur CL hier aan de deur staan
ze denken dat je wel eens soortgenoten wilt zienquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Waarom krijg ik ineens allemaal reclames te zien overal met een of andere zwaar autistische Kees op Videoland
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Foto zegt gebroken. Jammer de bammer.
Nu even een uur wachten bij de SPOED eisende hulp. Druk dagje hier.
Ze zien dat je een Fok account hebt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Waarom krijg ik ineens allemaal reclames te zien overal met een of andere zwaar autistische Kees op Videoland
Omdat er waarschijnlijk trackers in je cookies zitten die zeggen dat je actief bent op FOK!quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Hier in Wenen was het plan gewoon lekker mijn eigen gang gaan en de stad verkennen. Ik hoop in het hostel en op het circuit wat meer aanspraak te hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe bevalt Wenen in je uppie? Maak je wat contacten met mensen of ben je daar niet naar op zoek?
Ze lopen die man echt smerig te exploiteren inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Haags het volgende:
Vrees dat je nog vlot aan de beurt bent als je wachttijd een uur is.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sterkte ermee maat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat die er maar gewoon af moet danquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
meteen korte metten mee maken inderdaadquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo die domme haasjes zijn alvast op. Over van de paassemus.
Have funquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier in Wenen was het plan gewoon lekker mijn eigen gang gaan en de stad verkennen. Ik hoop in het hostel en op het circuit wat meer aanspraak te hebben
Oef. Ik zit het net terug te lezen en voel m'n tenen krommen bij het idee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een kleine teen gaan ze toch niet in het gips gieten zegquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die er maar gewoon af moet dan
En SEH kun je gerust de halve dag zitten als er geen direct medische noodzaak is. Ja voor jou is het kut, maar of ze die teen nu of over een uurtje in het gips gieten zal weinig uitmaken. Iemand met een schedelbasisfractuur wordt gelijk doorgereden
Jupquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En SEH kun je gerust de halve dag zitten als er geen direct medische noodzaak is. Ja voor jou is het kut, maar of ze die teen nu of over een uurtje in het gips gieten zal weinig uitmaken. Iemand met een schedelbasisfractuur wordt gelijk doorgereden
Ja, echt fantastisch, zo'n dagje SEH.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waardeloos johquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze je voet in een blok gaan gieten wordt het rap tijd om bij jezelf te rade te gaan of je nog openstaande rekeningen had bij de maffia.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een kleine teen gaan ze toch niet in het gips gieten zeg
...maar gips mag toch niet nat worden?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze je voet in een blok gaan gieten wordt het rap tijd om bij jezelf te rade te gaan of je nog openstaande rekeningen had bij de maffia.
Misschien zijn ze attent genoeg om er nog even een plastic zak omheen te doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
...maar gips mag toch niet nat worden?
Je moest zijn haren wassen omdat zijn teen in het gips zat?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu te denken hoe we dat met kerel hadden opgelost. Ik kan me niet herinneren dat ik bijvoorbeeld z'n haar voor 'm gewassen heb, maar het was denk ik ook maar heel kort gips.
Gewoon kaalscheren, opgelost.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nu te denken hoe we dat met kerel hadden opgelost. Ik kan me niet herinneren dat ik bijvoorbeeld z'n haar voor 'm gewassen heb, maar het was denk ik ook maar heel kort gips.
Nee, het was bij kerel z'n arm. De herinnering kwam omhoog bij het wachten op de SEH-verhaal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moest zijn haren wassen omdat zijn teen in het gips zat?
Klinkt chill! En vermaak je jezelf?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier in Wenen was het plan gewoon lekker mijn eigen gang gaan en de stad verkennen. Ik hoop in het hostel en op het circuit wat meer aanspraak te hebben
Zekerquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt chill! En vermaak je jezelf?
Laat even weten hoe het gaat met die aanspraak
Duurt niet lang, maar toch gaan de verbrijzelde schedels voor.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon zo'n kant en klaar spalkje eromheen.
hoe warm?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker
Het is tyfuswarm, dat is het enige minpuntje.
quote:Je kunt zelf je pijnlijke teen spalken. Je maakt dan je pijnlijke teen vast aan de teen ernaast. Hierdoor heb je minder pijn en kun je beter op je voet lopen.
Welke tenen mag je spalken?
Als je 1 van je 4 kleine tenen hebt gestoten, dan mag je ze spalken.
Heb je je grote teen gestoten en doet die veel pijn? Bel dan altijd de huisarts of de huisartsen-spoedpost.
Hoe spalk je je teen?
Je spalkt je teen zo:
Koop zelfklevend verband bij de drogist of apotheek. Dit heet ook wel fixatie-windsel. Koop ook kleine gaasjes of watten.
Maak je tenen schoon en droog.
Doe een dubbelgevouwen gaasje of watten tussen je pijnlijke teen en de langere teen ernaast.
Doe daarna het verband om beide tenen heen, zodat je tenen aan elkaar zitten.
Zorg dat het verband niet te strak zit. De top van je teen moet een normale kleur blijven. Krijgt je teen minder kleur? Of wordt die koud? Doe het verband dan losser.
Je kunt het verband 2 weken laten zitten. Doe er een nieuw verband om als het nat of vies is geworden.
Zit het verband niet lekker? Krijg je bijvoorbeeld juist meer pijn? Haal het verband er dan af.
dit gaat over een beetje auw aan een teen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.thuisarts.nl/(...)%20je%20voet%20lopen.
[..]
Wasknijper ontmantelen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
Even snel een paar raketjes eten om van de stokjes spalkjes te maken voor je teen.
Maar da's "slechts" bij een pijnlijke teen. Kan me voorstellen dat ze bij gebroken liever dat spalkje door een pro laten doen ivm scheef genezen voorkomen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.thuisarts.nl/(...)%20je%20voet%20lopen.
[..]
misschien als het personeelstekort te groot gaat worden dat het nog van pas komtquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's "slechts" bij een pijnlijke teen. Kan me voorstellen dat ze bij gebroken liever dat spalkje door een pro laten doen ivm scheef genezen voorkomen.
Ken heel die vent niet. Maar wordt er laatste dagen mee dood gegooid. Pleurt op.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ze lopen die man echt smerig te exploiteren inderdaadal jaren.
Volgens mij vindt die het trouwens zelf wel heerlijk.
Dat kanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar da's "slechts" bij een pijnlijke teen. Kan me voorstellen dat ze bij gebroken liever dat spalkje door een pro laten doen ivm scheef genezen voorkomen.
Twee weken lang kunnen bricksplitten met je teen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wasknijper ontmantelen.
Twee brick splitters
van alles mogelijk
Gewoon klein beginnen, de volgende stap is een verbrijzeld dijbeen spalken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien als het personeelstekort te groot gaat worden dat het nog van pas komt
Ik een keertje toen de buikwond opeens weer begon te lekken, maar was niet ernstig genoeg dat ik daar een paar uur heb gelegen met af en toe wat algemene onderzoekjes tussendoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
Ik ben 1x op de spoed geweest, na een spontane ontmoeting tussen mijn hoofd en de stoeprand.
Hele wachtkamer vol met, sommige zaten er al uren. Ik was met een paar minuten aan de beurt.
Over het algemeen is dat geen goed teken
Gepiekt op 35 graden. Nu de zon weg is is het afgekoeld naar 34 graden.quote:
Dat niet sowieso al kunnen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Twee weken lang kunnen bricksplitten met je teen.
Ik kan niet anders dan hiermee akkoord gaanquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ken heel die vent niet. Maar wordt er laatste dagen mee dood gegooid. Pleurt op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |