Haha helemaal met je eens. Stamppot andijvie eten wij hier ook gewoon als het 30 graden is. Lekker toch! 😉😊quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind bieten stamp net als andijvie stamp echt zomer kost 😂🤣
Bieten oogst is nu ook begonnen 😍 heerlijk jonge biet
Dit kan toch gewoon niet waar zijn? Als je kind niet kan slapen omdat je huis verkoopklaar wordt gemaakt dan ga je toch met hem wandelen zodat hij dat wel kan? Of zorg ervoor dat je bij familie of vrienden bent, waar hij wel gewoon zijn rust kan pakken. En hij huilde zogenaamd nooit…quote:Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke heeft duidelijk niet ons geweldige advies gelezen, was dan met het kind de deur uit gegaan!
Zou het misschien gaan over de collumn in het ND? Daar gaat het over Lotte en de buikwandcorrectiequote:Op woensdag 25 juni 2025 15:30 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waar doelt Lotte op? Voor zover ik weet is er niet recent over haar gepraat?
3 kindjes die hun vader moeten missen is verschrikkelijk, daar heb ik geen woorden voor.quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:29 schreef Miepje77 het volgende:
Iemand schreef iets over het bericht van Curly mom en dat het koud zou zijn? Ik heb het net gezien en vind het eigenlijk niet koud geschreven. Heel verdrietig voor hun.
Dit vergt probleemoplossend vermogen en enige flexibiliteitquote:Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet waar zijn? Als je kind niet kan slapen omdat je huis verkoopklaar wordt gemaakt dan ga je toch met hem wandelen zodat hij dat wel kan? Of zorg ervoor dat je bij familie of vrienden bent, waar hij wel gewoon zijn rust kan pakken. En hij huilde zogenaamd nooit…
Ik vind dit gewoon kwalijk en echt heel zielig voor haar kindje. Daarnaast geloof ik er vrij weinig van, aangezien ze gewoon languit op de bank lag enige zonder schaamte. En er toevallig in dat filmpje ook helemaal geen extreme herrie te horen is.
Sowieso fout als je influencer bent om het gebruik van alcohol te promoten. Zelfde als met sigaretten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Blijf het apart vinden hoe er zo makkelijk met alcohol omgegaan wordt in huize Geerts. Zou ze het ook normaal vinden om elke avond een lijntje te snuiven voor het slapen gaan of tijdens het paardrijden? Alcohol gebruik verheerlijken is niet meer van deze tijd. Maar zoals al vaker gezegd lijkt er geen ontwikkeling meer te hebben plaats gevonden vanaf het moment dat am van school gegaan is. Zwanger. Want ze wilde geen kinderen. Blablabla
Er zijn wel meer die daar geen boodschap aan hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Sowieso fout als je influencer bent om het gebruik van alcohol te promoten. Zelfde als met sigaretten.
Maar goed daar heeft AM geen boodschap aan
Ik snap daar ook niks van. Voor geld is blijkbaar alles geoorloofd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
En ja hoor, weer creamy bij jvp.
Maar waarom die billen zo in beeld?
Klopt.. Ze vinden het leuk als je het laat zien maar het is geen must.. Voor jezelf als flu wel omdat hoe meer je laat zien hoe meer ook andere bedrijven je spullen sturen. Ook kunnen er betaalde opdrachten uit pr pakketten rollen 👌 vera doet hét gewoon bizar slim en goedquote:Op woensdag 25 juni 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Vera Urru maakt pr pakketjes voor haar collega's als afscheid. Laat Ik voorop stellen dat ik het goed vind dat ze het weggeeft en het niet zomaar in de prullenbak beland (misschien bij de desbetreffende collega's wel, maar dat even buiten beschouwing). Maar zij krijgt PR pakketjes opgestuurd en daar hoeft ze niks mee te doen? Ze krijgt het gewoon en kijk maar of je het in je la of in de prullenbak gooit, ze hoeft er dan geen reclame voor te maken? Zo vind ik t nu lijken.
Ik besef me door jouw tekst in eens dat Maarten het gewoon gewend is dat hij altijd tijdens het avond eten gefilmd word. In alle eerlijkheid; ik zit ook niet iedere avond aan tafel alsof ik in een sterren restaurant zit. Dus dat hij zich niet altijd bewust is van zijn tafel manieren vind ik niet zo gek.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:03 schreef Holaa het volgende:
Die hoeveelheden bij AM van t avondeten. Treurig. En Maarten schuift alvast wat naar binnen, want tja moeder de vrouw filmt al jaren alles en wat zijn manieren?
Altijd daar aan tafel te vroeg beginnen, ellebogen op tafel en praten met volle mond. Hoort vast bij het grote gezin...
Alle kids eten alles, maar de kleinsten 2 eten bar weinig en vooral Lot krijgt veel 'lekkers' de rest vd dag zo te zien. Hopelijk heeft ze de Geerts' bouw en groeit ze uit haar kleuterfase. Ze propt het eten ook echt naar binnen voor en toetje. Lekker jaren '90 van AM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |