abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 juni 2025 @ 19:41:05 #1
382129 crew  Donna
pi_218043581
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218043658
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 18:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind bieten stamp net als andijvie stamp echt zomer kost 😂🤣
Bieten oogst is nu ook begonnen 😍 heerlijk jonge biet
Haha helemaal met je eens. Stamppot andijvie eten wij hier ook gewoon als het 30 graden is. Lekker toch! 😉😊
pi_218043704
'Schoolrun is social media taal maar ik vond het toen de kinderen iets jonger waren toch echt wel een soort 'run' of uitputtingsslag en heb menig zucht van verlichting geslaakt als ik ze had afgezet bij KDV/school. Nooit te laat trouwens dat niet.
Nu ze op midden/bovenbouw basisschool zitten is het heel anders maar met die kleintjes pffff
pi_218043759
Sanneke heeft duidelijk niet ons geweldige advies gelezen, was dan met het kind de deur uit gegaan!
pi_218043921
Zo sneu hoe aan haar kinderen tijdens het eten filmt, eigenlijk vind ik het zeer onbeschoft ook. Sowieso hier geen telefoon tijdens het eren.
En dan hoe ze haar kinderen te kijk zet als ze hun bord niet leegeten. Belachelijk.
Ze gaan straks naar het voortgezet
pi_218044017
AM heeft niet naar het weerbericht voor morgen gekeken.
  woensdag 25 juni 2025 @ 20:14:54 #7
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218044020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 19:51 schreef Missinglink24 het volgende:
Sanneke heeft duidelijk niet ons geweldige advies gelezen, was dan met het kind de deur uit gegaan!
Dit kan toch gewoon niet waar zijn? Als je kind niet kan slapen omdat je huis verkoopklaar wordt gemaakt dan ga je toch met hem wandelen zodat hij dat wel kan? Of zorg ervoor dat je bij familie of vrienden bent, waar hij wel gewoon zijn rust kan pakken. En hij huilde zogenaamd nooit…

Ik vind dit gewoon kwalijk en echt heel zielig voor haar kindje. Daarnaast geloof ik er vrij weinig van, aangezien ze gewoon languit op de bank lag enige zonder schaamte. En er toevallig in dat filmpje ook helemaal geen extreme herrie te horen is.
pi_218044024
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 15:30 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Waar doelt Lotte op? Voor zover ik weet is er niet recent over haar gepraat?
Zou het misschien gaan over de collumn in het ND? Daar gaat het over Lotte en de buikwandcorrectie
pi_218044040
Gek hè dat de Geertsen kinderen graag suiker lusten....krijgen niks anders.
pi_218044172
Iemand schreef iets over het bericht van Curly mom en dat het koud zou zijn? Ik heb het net gezien en vind het eigenlijk niet koud geschreven. Heel verdrietig voor hun.
pi_218044183
Bleghhh die toon van Sanneke weer.
pi_218044213
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:29 schreef Miepje77 het volgende:
Iemand schreef iets over het bericht van Curly mom en dat het koud zou zijn? Ik heb het net gezien en vind het eigenlijk niet koud geschreven. Heel verdrietig voor hun.
3 kindjes die hun vader moeten missen is verschrikkelijk, daar heb ik geen woorden voor.
Wat ik apart vind: influencers zoals Curlymom verdienen geld door volgers en door reacties e.d.
Je kunt niet verwachten dat wanneer je publiekelijk alles deelt en dus ook zulke dingen dat iedereen zn mond erover houdt.
pi_218044380
Am: lekker shotjes nemen te paard, buitenritje allemaal onder invloed en met de auto naar huis 👍
pi_218044393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 20:14 schreef LALAA het volgende:

[..]
Dit kan toch gewoon niet waar zijn? Als je kind niet kan slapen omdat je huis verkoopklaar wordt gemaakt dan ga je toch met hem wandelen zodat hij dat wel kan? Of zorg ervoor dat je bij familie of vrienden bent, waar hij wel gewoon zijn rust kan pakken. En hij huilde zogenaamd nooit…

Ik vind dit gewoon kwalijk en echt heel zielig voor haar kindje. Daarnaast geloof ik er vrij weinig van, aangezien ze gewoon languit op de bank lag enige zonder schaamte. En er toevallig in dat filmpje ook helemaal geen extreme herrie te horen is.
Dit vergt probleemoplossend vermogen en enige flexibiliteit
pi_218044462
Meestal schrijft ze stampot.
pi_218044707
Blijf het apart vinden hoe er zo makkelijk met alcohol omgegaan wordt in huize Geerts. Zou ze het ook normaal vinden om elke avond een lijntje te snuiven voor het slapen gaan of tijdens het paardrijden? Alcohol gebruik verheerlijken is niet meer van deze tijd. Maar zoals al vaker gezegd lijkt er geen ontwikkeling meer te hebben plaats gevonden vanaf het moment dat am van school gegaan is. Zwanger. Want ze wilde geen kinderen. Blablabla
pi_218044769
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:26 schreef Kletsdoos165 het volgende:
Blijf het apart vinden hoe er zo makkelijk met alcohol omgegaan wordt in huize Geerts. Zou ze het ook normaal vinden om elke avond een lijntje te snuiven voor het slapen gaan of tijdens het paardrijden? Alcohol gebruik verheerlijken is niet meer van deze tijd. Maar zoals al vaker gezegd lijkt er geen ontwikkeling meer te hebben plaats gevonden vanaf het moment dat am van school gegaan is. Zwanger. Want ze wilde geen kinderen. Blablabla
Sowieso fout als je influencer bent om het gebruik van alcohol te promoten. Zelfde als met sigaretten.
Maar goed daar heeft AM geen boodschap aan
pi_218044788
Ik begrijp dat de influencers geld verdienen met reclame maar kunnen ze ook een ander schema aanhouden. Ik zie bij maike kade kneipp profijten en hup daarna weer bij Annick . ( weet niet of iemand haar volgt).
Het wachten is nu op de Bollens en bi wikes, net als diecreclame van Creamy shapewear. Op 1 avond 4 keer voorbij zien komen
pi_218044795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Sowieso fout als je influencer bent om het gebruik van alcohol te promoten. Zelfde als met sigaretten.
Maar goed daar heeft AM geen boodschap aan
Er zijn wel meer die daar geen boodschap aan hebben.
pi_218044807
En ja hoor, weer creamy bij jvp.
Maar waarom die billen zo in beeld?
pi_218044858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 21:43 schreef Henrike het volgende:
En ja hoor, weer creamy bij jvp.
Maar waarom die billen zo in beeld?
Ik snap daar ook niks van. Voor geld is blijkbaar alles geoorloofd.
pi_218044888
Die hoeveelheden bij AM van t avondeten. Treurig. En Maarten schuift alvast wat naar binnen, want tja moeder de vrouw filmt al jaren alles en wat zijn manieren?
Altijd daar aan tafel te vroeg beginnen, ellebogen op tafel en praten met volle mond. Hoort vast bij het grote gezin...

Alle kids eten alles, maar de kleinsten 2 eten bar weinig en vooral Lot krijgt veel 'lekkers' de rest vd dag zo te zien. Hopelijk heeft ze de Geerts' bouw en groeit ze uit haar kleuterfase. Ze propt het eten ook echt naar binnen voor en toetje. Lekker jaren '90 van AM.
pi_218044929
Vera Urru maakt pr pakketjes voor haar collega's als afscheid. Laat Ik voorop stellen dat ik het goed vind dat ze het weggeeft en het niet zomaar in de prullenbak beland (misschien bij de desbetreffende collega's wel, maar dat even buiten beschouwing). Maar zij krijgt PR pakketjes opgestuurd en daar hoeft ze niks mee te doen? Ze krijgt het gewoon en kijk maar of je het in je la of in de prullenbak gooit, ze hoeft er dan geen reclame voor te maken? Zo vind ik t nu lijken.
pi_218044950
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Vera Urru maakt pr pakketjes voor haar collega's als afscheid. Laat Ik voorop stellen dat ik het goed vind dat ze het weggeeft en het niet zomaar in de prullenbak beland (misschien bij de desbetreffende collega's wel, maar dat even buiten beschouwing). Maar zij krijgt PR pakketjes opgestuurd en daar hoeft ze niks mee te doen? Ze krijgt het gewoon en kijk maar of je het in je la of in de prullenbak gooit, ze hoeft er dan geen reclame voor te maken? Zo vind ik t nu lijken.
Klopt.. Ze vinden het leuk als je het laat zien maar het is geen must.. Voor jezelf als flu wel omdat hoe meer je laat zien hoe meer ook andere bedrijven je spullen sturen. Ook kunnen er betaalde opdrachten uit pr pakketten rollen 👌 vera doet hét gewoon bizar slim en goed
pi_218044968
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 22:03 schreef Holaa het volgende:
Die hoeveelheden bij AM van t avondeten. Treurig. En Maarten schuift alvast wat naar binnen, want tja moeder de vrouw filmt al jaren alles en wat zijn manieren?
Altijd daar aan tafel te vroeg beginnen, ellebogen op tafel en praten met volle mond. Hoort vast bij het grote gezin...

Alle kids eten alles, maar de kleinsten 2 eten bar weinig en vooral Lot krijgt veel 'lekkers' de rest vd dag zo te zien. Hopelijk heeft ze de Geerts' bouw en groeit ze uit haar kleuterfase. Ze propt het eten ook echt naar binnen voor en toetje. Lekker jaren '90 van AM.
Ik besef me door jouw tekst in eens dat Maarten het gewoon gewend is dat hij altijd tijdens het avond eten gefilmd word. In alle eerlijkheid; ik zit ook niet iedere avond aan tafel alsof ik in een sterren restaurant zit. Dus dat hij zich niet altijd bewust is van zijn tafel manieren vind ik niet zo gek.

Het valt me wel op dat ze de laatste tijd steeds wat soberder eten. Niet dat er iets mis mee is. Maar het zijn vaker avg en stamppotjes.

En bij Lot is het nog erger. Zij is direct vanuit de baarmoeder op het internet geslingerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')