wauw, haha, word er zelf haast opgewonden vanquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
Heb eens een secretaresse anaal op het kopieerapparaat gepakt de deur stond op een kier
odin jonge ouwe seksbeer hahaquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef Odin1974 het volgende:
Ik heb ooit met een vrouw geneukt, toen haar beste vriedin binnen kwam was het eerst heel schaamtelijk uiteindelijk wou ze eigenlijk wel meedoen. heb die avond een triootje gehad. was erg lekker ik hoop dat mijn vrouw ook ooit open zal staan voor een trio lijkt me erg geil
MVG Odin
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:03 schreef theodoorpaardje het volgende:
Persoonlijk was het toen mijn vrouw me hoofd gaf tijdens een teams call in 2021, héel gevaarlijk maar toch heel kinky..
haha wanneer een pilsje doen Theodoor?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
odin jonge ouwe seksbeer haha
ATJE VOOR DE SFEER!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:13 schreef Odin1974 het volgende:
[..]
haha wanneer een pilsje doen Theodoor?
MVG Odin
Vertaald? Dit is hoe de jongsters praten hè, opa.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat verklaart deze extreem slecht vertaalde zin dan wel?
Het laat vooral zien hoe jij door Amerikaanse beïnvloeders-drek bent gehersenspoeld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:15 schreef theodoorpaardje het volgende:
[..]
Vertaald? Dit is hoe de jongsters praten hè, opa.
haha, helaas.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het laat vooral zien hoe jij door Amerikaanse beïnvloeders-drek bent gehersenspoeld.
Hoofd geven is gewoon prima gebruikelijk tegenwoordigquote:Op woensdag 25 juni 2025 13:14 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat verklaart deze extreem slecht vertaalde zin dan wel?
quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Hoofd geven is gewoon prima gebruikelijk tegenwoordig
Mwa, in dat geval niet zozeer TS maar de meeste ‘jongeren’.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het laat vooral zien hoe jij door Amerikaanse beïnvloeders-drek bent gehersenspoeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Geille grutjes!quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:09 schreef Odin1974 het volgende:
Ik heb ooit met een vrouw geneukt, toen haar beste vriedin binnen kwam was het eerst heel schaamtelijk uiteindelijk wou ze eigenlijk wel meedoen. heb die avond een triootje gehad. was erg lekker ik hoop dat mijn vrouw ook ooit open zal staan voor een trio lijkt me erg geil
MVG Odin
Ach wel nee joh. Dan heb je het nog nooit geproefd/gedaan.quote:
Puzzie-Squirtquote:
Je moet iets als je dorst hebt, ik moet daar eerlijk gezegd niet aan denkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:58 schreef Ad803351 het volgende:
Ik ben een keer naakt vastgebonden aan een bondagekruis en door
Vijf vrouwen die gewoon gekleed waren in m'n mond en gezicht gespuugt.
Ook moest ik 10 volle condooms met m'n eigen sperma die ik had mee gebracht leeg drinken. Tenslotte werd ik door een van de dames afgetrokken.
Heeft mij wel 250 euro gekost, maar wel bijzonder geil om te doen.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ach wel nee joh. Dan heb je het nog nooit geproefd/gedaan.
[..]
Puzzie-Squirt![]()
![]()
Vol, kunnen we hier met een korreltje zout nemen, vermoed ik.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:58 schreef Ad803351 het volgende:
Ik ben een keer naakt vastgebonden aan een bondagekruis en door
Vijf vrouwen die gewoon gekleed waren in m'n mond en gezicht gespuugt.
Ook moest ik 10 volle condooms met m'n eigen sperma die ik had mee gebracht leeg drinken. Tenslotte werd ik door een van de dames afgetrokken.
Heeft mij wel 250 euro gekost, maar wel bijzonder geil om te doen.
Vol met gebakken lucht.quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vol, kunnen we hier met een korreltje zout nemen, vermoed ik.
je kan zo een ding als badmuts gebruiken, en dat maal 10, minstends 10L dan, proost!quote:Op woensdag 25 juni 2025 17:45 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Vol, kunnen we hier met een korreltje zout nemen, vermoed ik.
quote:
Lekker...quote:Herkomst van de vloeistof:
De vloeistof komt meestal uit de blaas en wordt via de plasbuis uitgestoten. Er is nog wetenschappelijk debat over de exacte samenstelling van de vloeistof, maar vaak bevat het sporen van urine, aangevuld met andere stoffen die vrijkomen bij seksuele stimulatie.
quote:
Er wordt bijzonder weinig wetenschappelijk onderzoek gedaan naar vrouwen. Wist je bijvoorbeeld dat er pas in 1998 is ontdekt hoe de clitoris er nu echt uitziet? En dan niet het stukje dat je kan zien, maar het deel dat intern zit?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:33 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Hoe kunnen we dit niet weten? Dit moet makkelijk te analyseren zijn...
Sow WTFquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:28 schreef Divje het volgende:
Pseudo-stiefmoeder geneukt terwijl haar vriend met een kwade dronk toekeek.
Verkeerde topic?quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:28 schreef Divje het volgende:
Pseudo-stiefmoeder geneukt terwijl haar vriend met een kwade dronk toekeek.
Als ik het zo neerzet is de shockfactor er wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:32 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Verkeerde topic?
SEX / Wat is iets sexual waar je spijt van hebt?oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 26 juni 2025 18:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Als ik het zo neerzet is de shockfactor er wel jaBest wel ja!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee hoor.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Je bent ziek in je hoofd, echt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef SuperNeger het volgende:
Chickies die net oud genoeg zijn mee naar huis nemen. Gaat niks boven dat. Van de match naar het contacten uitwisselen naar het afspreken van de date naar het ophalen met je auto en naar je huis rijden en zodra je allebei binnen bent en de deur dicht doet en je weet dat je ze de rondleiding in de slaapkamer gaat geven oh man... Gaat echt niks boven deze overwinning als man zijnde
Je wil zeggen dat sperma wel lekker is ? Je weet wel dat goedje dat mogelijk hepatitis kan bevatten...quote:
Je hebt het verhaaltje van die spermadrinker gelezen en degene die aan legale consesuele seks doet vind je ziek in je hoofd?quote:
"Je bent ziek in je hoofd als je allebei vrijwillig seks hebt met iemand."quote:
en toen werd je wakker op je zolderkamer?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:04 schreef Jahr00n het volgende:
Heb eens een secretaresse anaal op het kopieerapparaat gepakt de deur stond op een kier
Jonge meisjes neuken om als een pro over te willen komenquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef SuperNeger het volgende:
Chickies die net oud genoeg zijn mee naar huis nemen. Gaat niks boven dat. Van de match naar het contacten uitwisselen naar het afspreken van de date naar het ophalen met je auto en naar je huis rijden en zodra je allebei binnen bent en de deur dicht doet en je weet dat je ze de rondleiding in de slaapkamer gaat geven oh man... Gaat echt niks boven deze overwinning als man zijnde
Ik snap niet precies hoe je de link legt met onzeker zijn. Mannen willen nou eenmaal iets wat waarde heeft en waardevast is. Relaties zijn in principe een investering. Liever iemand die jong is waardoor ik weet dat ik er nog minimaal 10 jaar plezier van heb dan een oude vrouw van 30 die haar beste tijd er al op heeft zitten maar goed dat is natuurlijk niet iets waar je punten mee scoort op een internetforum. Toch probeer ik liever zo eerlijk mogelijk over te komen dan zo correct mogelijk over te komen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 00:16 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jonge meisjes neuken om als een pro over te willen komenOnzeker much
![]()
Iemand die het over ‘chickies’ heeft duid dus op meerdere ‘meisjes’. Alsof jij nog mininmaal 10 jaar een relatie hebt met die meerdere ‘meisjes. Wordt eens volwassen en zoek een een echte vrouw, of heb je die niks te bieden?quote:Op woensdag 9 juli 2025 08:41 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik snap niet precies hoe je de link legt met onzeker zijn. Mannen willen nou eenmaal iets wat waarde heeft en waardevast is. Relaties zijn in principe een investering. Liever iemand die jong is waardoor ik weet dat ik er nog minimaal 10 jaar plezier van heb dan een oude vrouw van 30 die haar beste tijd er al op heeft zitten maar goed dat is natuurlijk niet iets waar je punten mee scoort op een internetforum. Toch probeer ik liever zo eerlijk mogelijk over te komen dan zo correct mogelijk over te komen.
Ik heb nog geen relatie van minimaal 10 jaar gehad. Maar al zou ik die wel hebben, dan liever met een chickie die nog minimaal 10 jaar meegaat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Iemand die het over ‘chickies’ heeft duid dus op meerdere ‘meisjes’. Alsof jij nog mininmaal 10 jaar een relatie hebt met die meerdere ‘meisjes. Wordt eens volwassen en zoek een een echte vrouw, of heb je die niks te bieden?
Zodra die meisjes hun puberteit ontstegen zijn zijn ze natuurlijk op je uitgekeken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik heb nog geen relatie van minimaal 10 jaar gehad. Maar al zou ik die wel hebben, dan liever met een chickie die nog minimaal 10 jaar meegaat.
Joh als dit is wat je graag gelooft om jezelf beter over jezelf te voelen, wie ben ik dan om jou uit deze bubbel te halen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zodra die meisjes hun puberteit ontstegen zijn zijn ze natuurlijk op je uitgekeken.
Je kan beter jezelf uit die bubbel halenquote:Op woensdag 9 juli 2025 10:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Joh als dit is wat je graag gelooft om jezelf beter over jezelf te voelen, wie ben ik dan om jou uit deze bubbel te halen?
Wat bedoel je precies? Ik spreek hier gewoon de waarheid hoor. Heb geen reden om anoniem op het internet te liegen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je kan beter jezelf uit die bubbel halen
Niks om geven. Mijn vrouw is 17 jaar jonger. Laat ze lekker praten. En jaloers zijn. Ookal geven ze dat niet toe.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Ik spreek hier gewoon de waarheid hoor. Heb geen reden om anoniem op het internet te liegen.
Dus als jouw net 18 jarige dochter door een dertiger/veertiger wordt gepompt is dat geen probleem voor je?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:06 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Hoezo? Dat soort opmerkingen snap ik nooit. Als ze 18 zijn is er niks mis mee toch!
Ik vind seks met 'legale' jonge meiden hebben, niet ziek. Specifiek alleen op jonge meiden jagen en dat als een overwinning zien, vind ik wel aardig triest.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 16:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
"Je bent ziek in je hoofd als je allebei vrijwillig seks hebt met iemand."![]()
![]()
![]()
Gaat het verder goed met je?
Ik zou hem de tering in rammen, want hij heeft al over 16 jaar namelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus als jouw net 18 jarige dochter door een dertiger/veertiger wordt gepompt is dat geen probleem voor je?
oh wow., die gast heeft best wel hulp nodig..quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zou hem de tering in rammen, want hij heeft al over 16 jaar namelijk.
Dus jij bent 33 en zij 17?quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks om geven. Mijn vrouw is 17 jaar jonger. Laat ze lekker praten. En jaloers zijn. Ookal geven ze dat niet toe.
Het zal je zoon zijn, komt ie op zijn 38e met een meisje van 16 thuis…quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:09 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik zou hem de tering in rammen, want hij heeft al over 16 jaar namelijk.
Met dat soort meisjes kom je niet thuis, daar heb je gewoon leuke avontuurtjes mee zolang het je gegund isquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:21 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het zal je zoon zijn, komt ie op zijn 38e met een meisje van 16 thuis…
Is dat in jouw ogen niet niet iets heel anders dan een dertiger met een meisje van 16?quote:
Nee dank je.. ik hou het bij geestelijk en lichamelijk volwassen vrouwen ipv bij kinderen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Met dat soort meisjes kom je niet thuis, daar heb je gewoon leuke avontuurtjes mee zolang het je gegund isJe moet er niet verliefd op worden en een relatie mee willen, dan wordt het wel triest. Maar het zou jou denk ik flink verbazen waar sommige tienermeiden van 16, 17, 18 jaar allemaal voor in zijn
Precies ja. Deze mensen denken boven de wet te staanquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:06 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Hoezo? Dat soort opmerkingen snap ik nooit. Als ze 18 zijn is er niks mis mee toch!
Op het randje van de wet leven om net geen minderjarige meisjes te kunnen neukenquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Precies ja. Deze mensen denken boven de wet te staanAlsof hun mening belangrijker is dan wat er in de wet staat. Echt enge gedachtegoeden die geen plaats hebben in een eerlijke democratie waar wij de wet respecteren.
Op het randje van de wet leven om net niet harder dan 100km/u te rijden overdag op een autosnelwegquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Op het randje van de wet leven om net geen minderjarige meisjes te kunnen neuken
100 rijden met minderjarige meisjes neuken vergelijkenquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Op het randje van de wet leven om net niet harder dan 100km/u te rijden overdag op een autosnelweg
Niemand heeft het over het neuken van minderjarige meisjes, ik zou nooit iets goedkeuren wat niet door de beugel kan conform de wet. Je zal het niet geloven maar feiten zijn belangrijker dan jouw meningquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
100 rijden met minderjarige meisjes neuken vergelijken![]()
![]()
![]()
nee 1 dag 16 en je ramt er meteen je tampeloeris in..quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niemand heeft het over het neuken van minderjarige meisjes, ik zou nooit iets goedkeuren wat niet door de beugel kan conform de wet. Je zal het niet geloven maar feiten zijn belangrijker dan jouw mening
Dit gaat niet over mij, ik zeg wat er in de wet staat. Maar in theorie zou dat mogen. Ik heb het ook niet verzonnen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
nee 1 dag 16 en je ramt er meteen je tampeloeris in..
Nee.. en als het 14 zou zijn zou je het ook doen… eng..quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dit gaat niet over mij, ik zeg wat er in de wet staat. Maar in theorie zou dat mogen. Ik heb het ook niet verzonnen.
Wie ik? Nee dat zou dus niet mogen. Het is vanaf 16 in Nederland. Voor 14 moet je toch echt wonen in Duitsland of Oostenrijk. Wel gek dat ej wat er in de wet staat op mij moet afreageren. Als het je niet aan staat moet je misschien een wetsvoorstel indienen?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:33 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Nee.. en als het 14 zou zijn zou je het ook doen… eng..
Maar goed dat hij geen moslim is want dan zou hij een 6 jarige neuken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:46 schreef Cockwhale het volgende:
Wel bijzonder dat je moraal gekoppeld is aan wat de wet voorschrijft. Was je Duitser geweest, dan was 14 jaar het streven geweest? Overigens volgens mij storen de meeste mensen in dit topic zich niet per se aan dat je seks met een 16-jarige hebt of hebt gehad, maar vooral dat je ze specifiek opzoekt en dat je je een echte man voelt als het je lukt om zo'n meid in bed te krijgen. Dan zit er echt wel een schroefje los ergens, want je koppelt blijkbaar haar leeftijd aan een bepaalde waarde of is het een soort fetish?
Ik zeg niet dat ik een 16-jarige niet aantrekkelijk kan vinden, of dat het in theorie zou kunnen gebeuren dat ik er seks mee heb, maar ik zoek het zeer zeker niet op.
Dus jij leeft naar de wet? Dus als de wet zegt je mag 8 jarige meisjes neuken dan zou jij hier mee pronken op fok?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wie ik? Nee dat zou dus niet mogen. Het is vanaf 16 in Nederland. Voor 14 moet je toch echt wonen in Duitsland of Oostenrijk. Wel gek dat ej wat er in de wet staat op mij moet afreageren. Als het je niet aan staat moet je misschien een wetsvoorstel indienen?
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:46 schreef Cockwhale het volgende:
Wel bijzonder dat je moraal gekoppeld is aan wat de wet voorschrijft. Was je Duitser geweest, dan was 14 jaar het streven geweest? Overigens volgens mij storen de meeste mensen in dit topic zich niet per se aan dat je seks met een 16-jarige hebt of hebt gehad, maar vooral dat je ze specifiek opzoekt en dat je je een echte man voelt als het je lukt om zo'n meid in bed te krijgen. Dan zit er echt wel een schroefje los ergens, want je koppelt blijkbaar haar leeftijd aan een bepaalde waarde of is het een soort fetish?
Ik zeg niet dat ik een 16-jarige niet aantrekkelijk kan vinden, of dat het in theorie zou kunnen gebeuren dat ik er seks mee heb, maar ik zoek het zeer zeker niet op.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen moslim is want dan zou hij een 6 jarige neuken.
Hoezo gaat het toch elke keer over mij? Ik zeg alleen wat er in de wet staat hoor. Zo jong zou ik zelf nooit gaan hoor het moet wel gewoon een lekker wijf zijn met mooie vrouwenvormen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:52 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus jij leeft naar de wet? Dus als de wet zegt je mag 8 jarige meisjes neuken dan zou jij hier mee pronken op fok?
Een lekker wijf is niet een meisje. Een kind. Maar goed, ieder zijn meug. Blijkbaar passen jullie geestelijk goed en gaat je onzekerheid er goed op.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoezo gaat het toch elke keer over mij? Ik zeg alleen wat er in de wet staat hoor. Zo jong zou ik zelf nooit gaan hoor het moet wel gewoon een lekker wijf zijn met mooie vrouwenvormen.
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een lekker wijf is niet een meisje. Een kind. Maar goed, ieder zijn meug. Blijkbaar passen jullie geestelijk goed en gaat je onzekerheid er goed op.
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor. Ben je nieuw ofzo?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je eigenlijk mee?
Oh oke dan is het goed.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:01 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor. Ben je nieuw ofzo?
Gast, wees een vent en zeg dan gewoon dat je op tiener meiden geilt zoals de meeste mannen dat stiekem doen. Verschuil je niet steeds achter de wet als manier om het voor jezelf goed te lullenquote:Op donderdag 10 juli 2025 19:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niemand heeft het over het neuken van minderjarige meisjes, ik zou nooit iets goedkeuren wat niet door de beugel kan conform de wet. Je zal het niet geloven maar feiten zijn belangrijker dan jouw mening
Meeste mannen geilen op tieners? Hoe oud heb je het dan over? Meisjes van 16 zien er toch vaak ook best kinderlijk uit? Rond de 18 begrijp ik dan wel meer.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gast, wees een vent en zeg dan gewoon dat je op tiener meiden geilt zoals de meeste mannen dat stiekem doen. Verschuil je niet steeds achter de wet als manier om het voor jezelf goed te lullen
"Tja de wet zegt nou eenmaal dat ik meisjes van 16 mag neuken, daar kan ik ook niets aan doen, het is niet mijn schuld."
_!
Is iedere meid anders in natuurlijk, maar rond de 15, 16 worden meiden meestal wel fysiek aantrekkelijk voor mannen. Zeker als er wat make-up op zit en er in de zomer korte broekjes en naveltruitjes in het spel zijn. Ik geloof werkelijk geen enkele man die beweert daar niet af en toe een blik op te werpenquote:Op donderdag 10 juli 2025 21:25 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
Meeste mannen geilen op tieners? Hoe oud heb je het dan over? Meisjes van 16 zien er toch vaak ook best kinderlijk uit? Rond de 18 begrijp ik dan wel meer.
Fokkers:quote:Op donderdag 10 juli 2025 23:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is iedere meid anders in natuurlijk, maar rond de 15, 16 worden meiden meestal wel fysiek aantrekkelijk voor mannen. Zeker als er wat make-up op zit en er in de zomer korte broekjes en naveltruitjes in het spel zijn. Ik geloof werkelijk geen enkele man die beweert daar niet af en toe een blik op te werpen
Nou, ik hou zeker wel van een paar geile jonge vrouwen met dikke tieten ja. En mij mij elke andere fucking man ooit. Behalve dan een paar hypocriete leugenaars en homos.quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gast, wees een vent en zeg dan gewoon dat je op tiener meiden geilt zoals de meeste mannen dat stiekem doen. Verschuil je niet steeds achter de wet als manier om het voor jezelf goed te lullen
"Tja de wet zegt nou eenmaal dat ik meisjes van 16 mag neuken, daar kan ik ook niets aan doen, het is niet mijn schuld."
_!
Aldus de oma uit de jaren 70quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Fokkers:
'Vrouwen met make up zijn lelijk en verbergen alles'
Ook fokkers:
'jonge tieners met make up zodat we onszelf wijs kunnen maken dat we geen halve pedo zijn:'
Nou nou nou... Oma...quote:
Waarom toch elke keer dat "bewust" er om doen? Of van die aannames dat je "alleen maar" dat zou doen? Ik heb ook genoeg oude vrouwen gehad tussen de 20 en 30 hoor. Zelfs een paar van 30+. En ik zelf vind 14 ook te jong hoor. En hoezo mogelijk een groot probleem? We behandelen iedereen goed en met respect. Daar heeft leeftijd vrij weinig mee te maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou... Oma...
Ik vind het gewoon erg dat er mannen zijn die het er bewust om doen om zo jong mogelijk te gaan en zelfs blij zouden zijn als ze de leeftijd nog verlagen zouden naar bv 14 of nog jonger.
Voor hun een geil pleziertje, voor die meisjes mogelijk een groot probleem.
Maar he, alleen jullie plezier telt he
Uit jouw posts komt de indruk dat je gewoon zo jong (wettelijk) mogelijk wil.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer dat "bewust" er om doen? Of van die aannames dat je "alleen maar" dat zou doen? Ik heb ook genoeg oude vrouwen gehad tussen de 20 en 30 hoor. Zelfs een paar van 30+. En ik zelf vind 14 ook te jong hoor. En hoezo mogelijk een groot probleem? We behandelen iedereen goed en met respect. Daar heeft leeftijd vrij weinig mee te maken.
Je hebt hier tegenwoordig goede hulp voor. Succesquote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef SuperNeger het volgende:
Die conclusie trek jij.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Uit jouw posts komt de indruk dat je gewoon zo jong (wettelijk) mogelijk wil.
Zo een meisje verliest zich wel eens snel in een verliefdheid, of er spelen sterkere emoties mee, waar jullie toch echt op voorhand al weten dat het enkel voor de seks is. Zo een meisje is dan achteraf toch zwaar teleurgesteld of voelt zich zelfs vies en dom dat ze in de praatjes van zo een vieze oude man is getrapt.
En dan komen de gevolgen voor de latere seksualiteit..
Maar jullie denken niet na over mogelijke gevolgen. Voor jullie is het weer een leuke overwinning en doorrrrr
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 16:22 schreef SuperNeger het volgende:
Chickies die net oud genoeg zijn mee naar huis nemen. Gaat niks boven dat.
Ja dat is toch wel een van de beste overwinningen. betekent niet dat ik alleen maar zit te aasen op jonge meisjes. Maar jonge chicks zijn inderdaad het neusje van de zalm, de vrouwen met de hoogste marktwaarde. Ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Valt of staat met hoe het wordt aangebracht he. Als je de Poolse stucadoor uithangt in de badkamer dan ziet het er echt niet uit (bij niemand). Beetje eyeliner vind ik bij de meeste vrouwen al meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Fokkers:
'Vrouwen met make up zijn lelijk en verbergen alles'
Ook fokkers:
'jonge tieners met make up zodat we onszelf wijs kunnen maken dat we geen halve pedo zijn:'
Ik ben niet de gene die elke uitspraak moet verdedigen met 'tja de wet zegt dat het mag.'quote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:52 schreef SuperNeger het volgende:
Grappig dat je dan zelf zegt "Wees een vent" terwijl je zelf de politiek correcte internetheld wil uithangen![]()
Voor mannen is jonger (fysiek) aantrekkelijker, dat is gewoon een biologisch feit en dat gaat ook nooit veranderen. Dat dat in de moderne maatschappij voor problemen kan zorgen is waarom we wetten en sociale controle hebben en waarom de meeste mannen zich wel gedeisd houden, maar dat wil niet zeggen dat we het niet zien.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nou nou... Oma...
Ik vind het gewoon erg dat er mannen zijn die het er bewust om doen om zo jong mogelijk te gaan en zelfs blij zouden zijn als ze de leeftijd nog verlagen zouden naar bv 14 of nog jonger.
Voor hun een geil pleziertje, voor die meisjes mogelijk een groot probleem.
Maar he, alleen jullie plezier telt he
Het is veel moeilijker om jonge meiden te regelen dan oude vrouwen. Oude vrouwen mogen blij zijn met wat ze kunnen krijgen. jonge meiden hebben het voor het uitkiezen. Daarom is het veel moeilijker om jonge meiden te regelen en niet oude vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Valt of staat met hoe het wordt aangebracht he. Als je de Poolse stucadoor uithangt in de badkamer dan ziet het er echt niet uit (bij niemand). Beetje eyeliner vind ik bij de meeste vrouwen al meer dan genoeg.
Make up draag je over het algemeen om er aantrekkelijker uit te zien, dus dat effect geldt voor tieners net zo. Misschien nog wel meer, omdat de juiste make up er zo voor kan zorgen dat een 15 jarige eruit ziet als een 18 jarige.
[..]
Ik ben niet de gene die elke uitspraak moet verdedigen met 'tja de wet zegt dat het mag.'Tienermeiden zijn aantrekkelijk, en ik zou geen nee zeggen als de kans zich een keer voordoet. Maar jij hangt er sociale status aan, alsof het een prestatie is om een 16 jarige in bed te lullen, en dat is gewoon creepy
[..]
Voor mannen is jonger (fysiek) aantrekkelijker, dat is gewoon een biologisch feit en dat gaat ook nooit veranderen. Dat dat in de moderne maatschappij voor problemen kan zorgen is waarom we wetten en sociale controle hebben en waarom de meeste mannen zich wel gedeisd houden, maar dat wil niet zeggen dat we het niet zien.
Strikt genomen is dat 'grote probleem' waar jij het over hebt iets wat we zelf bedacht hebben en in stand houden. Even een hypothetisch en extreem voorbeeld. Als een 13 jarige vrijwillig besluit seks te hebben met iemand die twee keer zo oud is, en daar plezier aan beleefd, dan is daar in beginsel niets mis mee (even vanuit gaande dat alles veilig en in volledige openheid gebeurt). Er raakt niemand gewond, er raakt niemand gekwetst, gewoon twee mensen die intiem plezier met elkaar hebben. Het probleem ontstaat pas wanneer de maatschappij tegen dat meisje zegt; "Wat jij doet kan niet, mag niet, hoort niet. Je doet iets geks, je hebt je laten misbruiken, je bent een slachtoffer." Als je het hebt over trauma als gevolg van zo'n scenario (op jonge leeftijd seks met iemand die veel ouder is) dan komt het trauma door de veroordeling van de maatschappij, niet door de fysieke handeling van seks met een ouder persoon.
Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat kinderen tot hun 16e beschermd zijn door de wet, want er zijn helaas meer mannen die wel foute bedoelingen hebben en bereid zijn te liegen, te manipuleren en te dwingen als ze daardoor hun pik ergens in kunnen hangen. Maar ook jonge tieners zijn seksuele wezens die lust beginnen te ervaren en hun seksualiteit willen verkennen, en dat komt vaker dan je denkt voor met iemand die veel ouder zijn dan zij. Het helpt echt helemaal niemand om dat direct te veroordelen als 'een groot probleem'. Sterker nog, door dat te roepen veroorzaak je juist het probleem.
My ¤0,02
Tevens zijn we misschien een beetje off-topic geraakt
Ik snap wat je zegt, en dat klopt voor het grootste deel ook wel. Het gaat om de manier waarop. Op het moment dat je achter een 16 jarige aangaat met het idee om haar te 'regelen' of te veroveren alsof het een prestatie of een trofee is dan ben je gewoon niet helemaal zuiver bezig. Dat geldt overigens voor alle leeftijden, je blik op vrouwen en versieren in het algemeen is gewoon vrij creepy. Boeit geen fuck of het legaal is. Er zit een riant verschil tussen tienermeiden aantrekkelijk vinden, en actief tienermeiden in bed proberen te lullen als je zelf twee keer zo oud bent. Dat laatste is gewoon creepy, maar dat begrijp je zelf niet.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker om jonge meiden te regelen dan oude vrouwen. Oude vrouwen mogen blij zijn met wat ze kunnen krijgen. jonge meiden hebben het voor het uitkiezen. Daarom is het veel moeilijker om jonge meiden te regelen en niet oude vrouwen.
Het is gewoon zo triest om mensen te zien roepen: "Oh kan je niemand van je eigen leeftijd krijgen of zo?" Echt natuurlijk kan ik dat wel, makkelijk, heb er genoeg gehad die het probeerde, maar ik wil het niet.
Voor oude vrouwen tikt de tijd. Die willen allemaal een succesvolle man die zijn zaakjes om orde heeft zodat ze eindelijk hun kinderwens waar kunnen maken. En jonge vrouwen hebben alle tijd van de wereld en hebben de mannen voor het uitkiezen.
Daarom is het vele malen moeilijker om een mooie knappe jonge vrouw te regelen dan een vrouw van 30+.
Weet je wat pas creepy is? Mensen die denken dat ze wat te zeggen hebben over wat twee mensen doen die allebei oud genoeg zijn om over hun eigen lichaam en leven te mogen beschikken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, en dat klopt voor het grootste deel ook wel. Het gaat om de manier waarop. Op het moment dat je achter een 16 jarige aangaat met het idee om haar te 'regelen' of te veroveren alsof het een prestatie of een trofee is dan ben je gewoon niet helemaal zuiver bezig. Dat geldt overigens voor alle leeftijden, je blik op vrouwen en versieren in het algemeen is gewoon vrij creepy. Boeit geen fuck of het legaal is. Er zit een riant verschil tussen tienermeiden aantrekkelijk vinden, en actief tienermeiden in bed proberen te lullen als je zelf twee keer zo oud bent. Dat laatste is gewoon creepy, maar dat begrijp je zelf niet.
Vrouwen tussen de 20 en 30 als oud bestempelen… Misschien kan je beter naar Martijn.org?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom toch elke keer dat "bewust" er om doen? Of van die aannames dat je "alleen maar" dat zou doen? Ik heb ook genoeg oude vrouwen gehad tussen de 20 en 30 hoor. Zelfs een paar van 30+. En ik zelf vind 14 ook te jong hoor. En hoezo mogelijk een groot probleem? We behandelen iedereen goed en met respect. Daar heeft leeftijd vrij weinig mee te maken.
Grappig dat het altijd een extreme is. Of mensen die pedo vergelijkingen maken wanneer het gaat over mooie jonge knappe volgroeide tienermeiden. Als je echt het verschil niet ziet tussen een mooie jonge knappe rijpe vrouw of een daadwerkelijk kind dan ligt dat echt aan jou en snap ik dat je er maar ver van uit de buurt blijft. Gelukkig zien de meeste gezonde hetero mannen wel wat een mooie knappe vrouw is en wat een kind is. En mocht je het niet zien, dan hebben we gelukkig altijd nog een minimale leeftijd in de wet vastgelegd voor dit soort mensen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:34 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vrouwen tussen de 20 en 30 als oud bestempelen… Misschien kan je beter naar Martijn.org?
16 volgroeid noemen.. je begint steeds gekker te praten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:36 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Grappig dat het altijd een extreme is. Of mensen die pedo vergelijkingen maken wanneer het gaat over mooie jonge knappe volgroeide tienermeiden. Als je echt het verschil niet ziet tussen een mooie jonge knappe rijpe vrouw of een daadwerkelijk kind dan ligt dat echt aan jou en snap ik dat je er maar ver van uit de buurt blijft. Gelukkig zien de meeste gezonde hetero mannen wel wat een mooie knappe vrouw is en wat een kind is. En mocht je het niet zien, dan hebben we gelukkig altijd nog een minimale leeftijd in de wet vastgelegd voor dit soort mensen.
Waarom denk je dat dit betekent dat zodra iemand 16 is je die persoon opeens aantrekkelijk vindt? Bij sommige vrouwen komt het pas later, en soms ook eerder. Daarom is er dus die minimale leeftijd afgesproken in de wet snap je? Voor mensen als jij die niet het verschil zien tussen een kind of iemand die rijp is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
16 volgroeid noemen.. je begint steeds gekker te praten.
Ditquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:21 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt, en dat klopt voor het grootste deel ook wel. Het gaat om de manier waarop. Op het moment dat je achter een 16 jarige aangaat met het idee om haar te 'regelen' of te veroveren alsof het een prestatie of een trofee is dan ben je gewoon niet helemaal zuiver bezig. Dat geldt overigens voor alle leeftijden, je blik op vrouwen en versieren in het algemeen is gewoon vrij creepy. Boeit geen fuck of het legaal is. Er zit een riant verschil tussen tienermeiden aantrekkelijk vinden, en actief tienermeiden in bed proberen te lullen als je zelf twee keer zo oud bent. Dat laatste is gewoon creepy, maar dat begrijp je zelf niet.
Waarom denk je dat dit betekent dat zodra iemand 16 is je die persoon opeens aantrekkelijk vindt? Bij sommige vrouwen komt het pas later, en soms ook eerder. Daarom is er dus die minimale leeftijd afgesproken in de wet snap je? Voor mensen als jij die niet het verschil zien tussen een kind of iemand die rijp is.quote:
En die conclusie trek jij dan weer...waarschijnlijk om het zelf te geloven.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 09:56 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die conclusie trek jij.
Verder heeft achteraf spijt krijgen vrij weinig te maken met leeftijd.
Zoals ik???quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit betekent dat zodra iemand 16 is je die persoon opeens aantrekkelijk vindt? Bij sommige vrouwen komt het pas later, en soms ook eerder. Daarom is er dus die minimale leeftijd afgesproken in de wet snap je? Voor mensen als jij die niet het verschil zien tussen een kind of iemand die rijp is.
Ik vind dat je een hoop negatieve aannames maakt. Doen alle vrouwen op internet altijd als dit onderwerp ter sprake komt. Terwijl het compleet irrationaal, hysterisch onderbuik is en je nergens met feiten of zo komt. Het is gewoon puur het proberen om mannen zwart te maken of om jezelf beter te voelen over je eigen oude leeftijd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En die conclusie trek jij dan weer...waarschijnlijk om het zelf te geloven.
Maar iets zegt mij dat het je geen reet uitmaakt hoe dat meisje zich achteraf voelt. De buit is immers binnen he en jij bent al lang verder. Je denkt hoop en al eens aan haar als je wat inspiratie voor een fap beurtje nodig hebt.
Behalve die laatste zin danquote:
quote:
En twintigers zijn oud in zijn ogen…quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:10 schreef embedguy het volgende:
[..]![]()
Gelukkig vind Superneger vrouwen van 16 (soms) al rijp
Hysterisch.. irrationeel,..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind dat je een hoop negatieve aannames maakt. Doen alle vrouwen op internet altijd als dit onderwerp ter sprake komt. Terwijl het compleet irrationaal, hysterisch onderbuik is en je nergens met feiten of zo komt. Het is gewoon puur het proberen om mannen zwart te maken of om jezelf beter te voelen over je eigen oude leeftijd.
Newsflash: Zodra een vrouw uit de pubertijd is en ze krijgt dikke billen en borsten dan vinden ALLE MANNEN dit lekker. Ook jouw lieve man die je zo erg vertrouwd.
[..]
Behalve die laatste zin dan
Superneger kan zijn naam in superpedo veranderenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:10 schreef embedguy het volgende:
[..]![]()
Ik geloof dit niet helemaal. Tenminste niet als het gaat om vrouwen met een normaal intelligentieniveau, een gezond zelfbeeld en met het leven op orde. Je komt namelijk nogal wereldvreemd over. Maar misschien ben je zelf 16? Dat verklaart dan wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is veel moeilijker om jonge meiden te regelen dan oude vrouwen. Oude vrouwen mogen blij zijn met wat ze kunnen krijgen. jonge meiden hebben het voor het uitkiezen. Daarom is het veel moeilijker om jonge meiden te regelen en niet oude vrouwen.
Het is gewoon zo triest om mensen te zien roepen: "Oh kan je niemand van je eigen leeftijd krijgen of zo?" Echt natuurlijk kan ik dat wel, makkelijk, heb er genoeg gehad die het probeerde, maar ik wil het niet.
Voor oude vrouwen tikt de tijd. Die willen allemaal een succesvolle man die zijn zaakjes om orde heeft zodat ze eindelijk hun kinderwens waar kunnen maken. En jonge vrouwen hebben alle tijd van de wereld en hebben de mannen voor het uitkiezen.
Daarom is het vele malen moeilijker om een mooie knappe jonge vrouw te regelen dan een vrouw van 30+.
Dat zijn ze ook in veel gevallen ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:10 schreef embedguy het volgende:
[..]![]()
Niet allemaal.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En twintigers zijn oud in zijn ogen…
Dan mag jij wetenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hysterisch.. irrationeel,..
Nee hoor.
Ik begrijp het best wel, natuurlijk zien die meisjes er leuk uit. Maar ik vind het (zoals ook meer irrationele en waarschijnlijk hysterische mannen hier) gewoon vies hoe jij er over praat en wat jouw bedoelingen zijn.
Als je niet slim genoeg bent om te weten wat een pedofiel is dan kan ik je waarschijnlijk ook niet verder helpen. Er is een verschil tussen een mooie jonge vrouw met dikke tieten en kont en een kind. Pedofielen vallen op kinderen. Dus zonder vrouwelijke vormen. Iets wat op een kind lijkt dus.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Superneger kan zijn naam in superpedo veranderen
Goeie argumenten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:18 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet helemaal. Tenminste niet als het gaat om vrouwen met een normaal intelligentieniveau, een gezond zelfbeeld en met het leven op orde. Je komt namelijk nogal wereldvreemd over. Maar misschien ben je zelf 16? Dat verklaart dan wel.
WTFquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Superneger kan zijn naam in superpedo veranderen
Gast deze mensen zijn niet te helpen, leven echt in een politiek correcte irrationele bubbel en snappen letterlijk niks van de natuur.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:23 schreef embedguy het volgende:
[..]
WTF
Ga anders even opzoeken wat een pedo is.
Gelukkig is alleen jouw visie hierop de juiste visie.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En twintigers zijn oud in zijn ogen…
Is op basis van wat jij hier neerzet als jouw mening. Je komt op mij juist over als een man die juist zelden met een vrouw heeft gesproken (op het gebied van liefde of seks). Als ik daarin verkeerd zit, sorry!quote:
Het ging er meer om dat jij zegt dat de user in kwestie conclusies trekt, terwijl je het zelf letterlijk zegt op pagina 2.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel een van de beste overwinningen. betekent niet dat ik alleen maar zit te aasen op jonge meisjes. Maar jonge chicks zijn inderdaad het neusje van de zalm, de vrouwen met de hoogste marktwaarde. Ik heb het ook niet verzonnen.
Oké Martijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Weet je wat pas creepy is? Mensen die denken dat ze wat te zeggen hebben over wat twee mensen doen die allebei oud genoeg zijn om over hun eigen lichaam en leven te mogen beschikken.
Wut?quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef joe.joe het volgende:
Enige tijd geleden een rape bang gedaan. Was intens, spannend en onwijs geil.
De hoogste marktwaarde… Eng gewoon hoe je over kinderen praatquote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel een van de beste overwinningen. betekent niet dat ik alleen maar zit te aasen op jonge meisjes. Maar jonge chicks zijn inderdaad het neusje van de zalm, de vrouwen met de hoogste marktwaarde. Ik heb het ook niet verzonnen.
Ik gebruik het woord om je even wakker te schudden, toen ik een vriendin had van 24 als vijftiger hoorde ik dat woord ook naar me toe gesmeten worden en 24 is toch echt volwassen, ik weet ook wel dat een meid van 16 er volwassen uit kan zien maar dat is ze gewoon nog nietquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:27 schreef SuperNeger het volgende:
Wat ik wel aanstootgevend vind is dat mensen het woord pedofiel niet begrijpen en het woord te pas en te onpas gebruiken. Dat maakte echte pedofilie dan minder schrokkend of zo. Het is een beetje hetzelfde als nazi verwijten.
Daten en relaties tussen man en vrouw zijn gewoon een markt. Ik heb het niet over kinderen he. Ik heb het over volgroeide jonge vrouwen die volgens de wet oud genoeg zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
De hoogste marktwaarde… Eng gewoon hoe je over kinderen praat
In sommige gevallen wel, sommige gevallen niet. Daarom hebben we een wet die dit dus absoluut maakt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord om je even wakker te schudden, toen ik een vriendin had van 24 als vijftiger hoorde ik dat woord ook naar me toe gesmeten worden en 24 is toch echt volwassen, ik weet ook wel dat een meid van 16 er volwassen uit kan zien maar dat is ze gewoon nog niet
Marktwaarde jonge vrouwen en blabla, dit is incel praat 😂quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Daten en relaties tussen man en vrouw zijn gewoon een markt. Ik heb het niet over kinderen he. Ik heb het over volgroeide jonge vrouwen die volgens de wet oud genoeg zijn.
Grappig dat ik mezelf 10x moet herhalen en je nog steeds doet alsof je het niet begrijpt.
Blijf maar lekker viesmad, want dat is het enige wat je hier ooit aan zou kunnen doen.
[..]
In sommige gevallen wel, sommige gevallen niet. Daarom hebben we een wet die dit dus absoluut maakt.
Gelukkig snap jij wel dat je dus van die zwakzinnigen hebt die niet weten of niet in staat zijn om de definitie van het woord pedofilie op te zoeken. Het staat immers gewoon op wikipedia.
meisjes van 16 zijn nog niet volwassen, het zijn nog kinderen. Dat jij er mee pocht hoe je er op kickt om als aasgier zijnde meisjes die net oud genoeg zijn geworden het liefst meteen neukt, ze beschouwt als ‘ neusje van de zalm’ en meisjes met de ‘hoogste marktwaarde’ is gewoon misselijkmaken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:51 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Daten en relaties tussen man en vrouw zijn gewoon een markt. Ik heb het niet over kinderen he. Ik heb het over volgroeide jonge vrouwen die volgens de wet oud genoeg zijn.
Grappig dat ik mezelf 10x moet herhalen en je nog steeds doet alsof je het niet begrijpt.
Blijf maar lekker viesmad, want dat is het enige wat je hier ooit aan zou kunnen doen.
[..]
In sommige gevallen wel, sommige gevallen niet. Daarom hebben we een wet die dit dus absoluut maakt.
Gelukkig snap jij wel dat je dus van die zwakzinnigen hebt die niet weten of niet in staat zijn om de definitie van het woord pedofilie op te zoeken. Het staat immers gewoon op wikipedia.
Oh nice die hadden we nog niet gehad. Incel, pedofiel. Als iemand me nou ook nog even Adolf Hitler kan noemen....quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:55 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Marktwaarde jonge vrouwen en blabla, dit is incel praat 😂
Haha je snapt het nog steeds niet, je doet je naam eer aan. Maar ik ga mezelf niet voor een 11e keer herhalen het moet wel leuk blijven.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
meisjes van 16 zijn nog niet volwassen, het zijn nog kinderen. Dat jij er mee pocht hoe je er op kickt om als aasgier zijnde meisjes die net oud genoeg zijn geworden het liefst meteen neukt, ze beschouwt als ‘ neusje van de zalm’ en meisjes met de ‘hoogste marktwaarde’ is gewoon misselijkmaken.
Tsja, incels gebruiken altijd het woord marktwaarde als ze over vrouwen en relaties praten. In combinatie met wat je hier allemaal neerzet kan het bijna niet anders, zo wereldvreemd komt het over.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh nice die hadden we nog niet gehad. Incel, pedofiel. Als iemand me nou ook nog even Adolf Hitler kan noemen....
Ga jij nou maar lekker wachten tot de buurkinderen 16 zijn om daarna als volwassen man er op te duiken… blijkbaar kan je geen stabiele relatie krijgen met een volwassen vrouw.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Haha je snapt het nog steeds niet, je doet je naam eer aan. Maar ik ga mezelf niet voor een 11e keer herhalen het moet wel leuk blijven.
De datingmarkt is gewoon een algemeen geaccepteerd begrip. Mensen (zowel mannen als vrouwen) hebben hoge waarde of lage waardes. Je kan hoge waarde krijgen door jong en aantrekkelijk te zijn bij een vrouw, en bij mannen is het vaker status en (financieel) succes. Als je dit een incel begrip vindt, dan moet je dat lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:00 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Tsja, incels gebruiken altijd het woord marktwaarde als ze over vrouwen en relaties praten. In combinatie met wat je hier allemaal neerzet kan het bijna niet anders, zo wereldvreemd komt het over.
Wat ik zeg staat los van pedo en heb ik niet gezegd.
Je mist totaal hoe echte relaties werken. Beste is om hulp te zoeken ipv incel theorieën te geloven. En dan niet hulp in de vorm van die dating trainingen waar je juist wordt gevoed in zulke theorieënquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De datingmarkt is gewoon een algemeen geaccepteerd begrip. Mensen (zowel mannen als vrouwen) hebben hoge waarde of lage waardes. Je kan hoge waarde krijgen door jong en aantrekkelijk te zijn bij een vrouw, en bij mannen is het vaker status en (financieel) succes. Als je dit een incel begrip vindt, dan moet je dat lekker zelf weten.
Dank je, maar ik hoef jouw "hulp" niet. Het gaat mij anders prima af vergeleken met andere mannen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:05 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Je mist totaal hoe echte relaties werken. Beste is om hulp te zoeken ipv incel theorieën te geloven. En dan niet hulp in de vorm van die dating trainingen waar je juist wordt gevoed in zulke theorieën.
Mag ik je adviseren om wat minder Andrew Tate en Red Pill zooi te consumeren en wat vaker gewoon naar buiten te gaan? In theorie klopt het allemaal, en voor een hoop mannen en vrouwen in de praktijk ook. Maar voor heel veel ook gewoon niet. De echte wereld is wat genuanceerder dan de blog posts van een manosphere vlogger die alleen maar goedkope sletjes oppikt in een dansclubquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De datingmarkt is gewoon een algemeen geaccepteerd begrip. Mensen (zowel mannen als vrouwen) hebben hoge waarde of lage waardes. Je kan hoge waarde krijgen door jong en aantrekkelijk te zijn bij een vrouw, en bij mannen is het vaker status en (financieel) succes. Als je dit een incel begrip vindt, dan moet je dat lekker zelf weten.
IK ZAT ER AL OP TE WACHTENquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Mag ik je adviseren om wat minder Andrew Tate en Red Pill zooi te consumeren en wat vaker gewoon naar buiten te gaan? In theorie klopt het allemaal, en voor een hoop mannen en vrouwen in de praktijk ook. Maar voor heel veel ook gewoon niet. De echte wereld is wat genuanceerder dan de blog posts van een manosphere vlogger die alleen maar goedkope sletjes oppikt in een dansclubTenzij dat natuurlijk is waar jij voor jezelf de lat legt, in welk geval; veel succes I guess.
Oké manquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:10 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
IK ZAT ER AL OP TE WACHTEN![]()
![]()
![]()
Gozer ik wist al hoe de vork in de steel zat jaren geleden voor Andrew Tate ook maar één keer in de media genoemd werd.
Het is inderdaad Andrew Tate z'n schuld dat die mannen van tegenwoordig vrouwen willen van 10 jaar jonger. Dat gebeurde vroeger helemaaaal nog niet.quote:
Nuh. Het is wel de schuld van die manosphere onzin dat figuren als jij naar seks en vrouwen kijken alsof het een spelletje is waarbij status en overwinning de enige regels zijn. Is gewoon een trieste manier van naar de wereld kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is inderdaad Andrew Tate z'n schuld dat die mannen van tegenwoordig vrouwen willen van 10 jaar jonger. Dat gebeurde vroeger helemaaaal nog niet.
Misschien moet je zwemleraar worden dan kan je alvast een voorselectie maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is inderdaad Andrew Tate z'n schuld dat die mannen van tegenwoordig vrouwen willen van 10 jaar jonger. Dat gebeurde vroeger helemaaaal nog niet.
Weer zo'n aanname. "Ik zie het allemaal alsof het een spelletje is." oh wat ben ik slecht ja. Want jullie weten ook echt hoe ik ben of hoe mijn relaties gaan.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nuh. Het is wel de schuld van die manosphere onzin dat figuren als jij naar seks en vrouwen kijken alsof het een spelletje is waarbij status en overwinning de enige regels zijn. Is gewoon een trieste manier van naar de wereld kijken.
Roep harder, misschien ga ik voortaan wel alleen vrouwen van 30+ daten als maar genoeg mensen dit willen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Misschien moet je zwemleraar worden dan kan je alvast een voorselectie maken.
Het is ook vermoeiend dat jij constant met de term nazi komt die je zelf als enige gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Weer zo'n aanname. "Ik zie het allemaal alsof het een spelletje is." oh wat ben ik slecht ja. Want jullie weten ook echt hoe ik ben of hoe mijn relaties gaan.
Misschien moet je het nogmaals maar gewoon proberen te accepteren dat mensen zeg maar gewoon compleet zelf mogen weten wat ze doen moets ze oud genoeg zijn en moet je je mening lekker voor je houden? ja je mag hem geven, maar dat gedram alsof jij het allemaal zo veel beter weet is tenenkrommend. En dan krijgen jullie je zin niet en komen de incel/andrew tate/pedofiel/nazi vergelijkingen natuurlijk boven. Het is gewoon vermoeiend.
Onzin dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef Divje het volgende:
Ik zie hier gewoon het stereotype domme Antilliaanse man in NL praten ipv incel/tate aanhanger maar oké
Heeft niks met zin krijgen te maken. Je komt zelf met incel theorieën hier. Je gelooft erin, daar krijg je reactie op. Je doet verder maar. 😊 En wie weet gaat het je idd ooit wel lukken, ik zal duimen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Weer zo'n aanname. "Ik zie het allemaal alsof het een spelletje is." oh wat ben ik slecht ja. Want jullie weten ook echt hoe ik ben of hoe mijn relaties gaan.
Misschien moet je het nogmaals maar gewoon proberen te accepteren dat mensen zeg maar gewoon compleet zelf mogen weten wat ze doen moets ze oud genoeg zijn en moet je je mening lekker voor je houden? ja je mag hem geven, maar dat gedram alsof jij het allemaal zo veel beter weet is tenenkrommend. En dan krijgen jullie je zin niet en komen de incel/andrew tate/pedofiel/nazi vergelijkingen natuurlijk boven. Het is gewoon vermoeiend.
Maar dan wel een met een klein piemeltje!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef Divje het volgende:
Ik zie hier gewoon het stereotype domme Antilliaanse man in NL praten ipv incel/tate aanhanger maar oké
Het was slechts een woord in de lijst van voorbeelden van slechte woorden. Al haal je die weg dan laat het zien hoe treurig het is. Vooral omdat mensen dus blijkbaar niet eens weten wat een pedofiel is of de definitie van een pedofiel kennen. Ik zal je een geheimpje verklappen, ik heb een ontzettende schijthekel aan kinderen. Dus zo'n ding neuken is het aller laatste waar ik aan denk. Maar een lekkere mooie jonge vrouw met grote borsten en kont vind ik gewoon aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is ook vermoeiend dat jij constant met de term nazi komt die je zelf als enige gebruikt hebt.
Houd jij het maar lekker bij jonge meisjes van 16, dan kan je vooral stoer blijven doen naar je mattiesquote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het was slechts een woord in de lijst van voorbeelden van slechte woorden. Al haal je die weg dan laat het zien hoe treurig het is. Vooral omdat mensen dus blijkbaar niet eens weten wat een pedofiel is of de definitie van een pedofiel kennen. Ik zal je een geheimpje verklappen, ik heb een ontzettende schijthekel aan kinderen. Dus zo'n ding neuken is het aller laatste waar ik aan denk. Maar een lekkere mooie jonge vrouw met grote borsten en kont vind ik gewoon aantrekkelijk.
Je hoeft niet te reageren, ik weet inmiddels dat jij het verschil niet snapt dus daarom is het goed dat jij bij beiden maar ver uit de buurt blijft.
Joh.quote:
Grappig hoe je nu weer de conclusie trekt dat ik het dan maar moet doen om de goedkeuring van mijn omgeving te krijgen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Houd jij het maar lekker bij jonge meisjes van 16, dan kan je vooral stoer blijven doen naar je matties
Ze heeft die fiets zelf gekocht nadat ik nadrukkelijk zei dat ik er eerst even samen met haar naar wilde kijken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Joh.
Oké, tegenwoordig is dit stereotype wat minder maar vroegah kwamen ze echt alleen maar onze mooie blonde NL meiden vangen om weer weg te gooien als ze zwanger raakten.
SuperNeger is die fase nooit ontgroeid en zet haar op een fatbike neer
Wij weten alleen hoe jij je presenteert op een internet forum, en dat tekent nou niet bepaald een heel geweldig beeld van jequote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Even alle gekheid op een stokje: je verschuilen achter 'de wet is de wet' is wel een beetje kort door de bocht toch? Technisch gezien is het je goed recht, maar jij bent het toch ook met mij eens dat niet elke 16-jarige al helemaal droog achter de oren is?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het was slechts een woord in de lijst van voorbeelden van slechte woorden. Al haal je die weg dan laat het zien hoe treurig het is. Vooral omdat mensen dus blijkbaar niet eens weten wat een pedofiel is of de definitie van een pedofiel kennen. Ik zal je een geheimpje verklappen, ik heb een ontzettende schijthekel aan kinderen. Dus zo'n ding neuken is het aller laatste waar ik aan denk. Maar een lekkere mooie jonge vrouw met grote borsten en kont vind ik gewoon aantrekkelijk.
Je hoeft niet te reageren, ik weet inmiddels dat jij het verschil niet snapt dus daarom is het goed dat jij bij beiden maar ver uit de buurt blijft.
Ik denk niet aan anderen in termen van waardequote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Is hij Antiliaans?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:15 schreef Divje het volgende:
Vertel maar danquote:Op zaterdag 12 juli 2025 12:16 schreef ninalove2 het volgende:
waarom blijfen jullie niet bij onderwerp van diet hoofstuk jammer leek me spannend om te lezen maar helaas is een ander onderwerp geworden
En toen kwam iedereen binnen met happy birthday?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 19:56 schreef The_Verve het volgende:
On topic: Vastgebonden worden door mijn vriendin (hogtie). Zij 1 meter 57, ik 1 meter 96. Volledig overgeleverd aan haar, haar slipje in mijn mond. Zij terwijl ze even naar de woonkamer moet teasend: “Stay like that. Don’t go anywhere…”
quote:Op zaterdag 12 juli 2025 20:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En toen kwam iedereen binnen met happy birthday?
Als het vrijwillig is nee. Want waar leg je de grens.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dus als jouw net 18 jarige dochter door een dertiger/veertiger wordt gepompt is dat geen probleem voor je?
Dus als je dochter met een moslim thuiskomt is dat ook geen probleem? Haar leven toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:18 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Als het vrijwillig is nee. Want waar leg je de grens.
Als een meisje van 14 over haar leeftijd liegt krijgt ze ook gewoon een beurt van hemquote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wij weten alleen hoe jij je presenteert op een internet forum, en dat tekent nou niet bepaald een heel geweldig beeld van je
En als je het zo vermoeiend vindt dan moet je misschien niet bij elke gelegenheid op je zeepkist gaan staan om aan de wereld te verkondigen hoe geil 16 jarigen zijn en hoe graag je die mee naar huis neemt. En het is ook niet alsof je een genuanceerde discussie kan voeren, dus hou het dan ook gewoon lekker voor jezelf. De validatie die je zoekt ga je in ieder geval niet vinden
Hey Hitler! Alles goed?quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:57 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Oh nice die hadden we nog niet gehad. Incel, pedofiel. Als iemand me nou ook nog even Adolf Hitler kan noemen....
Grappig dat mensen doen alsof ik iets heel geks roep of het wiel opeens heb uitgevonden of zo. Het gaat zo al honderden jaren in de datingmarkt. Mannen willen nou eenmaal jonge gezonde aantrekkelijke vrouwen, en vrouwen willen nou eenmaal wat oudere succesvolle sterke mannen.quote:Op zondag 13 juli 2025 07:23 schreef JopieKlaassen het volgende:
@:superneger ik ben dol op data. Zou je mij een dagelijkse update geven van de groothandelprijzen van vrouwen uitgesplitst naar leeftijd? Ik heb begrepen dat jij daar verstand van hebt.
Jij betitelt vrouwen tussen de 20 en 30 al als oud. Het is maar goed dat we een wet hebben hier want anders zou jij het liefst hele jonge meisjes neuken.quote:Op maandag 14 juli 2025 08:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Grappig dat mensen doen alsof ik iets heel geks roep of het wiel opeens heb uitgevonden of zo. Het gaat zo al honderden jaren in de datingmarkt. Mannen willen nou eenmaal jonge gezonde aantrekkelijke vrouwen, en vrouwen willen nou eenmaal wat oudere succesvolle sterke mannen.
Maar nee dit zal wel verzonnen zijn door Andrew Tate![]()
Joh als jullie het allemaal niet willen geloven, dan houden jullie toch lekker van die politiek correcte relaties waar jullie gelijk zijn. Met zo'n dikke oude zeug op de bank die de dienst uit maakt. Als jullie dat willen, dan is dat ook gewoon jullie recht. Net als dat het mijn recht is om wel gewoon voor mooie knappe jongen vrouwen te gaan.![]()
Als dit is wat je wil geloven om jezelf beter te voelen dan doe je dat toch lekker.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij betitelt vrouwen tussen de 20 en 30 al als oud. Het is maar goed dat we een wet hebben hier want anders zou jij het liefst hele jonge meisjes neuken.
Ja en blijf jij vooral pronken met je naïeve tienermeisjesquote:Op maandag 14 juli 2025 10:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als dit is wat je wil geloven om jezelf beter te voelen dan doe je dat toch lekker.
Die jonge vrouwen die ik heb zijn gewoon intelligent hoorquote:Op maandag 14 juli 2025 10:26 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja en blijf jij vooral pronken met je naïeve tienermeisjes
Aldus het onzekere knulletje die twintigers al oud vind.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:34 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die jonge vrouwen die ik heb zijn gewoon intelligent hoorEn heb echt al meerdere keren verteld dat ik hou van jonge vrouwen en een schijthekel heb aan kinderen. Dus dan kan je wel viesmad roepen dat iemand zogenaamd alleen maar super jong zou willen maar dat boeit me geen reet. Ik weet precies hoe het zit en wat legaal is en wat een mooie rijpe jonge knappe gezonde vrouw is. Blijf jij maar lekker stoer doen op internet dat je zo politiek correct bent en alleen maar oude vrouwen neukt.
Je neemt er wel heel veel aanstoot aan he?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:47 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Aldus het onzekere knulletje die twintigers al oud vind.
Oh nee hoor. Ik vind het triest dat je als volwassen man opschept over het feit dat het je opwind om tienermeisjes te neuken. Je trauma zal wel ergens vandaan komen.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:49 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je neemt er wel heel veel aanstoot aan he?
Welk trauma?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik vind het triest dat je als volwassen man opschept over het feit dat het je opwind om tienermeisjes te neuken. Je trauma zal wel ergens vandaan komen.
Pubers zijn kinderen.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Welk trauma?waarom wringen jullie je toch door allerlei absurde kronkels om dit te beknoppen voor jezelf
Mannen houden gewoon van jonge aantrekkelijke vrouwen, dit is gewoon hoe de natuur werkt al duizenden jaren
"Oh nee hellup het zijn kinderen!!!!!"
Misschien eens uitzoeken wat een kind is. Een kind is doorgaans niet aantrekkelijk voor een hetero man en hebben geen mooie tieten of kont.
Maakt niet uit wat jij wil geloven of welke stempel jij er op plakt.quote:
Een pubermeisje is gewoon nog een kind. Dat is gewoon feitelijk zo. En dat criteria stel je voor jezelf, ik hoef geen kinderen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat jij wil geloven of welke stempel jij er op plakt.
Er zijn uiteindelijk maar twee criteria voor een hetero man:
A) Is ze lekker (een mooie jonge rijpe vrouw, dus geen kind)
B) Is ze legaal?
quote:Op maandag 14 juli 2025 11:10 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een pubermeisje is gewoon nog een kind. Dat is gewoon feitelijk zo.
Ok man.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:12 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yup, echt een kind ja en niet een lekker wijf
Je bent dus een pedofiel als je haar aantrekkelijk vindt he. Besef je dat wel.quote:
Duik er lekker op, jij valt op jonge meisjes.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:14 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je bent dus een pedofiel als je haar aantrekkelijk vindt he. Besef je dat wel.
Ik val op mooie jonge aantrekkelijke vrouwen ja zoals dat ene voorbeeld wat ik net heb geplaatst. En als ze 17 is in plaats van 18 dan doe ik niet schijnheilig alsof ik haar dan op magische wijze nog niet aantrekkelijk zou vinden.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Duik er lekker op, jij valt op jonge meisjes.
En als ze 16 is neuk je haar ook. En dat pubermeisje dat je volgens de wet mag neuken is en blijft gewoon nog een kind op die leeftijd. Dus je neukt graag kinderen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik val op mooie jonge aantrekkelijke vrouwen ja zoals dat ene voorbeeld wat ik net heb geplaatst. En als ze 17 is in plaats van 18 dan doe ik niet schijnheilig alsof ik haar dan op magische wijze nog niet aantrekkelijk zou vinden.
Als ze er zo uit ziet, ik vrijgezel zou zijn en er zou wederzijdse interesse zijn? Nou..quote:Op maandag 14 juli 2025 11:18 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
En als ze 16 is neuk je haar ook. En dat pubermeisje dat je volgens de wet mag neuken is en blijft gewoon nog een kind op die leeftijd. Dus je neukt graag kinderen.
A: ik heb een vriendinquote:Op maandag 14 juli 2025 11:18 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als ze er zo uit ziet, ik vrijgezel zou zijn en er zou wederzijdse interesse zijn? Nou..
En jij zou dat ook gewoon doen, en elke andere hetero man.
Of misschien is het zo onbereikbaar voor je dat je gewoon zegt van niet, want je zal dit probleem zelf nooit hebben.![]()
Dus je gaat echt volhouden dat je een hetero man bent en dat wijf niet aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
A: ik heb een vriendin
B: waarom zou ik een kind neuken als volwassen man?
dat wijf…quote:Op maandag 14 juli 2025 11:23 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Dus je gaat echt volhouden dat je een hetero man bent en dat wijf niet aantrekkelijk vindt?
Oke man, we geloven je allemaal.![]()
Goed argument. Je weet dat ik gewoon gelijk heb. Ik ben tenminste eerlijk en geef toe dat ik op mooie jonge knappe aantrekkelijke rijpe vrouwen val en ben niet zo'n hypocriet die loopt te liegen en doet alsof hij haar niet aantrekkelijk zou vinden. Voor wie ben je het aan het doen? Zit je vriendin al je posts te lezen of zo?quote:
16 en rijp… je eet groene bananen manquote:Op maandag 14 juli 2025 11:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Goed argument. Je weet dat ik gewoon gelijk heb. Ik ben tenminste eerlijk en geef toe dat ik op mooie jonge knappe aantrekkelijke rijpe vrouwen val en ben niet zo'n hypocriet die loopt te liegen en doet alsof hij haar niet aantrekkelijk zou vinden. Voor wie ben je het aan het doen? Zit je vriendin al je posts te lezen of zo?
Heb je poep in je ogen? Jij denkt dat zij niet rijp is en dat dit op een kind lijkt? Jij ziet niet het verschil tussen de twee?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:31 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
16 en rijp… je eet groene bananen man
16 jarigen zijn ook gewoon nog kinderen. Blijkbaar kick je er op om op het randje van de wet te leven. Als je seks met 14 jarigen zou mogen hebben zou je het ook doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:32 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Heb je poep in je ogen? Jij denkt dat zij niet rijp is en dat dit op een kind lijkt? Jij ziet niet het verschil tussen de twee?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je valt een beetje in herhaling, maar denk dat je of oprecht heel dom bent of doet alsof om internetpunten te scoren.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
16 jarigen zijn ook gewoon nog kinderen. Blijkbaar kick je er op om op het randje van de wet te leven. Als je seks met 14 jarigen zou mogen hebben zou je het ook doen.
En dan denken dat iedereen zo verknipt is dat ie als volwassene een kind wil neuken
Jij valt zelf ook in herhaling met je stoere verhaaltjes. Ga jij maar lekker met een jong meisje in bed liggen om jezelf een grote jongen te vinden. Hoe je overigens praat over vrouwen pure incel taal, dus ik denk dat je helemaal niks neukt en gewoon een vrouwenhater bent die minachtend over vrouwen praat omdat hij er geen een kan krijgen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:35 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je valt een beetje in herhaling, maar denk dat je of oprecht heel dom bent of doet alsof om internetpunten te scoren.
Maar als je het nu nog niet begrijpt dan denk ik dat er vrij weinig andere manieren zijn om dit uit te leggen. Dus veel plezier met je oude vriendin. En doe haar de groetjes, ze is gelukkig gerustgesteld dat jij alleen op haar valt en niet op mooie knappe jongen vrouwen.
Joh als je dat lekker wilt geloven om jezelf beter te voelen, wie ben ik dan om jou tegen te houden? Misschien is dit wel precies wat je nodig hebt ja, de hoop dat dit zo is zodat je eindelijk met een gerust hart dit topic kan verlaten met het idee van "zie je nou wel!" Grappig dat dingen die al duizenden jaren onderdeel van de natuur zijn nu als 'incelpraat' worden afgedaan, dat boeit mensen ook echt heel veel ja want wat op internet gezegd wordt is belangrijker dan een klassieke verhouding tussen man en (jonge) vrouw. Wat een paar zure mensen op internet roepen is natuurlijk hoe het ook echt werkt in de echte wereld en wat de absolute waarheid is. Veel plezier met je oude vriendin, gelukkig ben jij zelf geen pedofiel, stel je voor wat de mensen op FOK! wel niet van je moeten denken.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Jij valt zelf ook in herhaling met je stoere verhaaltjes. Ga jij maar lekker met een jong meisje in bed liggen om jezelf een grote jongen te vinden. Hoe je overigens praat over vrouwen pure incel taal, dus ik denk dat je helemaal niks neukt en gewoon een vrouwenhater bent die minachtend over vrouwen praat omdat hij er geen een kan krijgen.
Blijf jij nou maar lekker groene banaantjes eten.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:55 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Joh als je dat lekker wilt geloven om jezelf beter te voelen, wie ben ik dan om jou tegen te houden? Misschien is dit wel precies wat je nodig hebt ja, de hoop dat dit zo is zodat je eindelijk met een gerust hart dit topic kan verlaten met het idee van "zie je nou wel!" Grappig dat dingen die al duizenden jaren onderdeel van de natuur zijn nu als 'incelpraat' worden afgedaan, dat boeit mensen ook echt heel veel ja want wat op internet gezegd wordt is belangrijker dan een klassieke verhouding tussen man en (jonge) vrouw. Wat een paar zure mensen op internet roepen is natuurlijk hoe het ook echt werkt in de echte wereld en wat de absolute waarheid is. Veel plezier met je oude vriendin, gelukkig ben jij zelf geen pedofiel, stel je voor wat de mensen op FOK! wel niet van je moeten denken.
Als er secundaire geslachtskenmerken zijn is ze blijkbaar per definitie neukbaar. Dat ze eventueel pas 12 is is blijkbaar bijzaakquote:Op maandag 14 juli 2025 11:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
16 jarigen zijn ook gewoon nog kinderen. Blijkbaar kick je er op om op het randje van de wet te leven. Als je seks met 14 jarigen zou mogen hebben zou je het ook doen.
En dan denken dat iedereen zo verknipt is dat ie als volwassene een kind wil neuken
Ikzelf heb die ervaringen niet maar ik weet wel dat uit de bijbaantijd De Hoer elke jongen die 18+ was afwerkte en er ook trots op was. Zelf zei ze dat ze aan het zoeken was naar de juiste partner voor haar toekomst. Ze probeerde het ook bij mij maar ik ging niet op haar intenties in omdat als hoogste baas moet je van onbesproken gedrag zijn (en dat ambt weegt zwaarder).quote:Op maandag 14 juli 2025 14:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
@:stokj a niffo kom er maar in!
@:c.l.werner jij nog geile dingen gedaan als manager bij de Mac?
Okay vakkenvullerquote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Ikzelf heb die ervaringen niet maar ik weet wel dat uit de bijbaantijd De Hoer elke jongen die 18+ was afwerkte en er ook trots op was. Zelf zei ze dat ze aan het zoeken was naar de juiste partner voor haar toekomst. Ze probeerde het ook bij mij maar ik ging niet op haar intenties in omdat als hoogste baas moet je van onbesproken gedrag zijn (en dat ambt weegt zwaarder).
Ook weleens vakkenvullers betrapt die met cassieres aan het lebberen waren.
Naja zeg.quote:
Ik hoop echt met heel m'n hart dat jullie alleen maar doen alsof je dom bent.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)k-op-schoolkamp.html
Of zoals @:superneger zou zeggen: docent scoort de jackpot.
Jouw woorden zijn dat het geen reet uitmaakt, zolang ze er maar lekker uitziet, wat nogal dubieus is. Een kind van 12 kan prima nagenoeg volgroeit zijn en voldoet dus aan jouw criteria.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:39 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik hoop echt met heel m'n hart dat jullie alleen maar doen alsof je dom bent.
Aller eerst zijn ze in groep 8 nog niet legaal. Tevens heb je als leraar een positie van authoriteit, dus dan mag het sowieso pas vanaf 18.
Maar goed het is ook heel lastig hè kijken of een vrouw oud genoeg is of niet. Daarom zou ik in jullie situatie maar van alle vrouwen onder de 30 weg blijven.
Voor de meeste mensen is het allemaal vrij duidelijk, alleen is het voor jullie allemaal een beetje lastig.
Het is de wet die hem gelukkig tegenhoud.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn dat het geen reet uitmaakt, zolang ze er maar lekker uitziet, wat nogal dubieus is. Een kind van 12 kan prima nagenoeg volgroeit zijn en voldoet dus aan jouw criteria.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:21 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Jouw woorden zijn dat het geen reet uitmaakt, zolang ze er maar lekker uitziet, wat nogal dubieus is. Een kind van 12 kan prima nagenoeg volgroeit zijn en voldoet dus aan jouw criteria.
Heb denk ik een stuk of 10, nee 20, nee volgens mij 50, nee volgens mij 100 inmiddels al gezegd dat dit niet zo is, maar misschien moet ik het speciaal voor jou nog maar een keertje zeggen dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is de wet die hem gelukkig tegenhoud.
twintigers en dertigers zijn oud volgens jou. Je bent gewoon een verkapte kinderneuker. Meisjes van 16 zijn feitelijk gezien nog kinderenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:30 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Heb denk ik een stuk of 10, nee 20, nee volgens mij 50, nee volgens mij 100 inmiddels al gezegd dat dit niet zo is, maar misschien moet ik het speciaal voor jou nog maar een keertje zeggen dan.
Wel grappig dat iemand iets doet wat gewoon volgens de wet mag en jullie blijven het maar proberen he
"Neee je wil dus eigenlijk kinderen neuken he!?!?!" "Ohhh dus als ze 12 was en het mocht zou je het ook gewoon doen?!??!"
Jullie wringen je echt in allemaal van zulke absurde kronkels en wat denk je? Denk je dat iemand echt gaat zeggen van: "Oh wacht, als de mensen op FOK! dit zeggen, dan ga ik voortaan maar niet meer van mijn rechten gebruik maken en voortaan alleen maar oude wijven neuken?" Is dit echt wat jullie denken jaJe beseft toch wel dat mensen met ballen hier gewoon schijt aan hebben? De wet is de wet. Als ik een lekker wijf van 16 mag neuken en wij willen dat allebei, dan heb jij er gewoon maar mee te doen vriend. En anders moet je lekker kome jonge dan zeg ik het in je gezicht.
![]()
Het is gewoon zo grappig hoe viesmad dit jullie maakt. Niks maar dan ook niks is er wat jullie kunnen doen om mensen te weerhouden van hun rechten gebruik te maken. Ik ben een belastingbetalende burger en heb recht op zelfbeschikking en zij ook. Dus blijf maar lekker zeuren en huilen op een internetforum want dat is het enige wat je er ooit aan zou kunnen doen. Of schrijf een brief aan de 2e kamer om te vragen of ze de age of consent willen aanpassen dat kan je ook nog proberen. En zodra ze de leeftijd verhogen dan zal ik vanaf die dag mij daar ook aan moeten houden, anders ben ik vanaf dat moment strafbaar bezig.
Maar tot die tijd zal het alleen maar bij huilen blijven voor jullie. En blijf maar lekker in die bubbel leven van je waar je denkt dat het normale mensen ook maar iets boeit wat een stel huilebakken op een internetforum vinden. Je mag je mening hebben, maar daar blijft het dan ook bij. Mietjes.
Niet volgens de wet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:22 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
twintigers en dertigers zijn oud volgens jou. Je bent gewoon een verkapte kinderneuker. Meisjes van 16 zijn feitelijk gezien nog kinderen
Misschien op financieel gebied maar de wet beschouwd haar als seksueel volwassen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:28 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het blijft een kind, 16 of niet.
quote:In Nederland wordt een persoon vanaf 16 jaar als seksueel meerderjarig beschouwd. Dit betekent dat een persoon van 16 jaar of ouder zelfstandig toestemming kan geven voor seksuele handelingen,
Dan nog neuk je een 16 jarig kind.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:28 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Misschien op financieel gebied maar de wet beschouwd haar als seksueel volwassen.
Nee, ik neuk iemand die seksueel volwassen is. Maar ik mag haar niet meenemen naar het casino want daar is ze te jong voor.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan nog neuk je een 16 jarig kind.
Seksueel volwassen, maar op elk ander vlak niet. Je neukt dus een kind.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee, ik neuk iemand die seksueel volwassen is. Maar ik mag haar niet meenemen naar het casino want daar is ze te jong voor.
Volgens mij is neuken iets seksueels, dus in dat opzicht niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Seksueel volwassen, maar op elk ander vlak niet. Je neukt dus een kind.
16 is gewoon nog minderjarig, of je er nou seks mee mag hebben of niet. Per saldo is een 16 jarige gewoon een minderjarige.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:44 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij is neuken iets seksueels, dus in dat opzicht niet.
een 16 jarige is iemand die seksueel meerderjarig is dus nee dat is geen kind in dat opzicht. wel in andere opzichten zoals bij het aanvragen van leningen e.d.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
16 is gewoon nog minderjarig, of je er nou seks mee mag hebben of niet. Per saldo is een 16 jarige gewoon een minderjarige.
Je schuurt graag tegen het randje, dus je hebt gewoon een obsessie voor minderjarige meisjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
een 16 jarige is iemand die seksueel meerderjarig is dus nee dat is geen kind in dat opzicht. wel in andere opzichten zoals bij het aanvragen van leningen e.d.
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:50 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je schuurt graag tegen het randje, dus je hebt gewoon een obsessie voor minderjarige meisjes.
Ik zal deze fetish nooit begrijpen. Ik snap ook niet hoe het voor iemand anders leuk is om te neuken terwijl er een man toekijkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Seks gehad met een vrouw terwijl haar man toekeek en zijn vrouw hem vernederde met uitspraken als:
"Kijk, dit is hoe je een vrouw neukt"
"Dit is tenminste een echte vent"
Hij had ook een kuisheidsgordel om en mocht maar 1 a 2 keer per jaar seks hebben met zijn eigen vrouw.
Dat je wil kijken terwijl een ander je vrouw doet begrijp ik ook niet. Maar er zijn hele volksstammen die dat ontzettend geil vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:33 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik zal deze fetish nooit begrijpen. Ik snap ook niet hoe het voor iemand anders leuk is om te neuken terwijl er een man toekijkt.
Ja ik ken de fetish cucking of zo heet dat maar alsnog zou ik er niet geil van worden dat er zo'n loser naast me zit mee te kijken dat zou toch afleiden liever gewoon met een vrouw alleen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat je wil kijken terwijl een ander je vrouw doet begrijp ik ook niet. Maar er zijn hele volksstammen die dat ontzettend geil vinden.
Vooraf had ik ook nooit behoefte dat een man toekeek maar onverwacht wond het me ontzettend op dat ik allemaal dingen met zijn vrouw deed terwijl hij zag dat ik dat deed.
Ja het was wel echt een loser, kan er niks anders van maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:40 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja ik ken de fetish cucking of zo heet dat maar alsnog zou ik er niet geil van worden dat er zo'n loser naast me zit mee te kijken dat zou toch afleiden liever gewoon met een vrouw alleen.
Een normale reactie op die post zou zijn: nee man, dat zijn kinderen! Geen haar op mijn hoofd wat daar aan denkt! Daar moet je vanaf blijven! Die moeten beschermd worden tegen viezerikkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 08:39 schreef SuperNeger het volgende:
Aller eerst zijn ze in groep 8 nog niet legaal. Tevens heb je als leraar een positie van authoriteit, dus dan mag het sowieso pas vanaf 18.
Het is inderdaad een verkapte : als het wel legaal was geweest dan was die leraar goed bezig geweest zij het zijn functie hem in de weg zit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een normale reactie op die post zou zijn: nee man, dat zijn kinderen! Geen haar op mijn hoofd wat daar aan denkt! Daar moet je vanaf blijven! Die moeten beschermd worden tegen viezerikken![]()
Jouw antwoord: neuh das niet legaal..
Dus als het wel legaal was dan kroop jij er net zo makkelijk ook nog eens overheen. Want he, in groep 8 zijn er ook al vroege bloeiertjes met vrouwelijke vormen
Dat zegt hij wel, maar dat mag je niet lezen!!!quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Het is inderdaad een verkapte : als het wel legaal was geweest dan was die leraar goed bezig geweest zij het zijn functie hem in de weg zit.
En een vrouwgericht trio lijkt je dan niet logischer?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:34 schreef Marsenal het volgende:
Cucking snap ik ook echt geen ene kloot van. Ik zou uit puur ongemak er een heel awkward biseksueel trio van maken, en ik ben nog wel zp homofoob als de pest.
Ik denk dat je het gewoon een keer mee moet maken. Het is absoluut enorm opwindend om (met een trio-tje) je eigen vrouw door een ander geneukt te zien worden. Vooral als je het om beurten doet zonder nog direct klaar te komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat je wil kijken terwijl een ander je vrouw doet begrijp ik ook niet. Maar er zijn hele volksstammen die dat ontzettend geil vinden.
Je verschuilen achter een verkrachter en mensenhandelaarquote:Op maandag 14 juli 2025 08:47 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Grappig dat mensen doen alsof ik iets heel geks roep of het wiel opeens heb uitgevonden of zo. Het gaat zo al honderden jaren in de datingmarkt. Mannen willen nou eenmaal jonge gezonde aantrekkelijke vrouwen, en vrouwen willen nou eenmaal wat oudere succesvolle sterke mannen.
Maar nee dit zal wel verzonnen zijn door Andrew Tate![]()
Joh als jullie het allemaal niet willen geloven, dan houden jullie toch lekker van die politiek correcte relaties waar jullie gelijk zijn. Met zo'n dikke oude zeug op de bank die de dienst uit maakt. Als jullie dat willen, dan is dat ook gewoon jullie recht. Net als dat het mijn recht is om wel gewoon voor mooie knappe jongen vrouwen te gaan.![]()
Naja, ik probeer te begrijpen of ik het goed lees: je deed mee aan een verkachtingsgangbang, en vond dat geil?quote:
Ja. En zij ook.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:05 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja, ik probeer te begrijpen of ik het goed lees: je deed mee aan een verkachtingsgangbang, en vond dat geil?
Als je dat geil vind is het geen verkrachting toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 21:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zij vond het geil om verkracht te worden? Is dit koefnoen, of heb je het over LARPen of zo?
Ik zei volgens mij juist dat die gast mij niks boeit en ik tot voor kort nog niks van hem had gehoord maar goed.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je verschuilen achter een verkrachter en mensenhandelaar
Een fantasie van haar. Haar D heeft het voor haar geregeld. Zij wist niet dat het zou gebeuren en niet wanneer het zou gebeuren. Ze liep binnen en werd overvallen. Geen LARP, wel 'spel' met regels. Nee werd genegeerd, tegenstribbelen was aanmoediging, alleen een stopwoord (niet gebruikt).quote:Op maandag 21 juli 2025 21:52 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zij vond het geil om verkracht te worden? Is dit koefnoen, of heb je het over LARPen of zo?
Zo een fantasie, die per vrouw qua heftigheid toch wel vaak verschilt, zowel minder heftig als mag heftiger, ben ik ook erg vaak tegen gekomen bij mijn bedpartnersquote:Op woensdag 23 juli 2025 19:44 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Een fantasie van haar. Haar D heeft het voor haar geregeld. Zij wist niet dat het zou gebeuren en niet wanneer het zou gebeuren. Ze liep binnen en werd overvallen. Geen LARP, wel 'spel' met regels. Nee werd genegeerd, tegenstribbelen was aanmoediging, alleen een stopwoord (niet gebruikt).
Ik ervaar dat niet zo. In mijn wereld zijn chicks die een rape bang aandurven én aankunnen én de stap daadwerkelijk nemen zeldzaam.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:18 schreef SuperNeger het volgende:
Bijna alle leuke vrouwen kicken daar op. (Natuurlijk met consent en alles).
Dit is wel waar.quote:Beter dan zo'n stijve hark of zo'n controlfreak die zelf de dienst wil uitmaken of zo iemand waar alles nooit goed is en gaat lopen roepen niet te snel oh doe dit oh doe dat fucking irritant is dat.![]()
Ja er is een verschil tussen een rape bang en gewoon een beetje speels vooraf afgesproken aanranden en misbruikenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:44 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ik ervaar dat niet zo. In mijn wereld zijn chicks die een rape bang aandurven én aankunnen én de stap daadwerkelijk nemen zeldzaam.
[..]
Dit is wel waar.
Ja hoor, bijna alle 16 jarigen staan te springen om vastgebonden of gewurgd te wordenquote:Op donderdag 31 juli 2025 13:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja er is een verschil tussen een rape bang en gewoon een beetje speels vooraf afgesproken aanranden en misbruiken
Er is wel een groot verschil ligt echt aan de energie tussen beide personen. Maar bijna alle vrouwen die ik heb gehad vinden het leuk om vastgebonden te worden of vastgehouden te worden of zelfs gewurgd te worden (ben ik zelf geen fan van vind ik gevaarlijk) dus ja het is echt lastig om tegenwoordig nog een echt preuts iemand te vinden. Lijkt me ook wel eens leuk trouwens maar ook wel frustrerend aan de andere kant.
Er is kennelijk veel veranderd…quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna alle 16 jarigen staan te springen om vastgebonden of gewurgd te worden![]()
Dat denk ik ook, ja.quote:Op donderdag 31 juli 2025 13:48 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja er is een verschil tussen een rape bang en gewoon een beetje speels vooraf afgesproken aanranden en misbruiken
In een kelder in de Bijlmer wellicht wel.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja hoor, bijna alle 16 jarigen staan te springen om vastgebonden of gewurgd te worden![]()
Bondage is gewoon volstrekt 100% normaal bij de huidige generaties die seks hebben.quote:Op donderdag 31 juli 2025 16:36 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Is het niet vooral een beetje sneu dat je begint over rapesex wat vervolgens niets meer dan wat macramé met pubers blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 12:06 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Bondage is gewoon volstrekt 100% normaal bij de huidige generaties die seks hebben.
Vind het wel een beetje sneu voor jullie dat jullie partners allemaal zo preuts zijn.
Als het voor jou niet geloofwaardig is, dan moet je het gewoon lekker niet geloven. Kan ik ook vrij weinig aan veranderen. Maakt me verder ook niet echt uit of je het wel of niet gelooft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het niet vooral een beetje sneu dat je begint over rapesex wat vervolgens niets meer dan wat macramé met pubers blijkt te zijn?![]()
Je post hier alsof je in je pornhub fantasiewereld leeft.
Het wordt allemaal net wat geloofwaardiger als je het een tikkeltje volwassener weet te omschrijven.
Ik zie hier niemand die je gelooft en je blijft terugslaan met ijzersterke argumenten dat je medelijden hebt hen "omdat hun partners zo preuts zijn".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:20 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Als het voor jou niet geloofwaardig is, dan moet je het gewoon lekker niet geloven. Kan ik ook vrij weinig aan veranderen. Maakt me verder ook niet echt uit of je het wel of niet gelooft.
Volgens mij zetten de mensen zich juist voor lul die zich geen situatie kunnen voorstellen waar iemand leuke seks heeft met een lekker jong wijf. Vind ik best sneu eigenlijk. "Wat? Iemand van die leeftijd? Nee dat kan haast niet!"quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zie hier niemand die je gelooft en je blijft terugslaan met ijzersterke argumenten dat je medelijden hebt hen "omdat hun partners zo preuts zijn".
Dat komt op mij niet over dat het je niet uitmaakt dat je je hier voor lul zet als een overhitsige tiener.
Ik las voornamelijk mensen die het zielig vinden dat je daar je lol uithaalt. Als een stoere boy "jonge minderjarige grietjes uit elkaar trekken".quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij zetten de mensen zich juist voor lul die zich geen situatie kunnen voorstellen waar iemand leuke seks heeft met een lekker jong wijf. Vind ik best sneu eigenlijk. "Wat? Iemand van die leeftijd? Nee dat kan haast niet!"
Wel grappig hoe jullie het op zo'n manier moeten verwoorden. Een normaal mens zou het namelijk gewoon zien als 'twee seksueel volwassen personen die vrijwillig seks met elkaar hebben'. Maar volgens de internethelden op FOK! is het 'misbruik' en "minderjarige grietjes uit elkaar trekken" of wat dan ook. Ik blijf ook gewoon altijd doorgaan want hoe harder jullie lopen te huilen hoe leuker ik het vind. Ik voel gewoon die haat door het beeldscherm heen. Als een paar verzuurde mensen die boos zijn dat er mensen zijn die wel gewoon doen wat ze willen zonder er anderen tot last mee te zijn. Zelfs al ben ik een paar dagen niet hier dan kom ik terug en er is altijd wel ergens iemand die er nog steeds over aan het huilen is zelfs in andere topics waar ik nog nooit ben geweestquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik las voornamelijk mensen die het zielig vinden dat je daar je lol uithaalt. Als een stoere boy "jonge minderjarige grietjes uit elkaar trekken".
Zijn massa's kerels die het leuk vinden en doen. Maar ja, beetje zielig is het wel.
Dat mensen het zich niet bij jou voor kunnen stellen is vooral door de manier waarop je het deelt hier. Wat ik al zei, pornhub fantasiewereld geneuzel van een overhitsige puber. Ipv. Een volwassen kerel.
Maar again, het raakt je blijkbaar wel. Want je blijft reageren.
Wil de overhitsige puber ondanks z'n kleuter gedrag en communicatie toch serieus genomen worden in de grote mensen wereld.
Een lekker jong wijf waarbij je niet eens naar haar vagina wil kijken die ook nog volledig kaal en gedesinfecteerd moet zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2025 13:25 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Volgens mij zetten de mensen zich juist voor lul die zich geen situatie kunnen voorstellen waar iemand leuke seks heeft met een lekker jong wijf. Vind ik best sneu eigenlijk. "Wat? Iemand van die leeftijd? Nee dat kan haast niet!"
En zwaar getraumatiseerd als je als vrouw dat zou willen. Doe je niet als je helemaal gezond bent in het bovenkamertjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:44 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ik ervaar dat niet zo. In mijn wereld zijn chicks die een rape bang aandurven én aankunnen én de stap daadwerkelijk nemen zeldzaam.
[..]
Dit is wel waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |