Maar het AlUla deel is toch onzeker?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:43 schreef H.Vviv het volgende:
Jayco/Greenedge heeft in principe de zekerheid tot aan de volgende WT-cycles. Dus drie jaar.
[..]
Ja, AlUla loopt af.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar het AlUla deel is toch onzeker?
Een nieuwe dimensie aan het begrip omhoogvallen.quote:
Dat kan haast niet. Ze waren in de breedte rampzalig en ze waren tactisch helemaal rampzalig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is mijn 9/11.
Al wordt het natuurlijk wel vermakelijk om die ploeg volgend jaar nog slechter te zien presteren.
En jij denkt dat tactisch meesterbrein Sven2 hier verandering in gaat brengen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan haast niet. Ze waren in de breedte rampzalig en ze waren tactisch helemaal rampzalig.
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En jij denkt dat tactisch meesterbrein Sven2 hier verandering in gaat brengen?
Wesley Kreder keert terug?quote:
Alex Kirsch?quote:
Brian Bulgac!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:42 schreef Steven184 het volgende:
Moreno Hofland? Wouter Wippert? Wim Stroetinga? Bas van der Kooij? Joost van Leijen? Kenny van Hummel?
quote:
Inmiddels ook wel de betere Kopecky. Ook de eerste en enige van Novo Nordisk die een transfer omhoog heeft gemaaktquote:
Hoe bekijk je die berichten van hem?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:36 schreef Steven184 het volgende:
@:rellende_rotscholier
Volgens Benson lijkt Bini bij de fusieploeg te blijvem
In datzelfde stuk staat dat Bini 2.8m per jaar wil verdienen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:36 schreef Steven184 het volgende:
Aderlating voor Novo Nordisk. De enige van die ploeg die uitslagen reed.quote:Op woensdag 30 juli 2025 06:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Inmiddels ook wel de betere Kopecky. Ook de eerste en enige van Novo Nordisk die een transfer omhoog heeft gemaakt
Bini was rampzalig slecht dit jaar. Vorig jaar dacht ik al dat ie ver over zijn top was, maar toen won ie ineens 3 etappes. Maar nu geloof ik echt geen bijzondere uitslagen meer. Hoe jammer het ook is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
In datzelfde stuk staat dat Bini 2.8m per jaar wil verdienen.
Ze missen een type Alexander Serebryakov.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aderlating voor Novo Nordisk. De enige van die ploeg die uitslagen reed.
Op link klikken?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe bekijk je die berichten van hem?
Koopjequote:Op woensdag 30 juli 2025 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
GDP van Eritrea gelijk verdubbeldquote:Op woensdag 30 juli 2025 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lotto heeft toch best een aardige trein? Misschien kunnen ze gewoon met De Lie en Girmay naar de Tourquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
GDP van Eritrea gelijk verdubbeld
Dat is wel een flink bedrag, al won hij vorig jaar nog wel meerdere Tour-etappes en groen. Zoals RR altijd zegt, ben vooral benieuwd wat hij met een goede trein / ploeg zou kunnen, maar dan gaat hij straks bij die fusieploegtroep blijven...
Ik zie dit niet gebeuren. Mocht het wel zo zijn dan zal De Lie juist vertrekken, die twee samen lijkt me een onmogelijke combinatie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:36 schreef Steven184 het volgende:
Komt het er niet simpelweg op neer dat Intermarche op het punt van omvallen staat en de rekeningen niet meer kan betalen, en dat ze deze 'fusie' dan maar als de beste(lees: minst slechte) uitkomst zien?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie dit niet gebeuren. Mocht het wel zo zijn dan zal De Lie juist vertrekken, die twee samen lijkt me een onmogelijke combinatie.
Maar de fusie lijkt me überhaupt nog steeds een enorm vreemd verhaal. Je zit aan beide kanten met 20 renners die al een contract hebben, maar alle contracten van Intermarche vervallen als Lotto de leidende partij wordt in de fusie. Dan zou je dus de 20 renners van Lotto hebben, aangevuld met een stuk of 10 van Intermarche? We weten dat beide ploegen op zoek zijn naar geld, maar waarom zou je als Intermarche zoiets doen? Je hele structuur die al jarenlang bestaat opblazen voor niets, eigenlijk. Je eigen opleidingsploeg vol talenten die verdwijnt, een groot deel van het personeel komt op straat te staan en een deel van de renners komt ook nooit meer aan een contract. Dit terwijl een Lorenz Van de Wynkele nog gewoon vastligt bij Lotto...
Ik weet gewoon echt niet hoe ze dit voor zich zien. In plaats van een fusie voelt het eerder alsof de ploeg Intermarche simpelweg verdwijnt, de sponsor naar de Lotto gaat en er in het kielzog van de sponsor toevallig een aantal coureurs mee zullen gaan. Oke, dat hebben we vaker gezien bij fusies in het wielrennen, maar je hoopt toch dat het nog een beetje 50/50 is en ik weet niet hoe je dat hier voor elkaar gaat krijgen. Moet je een paar lopende contracten bij Lotto gaan verscheuren, maar dat is ook weer zoiets.
Lijkt me een zwakke poging het Nlse contingent binnen Visma nog een beetje op peil te houden. Maar Kruijswijk heeft vrij weinig meer te bieden.quote:
Ik weet niet of de situatie zo dramatisch was. Tot de eerste rustdag in de Tour was men nog aan het praten met potentiële sponsoren, tot er ineens een belletje van de Lotto kwam. Ik zie het eerder als opportunisme.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Komt het er niet simpelweg op neer dat Intermarche op het punt van omvallen staat en de rekeningen niet meer kan betalen, en dat ze deze 'fusie' dan maar als de beste(lees: minst slechte) uitkomst zien?
Zou me niet verbazen als blijkt dat de keuze gaat tussen dit of gewoon helemaal verdwijnen.
Moet ik dit lezen als Carlos Rodriguez die eigenlijk al een contract had bij Movistar en Ineos die dat contract heeft afkocht voor vier miljoen. Voordat hij überhaupt één wedstrijd had gereden?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ondertussen schijnt Ineos liefst vier (!) miljoen betaald te hebben aan Movistar om Carlos Rodriguez te behouden.
Maar dan heb je ook wat.
Ja. Algemeen bekend ook.quote:Op woensdag 30 juli 2025 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Moet ik dit lezen als Carlos Rodriguez die eigenlijk al een contract had bij Movistar en Ineos die dat heeft afkocht voordat hij uberhaupt één wedstrijd had gereden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |