Met welk doel?quote:
Ik denk wel dat als Rusland wil ze het kunnen veroveren. Maar dan? Het bezit biedt ze geen enkel voordeel en ze hebben oorlog met de NAVO.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:20 schreef sp3c het volgende:
Letland waar over gesproken wordt heeft 7.800 beroepsmilitairen, een 10.000 man sterke nationale garde (geen idee wat het is), 38.000 reservisten en 4.000 man NATO efp onder leiding van Canada
Als jij denkt Rusland daar eenvoudig met 'kanonnenvlees en wat drones' doorheen knabbelt dan bem je niet goed bij je hoofd
Maakt alleen maar dat de Navo meer geld aan defensie uit gaat geven.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De schijn op houden. Zoals ze in de sovjettijd ook deden.
[ afbeelding ]
Niet 0, maar ik denk dat als ze wat proberen ze niet ver komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Maakt alleen maar dat de Navo meer geld aan defensie uit gaat geven.
Jij denkt dus dat Rusland 0 bedreiging is voor de Navo?
Beter proberen ze het helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet 0, maar ik denk dat als ze wat proberen ze niet ver komen.
Ik zie het ook niet hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als Rusland wil ze het kunnen veroveren. Maar dan? Het bezit biedt ze geen enkel voordeel en ze hebben oorlog met de NAVO.
Wij denken dat Rusland een bedreiging is voor de NAVO, wat m.i. gewoon niet zo is; en Rusland denkt dat de NAVO een bedreiging voor haar is, wat m.i. ook niet zo is. Rusland is oprecht bang dat de NAVO zal aanvallen, zie Joegoslavië, Libië, etc. en wij zijn bang dat een Rusland een Baltische Staat invalt. Allebei acht ik dat niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als Rusland wil ze het kunnen veroveren. Maar dan? Het bezit biedt ze geen enkel voordeel en ze hebben oorlog met de NAVO.
Nee. Het zou wel het best denkbare nieuws zijn voor Oekraine. Dan staan ze er niet meer alleen voor, maar krijgen ze Amerikaanse, Engelse, Duitse, Franse, Noorse, Zweedse, FInse, Turkse, etc etc etc etc aan hun zijde.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
bedreiging is voor de NAVO, wat m.i. gewoon niet zo is; en Rusland denkt dat de NAVO een bedreiging voor haar is, wat m.i. ook niet zo is. Rusland is oprecht ba
Je hoort zo vaak dat Poetin dat denkt, of dat een irrationele angst is doet er niet toe, ze gedragen zich er wel naar. Ze halen constant Joegoslavië en Libië aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:17 schreef sp3c het volgende:
Rusland is echt niet bang dat de NAVOze aan gaat vallen, hoe kom je erop
Niemand gelooft datquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Je hoort zo vaak dat Poetin dat denkt, of dat een irrationele angst is doet er niet toe, ze gedragen zich er wel naar. Ze halen constant Joegoslavië en Libië aan.
Wij lachen er voornamelijk om. Wat ook niets helpt trouwens.
Ik geloof net zo goed niet dat Rusland dat wel bij de Baltische Staten zou doen. Voor mij net zoiets.quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik geloof net zo goed niet dat Rusland dat wel bij de Baltische Staten zou doen. Voor mij net zoiets.
Het laat de hele wereld zien dat de Navo een wassen neus is. De VS gaan niet helpen en Europa is na een paar dagen uitgeschoten met hun magere munitievoorraad en lage bereidheid te vechten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom zal de navo juist altijd reageren. Omdat ze anders effectief niet meer bestaatquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het laat de hele wereld zien dat de Navo een wassen neus is. De VS gaan niet helpen en Europa is na een paar dagen uitgeschoten met hun magere munitievoorraad en lage bereidheid te vechten.
Het zorgt ervoor dat Europa de VS ook niet gaan helpen tegen China. En het laat zien wie er militair de baas is in Europa.
Precies wat Rusland wil bewijzen. Poetin zal wel een dealtje met Trump hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom zal de navo juist altijd reageren. Omdat ze anders effectief niet meer bestaat
Te vergezocht voor mij. Het risico voor Rusland is enorm, existentieel. Het voordeel heel beperkt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Precies wat Rusland wil bewijzen. Poetin zal wel een dealtje met Trump hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
bnwquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:12 schreef Perrin het volgende:
(omdat Trump een dealtje heeft met Poetin)
Omdat Poetin anders een nukeje dropt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:23 schreef sp3c het volgende:
besides
waarom zou Europa in godsnaam kiezen voor strategische terughoudendheid kiezen als hun troepen kapot worden geschoten in de Baltics
makes no sense
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |