Bohquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Speciaal voor @:nattekat
Bekijk deze YouTube-video
Denk je dat ik vrijwillig naar een sprintweekend was gegaan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik dacht dat het sprint was dit weekend
Hopelijk is het niet iets ernstigs waardoor GP er niet isquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max Verstappen moet het in Oostenrijk voor de eerste keer stellen zonder trouwe rechterhand Gianpiero Lambiase
Dat wordt dus helemaal niks dit weekend
Volgende race is die er weer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hopelijk is het niet iets ernstigs waardoor GP er niet is
lekker stemming maken. het is niet eens de eerste keer dat GP Max niet begeleid. Paul Monaghan sprong twee keer in voor hem in het eerste RBR jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max Verstappen moet het in Oostenrijk voor de eerste keer stellen zonder trouwe rechterhand Gianpiero Lambiase
Dat wordt dus helemaal niks dit weekend
@3rr0r premium nemen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 06:50 schreef Pino112 het volgende:
In de OP staat de televisiegids van 13 juno
We gaan hem spotten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Onze Live Reporter @:Nattekat heeft zijn plek gevonden op het circuit.
Hm, toch misschien de tv aanzettenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
the greatest oat zet als eerste de snelste tijd neer
geweldig!
Max is al op de baan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
the greatest oat zet als eerste de snelste tijd neer
geweldig!
Skattiequote:
Duim omhoogquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
Max is al lekker aan het zwaaien naar een williams
Ah, ik volg dat niet.quote:
Hopelijk vinden ze snel wat.quote:
op zoek naar GPquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat hij daar naar rechts moet?
Hij vliegt er niet voor niks af..quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zat wel wat teveel aan de buitenkant
Russell wel sneller nog steeds op de hard.quote:
Op hard nog wel.quote:
het is FP1quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Russell wel sneller nog steeds op de hard.
Weet ikquote:
haal die p weg en je krijgt f1quote:
Spot de kat!quote:
Mwah, je wil er toch goed bij zitten dunkt me.quote:
dat wil ferrari nog niet echt lukken dit jaarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, je wil er toch goed bij zitten dunkt me.
Heel veel geluk...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Alonso had geluk, en dan die droge reactie
Netjes wel.quote:
Ok, bedankt voor de mededelingquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Volgens een ledpaneel die ik kan zien regent het.
Gruwelijk natquote:
quote:
Ik zei toch dat ik alles in de gaten houquote:
Weet ik tochquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik alles in de gaten hou
Niet straks?quote:
Ohwquote:
quote:
Toppertjequote:
Snotverquote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:39 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Toppertje![]()
Een goed begin is het halve werk,.... well begun is half dunne
Een beetje.quote:
Ik zie je zitten ja.quote:
Hoi jijquote:
En ik bedroefdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kwam heel even mee kijken
Anders wordt @:ESF1gamer boos
Skattiequote:
Beetje buurten.quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Wel grappig dat je nu op de tribune al kan merken dat ze meer op de limiet zitten
Regen in de helm straks.quote:
Je bent nu plattekat?quote:
quote:
Ik zie alleen een sfeer shot met een wie is het snelste teamquote:
Echt hequote:
Op welke bocht(en) heb je uitzicht?quote:
Betere AI doen dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ai, dat gaat écht niet goed bij Lawson
Ergens wel medelijden met hem.quote:
Salaris maakt veel goed toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens wel medelijden met hem.
Mja, maar ergens gewoon sneu dat het zo slecht gaat.quote:
Lol, het is 1 grote act joh, zit een heel PRcircus achter.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snap ik ook welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lol, het is 1 grote act joh, zit een heel PRcircus achter.
Dit zag toch iedereen aankomen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GP en Marko mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:32 schreef Evenstar het volgende:
Teken maar gewoon bij Toto Max, dit gaat niks wordenVolgend jaar al helemaal niet.
Hoi jijquote:
Marko mag wel wegblijven, GP wel mee jaquote:
Mja, die wil het beste natuurlijk, en is ook niet gek. Maar Max is heel loyaal naar Marko toe, dus... lastigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Marko mag wel wegblijven, GP wel mee jaDenk dat Toto en Marko echt mega zouden clashen. Marko is geen Lauda qua rust and politieke uitspraken.
Ik heb Sky op, wat werd er gezegd?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Evenstar het volgende:
Hoor ze bij F1TV lullen dan over vorige GP
Want?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:45 schreef Evenstar het volgende:
Hoor ze bij F1TV lullen dan over vorige GP
Over dat ze willen dat teams maar X aantal kansen op reviews krijgen en ze vinden dat Russell niks fout deed, en als die al iets fout deed dat het allemaal niet had uitgemaakt en geen invloed had op de race (wat in principe klopt natuurlijk).quote:
Lijkt mij ook. Stroll in strijd om het podium!quote:
Max zit er redelijk bij. Ben benieuwd. Maar McLaren heeft het goed voor elkaar, nog steeds.quote:
De tering zegquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over dat ze willen dat teams maar X aantal kansen op reviews krijgen en ze vinden dat Russell niks fout deed, en als die al iets fout deed dat het allemaal niet had uitgemaakt en geen invloed had op de race (wat in principe klopt natuurlijk).
Opeens willen ze wel dat er gekeken wordt of een overtreding ergens invloed op heeft en is het niet meer "regels zijn regels" waar ze tot nu toe altijd voor gingenZe willen ook niet meer dat er straffen worden uitgedeeld na een Q of race .... dom gelul om Russel in bescherming te nemen.
The stewards had already so much to do ....quote:
Geen straffen na een race of Q lijkt mij wel goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Over dat ze willen dat teams maar X aantal kansen op reviews krijgen en ze vinden dat Russell niks fout deed, en als die al iets fout deed dat het allemaal niet had uitgemaakt en geen invloed had op de race (wat in principe klopt natuurlijk).
Breaktest geven? Mag gewoon, want auto achter je lette gelukkig op. Afstand tot SC negeren? Mag gewoon, want dat gebeurt wel vaker ... etc.
Opeens willen ze wel dat er gekeken wordt of een overtreding ergens invloed op heeft en is het niet meer "regels zijn regels" waar ze tot nu toe altijd voor gingenZe willen ook niet meer dat er straffen worden uitgedeeld na een Q of race .... dom gelul om Russel in bescherming te nemen.
Jolyon heeft ze niet meer allemaal op een rijtje.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Breaktest geven? Mag gewoon, want auto achter je lette gelukkig op. Afstand tot SC negeren? Mag gewoon, want dat gebeurt wel vaker ... etc.
Enorm. Beschamend eigelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
The stewards had already so much to do ....
Daarna kwam het nog ter sprake dat de X aantal reviews ook niet zou werken, want Red Bull had twee teams
Zit diep, heel diep.
Dat lijkt erop.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jolyon heeft ze niet meer allemaal op een rijtje.
Vorige maand stond in formule 1 een artikel dat F1TV een te hoog Brits gehalte heeft. Dat lijkt me dan te kloppen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
The stewards had already so much to do ....
Daarna kwam het nog ter sprake dat de X aantal reviews ook niet zou werken, want Red Bull had twee teams
Zit diep, heel diep.
Weet je van Sky zou ik het dan nog begrijpen, want die mogen van mij best partijdig zijn, net als dat Ziggo partijdig was (heb Viaplay nooit gekeken, maar zal wel niet anders zijn). Dat snap ik gewoon, want je kijkers zijn Brits/Nederlands en daar richt je je dan ook op.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Enorm. Beschamend eigelijk.
[..]
Dat lijkt erop.
Dat bedoel ik, beschamend. Vooral als het neutraal moet zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet je van Sky zou ik het dan nog begrijpen, want die mogen van mij best partijdig zijn, net als dat Ziggo partijdig was (heb Viaplay nooit gekeken, maar zal wel niet anders zijn). Dat snap ik gewoon, want je kijkers zijn Brits/Nederlands en daar richt je je dan ook op.
Ik vind wel dat een internationale feed wat neutraler mag zijn. Het druipt er gewoon van af.
Het is pas vrijdagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:55 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk VER, als het op de Red Bull Ring al niet lukt
Het is uiteindelijk maar een commentaar feed, eigen meningen. En ze hebben geen macht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet je van Sky zou ik het dan nog begrijpen, want die mogen van mij best partijdig zijn, net als dat Ziggo partijdig was (heb Viaplay nooit gekeken, maar zal wel niet anders zijn). Dat snap ik gewoon, want je kijkers zijn Brits/Nederlands en daar richt je je dan ook op.
Ik vind wel dat een internationale feed wat neutraler mag zijn. Het druipt er gewoon van af.
FTFYquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:55 schreef DeeBee het volgende:
Einde tijdperk RBR, als het op de Red Bull Ring al niet lukt
Nooit van de macht van het woord gehoord?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk maar een commentaar feed, eigen meningen. En ze hebben geen macht.
Nee. Wel vd penquote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nooit van de macht van het woord gehoord?
Nee, wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 17:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nooit van de macht van het woord gehoord?
Tot morgenquote:
Dat degene die op tv of in een krant het woord heeft invloed heeft op degene die het hoort of leest.quote:
Blijft lang stilquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
Is @:Nattekat al door zijn databundel heen?
Dat klopt. Daar moet de maker zich bewust van zijn, evenals de kijker/lezer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat degene die op tv of in een krant het woord heeft invloed heeft op degene die het hoort of leest.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
Not yetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:57 schreef Peterselieman het volgende:
Jij niet voor de F3 zag ikquote:
Is het druk?quote:
Ik zit nog niet op te lettenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Glitch? Zag een track hazard-melding
Hij is daarna nog teruggekomen als race engineer van Albon las ik hier: https://www.nu.nl/formule(...)gineer-lambiase.htmlquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
Man man man. Viaplee
Waarom rennie niet als engineer bij perez zat
Die mensen roeptoeteren ook maar wat
Rennie heeft aangevraagd na ricciardo in de fabriek te mogen werken
Kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is daarna nog teruggekomen als race engineer van Albon las ik hier: https://www.nu.nl/formule(...)gineer-lambiase.html
Leuk. Tribune?quote:
Mooi dat jij wat kennis hebt om ze aan te vullen!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:38 schreef greysbones het volgende:
Man man man. Viaplee
Waarom rennie niet als engineer bij perez zat
Die mensen roeptoeteren ook maar wat
Rennie heeft aangevraagd na ricciardo in de fabriek te mogen werken
Have fun !quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:46 schreef Perox het volgende:
[..]
Red Bull Grandstand, eerste lange stuk na bocht 1
Uhuquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig. Al ben ik dat altijd.
Goed bezig..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aanwezig. Al ben ik dat altijd.
Skattiequote:
Even jullie in het gareel houden.quote:
Onmogelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Skattie
[..]
Even jullie in het gareel houden.
quote:
Hij ging wel lekker op de harde band.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:57 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen op hards in het begin van deze training, dus zal in de race de medium wel de voorkeur hebben.
Zet je bril eens opquote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
pia harder op hards dan ver op softs
Eentje laten dan.quote:
Als dat de voorkeursband was had hij die wel bewaard voor de race.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij ging wel lekker op de harde band.
Heeft hij gisteren longruns gemaakt op de medium?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat de voorkeursband was had hij die wel bewaard voor de race.
True. Wellicht biedt dit kansen als de medium goed overeind blijft.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat de voorkeursband was had hij die wel bewaard voor de race.
Gaat hard.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:01 schreef DKUp het volgende:
Verstappen blijft rijden op de harde banden.
Kerolquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:01 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
tsu sneller op medium dan ver op soft
uhm,.....quote:
Niet reageren.quote:
Mijn garp wat doe jequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:02 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
uhm,.....
Wat is de goede spelling: grind of grint?
Beide vormen zijn correct; grind lijkt iets gebruikelijker te zijn.
dashboard neemt mij in de malingquote:
Je weet wie het zeggenquote:
Grote kansquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kent @:Zazoe Grindr niet
Te laat ingeschakeldquote:
ga maar lekker op bedje met een paracetamolletjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te laat ingeschakeld![]()
En ik heb hoofdpijn.
Zit me ook al een poos te irriterenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Te laat ingeschakeld![]()
En ik heb hoofdpijn.
Straks paracetamolletje nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga maar lekker op bedje met een paracetamolletje
En rustquote:
Er begint iets te dagen hierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien kent @:Zazoe Grindr niet
quote:
even een test wat hij niet moet doen bij de kwaliquote:
Alleen op soft, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft hij gisteren longruns gemaakt op de medium?
Grindhappen!quote:
Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |